- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Vooral naar Gentenaar in de goal.
Stekelenburg is altijd al zwak geweest op hoge ballen in de 16, hopelijk laat Gentenaar zien hoe het wel hoort, zodat Stekelenburg weer wat scherper wordt.
Maar eerst PSV vanavond. Ik schat PSV hoger in, maar ik denk niet dat ze gaan winnen, simpelweg omdat er toch een aantal basisspelers ontbreken.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Ik wil de samenvattingen op diezelfde dag zien, niet een dag later.
Inderdaad.
Heeft iemand enig idee waarom de NOS pas de samenvattingen woensdag uitzend? Is het probleem financieel (rechten) van aard of ligt het aan het nieuwe omroepenbeleid?
We kunnen het ook zo zien: op woensdag extra samenvattingen!!!

Feest. 
De samenvattingen zijn trouwens ook veel korter geworden, net zo irritant.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ze moeten gewoon op iedere zender een live CL duel uitzenden. Er kan geen genoeg voetbal op televisie wezen in ieder geval.
Wat PSV betreft het zal moeilijk voor ze worden te winnen in Bordeaux. Belangrijk is één punt.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Goed resultaat van PSV, dat had ik toch niet verwacht.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik had vooral niet gedacht dat Bordeaux zó vreselijk slecht was. Het was werkelijk niet te geloven, ik lag in de eerste helft bijna te slapen en in de tweede helft is dat overgeslagen naar irritatie. Het beste wat PSV kon overkomen was de rode kaart van Lamey want die verdiende echt een standbeeld. Zelden heb ik iemand zo'n slechte wedstrijd zien spelen. En dat Youri Mulder naderhand roept dat Koné de man van de wedstrijd zegt zegt ook niet veel over zijn objectiviteit want die man was onzichtbaar en als hij dan in beeld kwam deed hij alles fout (met dan die ene uitzondering bij het doelpunt).
PSV had geluk dat het vanavond de enige tegenstander trof die nog slechter was. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jah jammer inderdaad ik had Bordeaux op winst 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wedstrijd van AZ wordt gelukkig tóch uitgezonden!
Op RTL7. De Turken lagen lange tijd dwars omdat ze veel geld vroegen voor de uitzendrechten. Reken maar dus dat RTL veel geld heeft neergeteld. Maar dat is AZ natuurlijk dubbel en dwars waard! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
En dat Youri Mulder naderhand roept dat Koné de man van de wedstrijd zegt zegt ook niet veel over zijn objectiviteit want die man was onzichtbaar en als hij dan in beeld kwam deed hij alles fout (met dan die ene uitzondering bij het doelpunt).
Dan heb je wel echt weinig verstand van voetbal. Het was gister verre van goed maar Kone stak ver boven de rest van zijn teamgenoten uit.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dan heb je wel echt weinig verstand van voetbal. Het was gister verre van goed maar Kone stak ver boven de rest van zijn teamgenoten uit.
Koné heb ik nog nooit goed zien voetballen en ik gisteren ook niet. Hij heeft af en toe goede momenten. Maar hij grossiert in balverlies vanwege zijn egoïstische momenten, omdat hij denkt dat hij iedereen kan dollen. Met andere woorden Koné is gewoon een waardeloze prutser.
Gelukkig heeft Psv tenminste nog Farfan, die kan tenminste wel voetballen. 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen

Dat is op dit moment niet zo moeilijk met prutsers als Addo, Lamey, Tardelli, Vayrinnen( zoiets), Reiziger enzo.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen

