- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
.Ach ja. De kracht van PSV was altijd dat het met Nederlandstalige spelers goed presteerde midden jaren negentig
Nu zitten er wel heel weinig NL spelers meer
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Bij Ajax zitten er juist steeds meer
Bij Feyenoord ook wel als je de Marokkanen en Surinamers meetelt.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tja, Ajax heeft een eigen jeugdopleiding en PSV koopt goedkope talenten vanuit Zuid-Amerika.
Daar ben ik geen voorstander van, maar elke club heeft zo de plaatsen waar hij zijn spelers vandaan haalt.
En PSV doet het op dat gebied goed.
Al zal het voor bepaalde, of zelfs veel, clubs lastiger worden, mocht er ooit zo'n regel komen van een bepaald aantal zelf opgeleiden spelers.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
De regel moet toch worden dat er minimaal 4 spelers in het veld staan met de Nederlandse nationaliteit?
Dat zal bij ploegen als PSV en Willem 2 nog moeilijk worden
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Geloof er niks van dat die regel er door gaat komen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Heitinga is opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Mathijsen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, Ajax heeft een eigen jeugdopleiding en PSV koopt goedkope talenten vanuit Zuid-Amerika.
Daar ben ik geen voorstander van, maar elke club heeft zo de plaatsen waar hij zijn spelers vandaan haalt.
En PSV doet het op dat gebied goed.
Al zal het voor bepaalde, of zelfs veel, clubs lastiger worden, mocht er ooit zo'n regel komen van een bepaald aantal zelf opgeleiden spelers.
Maar PSV heeft dan vaak wel spelers met WK ervaring en met ervaring in goede competities.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar PSV heeft dan vaak wel spelers met WK ervaring en met ervaring in goede competities.
Klopt.
En dat is ook een goede kwaliteit van PSV in de zoektocht naar nieuwe spelers.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Leonardo op lijstje Van Basten
Foto: Orangepictures15 november 2006, 08:36
Door: Jelmer Geerds
NAC-spits Leonardo is bij bondscoach Marco van Basten in beeld voor het Nederlands Elftal, onthult AD-journalist Chris van Nijnatten. De van origine Braziliaanse aanvaller krijgt binnenkort zijn Nederlandse paspoort.
Van Nijnatten staat bekend als goed ingevoerd bij NAC. Bovendien volgt hij als chef sport van het Algemeen Dagblad ook het Nederlands Elftal nauwlettend. In zijn wekelijkse column onthult hij dan ook de opmerkelijke stap die voor Leonardo in het verschiet ligt.
"Ook bij Van Basten staat hij op een van zijn lijstjes. Zodra Leonardo zijn paspoort binnen heeft, zou het zo maar kunnen dat hij snel wordt opgeroepen voor een stage bij het Nederlands elftal. Dat is gisteren informeel bevestigd in Noordwijk, waar Oranje zich voorbereidt op de rentree van Clarence Seedorf in de nationale ploeg", schrijft Van Nijnatten.
----------------------- --------------------------
Houd het dan echt nooit op 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
NAC-spits Leonardo is bij bondscoach Marco van Basten in beeld voor het Nederlands Elftal, onthult AD-journalist Chris van Nijnatten. De van origine Braziliaanse aanvaller krijgt binnenkort zijn Nederlandse paspoort.
Van Nijnatten staat bekend als goed ingevoerd bij NAC. Bovendien volgt hij als chef sport van het Algemeen Dagblad ook het Nederlands Elftal nauwlettend. In zijn wekelijkse column onthult hij dan ook de opmerkelijke stap die voor Leonardo in het verschiet ligt.
"Ook bij Van Basten staat hij op een van zijn lijstjes. Zodra Leonardo zijn paspoort binnen heeft, zou het zo maar kunnen dat hij snel wordt opgeroepen voor een stage bij het Nederlands elftal. Dat is gisteren informeel bevestigd in Noordwijk, waar Oranje zich voorbereidt op de rentree van Clarence Seedorf in de nationale ploeg", schrijft Van Nijnatten.
Wat?
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De regel moet toch worden dat er minimaal 4 spelers in het veld staan met de Nederlandse nationaliteit?
Dat zal bij ploegen als PSV en Willem 2 nog moeilijk worden
Roda ook.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik ben geen feyenoord fan, maar ik hoop dat ze zaterdag winnen van AZ.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik hoop het niet maar ik denk het wel
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Nou ja de afgelopen 4 wedstrijden hebben ze gewonnen en niet eens met mazzel dus verwacht ik dat ze ook nipt van AZ winnen
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Als AZ doet wat het kan walsen ze over Feyenoord heen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Nee dat lijkt me zeker niet. AZ heeft het altijd moeilijk tegen Ajax,Feyenoord of PSV
Ik verwachtte ook niet dat Feyenoord van Roda won en thuis van Twente.
Dus het zal me ook niks verbazen als ze thuis winnen van AZ
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Alsjeblieft zeg.
Kan het nog ernstiger.
Zorg voor een goed selectiebeleid, dan is deze onzin niet nodig.
Je speelt voor je land waar je vandaan komt. Punt uit.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Opstelling Oranje
Timmer
Boulahrouz, Ooijer, Heitinga, Emanuelson
Landzaat, Schaars, Seedorf
Van der Vaart, Kuijt, Robben
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou dan ga ik maar eens richting de Arena 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Veel plezier Jordy! (alhoewel ik niet verwacht dat je een extreem vermakelijke pot voorgeschotelt krijgt
)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Misschien wel nu Seedorf is teruggekeerd 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mazzel ja.
Ik heb niet veel gezien, maar wat ik zag, zag er niet denderend uit.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Was het ook niet maar is ook niet zo gek als spelers als Jaliens,Landzaat in het veld staan
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Was het ook niet maar is ook niet zo gek als spelers als Jaliens,Landzaat in het veld staan
Die kunnen er niets aan doen.
Het ligt aan de onbenul die hen selecteert en opstelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.