• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.744 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Kwartfinales worden denk ik:

Portugal - Engeland: winnaar Portugal.

Spanje - Frankrijk: winnaar Frankrijk

Italië - Tsjechië: winnaar Tsjechië

Nederland - Zweden: winnaar Nederland 3-1

Halve finales:

Portugal - Tsjechië: winnaar Portugal

Nederland - Frankrijk: winnaar Nederland 2-1

Finale:

Portugal - Nederland: winnaar Portugal laatste minuut doelpunt van Deco.

stinissen (crew films & series)

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Nederland komt helaas de eerste ronde niet door en de Europees kampioen komt uit Portugal of Italie met gevaarlijke outsider Duitsland.

Na het EK zullen jullie nog aan me denken....

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

na al die slechte oefenpotjes denk ik niet dat oranje tot veel in staat zal zijn dit tournooi. Veel te veel spelers hebben niet de topvorm (oa. Nistelrooij, Kluivert, vd Vaart), sommige worden op de verkeerde positie gebruikt (sneijder, Heitinga) en andere hebben zelfs niets in de selectie te zoeken (overmars, Bosvelt).

Ik denk, met moeite de eerste ronde door en vervolgens er meteen uit in de kwartfinales (tegenstander maakt niet eens uit).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nederland wint van Duitsland (ruim), overschat zichzelf, verliest van Tsjechie, en weet zich via Letland nipt te plaatsen voor de kwartfinale tegen Italië die we onterecht verliezen. Iets met een penalty.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dat verwacht ik precies zo. Alleen dat onterecht verliezen niet.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Jordy schreef:

Nederland wint van Duitsland (ruim), overschat zichzelf, verliest van Tsjechie, en weet zich via Letland nipt te plaatsen voor de kwartfinale tegen Italië die we onterecht verliezen. Iets met een penalty.

Je heb het precies gezegt zoals ik het in uitslagen had opgeschreven. Alleen Nederland wint van Italië.

Ik had het trouwens helemaal over het hoofd gezien dat ik tjechië als 2e in de poule plaatste. Ik zat de hele tijd met Duitsland in mn hoofd

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Als we:

van de Sar, Stam, Heitinga, Bouma, van Bronkhorst, van der Meijde, Davids, Robben, Sneijder, van der Vaart en Makaay opstellen, winnen we alles.

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Jordy schreef:

Duitsland wint hoe dan ook van Nederland en komt ver ( zoals altijd) in het toernooi.

Duitsland en Italie spelen nooit mooi of goed voetbal op een toernooi maar komen wel altijd geruisloos ver heel ver....

Ik wil zeggen dat ik het Nederland natuurlijk meer gun maar met Advocaat , kluivert,Overmars en Seedorf kan Nederland zich niet plaatsen voor de 2de ronde.

Ik wil met ieder een deal aan gaan dat Nederland NIET wint van Duitsland..... Ik hoop zo dat ik me vergis maar de feiten zijn dat ik de laatste drie EK poulen heb gewonnen en de laatse drie WK's een maal eerste en tweemaal derde werd. Die poulen waren bij mijn laatse werkgever en er deden altijd rond de honderd mensen aan mee.....

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Macmanus schreef:

Als we:

van de Sar, Stam, Heitinga, Bouma, van Bronkhorst, van der Meijde, Davids, Robben, Sneijder, van der Vaart en Makaay opstellen, winnen we alles.

Goede opstelling, zo kan het wat worden

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Nederland walst over Duitsland heen.

3-0, 4-0 of 4-1. In ieder geval grote cijfers.

Waarom ben ik degene die Oranje verdedigt?

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Anatolia schreef:

We zullen zien en ik hoop dat je gelijk hebt......

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Jordy schreef:

Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke scenario eigenlijk.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Wat betreft Duitsland ben ik het met Anatolia eens. Het team van onze oosterburen stelt in vergelijking met onze nationale ploeg, in mijn ogen, niets voor. Tsjechie, daar moeten we dus echt voor uitkijken.

