- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Maar een dergelijk optie moet je intern oplossen en volgens Dennis van Wijk was dat in de kleedkamer nog gebeurd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk niet maar ik ben wel van mening dat je dat intern moet oplossen. Redan gaf al aan dat hij enorm veel spijt had van zijn actie, dat is al een basis die aantoont dat deze maatregel veel te drastisch is imo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Ach, het is niet de eerste keer dat hij zich niet netjes gedraagt. Van die andere keren zal hij ook wel spijt hebben. Eens houdt het op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens maar dat had voorheen vooral te maken met uitlatingen van de club en zijn medespelrs in de media. Dat vond ik dan ook niet zo vreemd maar je hebt wel gelijk natuurlijk.
Maar de directie van Willem II heeft bij mij een reputatie dat ze bijna niets vinden kunnen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Directie van Willem II mag van mij per direct op straat worden gelazerd. Prutsers. Op alle gebied, amateurisme en knulligheid ten top!.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Nou ja, het is best streng, maar een speler die voor de camera's een ploeggenoot een kopstoot wil geven... dat gaat ook wel erg ver hoor.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik ergerde me vooral aan Frits Barend die roept dat hij het niet snapt omdat Redan toch zo'n aardige jongen is. Iemand die op vragen braaf een antwoord geeft is in zijn ogen gelijk een aardige jongen. Nogal simpele observatie.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van mij mag er best een nieuwe dopingregel ingesteld worden. Neem bijvoorbeeld een wielrenner, wanneer een wielrenner schuldig wordt bevonden aan doping gebruik, meteen levenslang schorsen en alle titels afpakken. Ik denk dat het aantal doping gevallen dan snel afneemt!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, het is best streng, maar een speler die voor de camera's een ploeggenoot een kopstoot wil geven... dat gaat ook wel erg ver hoor.
Ja, de omstandigheden scheppen daarvoor ook. Ik bedoel er zit een langer verhaal achter. Maar goed. Gaat te ver om dat hier te voeren.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Dus van een eendagsvlieg kan je hier zeker niet spreken
.
Zeker niet nee. Absoluut niet zelfs! Gonzalez is een van de weinige spelers uit het circuit die op alle vier de Grand Slam toernooien de kwartfinales hebben gehaald. Van de momenteel actieve spelers hebben alleen Federer, Nalbandian en Hewitt dat ook gepresteerd.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Van Deutekom, Wennemars en Olde Heuvel naar de WK!
Mooi zo. Maar wat een dramatische 5000 van Tuitert zeg!
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
En geloof jij dat een renner die tot twee maal toe volledig afgeschreven is voor de wielersport, terugkomt met verschillende klassieke overwinningen én bekend het laatste jaar doping te hebben genomen, dat hij niet eerder gebruikt heeft? Van goedgelovigheid gesproken.
In het Kerstverlof bekende Lefevre dat hij ooit één maal doping genomen heeft (vraag mij de naam niet meer).
Nu vertelt hij - op tape - dat hij ooit zeven tot acht maal doping zou genomen hebben. Hoeveel keer volgende maal?
Inderdaad hier kan je in mijn geval spreken van goedgelovigheid
. Zolang voor mij niet zwart op wit is bewezen dat de Quick-Step ploeg in team doping gebruikt zal ik het ook niet geloven (ook wat Museeuw betreft in zijn topjaren). Ik heb vertrouwen in de renners want welke toprenners (buiten Freire en Zabel (bij mij weten dan toch ofwel ga ik hier compleet de mist in)) zijn nog niet gelinkt aan dopinggebruik. Ben een echte wielerfan en daarom zou ik het heel jammer vinden moest Boonen, Bettini, Valverde en co. werkelijk (prestatieverhogende) doping gepakt hebben. Het is moeilijk om te aanvaarden(en zeker te geloven) als één van je lievelingssporten zo in een slecht daglicht komt te staan.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Rosenberg naar Werden Bremen, prima deal voor Ajax.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Musseeuw bekent eergisteren, Van Den Broucke gisteren opnieuw aangehouden, Virenque de grote berouwvolle zondaar werd aangetrokken en wint opnieuw verschillende grote koersen, Lefevre bekent zelf zeven tot acht maal dopng te hebben gebruikt in zijn profcarrière.
Hebben we dan nog uit de ploegen waar Lefevre 'manager' of 'sportdirecteur' van was: Bugno, Camenzind, Di Grande, Zanini, Della Santa, Fois, Garzelli, Ratti, Muller, Trenti. Ook een prachtig lijstje. allemaal renners met een geschonden en kwalijke reputatie.
En steeds omgeven met dezelfde 'entourage'. Stemt wel tot nadenken. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Rosenberg naar Werden Bremen, prima deal voor Ajax.
Voor allebei het beste denk ik.
Op een Zweedse site staat dat hij getekend heeft voor 4,5 jaar en voor 15 miljoen kronen, dus ong. 1,5 miljoen euro per jaar.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Maar hoeveel heeft Ajax hiervoor ontvangen?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat stond er helaas niet bij. Maar daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Heeft Ajax er toen niet zelf €5 miljoen voor betaald ongeveer?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Mogen ze er ook wel weer voor terugkrijgen..
