• 17.320 nieuwsartikelen
  • 182.457 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.542 acteurs
  • 200.483 gebruikers
  • 9.469.153 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Materny schreef:

Wat een geklaag en gezeur hier man.

Als Vennegoor ons dadelijk na de finale schiet ofzo lopen jullie allemaal voorop in de polonaise.

Huntelaar heeft 0% ervaring in het Nederlands elftal & komt pas net kijken op het hoogste niveau in Nederland.

Dan zou ik ergens toch ook liever een spits als Vennegoor meenemen die al veel ervaring heeft met Europese topwedstrijden.

Tevens, Huntelaar mag het dan wel goed doen hier in Nederland, veelzeggend is dat ook weer niet.

Wat ik van hem gezien heb tegen Inter in de championsleague was niet al te veel soeps.

170 van de 180 minuten lag hij aan de ketting bij Materazzi, en wist niet veel te creeéren.

Laat hem nog maar enkele jaartjes rijpen zeg ik.

. Deze man kent zijn voetbal .

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Alsof Vennegoor zo geweldig in Europa heeft weten te presteren...

6 wedstrijden en slechts 1 doelpunt.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Materny schreef:

Wat een geklaag en gezeur hier man.

Als Vennegoor ons dadelijk na de finale schiet ofzo lopen jullie allemaal voorop in de polonaise.

Natuurlijk, dat mag toch?

Huntelaar heeft 0% ervaring in het Nederlands elftal & komt pas net kijken op het hoogste niveau in Nederland.

Dan zou ik ergens toch ook liever een spits als Vennegoor meenemen die al veel ervaring heeft met Europese topwedstrijden.

... maar nooit indruk maakte.

Tevens, Huntelaar mag het dan wel goed doen hier in Nederland, veelzeggend is dat ook weer niet.

Wat ik van hem gezien heb tegen Inter in de championsleague was niet al te veel soeps.

170 van de 180 minuten lag hij aan de ketting bij Materazzi, en wist niet veel te creeéren.

Dat is niet vreemd tegen zo'n speler. 99% van de tijd aan de ketting, maar toch scoren. Klinkt als een topspits.

Feit is dat Huntelaar de enige Nederlandse spits in vorm is. Ook daarom zou ik hem meenemen.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Maar niet in plaats van een andere spits.

mikey

• 29032 berichten
  • 5186 stemmen

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel vertrouwen in Vennegoor.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

timbo_ schreef:

Hier overigens de volledige tussenstand

1 3 tovenaar 720 0 1 384

2 24 Speedy23 -- 0 1 342

3 83 eva -- 12 1 302

4 345 Bas1-ZZTopS -- 0 1 248

5 481 Vabo -- 7 1 230

6 551 bartvzun -- 7 2 220

7 677 Freud 203 12 1 201

8 702 Zavo -- 0 4 197

9 806 timbo_ 788 53 0 184

10 843 smurfinnekes 659 12 1 177

11 987 Kip Kurry 772 0 1 151

12 1014 Sanvean -- 39 1 145

13 1074 citybird -- 0 2 127

14 1094 Timmy 476 12 2 119

Is hier het Secret Weapon ook al bijgeteld of komt dat naderhand pas ? Mijn Secret Weapon is overigens zo secret dat hij niet eens in de buurt van een plek bij de beste 15 komt

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Is hier het Secret Weapon ook al bijgeteld of komt dat naderhand pas ? Mijn Secret Weapon is overigens zo secret dat hij niet eens in de buurt van een plek bij de beste 15 komt

Secret weapon wordt er op het einde pas bijgeteld. Mijn secret weapon doet ook nog geen reet .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

De mijne heeft al wat puntjes binnegehaald.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

1. Tomas Vaitkus (Lit)

2. Paolo Bettini (Ita)

3. Olaf Pollack (Dui)

4. Robbie McEwen (Aus)

5. Philippe Gilbert (Bel)

6. A. Botsjarov (Rus)

7. M. Mori (Ita)

8.R. Richeze (Arg)

9. L. Duque (Col)

10. A. Spezialetti (Ita)

11. J. Petrov (Rus)

12. A. Ongarato (Ita)

13. G. Rast (Zwi)

14. J. Jufre (Spa)

15. S. Schumacher (Dui)

Al een geluk dat ik Bettini nog in mijn ploeg heb .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Alleen de nummer 2 vandaag. Gelukkig stapt na vandaag Mc Ewen af tenminste dat verwacht ik.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Grappig trouwens hoe idioot onze discussie over of je Pollack dan wel Förster moest kiezen nu blijkt te zijn .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ja had ik maar nooit die prutser van een Forster in mijn team gestopt. Zo zie je maar je eerste ingeving is toch vaak de beste.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

McEwen en Botcharov

Trouwens wel triest voor Bettini, loopt allemaal feest te vieren , blijkt hij helemaal niet gewonnen te hebben

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben door de werken hier bij ons thuis helemaal vergeten om naar de koers te kijken. Dat is me nog nooit gebeurd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

...Nourdin Boukhari weg bij Ajax...

De komende 4 jaar zal hij te vinden zijn bij het Franse Nantes.

Ik denk dat menig Ajax fan hiermee in z'n nopjes zal zijn maar ik zie het anders dan dat.

De laatste maanden heeft hij zich echt bewezen als één van de vaste krachten bij Ajax, ondanks dat het bestuur en de fans hem verwensten.

Jammer, maar volgend seizoen was er sowieso geen plaats voor hem geweest denk ik.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tottenham liet trouwens weten dat ze Edgar Davids niet laten vertrekken uit London. .