Dat is op dit moment niet zo moeilijk met prutsers als Addo, Lamey, Tardelli, Vayrinnen( zoiets), Reiziger enzo.
Ik noem Tardelli en Vayrynnen toch echt geen prutsers hoor, anders laten ze jouw opstellen misschien wordt het dan wat 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Als Vayrynen niet meedeed had PSV niet gewonnen... 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Als Vayrynen niet meedeed had PSV niet gewonnen... 
Misschien niet, weet je nooit. Dan had er wel weer een andere speler gestaan. Misschien had die er wel 3 gemaakt dan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Is gewoon frustatie van onze ajax vrienden dat ze zelf niet op dit hoogste podium mogen acteren.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dit las ik net:
Ten Cate denkt aan Boutahar, coach wil meer middenvelders
Henk ten Cate heeft in een interview met Voetbal International aangegeven dat hij er veel voor voelt om Said Boutahar naar Amsterdam te halen. De coach van Ajax is zeer gecharmeerd van de 24-jarige middenvelder, wiens contract bij NEC aan het eind van dit seizoen afloopt. Ten Cate is van mening dat Boutahar in Nijmegen niet op zijn plaats is.
Te veel talenten sneuvelen onderweg doordat ze de verkeerde keuze maken, stelde de Amsterdamse trainer in het vraaggesprek. Neem Said Boutahar, ik zit er hard over te denken zon speler naar Ajax te halen. Kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten. Hij ging van RKC, dat technisch verzorgd voetbal speelt, naar NEC dat veel opportunistischer voetbalt. Het gevolg is dat Boutahar al twee jaar veelvuldig op de bank zit. Doodzonde.
Ten Cate vertelde in het interview ook dat hij in de winterstop graag alsnog een controlerende middenvelder aan zijn selectie zou willen toevoegen. Ik heb vanaf het begin geroepen dat ik voor de balans op het middenveld nog een type Gabri erbij wilde. Dat was financieel niet mogelijk. Ik hoop dat er in de winterstop ruimte is, want een balveroveraar in die linie maakt ons elftal wezenlijk sterker. We hebben nu te veel van hetzelfde en sowieso weinig middenvelders. Met Sneijder, Gabri, Roger en Maduro maar vier. Jan Vertonghen voetbalde vorig jaar nog in de jeugd en Emanuelson kan er niet spelen, want verder hebben we niet één linksback in de selectie.
Opvallend is dat de oefenmeester de namen van Michael Krohn-Dehli en Olaf Lindenbergh niet noemt als hij het over de middenvelders van Ajax heeft. Dat betekent ofwel dat Ten Cate in Krohn-Dehli en Lindenbergh respectievelijk een aanvaller en een centrale verdediger ziet, ofwel dat hij deze twee spelers al min of meer heeft afgeschreven voor een rol in het eerste elftal.
Dan denk ik waarom werd Gravesen dan niet gehaald als er middenvelders nodig waren
Geld was het niet volgens ten Cate maar Maduro moest geregeld spelen
Nu wil hij een derderangs speler als Boutahar halen.
Goed voor Nec,Heerenveen of Vitesse maar toch niet voor topclubs als Ajax,PSV en Feyenoord?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prutsers? Ik noem een Edison Mendez, een Salcido, een Simons, een Tardelli. Topspelers, alleen gister kwam het er niet helemaal uit en tegen een ploeg als Bordeaux konden ze gister weinig doen.
Toppers zoals Puskas, Di Stefano, Zidane, Ronaldinho, Pele, Maradona, Eusebio hebben dat ook wel eens gehad. En nu hadden die toppers het ook eens. Dus waar hebben we het over..
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Je weet het nooit, als Henk het in zijn stuk bij het rechte eind heeft kan het nog wel wat worden met Boutahar. Ben altijd wel gecharmeerd geweest van hem. Als ie weinig kost (wat ik aan neem) mag ie komen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Je weet het nooit, als Henk het in zijn stuk bij het rechte eind heeft kan het nog wel wat worden met Boutahar. Ben altijd wel gecharmeerd geweest van hem. Als ie weinig kost (wat ik aan neem) mag ie komen.
Je bedoelt zoals hij het bij het rechte eind had bij Roger,Ogararu. 
Kom op nou Ten Cate heeft als enige goede aankoop Gabri naar Ajax gehaald blijkt nu.
Roger leek in het begin nog wat te worden maar speelt nu al een wedstrijd of 5 erg zwak.
Waarom zou een speler als Boutahar het wel gaan redden bij Ajax
Ik denk dat Ten Cate diep van binnen al weet dat Sneijder in de winterstop naar Barcelona vertrekt dus zit hij al aan nieuwe aankopen te denken.
Sneijder,Boutahar 
Niet te vergelijken lijkt me
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik noem Tardelli en Vayrynnen toch echt geen prutsers hoor, anders laten ze jouw opstellen misschien wordt het dan wat 
Ik wordt er niet voor betaald. Dus sorry. Anders had ik het wel gedaan.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Misschien niet, weet je nooit. Dan had er wel weer een andere speler gestaan. Misschien had die er wel 3 gemaakt dan.
Precies
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ik denk dat Ten Cate diep van binnen al weet dat Sneijder in de winterstop naar Barcelona vertrekt dus zit hij al aan nieuwe aankopen te denken.
Sneijder,Boutahar 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Je bedoelt zoals hij het bij het rechte eind had bij Roger,Ogararu. 
Kom op nou Ten Cate heeft als enige goede aankoop Gabri naar Ajax gehaald blijkt nu.
Roger leek in het begin nog wat te worden maar speelt nu al een wedstrijd of 5 erg zwak.
Waarom zou een speler als Boutahar het wel gaan redden bij Ajax
Sneijder,Boutahar 
Nee, ik bedoel dat Boutahar volgens Henk de verkeerde keuzes heeft gemaakt, waarvoor hij na zijn trainersloopbaan spelers als Boutahar zou willen behoeden. Heb je het stuk wel gelezen? Vind de vergelijking met Sneijder ook wel mank gaan hoor, maar het stuk gaat niet zozeer over een vergelijking tussen middenvelders en ook niet over Ten Cates aankoopbeleid. Ik vulde mijn reactie slechts aan met mijn mening over Said.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ligt eraan hoeveel geld er nog is dan. 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Nee, een jonge speler met die kwaliteiten kan je als Nederlandse club niet kopen, of salaris betalen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Nee, ik bedoel dat Boutahar volgens Henk de verkeerde keuzes heeft gemaakt, waarvoor hij na zijn trainersloopbaan spelers als Boutahar zou willen behoeden. Heb je het stuk wel gelezen? Vind de vergelijking met Sneijder ook wel mank gaan hoor, maar het stuk gaat niet zozeer over een vergelijking tussen middenvelders en ook niet over Ten Cates aankoopbeleid. Ik vulde mijn reactie slechts aan met mijn mening over Said.
Boutahar heeft misschien ook wel de verkeerde keuzes gemaakt maar ik vind het wat makkelijk om zijn loopbaan tot nu toe alleen daaraan te wijten.
En spelers die naar Ajax komen moeten ook goed genoeg zijn lijkt me en in het geval van Boutahar lijkt me dat niet het geval.
Ik heb het stuk wel gelezen en in eerste instantie is er weinig vergelijking met Sneijder in dat stuk maar wel qua posities waarop beide spelers spelen.
Goed dat je je mening er over geeft, alleen kan ik het er niet mee eens zijn wat betreft jou charmes ten opzichte van Boutahar.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Nee, een jonge speler met die kwaliteiten kan je als Nederlandse club niet kopen, of salaris betalen.
Ik hoorde dat Ajax Dries Mertens van AA Gent wil kopen. Die jongen is nu verhuurd aan AGOVV en schijnt veel indruk te maken. Hij zal dan eerst gestalt worden in Jong Ajax. Mertens schijnt de Belgische Sneijder te zijn.
Maar idd het wordt moeilijk om een goede opvolger te vinden voor zo'n goede speler als Sneijder.
Maar onmogelijk is het denk ik niet.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Is gewoon frustatie van onze ajax vrienden dat ze zelf niet op dit hoogste podium mogen acteren.

happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Prutsers? Ik noem een Edison Mendez, een Salcido, een Simons, een Tardelli. Topspelers, alleen gister kwam het er niet helemaal uit en tegen een ploeg als Bordeaux konden ze gister weinig doen.
Toppers zoals Puskas, Di Stefano, Zidane, Ronaldinho, Pele, Maradona, Eusebio hebben dat ook wel eens gehad. En nu hadden die toppers het ook eens. Dus waar hebben we het over..
1) Ik noemde mendez, Salcido en Simons ook geen prutsers. Je moet eerst naar de spelers kijken die ik genoemd heb.
2) Tardelli is wel degelijk een prutser.
3) Ik mag PSV en de spelers alex, gomez, farfan, salcido, kluivert, simons en mendez.
4) maar ze mogen nog niet de vetersvan Puskas, Best, Eusebio, Cruijf enzo vastmaken.
ps. Ik ben voor ajax, maar ik gun PSV het allerbeste. Maar ik vind die spelers die ik noemde gewoon niks.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mag ik de zuiderburen feliciteren met de onverwachte overwinning van Zulte Waregem op Lokomotiv Moskou 
Voor het Nederlands voetbal altijd gunstig als de Russen worden uitgeschakeld.
Trouwens erg jammer dat FC Groningen het net niet kon bolwerken tegen Partizan Belgrado maar een absolute topprestatie desalniettemin.
Dit overigens in tegenstelling tot Feyenoord dat zich diep moet gaan schamen maar dat wel mag doen in de volgende ronde.
Ajax, AZ, Heerenveen, Feyenoord en natuurlijk Zulte Waregem bekeren verder waar ploegen als Ol. Marseille, Hertha BSC en Schalke'04 dat niet doen. Chapeau 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Zulte Waregem

Ik ben geen voetbalfan, maar zoiets vind ik wel plezant
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.