- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard eens met Zavo, dat aspect bestaat al jarenlang in het schaatsen, gewoon bewezen, in feite.
Muv van Supertalenten als Eric Heiden, en wie weet ook wel Sven Kramer. En wie weet groeit Irene Wust ook nog door...
(blijft mijn opmerking staan dat ze haar EK vergooid heeft door zich te veel in korte tijd te richten op de kortere afstand.
En daar is niks mis mee, want ze is jong, maar ze heeft daar wel in feite het EK mee verspeeld.)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Feyenoord is goed hersteld van de klap van de UEFA-beslissing. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
En Ajax weet weer eens én te winnen, én met goed spel. Maarja, de reden dat Ajax al jaren geen kampioen meer is geworden, komt omdat ze niet constant weten te presteren. 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Zo goed was het ook weer niet hoor. Utrecht was vooral enorm slecht (evenals Huntelaar).
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Utrecht was inderdaad slecht, maar Ajax speelde toch echt bij vlagen redelijk goed.
Een aantal goede aanvallen en goed positiespel. Lang geleden in ieder geval dat ik dat op deze manier zag.
Nu die wisselvalligheid nog weg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Van Gaal zou hebben gezegd; was Utrecht nou zo slecht, of was Ajax nou zo goed.
Heb alleen de samenvatting gezien, en ik vond dat Ajax gemakkelijk speelde, Huntelaar liet zich idd nauwelijks gelden.
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Wat een knal van Sneijder zeg. En ja als Feyenoord verliest is vaak mn hele Zondag weer goed
. Sorry....
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik snap alleen niet dat Gullit vind dat Feyenoord die wedstrijd domineerde 
gotti
-
- 14094 berichten
- 5952 stemmen
Daarom is Gullit ook geen trainer van Feyenoord meer denk ik...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar wel respect voor Pi-Air. Je moet het maar aandurven om die penalty te nemen.
En mag ik ook nog even zo vrij zijn om te zeggen dat ik een hoop mooie doelpunten heb gezien deze speelronde (Engelaar, Sneijder, Koné,Martens
)
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
En trouwens een mooie goal van Van Persie, die mag er ook wezen! Alleen jammer dat hij nu waarschijnlijk weer zes weken aan de kant staat 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Wat dacht je van de schitterende goal van Kuijt tegen Chelsea!
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
op www.footytube.com zijn ze allemaal terug te vinden 
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Hé, die link ken ik nog niet, bedankt! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Aston Villa en Olympique Lyon ruilen Baros en Carew..
Wat een stomme ruil, voor Lyon dan.. Ik meende dat Carew het toch vrij goed deed..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik zou als Ajax supporter Huntelaar,Babel,Rosenberg én Leonardo inruilen voor Baros dus ik vind dat een zeer goede ruil van Lyon
.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Hier ben ik het (ook als ajax supporter) absoluut niet mee eens. Klaas Jan alleen vind ik al beter dan Baros.
Laat staan Carew..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Carew is een perfect breekijzer.. hij heeft de techniek en de lengte.. maarja ik ga er vanuit dat de scouts van Lyon natuurlijk wel weten wat ze doen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Hier ben ik het (ook als ajax supporter) absoluut niet mee eens. Klaas Jan alleen vind ik al beter dan Baros.
Baros is veel beter
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Laat staan Carew..
Ter verduidelijking : Ik zou Carew nog niet ruilen tegen Krohn-Dehli. Heb je helemaal niets aan. En ja, ik heb nu eenmaal iets met Milan Baros sinds hij Nederland naar de tweede rond schoot in 2004 (die goal tegen Duitsland dus) .
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Dan sta ik in mn eentje op het Huntelaar front 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.