- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Yep, plus aanvankelijk Koevermans en later Schalken.
Met alle respect voor de huidige generatie, maar dat is toch allemaal minder, helaas. Sluiter zal niet beter worden, en Verkerk heb ik ongeveer al opgegeven.
Het komt weer. Haase, de Bakker, van der Duim (duin??) en Sijsling hebben zeker de potentie op goede resultaten. Ze hebben in ieder geval meer talent dan de tennissers van nu op die leeftijd (lees: Wessels,van Gemerden,Verkerk en Sluiter).
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad mooi van Perez. Ben er geweest. vooral het eerste doelpunt was geweldig: 102km/pu. Met een golf van opluchting erna, want het al voor rust 2-0 kunnen wezen met dit veldoverwicht. Behoudens de kans van Eagles kreeg NEC geen poot aan de grond aanvallend. Emanuelson en Heitinga waren eindelijk vrij goed en deden zowat niks fout.
Ik denk dat een gelijkspel meer terecht was geweest bij F tegen Excelsior. Kregen allebei evenveel kansen. Maar het was weer niks met de jongens van Erwin Koeman. Verder een goede overwinning van AZ en een onfortuinlijke nederlaag voor ADO tegen PSV. Volgens mij had scheidsrechter wel kunnen ingrijpen met Postma.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mancebo opnieuw prof in 2007 ?
De kans bestaat dat de Spanjaard Francisco Mancebo volgend seizoen terug in het peloton te zien zal zijn. Mancebo werd voor de Tour genoemd als betrokkene in de zaak Fuentes, waarop zijn team hem voor onbepaalde tijd schorste. Mancebo kondigde onmiddelijk zijn afscheid aan, maar daar zou nu wel eens verandering in kunnen komen.
Vincent Lavenu, de manager van Ag2r (de ploeg waar Mancebo in 2005 voor twee seizoenen tekende), zegt door Mancebo's contract gebonden te zijn, waardoor de Spanjaard opnieuw bij het Franse team kan beginnen. "Omdat er uit het kamp van de Spaanse wielerfederatie geen sancties komen, zal ik me waarschijnlijk moeten houden aan Macebo's tweejarige contract", zegt Lavenu in het Franse Cyclismag. Indien Mancebo alsnog het team verlaat zal het team twee extra renners aantrekken.

moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou lekker bezig van die manager. Mancebo zal wel met heel veel plezier rijden voor zo'n dwaas denk ik 
Tsssss.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Hadden ze ook wel eerder na kunnen gaan dan,,,
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zeker mooi. Ook mooi voor hem, net nadat Ten Cate had gezegd dat de wissels de komende tijd niks meer te zeggen hadden
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Grygera vond ik ook goed spelen achterin.
Was Vermaelen niet helemaal fit of gewoon gepasseerd?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Grygera vond ik ook goed spelen achterin.
Was Vermaelen niet helemaal fit of gewoon gepasseerd?
Die had last van een (lichte) liesblessure.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Zeker mooi. Ook mooi voor hem, net nadat Ten Cate had gezegd dat de wissels de komende tijd niks meer te zeggen hadden
Één zwaluw maakt nog geen zomer. Maar ja wie weet.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Die had last van een (lichte) liesblessure.
Kan ook zijn dat ie gewoon gepasseerd was.
Ajax had weinig problemen achterin (op de fout van Roger na dan)
Met Vermaelen en Stam naast elkaar werkte het niet echt meer.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Kan ook zijn dat ie gewoon gepasseerd was.
Ajax had weinig problemen achterin (op de fout van Roger na dan)
Met Vermaelen en Stam naast elkaar werkte het niet echt meer.
Geblesseerd wast hij. En zo slecht was het niet met hem en Stam.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat zeker niet, maar het zou voor hem persoonlijk wel een opsteker kunnen zijn.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De Poolse spits van NEC, Andrzej Niedzielan, is door trainer Mario Been uit de selectie gezet. Aanleiding hiervoor is het te laat komen opdagen van de speler bij een wedstrijd van Jong NEC. Niedzielan was herstellende van een blessure en moest ritme op doen met de beloften.
“Het is heel simpel. Andrzej is één van de 21 selectiespelers en moet zich ook aan de regels houden als hij bij Jong NEC moet spelen. Hij moest zich om drie uur melden en heeft dus de hele dag de tijd. Hoe kun je het dan presteren om te laat te komen?," aldus de coach. "En omdat hij te laat was, bleef hij negentig minuten op de bank. Hij was zo boos, dat hij na afloop meteen met kennissen mee naar huis is gereden.”