Maar we overleven de eerste ronde en worden Europees Kampioen. Beetje (ik ben het misschien wel heel erg) optimistisch blijven mensen

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Nederland wint van Duitsland (ruim), overschat zichzelf, verliest van Tsjechie, en weet zich via Letland nipt te plaatsen voor de kwartfinale

Net niet via Letland plaatsen, dus verliezen klinkt logischer.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Anatolia schreef:

Juist deze houding wordt ons door de rest van de wereld verweten... Doordat dit meermalen in NL wordt verkondigd worden andere landen (onnodig) geprikkeld tegen ons een goed resultaat te halen, zie Belgie.

De Duitsers zullen het laten gaan en er alles aan doen om zich in de underdogpositie te krijgen, onder andere d.m.v. uitgebreide lofuitingen aan ons adres. Zo strooien ze ons zand in de ogen en gaan we als zelfverzekerde mannen het schip in...

Na de wedstrijd tegen de Belgen, de hernieuwde poging Kluivert/Nistelrooy, Bosvelt, de Boer en het voordurend blijven selecteren van Overmars en de povere resultaten de laatste tijd houd ik mijn hart vast...

Vooralsnog denk ik aan kleine overwinningen op Duitsland en Letland en verlies tegen Tsjechie, waardoor we de 2e ronde halen....daarna Italie of Denemarken....ik denk dat we in de finale verliezen tegen Frankrijk/Portugal...helaas

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

GFM schreef:

de hernieuwde poging Kluivert/Nistelrooy

Tja, maar wel tegen de Faröer

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Ja, maar het is een oefenwedstrijd in voorbereiding op het EK dat over 11 dagen begint...Deze combo wordt al ruim 2 jaar getest en is nooit succesvol gebleken.,..Dat je het zo kort voor het EK nogmaals probeert en dus geen goed alternatief hebt gevonden komt nogal wanhopig over en ik ga me serieus zorgen maken over de capaciteiten van onze DICK....

Als iets 2 jaar niet werkt, waarom denkt de goede man dan dat het nu ineens wel gaat lopen..

beter zou zijn:

nistelrooy/makaay

vd vaart/nistelrooy

makaay/v hooydonk

vd Vaart/v hooydonk enz enz.. maar dit wordt niet geprobeerd...

Wanneer stopt Dick eens met het "de hand boven het hoofd houden van Kluivert???" hij moet niet voor niets weg bij barca!!

Daarnaast ben ik wel blij dat Bouma is verwijderd ten faveure van Cocu in het centrum en davids weer terug is!!

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

K*T Kluivert en K*T Advocaat

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

GFM schreef:

de duitsers zullen het laten gaan en er alles aan doen om zich in de underdogpositie te krijgen

dat ben ik helemaal met je eens, sterker nog: Rudi Fuller heeft al gezegd dat Nederland veel beter is etc.

Zo bevinden ze zich weer in hun favoriete positie: Bij voorbaat kansloos geacht, maar achteraf altijd weer ver komen...

Hoewel ik na de blamage van zaterdag minder positief ben, denk ik dat Duitsland te pakken moet zijn (Als Makaay met Ruud speelt) net als Letland (uiteraard!).

Met een gelijkspel tegen de Tsjechen zijn we er dan....

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Trouwens, ik weet niet of meer mensen dit herkennen, maar ik heb het onprettige voorgevoel dat 'mister middelmaat' Advocaat op het EK weer gaat spelen met die uitgerangeerde, bejaarde b-voetballer van een De Boer...

Zijn er meer mensen die dit zwaard van Damocles boven onze nek voelen hangen?

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Let op mijn woorden!! Dit zal een zeer nauwkeurige voorspelling worden! Achteraf zullen jullie me gelijk geven.

Oranje wordt op z’n minst 2de en Kluivert wordt topscorer van Oranje.

Er is één spits in Nederland die, mits blessurevrij, gegarandeerd een basisplaats heeft. En dat is RvN. En aangezien Oranje in een 4-4-2 systeem gaat spelen is er plaats voor nog één spits. En dat zal, tegen al jullie verwachtingen in, Kluivert worden. Makaay en RvN gaat gewoon niet samen. Dat zijn twee dezelfde soort spelers, en dat is er dus één teveel want anders gaat het ten koste van je spel. PvH zal geen basisplaats krijgen, hij is de ideale pinch-hitter. VdV zal worden gebruikt als middenvelder en zal waarschijnlijk met Sneijder uitvechten wie de basisplaats krijgt. Davids, Cocu, Stam en vd Sar hebben gegarandeerd een basisplaats.

