- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat bewijst maar weer dat veel de waarde van De Guzman voor Feyenoord erg onderschatten. Kijk bvb. hoe Feyenoord de eerste helft speelde tegen twente en hoe ze in de tweede helft speelde met De Guzman.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Een 22-jarige soldaat uit de Amerikaanse staat Washington is zwaar gewond geraakt doordat een vuurpijl in zijn kont ontplofte.
De soldaat, die net terug was uit Irak, stond met zijn vrienden naar een vuurwerkshow te kijken. Vervolgens dacht hij leuk te zijn door Jackasje te spelen. Hij stak een grote vuurpijl in zijn kont en liet een van zijn vrienden het ding aansteken. Een gouden regen, een gekleurde fontein en een harde explosie was het resultaat.
Het hele gebeuren is gefilmd met een GSM maar het filmpje is nog niet op het net opgedoken. De leuk doende soldaat zelf ligt al drie dagen in een brandwondencentrum. Hij heeft zware brandwonden op zijn billen, penis en teelballen. Maar hij was wel stoer, 40 seconden.
Waarom moet ik bij dit bericht aan Lucius en Postma denken?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aan Postma kan ik me wel voorstellen maar hoezo aan Lucius dan?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Boem Boem Lucius?
Hij liep toch met vuurwerk te kloten of was dat een ander.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat was inderdaad Lucius die dat deed ja.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was Lucius inderdaad maar ik zat te denken aan iets soortgelijks als de Homevideo affaire van Postma. Van zoiets wist ik dus niks af maar gelukkig Lucius niet. 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dat bewijst maar weer dat veel de waarde van De Guzman voor Feyenoord erg onderschatten. Kijk bvb. hoe Feyenoord de eerste helft speelde tegen twente en hoe ze in de tweede helft speelde met De Guzman.
Of ze met de Guzman wel gewonnen hadden betwijfel ik. Maar dat het een groot talent is dat sowieso, het is te hopen dat hij zich goed kan ontwikkelen dit seizoen en zich niet zoveel aantrekt van een typische over-de-top vedette die zich heel belangrijk voelt (van Hooijdonk). Als ze nou eens meer van dat soort mensen als de Guzman uit de jeugd halen.
Waar is Ekramy gebleven de vorig seizoen nog vrij goed keepte voor Feyenoord. En wat moeten ze toch met Kolkka, Leonard, van Hooijdonk en de Cuelaer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ekramy is een groot talent, had zeker weten en kans verdient. Keepte vorig jaar ook erg goed en kan een hele goede worden maar Feyenoord houd teveel vast aan dertigers.
Ook niet echt goede Feyenoord spelers maar er loopt ook niet echt veel beters bij Feyenoord. Het zijn subtopper spelers en dat is nou net wat Feyenoord nu is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of ze met de Guzman wel gewonnen hadden betwijfel ik. Maar dat het een groot talent is dat sowieso, het is te hopen dat hij zich goed kan ontwikkelen dit seizoen en zich niet zoveel aantrekt van een typische over-de-top vedette die zich heel belangrijk voelt (van Hooijdonk).
Dat zal wel meevallen getuige zijn actie bij zijn goal tegen Twente, bij zijn beslissende goal tegen twente liep hij naar het vak van Van Hooijdonk en riep hij "Wat nou?!, wat nou?!
Ook erg onterecht, De Guzman zet zich altijd voor 110% in, tegen Twente was hij ook magistraal en hij is ook een erg groot talent. Heeft ook aangegven als Oranje aan zou kloppen hij voor Oranje zou spelen, hij woont al sinds zijn twaalfde in Nederland dus hij komt in aanmerking voor en paspoort.
Van Hooijdonk's kritiek sloeg nergens op en dit flikte hij vorig jaar ook al bij NAC.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Slaapverwekkend was de eerste helft van Ajax-Ado
Hopelijk komt Mitea er de 2e helft in. Die wil nog wel voor wat opleving zorgen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Slaapverwekkend was de eerste helft van Ajax-Ado
Hopelijk komt Mitea er de 2e helft in. Die wil nog wel voor wat opleving zorgen
Ik had er ook niet veel van verwacht, op halve kracht gewonnen. Fijne loting voor de top 3 in beker.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Over Feyenoord gesproken. Zouden ze nou echt niks in de jeugd hebben rondlopen? Een talentvolle spits misschien. Of 2 om 4-4-2 te kunnen spelen.
Als de Guzman zich niks van van Hooijdonk aantrekt is dat alleen maar mooi. Ik hoop ook dat het wat word en voor Nederland kiest.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Mooi toen Mitea het veld opkwam. Hij werd gelijk toegezongen
Daar kan je als supporter van een andere club ook van genieten
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Denny Landzaat (Wigan Athletic), Hedwiges Maduro (Ajax), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Evander Sno (Celtic), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
alleen de voorhoede is van wereldklasse.