Niedzielan mag voorlopig meetrainen met de beloftes van NEC, totdat besloten wordt dat hij zich bij weer bij de selectie mag melden. Been laat weten nog wel toekomst te zien in de 27-jarige Pool. “Ik wil graag dat Andrzej zijn kwaliteiten weer gaat tonen, want dan kan hij een hele belangrijke speler zijn voor NEC,” zegt hij.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
En 2 jaar geleden was er een potentiele topcarriere voor hem weggelegd. Andrej Niezielan zou toen de opvolger moeten worden van Mateja Kezman. Maar PSV heeft hem toen niet gehaald van Grodzisk Diskobolia. Ben ik even blij
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Als Been wilt dat Niedzielan zijn kwaliteiten weer toont, moet hij een spelwijze hanteren waarin die tot zijn recht komen. Dat speelde NEC ook onder De Groot/Brookhuis maar Been is bezig het wiel opnieuw uit te vinden. Een belangrijke pion in het combinatiespel dat NEC zou moeten spelen is Boutahar, maar die zit naast Niedzielan op de bank.
Wordt een heel karwei om de juiste speelwijze te vinden met deze selectie.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Toch heeft Been wel gelijk, ze hadden Niedzielan anderhalf jaar geleden als eens op z'n sodemieter moeten geven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk maar ik heb wat met de speler Niedzielan. Bovendien waren de verwachtingen wel erg onmenselijk, je kan niet verwachten dat je de nieuwe Zidane hebt gekocht. Dat weegt enorm op zijn schouders en zijn prestaties Het is een explosieve voetballer maar zijn teamgenoten schijnen hem ook helemaal links te laten liggen, het is nie tgoed wat hij doet maar ik begrijp hem wel.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
je kan niet verwachten dat je de nieuwe Zidane hebt gekocht.
.Verwachtingen hier vallen altijd reuze mee, bij de financiers ligt dat wellicht wat anders.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Ja, daar heb ik het dan ook over. Ze dahcten een speler te heben gekocht die ze jaren later aan en top club konden verkopen. Dan heb je toch een inschattingsfout gemaakt. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik blijf Niedzielan een speler met een enorme potentie vinden waarvan ik het gevoel heb dat die er nog wel gaat komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik ook, hij heeft het in zich. Hij wordt als bad guy aangewezen maar de schuld ligt aan beide kanten imo.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Niedzielan zal er nooit komen in ieder geval. Daarvoor is de instelling die er van hem afdruipt veel te laag voor. Hij is inmiddels ook alweer 27 jaar, dus als hij werkelijk een "goede voetballer"is moet hij dat onderhand wel laten zien.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Voor iedereen die zich ook kapot ergert aan het feit dat Studio Sport pas woensdag alle samenvattingen van de gespeelde Champions League wedstrijden uitzend, een kleine pleister op de wond:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=84084/msnhome=true/sc=504e43
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mooi initiatief inderdaad, maar dan moeten ze het wel doen, ik krijg steeds geen beeld.
Maar het blijft belachelijk dat de NOS ze niet gewoon uitzendt.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Dat ligt niet echt aan de NOS geloof ik.
stinissen (crew films & series)
-
- 23823 berichten
- 77602 stemmen
Sport 1 zend ze wel uit hoor.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
We kunnen het ook zo zien: op woensdag extra samenvattingen!!!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wil de samenvattingen op diezelfde dag zien, niet een dag later.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Donderdagavond zal Ajax-coach Henk ten Cate met een vernieuwde opstelling spelen tegen IK Start. De 5-2 voorsprong zal verdedigd worden door spelers die dit seizoen amper in actie zijn gekomen.
Jaap Stam en Klaas-Jan Huntelaar zullen wel aan de aftrap verschijnen. Uit de laatste training was wel af te leiden dat spelers als Wesley Sneijder, Urby Emanuelson, Gabri, Roger, Ryan Babel, Maarten Stekelenburg, John Heitinga en Mauro Rosales rust zullen krijgen.
"De spelers die nu hun kans zullen krijgen, zijn geen tweede keus. We zijn een team van 24 spelers, wat voor mij allemaal basisspelers zijn. Als mijn spelers altijd op de bank zitten, krijgen ze geen gevoel dat ze een kans hebben."
Eerder hanteerde Henk ten Cate al samen met Frank Rijkaard een roulatiesysteem bij FC Barcelona.
Vermoedelijke opstelling:
Gentenaar
Ogararu - Stam - Grygera - Vermaelen
Maduro - Perez - Lindenbergh
De Mul - Huntelaar - Rosenberg
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Gisteren werd bekend dat de NOS alleen de tweede helft van het duel tussen Ajax en IK Start donderdag live uit zal zenden. Deze wordt aansluitend aan een samenvatting van de eerste helft uitgezonden.
Tijdens de eerste helft van Ajax-IK Start is de uitzending van Feyenoord - Lokomotiv Sofia nog bezig. Dat duel wordt in zijn geheel uitgezonden vanwege de spanning die nog in die tweestrijd zit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.