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
PSV was echt dramatisch vandaag
Ze hebben nog 2 goals cadeau gekregen ook tegen de nummer 6 uit de Jupiler Leauge
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Loting KNVB-beker:
Kleintjes thuis - Grootjes uit.
Kwartfinales (27,28 februari,1 maart):
FC Utrecht - AZ -
Willem II - Ajax -
NAC Breda - PSV -
RKC Waalwijk - Roda JC -
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Normaal gesproken is het in het voetbal zo dat als je veel schwalbes maakt, de scheidsrechters het op een gegeven moment wel doorhebben en niet meer fluiten (het Robben-effect zeg maar). Wanneer gaat dat nu onderhand een keer gebeuren met Valfan van PSV ? Als een tegenstander hem boos aankijkt gaat hij al liggen en elke scheidsrechter in Nederland geeft meteen een vrije trap of een penalty.
Maar ja, PSV bekert rustig verder en kan weer lekker slapen in de wetenschap dat elke keer als ze niet goed spelen er altijd nog scheidsrechters zijn die ze een handje (of liever meerdere handjes) helpen.
.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Normaal gesproken is het in het voetbal zo dat als je veel schwalbes maakt, de scheidsrechters het op een gegeven moment wel doorhebben en niet meer fluiten (het Robben-effect zeg maar). Wanneer gaat dat nu onderhand een keer gebeuren met Valfan van PSV ? Als een tegenstander hem boos aankijkt gaat hij al liggen en elke scheidsrechter in Nederland geeft meteen een vrije trap of een penalty.
Maar ja, PSV bekert rustig verder en kan weer lekker slapen in de wetenschap dat elke keer als ze niet goed spelen er altijd nog scheidsrechters zijn die ze een handje (of liever meerdere handjes) helpen.
.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Haha de frustratie druipt er wel vanaf moviefreak#1. Het doet duidelijk pijn dat PSV weer bezig is aan een seizoen waarin ze weer eens oppermachtig zijn. Slechte wedstrijden winnen dat is het verschil tussen kampioen worden en op 11 of 12 punten achterstand staan. Maar ik denk ook wel dat dit voornamelijk aan de scheidsrechters in Nederland ligt.
Moeten nogal veel PSV fans tussen zitten.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
PSV heeft gewoon de beste ploeg van de eredivisie, dat bewijzen ze ook in europa. Hebben ongelooflijk veel ervaring in de as van hun elftal ( Cocu, Simons, Alex, Gomes), dat is vooral het verschil tussen kampioen spelen en een straat achter liggen. PSV speelt al een heel seizoen heel matuur en wint daardoor ook zijn matchen waarin ze slecht presteren. Natuurlijk zal de scheidsrechter eens in hun voordeel fluiten maar evengoed eens in hun nadeel, lijkt me niet de reden waarom PSV los aan kop staat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Al was gister inderdaad wel erg ondermaats. Maar ja kan een keer gebeuren. Zondag Roda weer verslaan en dan hebben we alweer twee van de drie lastige competitieduels gehad.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Mag ik de Belgen op dit forum feliciteren met de prachtige bronzen plak van Kevin van der Perren op het EK kunstrijden. Wat een mooie kür en wat is het hem gegund!
Zie je wel dat jullie kunnen schaatsen!? 
Jammer van Jong AZ trouwens, maar goed. Ze hebben prima gespeeld en als juniorenploeg verliezen van Roda met slechts 2-1 is absoluut geen schande!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mag ik de Belgen op dit forum feliciteren met de prachtige bronzen plak van Kevin van der Perren op het EK kunstrijden. Wat een mooie kür en wat is het hem gegund!
Zie je wel dat jullie kunnen schaatsen!?
Ik heb het deze ochtend gezien in het NOS-journaal van 7 uur. Ik ben niet echt een schaatsfanaat, maar deze jongen volg ik op de voet.
Kevin is dan nog een stadsgenoot van mij. Wij zijn hier met een dikke 36.000, maar ik denk wel dat Kevin ongeveer de enige is die echt kan schaatsen. De rest houdt ook van ijs, maar dan in hun drankjes. 
- Edit: wist je dat dit de eerst medaille ooit is voor België in het kunstschaatsen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooie wedstrijd gisteren van de Eagles.
PSV op 0-0 gehouden de 1e helft en in de tweede helft nog op voorsprong komen ook.
Respect.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Toch heb ik ook dit gevoel. Ik weet dat ik partijdig ben, een PSV-hater in hart en nieren. Maar ik heb toch heel sterk het gevoel dat PSV de scheidsrechters vaker mee dan tegen heeft.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toch heb ik ook dit gevoel. Ik weet dat ik partijdig ben, een PSV-hater in hart en nieren. Maar ik heb toch heel sterk het gevoel dat PSV de scheidsrechters vaker mee dan tegen heeft.
Dat heeft elke top club wel.
Verder ben ik toch wel realistisch , Go Ahead deed het goed mede door het slappe begin van PSV , maar toen de Eindhovenaren even druk gaven vlogen er zo 3 in. Misschien eentje met behulp van de scheidsrechter maar gewonnen hadden ze toch wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.