Jammer.

mental_jos

• 263 berichten
  • 770 stemmen

dat is gewoon een truukje van tottenham om de prijs op te voeren, als ajax genoeg geld biedt zullen ze hem echt wel verkopen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tekende Boukhari onlangs niet bij?

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Nee, maar had wel een aanbieding van Ajax gekregen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Bod Chelsea op Van Nistelrooy afgewezen

Manchester United heeft vandaag een bod van Chelsea op Ruud van Nistelrooy afgewezen. De Londenaren hadden zo'n achttien miljoen euro over voor de aanvaller, zo melden diverse Engelse tabloids.

Manchester United heeft het bod echter afgewimpeld met het stempel dat het zijn spits niet verkoopt aan een naaste concurrent. Toch heeft Chelsea-coach Jos� Mourinho de hoop nog niet opgegeven en blijft hij hopen op de komst van Van Nistelrooy, al lijkt dit niet voor de hand liggend.

Bron: voetbalprimeur.nl

Pfff... dat zou een stunt zijn. Alex weet gewoon zeker dat een rancuneuze van Nistelrooy niet af te stoppen is tegen zijn Man Utd.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

Er waren er hier op het forum toch meerdere die er van overtuigd waren dat twee grote rondes achter elkaar winnen in het moderne wielrennen niet meer mogelijk was.

Wacht maar af. Ik blijf zeker bij mijn stelling: als Basso de Giro wint kan hij de Tour wel schudden. Daarbij is in het verleden al meerdere keren gebleken dat een overmacht in de Giro weinig zegt over het presteren in de Tour (aangezien in Frankrijk gewoon twee keer zo hard wordt gereden).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Veel sneller zou ik niet zeggen, maar wel aanvallender, met meer 'gebetenheid'. De Ronde van Frankrijk is op elk gebied natuurlijk de grootste. Maar het is wel een feit dat elk van de drie grote rondes hun eigen authentieke eigenschappen hebben. Hopelijk heb je de kans om de slotweek van de Giro te volgen, want dat is echt iets voor de mannen met veel power in de benen.

Ik geef op dit ogenblik Basso een redelijk goede kans om beide te winnen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
. Deze man kent zijn voetbal .

Zekers.

Briljant optreden van Marco van Basten. Allereerst vanwege de bovengenoemde redenen, maar hij heeft nog wat ijzers in het vuur zo. Hij stelt zich onafhankelijk op, en luistert gelukkig niet naar 't "klootjes-volk".

Mocht Huntelaar briljant presteren op dat EK, dan zal hij hem alsnog aan de selectie toevoegen, tevens heeft de speler dan de nodige internationale ervaring opgedaan. (twee voordelen) Mocht Huntelaar door de mand vallen, heeft hij (van Basten) gelijk gekregen.

Zelden zo'n mooie win-win situatie gezien. (een situatie waar iedereen beter van wordt, Huntelaar zelf en de bondscoach)

Oh ja, nog iemand blij, Foppe de Haan.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23 schreef:

Veel sneller zou ik niet zeggen, maar wel aanvallender, met meer 'gebetenheid'.

Gemiddeldes liggen ook hoger in de Tour. Vooral de vlakke etappes wordt er vanaf het begin harder gereden dan in de Giro en dat is slopend. Schijnt.

Hopelijk heb je de kans om de slotweek van de Giro te volgen, want dat is echt iets voor de mannen met veel power in de benen.

Ik geef op dit ogenblik Basso een redelijk goede kans om beide te winnen.

Ik hoop op mooie etappes in het weekend! We zullen zien wat betreft Basso. Het zou een enorme prestatie zijn waarvoor ik alleen maar het diepste respect kan hebben natuurlijk.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

FisherKing schreef:

Mocht Huntelaar briljant presteren op dat EK, dan zal hij hem alsnog aan de selectie toevoegen, tevens heeft de speler dan de nodige internationale ervaring opgedaan.

Mag dat dan? Ook na dat v.Basten zijn selectie bekend heeft gemaakt?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FisherKing schreef:

Mocht Huntelaar briljant presteren op dat EK, dan zal hij hem alsnog aan de selectie toevoegen, tevens heeft de speler dan de nodige internationale ervaring opgedaan. (twee voordelen)

Als dat internationale ervaring opdoen is heeft Huntelaar dat allang gehad, hij heeft al een WK met jong oranje achter de rug hoor. Dat niveau ligt veel lager, dat noem ik geen internationale ervaring opdoen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als dat internationale ervaring opdoen is heeft Huntelaar dat allang gehad, hij heeft al een WK met jong oranje achter de rug hoor. Dat niveau ligt veel lager, dat noem ik geen internationale ervaring opdoen.

Extra ervaring, bedoel ik dus.... Zie het meer in de vorm van de ultieme testcase voor de speler zelf.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

IcU schreef:

(quote)

Ja, in ieder geval als er geblesseerden zijn. Maar zo'n situatie is natuurlijk makkelijk te creeeren

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan er juist met mijn pet niet bij dat Van Basten Huntelaar niet mee neemt. Ik ga verder niet in op systemen en dergelijke, maar mijn redenatie als trainer zou heel simpel zijn: ik neem de spits mee die in vorm is. Ik vind het echt zonde.. Huntelaar doet me zelfs denken aan een jonge Van Basten..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

IcU schreef:

Natuurlijk mag dat. Het is pas officieel als de Nederlandse voetbalbond zijn deelnemende spelers schriftelijk meedeeld aan de FIFA.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.