- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het ook nergens op slaan als je de wedstrijd zo nodig wilt zien zonder dat je de uitslagen wilt weten dan gaje niet in sportfora's kijken. maar de mods willen het zo.
Dat laatste is een geldige reden, dat wist ik niet.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Koeien en oud enzo.
Krankzinnige speelronde trouwens.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
FC Twente begint toch een hele serieuze kandidaat voor de play-offs om CL te worden. Wel leuk voor ze, daar leek het aan het begin van het seizoen (uitschakeling in voorronde UC en het verlies tegen streekgenoot Heracles) helemaal niet op.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inderdaad , reuzachtige uitslagen!
Nooit verwacht dat Groningen zo hard onderuit kon gaan.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Frustrerend bijna, Ajax-PSV.
Goed spel de eerste helft, subjectief of niet, ik vond Ajax goed spelen, maar gewoon geen fatsoenlijke kans.
PSV creeërt niks, maar geeft ook weer niks weg.
Tweede helft gelijkwaardig en dan moet een spelhervatting voor de einduitslag zorgen...
En wat speelt PSV verschrikkelijk voetbal, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Verschrikkelijk voetbal? Verschrikkelijk slim en effectief bedoel je?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar van elke week kijken naar zulk voetbal zou ik niet vrolijk worden.
Effectief, ja dat is het, maar mooi om naar te kijken, nee.
En het hoeft ook niet altijd mooi te zijn, maar altijd zulk voetbal, ik moet er niet aan denken.
Dan ook nog een team dat al voor de helft uit Zuid-Amerikanen bestaat.
Maar goed, dat zijn meningen en daarom ben ik Ajax supporter en anderen bijv. PSV supporter.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
PSV speelt gelukkig ook niet iedere week zo. Maar als het nodig is wel. Geen enkel probleem mee als de resultaten zo blijven.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Precies, net alsof PSV altijd zo speelt...
En uit bij Ajax is dit natuurlijk de manier hoe je moet spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik wou dat Feyenoord elke week zo speelde. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik wou dat Feyenoord elke week zo speelde. 
Die kunnen nog geen fatsoenlijke pot neerzetten.
Elke week wel een paar tegengoals. Jammer dat de laatste 4 wedstrijden de tegenclubs zo onder de indruk van Feyenoord waren dat zij nog meer weggaven,
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Belachelijke tweede geel voor Mendez zeg.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ze heeft het verdiend
Mauresmo speelde matig maar verdiende ook niet echt om nummer 1 te zijn. Henin wel
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zojuist meldt Humberto Tan dat Seedorf is opgeroepen voor het Nederlands Elftal.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Laten we hopen dat van Bommel en van Nistelrooy snel tot inkeer komen... RvN knalde er dit weekend weer 4 in.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop niet dat Bommel in Nistelrooy hun besluit veranderen. Laat van Basten maar eerst helemaal zijn ongelijk in woord en daad bekennen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Seedorf gelukkig er wel bij. Ik had stille hoop dat Sno geblesseerd afhaakte. Helaas was het Sneijder. Ik had eerder verwacht dat van Basten iets van eeb Knopper zou oproepen. Maar gelukkig is het Seedorf.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Waar gaat dat heen met de wereld. Psv en Ajax willen Leonardo en PSV wil Theo Janssen als opvolger voor Cocu.
We gaan ook van Engeland verliezen want van Persie is er niet bij.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Dat van Leonardo kan ik me nog voorstellen, maar hoe iemand Theo Janssen als opvolger van Cocu ziet is me echt een raadsel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Mij ook. Maar aan de andere kant een vervanger voor Cocu loopt er ook gewoon niet rond. Een aankoop van dat niveau zal PSV denk ik nooit meer doen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
PSV kan beter Schaars kopen ipv Janssen
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Theo Janssen zou zich misschien wel goed kúnnen ontwikkelen bij PSV, maar de opvolger van Cocu, dat zie ik hem niet worden.
Cocu is klasses beter.
En Leonardo zal altijd dat 'enfant terrible' blijven. Jammer, want anders kon hij wel eens een hele goede voetballer worden.
Hij heeft in ieder geval een goede coach nodig.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Seedorf gelukkig er wel bij. Ik had stille hoop dat Sno geblesseerd afhaakte. Helaas was het Sneijder. Ik had eerder verwacht dat van Basten iets van eeb Knopper zou oproepen. Maar gelukkig is het Seedorf.
Zoiets had ik ook verwacht eigenlijk. Gelukkig deze keer niet zo.
Maar goed, dan mag hij nu Seedorf geselecteerd hebben, alleen deze speler is niet genoeg om een fatsoenlijk elftal te formeren, dat ook nog meekan in de (op dit moment) Europese top.
Ook Van Persie heeft afgezegd, omdat hij zijn eerste kind verwacht.
Ben benieuwd of daar nog een vervanger voor gaat komen.
Van Nistelrooij zal wel niet, want ik las vandaag iets in de krant dat het voor hem zo goed als een gesloten boek was op dit moment.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dat van Leonardo kan ik me nog voorstellen, maar hoe iemand Theo Janssen als opvolger van Cocu ziet is me echt een raadsel.
Mee eens. Leonardo zie ik graag naar PSV komen, ik was al verbaasd dat-ie niet afgelopen zomer al bij NAC vertrok. Kan alsnog een topper worden.
Theo Janssen speelt nu al jaren op hetzelfde niveau: prima speler voor Vitesse, maar hij ontwikkelt zich niet meer. Asjeblieft, laat die nou lekker bij subtoppers een waardevolle speler blijven.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
PSV kan beter Schaars kopen ipv Janssen
.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Theo Janssen zou zich misschien wel goed kúnnen ontwikkelen bij PSV, maar de opvolger van Cocu, dat zie ik hem niet worden.
Cocu is klasses beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.