- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen

Niet echt. Won Belgie toen? Kan me uberhaupt weing herinneren van dat WK. Was niet best, weet ik nog.
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Was met die schandalige goal van Staelens waarbij Wouters bij de paal over de bal heen maaide. Echt een Belgen-goal 
Ach, gelukkig verloor Nederland niet van Saoedi-Arabië
(de goal van Saeed Owairan staat nog steeds in m'n geheugen gegrift btw)
Vond NL trouwens best redelijk op dat WK.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Was toch ook de wedstrijd dat Kluivert door Staelens werd genaaid?
(Om maar te zwijgen over Frankie Vercauteren 10 jaar eerder
)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
'94 was die vervelende kwartfinale tegen Brazilie, met die wieg-bewegingen na de 3-2.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Kan me weinig meer herinneren van '94 maar werden in die wedstrijd tegen Brazilie niet doelpunten van Nederland afgekeurd die gewoon goed waren en doelpunten van Brazilie goedgekeurd die fout waren?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Eerst 3-0 voor Brazilië en toen kwam NL terug tot 3-2, toch?
(Bergkamp scoorde van links, in de korte hoek, kan ik me herinneren)
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De man scoort bij het leven én speelt veel beter. RvN heeft slechts een paar keer alleen in de spits gestaan in oranje en toen ging het gewoon goed. PvH is als voetballer niet goed genoeg voor een basisplaats.
Bij Manchester doet hij het inderdaad fantastisch, maar in het NL elftal haalt hij dat niveau zelden gezien z'n kansen die hij krijgt. Gooi dan gewoon die Pierre erin, anders blijven we maar aan het kloten voorin.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nederland kwam terug naar 2-2, en toen maakte Brazilë vlak voor tijd de winnende treffer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vorige week vroeg men nog aan Kluivert iets over Kompany. "Wie is dat," vroeg hij. Na gisteren zal hij hem wel kennen... 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Deed Kluivert mee ?
Ik heb m amper gezien. Of was het misschien zo verschrikkelijk slecht dat ik hem probeer te verdringen uit mijn gedachten 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Nederland kwam terug naar 2-2, en toen maakte Brazilë vlak voor tijd de winnende treffer.
Had die vrije trap van Dunga daar iets mee te maken ?
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Kan me weinig meer herinneren van '94 maar werden in die wedstrijd tegen Brazilie niet doelpunten van Nederland afgekeurd die gewoon goed waren en doelpunten van Brazilie goedgekeurd die fout waren?
Minimaal 1 goal (maar volgens mij twee) was buitenspel. En was de de vrije trap waar uit ze de winnende treffer scoorden wel terecht?
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Was in ieder geval slecht keeperswerk van De Goeij. Of de vrije trap terecht was kan ik me niet herinneren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik meen me te herinneren dat die vrije trap idd niet terecht was.
Vond Oranje gisteren overigens slecht. Totaal gebrek aan stootkracht. Heitinga liet zich ook niet van zijn beste kant zien, Kluivert viel me ook tegen. Sneijder daarentegen liep goed tussen de linies door en draaide vaak goed de ruimte in. Wat Zenden op het middenveld deed was me ook niet duidelijk.
Ik hoop niet dat dit de opstelling is die Advocaat in zijn hoofd heeft...
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Heh jammer. Ik doe al mee aan een poultje. Anders had ik graag meegedaan
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kan volgens mij gewoon, ik doe nu aan de poule van Stinissen en van Agony mee.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
elke opstelling die Advocaat zal bagger zijn,dat kan toch niet anders als je halve selectie bij hun club vaker op de bank/tribune zit dan dat ze op het veld staan.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
elke opstelling die Advocaat zal bagger zijn,dat kan toch niet anders als je halve selectie bij hun club vaker op de bank/tribune zit dan dat ze op het veld staan.
bagger?? dat ze 1 keer dramatisch verliezen heeft toch niet te maken dat alle opstellingen die hij maakt bagger zijn. Hou er wel rekening mee dat voordat ze tegen belgie speelde ze 24 keer ongeslagen waren in de oefenduels. Ik vond de belgische speelwijze juist bagger/lullig/triest!!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En nu zal het nog de Belgen hun schuld zijn dat de Nederlanders verloren hebben.
Als ze met zo'n ingesteldheid en zo'n ideëen-arme trainer naar een kampioenschap gaan zijn ze na de eerst ronde sowieso al naar huis... 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Als ze verliezen ligt het altijd aan henzelf, typisch Nederlands elftal.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
net of ze onder Advocaat ook maar 1 wedstrijd gespeeld hebben die het aanzien waard was, behalve dan de wedstrijd waarmee ze zich voor het EK kwalificeerden. En dit was dan ook de enige wedstrijd dat hij van zijn normale 11 afgestapt was.
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Van Bommel gaat niet mee naar Portugal, Bosvelt is opgeroepen...
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Volgens mij gaat het hele EK voor Nederland gewoon een fiasco worden. Ze zullen misschien een ronde verder komen als ze van onze oosterburen winnen maar daar houdt het ook mee op. Ik heb ze op een paar uitzonderingen na geen behoorlijke wedstrijd zien spelen onder Advocaat. Als ze na 24 oefenwedstrijden nog niet op elkaar ingespeeld zijn wordt het toch erg lastig, zelfs tegen Die Mannschaft.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
bagger?? dat ze 1 keer dramatisch verliezen heeft toch niet te maken dat alle opstellingen die hij maakt bagger zijn. Hou er wel rekening mee dat voordat ze tegen belgie speelde ze 24 keer ongeslagen waren in de oefenduels. Ik vond de belgische speelwijze juist bagger/lullig/triest!!
Hoe denk je dat Letland en andere wat "mindere" landen tegen Nederland gaan spelen. Niet vol op de aanval lijkt me.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Dat stomme ge-experimenteer ook altijd. Ga toch uit van het sterkste elftal. In de beslissende kwalificatiewedstrijd speelde het elftal het beste voetbal en het leverde goals op.
Hoeveel wedstrijden ervoor eindigden al niet in gelijkspel ?!
Maar nee, Advocaat durft niet om de oude garde heen te gaan.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Hoe denk je dat Letland en andere wat "mindere" landen tegen Nederland gaan spelen. Niet vol op de aanval lijkt me.
ja maar om bij een oefenduel nou op de counter te spelen... komop zeg!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.