• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.510 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 656.624 acteurs
  • 200.499 gebruikers
  • 9.470.183 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Persoonlijk vind ik Huntelaar ook beter dan Baros ( als Lyonfan), hoewel Huntelaar nu een mindere periode doormaakt maar toch al bewezen geeft dat hij een jaar aan één stuk kan presteren. Dat heb ik Baros bij mij weten nog niet zien doen. Baros speelde een super EK2004 maar hij lijkt er nog altijd op te teren.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Bij Tschjechië speelt hij altijd goed, zeker als hij samen met Koller en Rosicky speelt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Napoli haalt Ronaldinho voor twee miljoen

De fans van Napoli hebben iets om naar uit te kijken. De nummer twee van de Serie B zinspeelt op een stunt nog groter dan die in 1984, toen de Napolitanen Diego Armando Maradona losweekten bij Barcelona. Deze keer is het doelwit Ronaldinho.

De voormalige kampioen van Italië heeft een ingenieus plan bedacht om de transfer van de Braziliaanse supervedette van Barcelona te financieren. Napoli heeft een wedkantoor op internet bereid gevonden die 67 keer de inzet uitbetaalt als de club erin slaagt Dinho weg te lokken uit Catalonië.

Een weddenschap van twee miljoen euro zou bijvoorbeeld 134 miljoen opleveren. En met dat bedrag denkt Napoli Barça wel te kunnen overtuigen en heeft Napels er een nieuwe verlosser bij.

Bron: Vi.nl

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Dat neemt niemand serieus natuurlijk.

gotti

• 14094 berichten
  • 5952 stemmen

Vanochtend in de krant stond ook al dat ie Beckham achterna zou gaan. Hij heeft het maar druk...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ja paar maanden geleden zou hij nog verkassen naar AC Milan. Pff voetbalgeruchten..

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

'Markus Rosenberg gaat tekenen bij Werder'

en

'River en Ajax akkoord over transfer Rosales'

Aldus VI.nl

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Napoli haalt Ronaldinho voor twee miljoen

De fans van Napoli hebben iets om naar uit te kijken. De nummer twee van de Serie B zinspeelt op een stunt nog groter dan die in 1984, toen de Napolitanen Diego Armando Maradona losweekten bij Barcelona. Deze keer is het doelwit Ronaldinho.

De voormalige kampioen van Italië heeft een ingenieus plan bedacht om de transfer van de Braziliaanse supervedette van Barcelona te financieren. Napoli heeft een wedkantoor op internet bereid gevonden die 67 keer de inzet uitbetaalt als de club erin slaagt Dinho weg te lokken uit Catalonië.

Een weddenschap van twee miljoen euro zou bijvoorbeeld 134 miljoen opleveren. En met dat bedrag denkt Napoli Barça wel te kunnen overtuigen en heeft Napels er een nieuwe verlosser bij.

Bron: Vi.nl

Kip en Ei verhaal, Barca zal toch erg graag een harde bankgarantie van Napoli willen hebben, en dat boekingskantoor betaald natuurlijk pas achter af. (Als ze dan niet al liever failliet gaan.)

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Tommeh schreef:

Dan sta ik in mn eentje op het Huntelaar front

Nee hoor. Ik vind Huntelaar ook beter. In ieder geval als clubvoetballer. Baros heeft tot nu toe alleen maar indruk gemaakt in interlandwedstrijden voor Tsjechië. Hij heeft één behoorlijk seizoen gehad bij Banik Ostrava. En voor de rest mislukt bij Liverpool en Villa.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

woohoo! Fernando Gonzalez naar de halve finale!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

woohoo! Fernando Gonzalez naar de halve finale!

Ik ken die Gonzalez niet, maar iedereen die Nadal verslaat heeft mijn zegen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Mooi werk van Gonzalez. En wat heeft die man een forehand.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kijkert schreef:

Ik ken die Gonzalez niet

Neen?

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Gonzalez draait toch al een tijdje mee in de top hoor, dus vreemd dat je hem niet kent. Heeft eerder al de kwartfinale gehaald van de US Open (in 2003, toen verloor hij van Sjeng Schalken...)

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Gonzalez draait toch al een tijdje mee in de top hoor, dus vreemd dat je hem niet kent. Heeft eerder al de kwartfinale gehaald van de US Open (in 2003, toen verloor hij van Sjeng Schalken...)

Ik ken de naam wel, maar de mens niet. Nadal vind ik een vreselijk ventje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Nee hoor. Ik vind Huntelaar ook beter. In ieder geval als clubvoetballer. Baros heeft tot nu toe alleen maar indruk gemaakt in interlandwedstrijden voor Tsjechië. Hij heeft één behoorlijk seizoen gehad bij Banik Ostrava. En voor de rest mislukt bij Liverpool en Villa.

Da's nog altijd meer dan Huntelaar ooit heeft laten zien....

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Klasse van Gonzalez!

Had dit alleen maar gehoopt, maar had niet verwacht dat het ook zou gaan lukken.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

nadal was gewoon slecht bezig. gonzalez was echt goed

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Nadal was vooral slecht omdat Gonzalez zo goed was had ik het idee. Maar ik heb alleen de laatste set gezien.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Raar eigenlijk dat niemand het hier heeft over de dopingsperikelen die in het Belgische wielrennen gaande zijn.