Kluivert wordt op z’n minst topscorer van Oranje, misschien wel van het kampioenschap. Het verleden heeft het een en ander wel bewezen. Bijv.. RvN wordt geen topscorer! Hij is één van de beste spitsen in Europa en zal dus goed in de gaten worden gehouden. De beste verdedigers van onze tegenstanders worden gezet op RvN, waardoor de tweede spits, in dit geval Kluivert, veel zal scoren. Daarnaast is Kluivert topfit, na een geruisloos seizoen met weinig wedstrijden. Kuivert moet ook nog weg bij Barça, en wilt graag het ongelijk van zijn club bewijzen en een nieuw contract bij een topclub verdienen. En daar is een EK de perfecte gelegenheid voor.

Als oranje de groepsfase doorkomt, worden ze minimaal 2de. Het gebeurt heel vaak dat de teams die de sterkste groep overleven heel ver, zoniet 'all the way' gaan. En soms komen ze elkaar weer tegen in de finale.

Nederland is doodsbang van Tsjechië, dus dat zal wel meevallen. Oranje wint van de Tsjechen. Nederland denk te makkelijk over Duitsland, dat zal tegenvallen. Ze spelen gelijk. Nederland en Duitsland gaan door omdat Duitsland in de beslissende wedstrijd Tsjechië verslaat.

Frankrijk zal niet ver komen. Zidane is uitgespeeld en zijn beoogde opvolger (Micoud) is door Santini niet meegenomen.

En daarnaast denk ik dat Griekenland de Zuid-Korea van dit kampioenschap zal worden.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Jomanda gecontact cydorn??

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Briljante analyse, maar wie wordt nu Europees Kampioen ? (Nederland heeft Advocaat en daarmee wordt je geen Kampioen)

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Zoals altijd maak ik mij nergens druk om, want Nederland wordt gewoon de winnaar. Simpel

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

FisherKing schreef:

Briljante analyse, maar wie wordt nu Europees Kampioen ? (Nederland heeft Advocaat en daarmee wordt je geen Kampioen)

Italië? (met verschrikkelijk anti-voetbal)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik hou het bij Letland .

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Clydorn schreef:

En dat zal, tegen al jullie verwachtingen in, Kluivert worden.

Hoezo? dat is toch allang bekend?

Kluivert wordt op z’n minst topscorer van Oranje, misschien wel van het kampioenschap.
*proest*

De beste verdedigers van onze tegenstanders worden gezet op RvN, waardoor de tweede spits, in dit geval Kluivert, veel zal scoren.
Volgens mij speel jij iets teveel computerspelletjes.

Daarnaast is Kluivert topfit, na een geruisloos seizoen met weinig wedstrijden.
Ja, dat komt ook omdat hij totaal niet in vorm is.

Nederland is doodsbang van Tsjechië, dus dat zal wel meevallen.
Nou, nee.

omdat Duitsland in de beslissende wedstrijd Tsjechië verslaat.
In geen 100 jaar.

Frankrijk zal niet ver komen. Zidane is uitgespeeld

en zijn beoogde opvolger (Micoud) is door Santini niet meegenomen.
Alsof ze verder niemand op die positie hebben.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Bestond er geen correlatie tussen Winnaar Europacup 1 (CL) en de Winnaar Europees Kampioenschap. ?

Portugal zou dan flinke kans maken (gezien ook het thuisvoordeel)

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

RvN wordt geen topscorer! Hij is één van de beste spitsen in Europa en zal dus goed in de gaten worden gehouden.

En dat gebeurt in Engeland en Europese cupwedstrijden niet?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

FisherKing schreef:

Bestond er geen correlatie tussen Winnaar Europacup 1 (CL) en de Winnaar Europees Kampioenschap. ?

Portugal zou dan flinke kans maken (gezien ook het thuisvoordeel)

Ik heb nooit van een dergelijke correlatie gehoord. Zou ook niet logisch zijn met alle buitenlanders die overal spelen. Thuisvoordeel is wel heel belangrijk inderdaad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.