- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
ja maar om bij een oefenduel nou op de counter te spelen... komop zeg!!
Het lijkt mij juist een goede oefening voor tegen Letland.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
net of ze onder Advocaat ook maar 1 wedstrijd gespeeld hebben die het aanzien waard was, behalve dan de wedstrijd waarmee ze zich voor het EK kwalificeerden. En dit was dan ook de enige wedstrijd dat hij van zijn normale 11 afgestapt was.
Helemaal eens. Slechts 1 keer stelde hij een fatsoenlijk Nl elftal op. Thuis tegen Schotland. En dat was onder druk van pers en publiek.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Dat stomme ge-experimenteer ook altijd. Ga toch uit van het sterkste elftal.
Advocaat heeft juist te weinig geprobeerd!
Waarom heeft hij Heitinga niet naast Stam geprobeerd, bijvoorbeeld? Waarom van Bommel nooit als laatste man?
En waarom nu oude man Bosvelt ipv De Jong?
In Amerika verpestte hij de boel al door vast te houden aan de stokoude Wouters ipv de in vorm zijnde Jonk op te stellen. Getver.
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2802 stemmen
En de plaats links centraal achterin zal dus worden vergeven aan de matige Bouma of aan Frank de Boer, die ver over zijn top is. Dat kan ook nog leuk worden.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Heb me ook ingeschreven op de Moviemeter poule. Zal me daarna ook even bij Henk inschrijven...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Inmiddels 17 MM-ers die meedoen met de moviemeter EK poule.
Ik heb nog drie deelnemers waar ik graag de nick van zou willen weten:
Rick Nijhuis
Dave Velleman
Matthijs Bockting
ennuh... waar blijft de eerste dame?? 
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
En de plaats links centraal achterin zal dus worden vergeven aan de matige Bouma of aan Frank de Boer, die ver over zijn top is. Dat kan ook nog leuk worden.
Precies, de tranen springen me spontaan in de ogen. Stel je voor dat je in de volgende ronde Frankrijk of Italië treft (mochten we de volgende ronde halen), wie gaat in godsnaam de superspitsen van die landen tegen houden, Bouma en De Boer in ieder geval niet. Wat te denken als Stam geblesseerd raakt, dan kun je net zo goed meteen de koffers pakken.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
ennuh... waar blijft de eerste dame?? 
Vooruit dan maar.
Ik heb werkelijk geen enkel verstand van voetbal dus neem mijn lijst vooral niet te serieus
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Meestal zijn dat juist degenen die er met de winst vandoor gaan
.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Idd. Ik kan me het ek 2000 nog herinneren dat ik van mijn vaders werk ook zo'n poule had. De winnaar was een man die er totaal geen verstand van had, geen enkele wedstrijd heeft gezien en hij heeft echt maar zo wat ingevuld en toch ging hij er met het geld vandoor...
Maar zo erg ben ik nou ook weer niet hoor. Ik volg het allemaal wel een beetje. normaal kijk ik nooit voetbal maar bij het ek en wk kijk ik nog aardig wat wedstrijden (sowieso alles van Italie, jumjum wat is die Totti toch leuk
).
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Mag ik jullie mening horen over de wedstrijd Engeland-Frankrijk. Wie denken jullie dat er gaat winnen?? (Ik zit niet in de poule, daar niks mee te maken) Of anders gesteld wie heeft het beste team?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Engeland en Frankrijk kun je in theorie niet met elkaar vergelijken. De Engelse ploeg kan op elk gebied en in elke linie niet eens in de schaduw staan van de Fransen. Maar op zo'n toernooi weet je het nooit natuurlijk.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Mag ik jullie mening horen over de wedstrijd Engeland-Frankrijk. Wie denken jullie dat er gaat winnen?? (Ik zit niet in de poule, daar niks mee te maken) Of anders gesteld wie heeft het beste team?
Frankrijk heeft veruit de meest talentvolle en brede selectie van Europa. Geen enkel ander Europees land kan aan die selectie tippen en zeker Engeland niet. Engeland beschikt echter wel over een enorme vechtlust natuurlijk, en dat kan in een wedstrijd ook doorslaggevend zijn. Bovendien heeft de heer Owen maar één brillante pass van Beckham nodig om de wedstrijd te beslissen.
Frankrijk beschikt echter over de twee meest brillante voetballers van dit moment: Zidane en Henry. Geen enkel ander team beschikt over zulke talentvolle voetballers. Kortom ik acht de kansen van Engeland zeer klein.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
en wat nog erger is, Advocaat heeft ook een contract voor de WK kwalificatie. Laten we maar hopen dat het merendeel gedesillusioneerd zijn interlandcarriere beeindigd, kan hij ze tenminste niet meer oproepen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Laten we maar hopen dat Nederland de sterren van de hemel speelt en Europees Kampioen wordt 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Onderschat de Spanjaarden ditmaal niet ...
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Maar als nederland in de poule wint. Dan krijgen ze waarschijnlijk bulgarije/denemarken of zweden in de kwartfinales. Is natuurlijk wel gunstig, maarja moeten ze wel in de poule winne
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Spanje komt naar mijn mening niet verder dan de kwartfinales, want dan moeten ze volgens mijn berekening tegen frankrijk. En aangezien zoals al eerder gezegd is in beste topvorm verkeert en de allerbeste spelers heeft (vergeet niet trezequet an saha), denk ik dat frankrijk van spanje wint. Ik denk dat de finale portugal- frankrijk is en frankrijk wint. Ik denk dat portugal bezwijkt onder de immense druk van het volk.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5186 stemmen
Iedereen plaatst Frankrijk onder de favorieten vanwege de veelheid aan topspelers voorin. Maar achterin spelen ze nog steeds met Barthez, Desailly, Thuram en ik geloof ook nog met Lizarazu. Op het laatste WK is vooral die versleten achterhoede funest geworden voor de Fransen maar dat heeft nog steeds geen wisseling van de wacht opgeleverd.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Word je 2de krijg je hoogstwaarschijnlijk met Italië te maken. Dat ligt NL niet. Ik zie Spanje ver komen trouwens.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Barthez ben ik met je eens, maar je kunt van Thuram niet zeggen dat ie z;n beste tijd gehad heeft?
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Spanje verliest tegen frankrijk in de kwartfinales denk ik. (dit heb ik ook al gezegd in een andere topic, ik hou van herhaling)
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Zeker niet, Lizarazu en Desailly zijn ook nog prima trouwens. Barthez is wel een hele zwakke schakel.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Ik denk dat Portugal niet door de halve finales heen komt. Dus dat Nederland tegen Frankrijk ik de finale komen. Ik denk zomaar dat Nederland De poule wint en dan moet spelen in de kwartfinales tegen Zweden. Dan misschien tegen Italië in de halve finale die ze dan ook winnen
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Ik denk eerder van frankrijk - nederland in de halve finales. Trouwens volgens Salvators berekeningen kan frankrijk-nederland niet tegen elkaar in de finale spelen. Tenzij ze tweede worden in de poul.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb dat Bondscoach topic maar even hier in gegooid, anders krijgen zitten we straks in 2 topics het EK te bespreken
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Ik denk eerder van frankrijk - nederland in de halve finales. Trouwens volgens Salvators berekeningen kan frankrijk-nederland niet tegen elkaar in de finale spelen. Tenzij ze tweede worden in de poul.
Ja klopt. Beetje fout op mn stencil gekeken. Dan wordt het dus Portugal-Frankrijk
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.