Om jullie maar een idee te geven...

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Fernando Gonzalez won trouwens ook in zijn carriere al 2 olympische medailles (brons en goud in Athene 2004). Dus van een eendagsvlieg kan je hier zeker niet spreken . Is al de tweede speler die Nadal in 2007 een nederlaag toedient ( na de Belg X. Malisse).

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Ik weet niet wat ik er van moet vinden over deze anonieme 'getuigenissen' maar ik geef Quick- Step toch wel het voordeel van de twijfel. Heb juist het interview met Boonen gezien en zou me toch verbazen dat die kerel zo hard kan liegen.

En natuurlijk Dedecker die dan weer beweert dat Lefevre zich zogezegd al versproken heeft omdat Lefevre zich aangevallen voelde toen Dedecker meende te weten dat er 3 Belgische 'wereld)toppers doping namen.

Volgens mij zijn renners als Bettini en Boonen toch zuiver op de graat, want hun prestaties komen niet uit het niets, want je zag ze ieder jaar gestaag opklimmen.

( En als Quick-Step gedurende de tour toch zwaar gedopeerd was, hoe waren die slechte prestaties dan te verklaren).

En nu is het natuurlijk ook goed nieuws voor de sensatiekranten omdat Museeuw zijn dopinggebruik toegeeft tijdens het laatste jaar van zijn carriere om toch nog een superjaar te hebben ( wat iedereen eigenlijk al wist). Een prachtige kop voor een krant is dan natuurlijk: MUSEEUW (QUICK STEP) BEKENT DOPINGGEBRUIK om dan te vervolgen in de rest van het artikel dat het enkel over zijn laatste jaar gaat.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Raar eigenlijk dat niemand het hier heeft over de dopingsperikelen die in het Belgische wielrennen gaande zijn.

Het lijkt wel of jullie er nu pas achter komen dat er doping wordt gebruikt in de wielrennerij.

Wij weten dit al 30 jaar

X. Hernandez

• 180 berichten
  • 429 stemmen

Ja maar als deze affaire klopt, zie ik nietin hoe het Belgische wielrennen zal bekomen van deze klap :s

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

X. Hernandez schreef:

Een prachtige kop voor een krant is dan natuurlijk: MUSEEUW (QUICK STEP) BEKENT DOPINGGEBRUIK om dan te vervolgen in de rest van het artikel dat het enkel over zijn laatste jaar gaat.

En geloof jij dat een renner die tot twee maal toe volledig afgeschreven is voor de wielersport, terugkomt met verschillende klassieke overwinningen én bekend het laatste jaar doping te hebben genomen, dat hij niet eerder gebruikt heeft? Van goedgelovigheid gesproken.

In het Kerstverlof bekende Lefevre dat hij ooit één maal doping genomen heeft (vraag mij de naam niet meer).

Nu vertelt hij - op tape - dat hij ooit zeven tot acht maal doping zou genomen hebben. Hoeveel keer volgende maal?

En waarom bekende Museeuw gisteren snel? Omdat HLN een mail van twee jaar geleden wou uitbrengen tussen Woestijnvisbaas Wouter Vandenhaute en Johan Museeuw, waarin Museeuw bekent doping te hebben genomen. Patrick Lefevere zou die bekentenis toen in extremis tegengehouden hebben.

Dat noemt men trachten de schade te beperken.

En onze zogoed als zeker corrupte wielerbond? Wel die dient klacht in tegen Capelle, één van de mannen die alles uitbrachten. Maar de gebruikers laten ze met rust. Natuurlijk met de postjes die Lefevre bezet.

Hou die stankput in het oog. Wordt morgen zeker vervolgd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Blijf het wel vervelend vinden dat andere sporten er altijd makkelijker vanaf komen. Terwijl ik er van overtuigd ben dat het er daar net zo aan toe gaat.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

speedy23 schreef:

Omdat die dopingperikelen bij iedereen de strot uitkomen denk ik. Elke week is er wel weer zo'n verhaal, niet echt boeiend en al helemaal niet verrassend meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Even iets anders:

Redan kan meteen vertrekken bij Willem II

Belachelijke maatregel. Nadat Redan vorig seizoen ook om onduidelijke reden door de Willem II directie in een kwaad daglicht is gesteld heeft hij ondanks al de uitlatingen over hem in de media toch weer het shirt van det ricolores gedragen. Hij is aanvoerder geworden, heeft zich voorbeeldig gedragen. En nu deze sanctie, belachelijk. Het wordt steeds pijnlijker om aan te zien hoe dit Willem II ten onder gaat. Niet alleen sportief maar ook qua organisatie is het niveau ver beneden peil.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Waarom belachelijk? Sloeg toch nergens op wat ie gister deed?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk niet. Maar een dergelijk optie moet je intern oplossen en volgens Dennis van Wijk was dat in de kleedkamer nog gebeurd. Zulke opstootjes heb je wel vaker, puur uit frustratie.

Ik zelf heb het ook meegemaakt als dader vorig seizoen bij Kloetinge in de hoofdklasse. Het is niet goed te praten maar zoiets moet wel intern op te lossen, deze maatregel is wel erg drastisch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.