- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Wie zegt dat ie hem niet meeneemt ? Ik leg juist uit, dat het via die methode perfect kan.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
En dan is ook vandaag het team van toekomstige wereldkampioen bekend gemaakt:
Squadra Azzurri 
Doelmannen: Gianluigi Buffon (Juventus), Angelo Peruzzi (Lazio Roma), Marco Amelia (Livorno)
Verdedigers: Alessandro Nesta (AC Milan), Fabio Cannavaro, Gianluca Zambrotta (beiden Juventus), Marco Materazzi (Internazionale), Massimo Oddo (Lazio Roma), Fabio Grosso, Andrea Barzagli, Cristian Zaccardo (allen Palermo)
Middenvelders: Andrea Pirlo, Gennaro Gattuso (beiden AC Milan), Daniele De Rossi, Simone Perrotta (beiden AS Roma), Mauro Camoranesi (Juventus), Simone Barone (Palermo)
Aanvallers: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus),
Francesco Totti
(AS Roma), Alberto Gilardino, Filippo Inzaghi (beiden AC Milan), Vincenzo Iaquinta (Udinese)
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Column Johan Cruijff over het selecteren van spelers:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Johan heeft gelijk, zoals gewoonlijk. Hoe kon ik zo stom zijn. 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Zo logisch is het nu ook weer niet. Er bestaat uiteraard niet zoiets als twee dezelfde spelers en anderen die een ander spel hebben en dan iets kunnen forceren als het niet loopt.
ook twee spelers met hetzelfde spel kun je selecteren voor als er 1 minder in z'n vel zit, of het gewoon niet lukt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Veel sneller zou ik niet zeggen, maar wel aanvallender, met meer 'gebetenheid'. De Ronde van Frankrijk is op elk gebied natuurlijk de grootste. Maar het is wel een feit dat elk van de drie grote rondes hun eigen authentieke eigenschappen hebben. Hopelijk heb je de kans om de slotweek van de Giro te volgen, want dat is echt iets voor de mannen met veel power in de benen.
Ik geef op dit ogenblik Basso een redelijk goede kans om beide te winnen.
Ben het hier dus zwaar mee oneens. In de Giro wordt juist veel aanvallender gereden. In de Tour heb je 15 ritten waarin een groepje wegrijdt en 10 kilometer voor het einde wordt teruggehaald. Zo gerigiseerd als maar kan. In de Giro heb je echter iedere dag de vraag blijven ze vooruit of worden ze teruggehaald. Verder werd er vorig jaar in de giro ook al gewoon op de voorlaatste berg aangevallen iets wat ik in de tour al jaren niet meer heb gezien. Ik zou het dus omdraaien wel sneller maar zeker niet aanvallender
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Als Johan nu ook eens ging uitleggen waarom je en Davids en je enige rechtsbuiten niet mee moet meenemen in het belang van de 'homogeniteit' binnen de groep ...
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Hehe, precies. Of waarom we met zo'n 'aanvallend systeem' nauwelijks scoren
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Of waarom iedere positie 'dubbel bezet' is behalve de rechtsbuitenpositie. Die is met Dirk eigenlijk maar half bezet, want een rechtsbuiten is hij niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Kun je nagaan hoe druk wij ons maken over de selectie hoe gek moeten de fransen zich dan wel niet maken. Hoorde vandaag dat daar en Giuly, Pires, Coupet en Anelka niet mee mogen. Die laatste kan ik me nog voorstellen maar die eerste twee
En dan in plaats van Coupet Barthez als eerste keeper meenemen
. Dan hebben wij het zo slecht nog niet getroffen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Pires leeft al een tijdje in onmin met de Franse bondscoach.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Anelka móet je meenemen, hij is ook niet meer die problem child van vroeger en een geweldige spits.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Tja, als je die Franse selectie ziet... wie had je er anders uit moeten laten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Saha of Ribery had ik dan thuisgelaten.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ach, Anelka zorgt altijd voor problemen en Giuly is meer een buitenspeler die ze toch niet gebruiken in hun systeem.
Als je die selectie naast de Nederlandse legt vind ik hen bijna op elke positie een paar klaasen beter.