Het ziet er niet echt best uit allemaal.
maar we zullen zien
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou waren er 2 spelers van AZ die ik op dit moment wél goed genoeg vond voor het Nederlands Elftal en die worden niet opgeroepen. Koevermans en De Zeeuw zijn twee van de belangrijkste spelers bij AZ momenteel, die roept hij niet op maar wel Kew Jaliens die fout na fout maakt (krijgt de voorkeur boven Heitinga en Kromkamp
) en Mendes da Silva.
En dan heb ik het nog niet eens over het niet kiezen voor Ibrahim Afellay. Als je bij AZ twee minuten goed speelt kom je in het Nederlands Elftal maar als je bij PSV vier wedstrijden achter elkaar de beste man van het veld bent (waaronder Champions League) dan mag je thuisblijven.
Als zelfs ik begin te hopen dat Oranje gaat verliezen is er iets aan de hand en ik hoop absoluut dat Oranje gaat verliezen en met grote cijfers ook
.
edit : Even iets over de verdedigers :
van Bronckhorst zit meer op de tribune dan dat hij op het veld staat, Boulahrouz mocht tegen de Spurs 22 minuten invallen alvorens hij weer gewisseld werd, Ooijer en Mathijsen maken sinds hun vertrek uit Nederland fouten die bij de F-jes niet meer worden gemaakt, Emanuelson staat de helft van de tijd op het middenveld en Jaliens is hoe dan ook onwaardig. Tel daar bij op dat we Van der Sar moeten missen en kom tot de conclusie dat onze verdediging nog niet goed genoeg is om de 0 te houden tegen de Go Ahead Eagles. Laat staan Engeland.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
.Nu zeker niet, maar wel potentieel.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Leonardo vertrekt in januari naar Tottenham Spurs. dit vertelt the Guardian althans. Zelfs Arsenal scheen geinteresseerd te zijn.
goed nieuws voor Leo.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Boulahrouz mocht tegen de Spurs 22 minuten invallen alvorens hij weer gewisseld werd
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Onder Bassie is het NL elftal gewoon een lachertje
Spelers als van Bommel,van Nistelrooy,Seedorf en Davids niet oproepen en wel spelers als Sno,Mendes da Silva,Jaliens en Landzaat.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ach laat ze maar lekker aan kloten in deze wedstrijd. En ik kijk alleen als ik er aan toe kom. Als ik iets beters te doen heb laat ik deze wedstrijd gewoon schieten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En dan heb ik het nog niet eens over het niet kiezen voor Ibrahim Afellay. Als je bij AZ twee minuten goed speelt kom je in het Nederlands Elftal maar als je bij PSV vier wedstrijden achter elkaar de beste man van het veld bent (waaronder Champions League) dan mag je thuisblijven.
Dat van Afellay ligt anders. Hij zit er niet bij, omdat hij er nog niet uit is of hij voor Oranje of Marokko uit wil komen.
Maar verder ben ik het met je eens. Mendes da Silva en Sno, kom op zeg. Moeten die winnen van Lampard en Gerrard?
En hetzelfde geldt voor de verdediging met o.a. Jaliens. Gaan die Rooney en Crouch stoppen?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
De slimheid won het vandaag van het technische vermogen een gelijkspel was verdiender geweest bij Ajax-PSV
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
De slimheid won het vandaag van het technische vermogen een gelijkspel was verdiender geweest bij Ajax-PSV
Van een 'Spartaan' had ik toch eerder een opmerking over de belangrijke overwinning van Sparta verwacht.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Van een 'Spartaan' had ik toch eerder een opmerking over de belangrijke overwinning van Sparta verwacht.
Wil je het tussen 2 spoilertags zetten voor anderen die het niet willen weten 
Ik kan het er wel over hebben maar dat interesseert niemand hier lijkt me.
Ik ben er natuurlijk heel erg blij mee en achteraf vind ik het jammer dat ik er niet bij had kunnen zijn.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Helemaal mee eens.
Vrij matte partij met een licht dominerend Ajax die ondanks het balbezit geen degelijke kans wist te creeeren. PSV was vandaag ondanks het slechte spel toch wat slimmer en won met een luckt goal van Simmons , waarna Kone nog een dot van een kans miste.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Waarom moet dat allemaal in spoilers? Dit is toch het topic "Studio Sport"?
Je zet toch ook niet Teletekstpagina 818 op als je geen uitslagen wilt weten?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind het ook nergens op slaan als je de wedstrijd zo nodig wilt zien zonder dat je de uitslagen wilt weten dan gaje niet in sportfora's kijken. maar de mods willen het zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.