Het is dat het niet echt lekker loopt in de praktijk, ze niet zo'n team spirit als Brazilie hebben en een idiote keeper, anders had ik ze een flinke kans op de titel gegeven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
WK-selectie Spanje:
Doel: Iker Casillas (Real Madrid), Santiago Cañizares (Valencia), José Manuel Reina (Liverpool)
Verdediging: Michel Salgado (Real Madrid), Carles Puyol (FC Barcelona), Carlos Marchena (Valencia), Juanito Gutiérrez (Real Betis), Sergio Ramos (Real Madrid), Pablo Ibáñez (Atlético Madrid), Asier Del Horno (Chelsea)
Middenveld: Joaquín Sanchez (Real Betis), David Albelda (Valencia), Xavi Hernandez (FC Barcelona), Ruben Baraja (Valencia), Antonio Lopez (Atlético Madrid), Marcos Senna (Villarreal), Andrés Iniesta (FC Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal)
Aanval: David Villa (Valencia), José Antonio Reyes (Arsenal), Fernando Torres (Atlético Madrid), Raúl González (Real Madrid), Luis Garcia (Liverpool)
Morientes en Alonso moeten hun plaatsje afstaan. Nog snap ik de selectie van Del Horno niet, op elk vlak slechter dan Pernía. Neem bvb die domme actie tegen Barcelona, moeilijk he Messi op een effectieve manier afstoppen. 
Voor derest heb ik er vrede mee, erg sterke selectie. Ook een echt team. Ook is hij nie tde beste meer, erg blij dat mijn lievelingetje Raúl er gewoon bij is. Sterk eens met de selectie behalve dat Del Horno de voorkeur boven Pernía krijgt, ik mag niet klagen dus. Ik kan niet wachten tot het WK begint.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, Anelka zorgt altijd voor problemen en Giuly is meer een buitenspeler die ze toch niet gebruiken in hun systeem.
Ik zou er wel bang voor zijn geweest maar toch erg jammer.
Eens
Dat idiote keeper kan je wel stellen ja. Nog net niet zo erg als die circus keeper van Colombia van vroeger. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
naomi ben je spanjaard?

Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Saha of Ribery had ik dan thuisgelaten.
Bij Saha kun je eventueel je vraagtekens zetten maar Ribery?
Waarschijnlijk ken je hem niet anders had je zijn naam niet genoemd. Wat mij betreft ook een zekerheidje. En ook nog uitgeroepen dit jaar als Beste Talent in de Ligue 1.
Anarchist
-
- 497 berichten
- 607 stemmen

vanwaar in spanje?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Saha kun je eventueel je vraagtekens zetten maar Ribery?
Waarschijnlijk ken je hem niet anders had je zijn naam niet genoemd. Wat mij betreft ook een zekerheidje. En ook nog uitgeroepen dit jaar als Beste Talent in de Ligue 1.
Ik heb Ribery regelmatig zien spelen bij Olympique Marseille, héle goede speler inderdaad al moet hij zich bij mij nog bewijzen. Maar je hebt gelijk, hij hoort zeker een kans te krijgen in de Franse selectie. Al heb ik wel meer vertrouwen in Anelka.
vanwaar in spanje?
Madrid, maar in Nederland geboren en getogen maar mijn hart ligt bij Spanje.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Door buitenlandse kranten werd Ribery al in verband gebracht met Chelsea en Real Madrid en zelfs werd de vergelijking gemaakt met Zidane. Dat laatste gaat mij een beetje te ver want zover is hij nog niet. Ook Drogba zei in L'Equipe dat Ribery een fenomeen is en dat hij zeker naar het WK moet omdat hij daar mooie dingen kan doen voor het Franse elftal. Daar ben ik het zeker wel mee eens. Domenech, Franse bondscoach, is vaak een punt van kritiek geweest door ondere andere de gepasseerde Pires, maar met het opstellen van Ribery laat hij zien dat hij wel durft. Alleen de keuze van Barthez vind ik bijzonder van hem zeker omdat Coupet in een goede vorm verkeerd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie Ribery ook niet op trainingen en in volle wedstrijden maar dan laat ik bij deze alleen Saha staan. Ik had mijn mening gebaseerd op elke week EuroGoals. 
Dubieuze keuze inderdaad om te gaan voor Barthez, Coupet keept uitstekend.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Ribery wil overigens graag in Spanje gaan voetballen. Aangezien jij het Spaanse voetbal volgt zou zijn komst een mooie aanwinst zijn voor die competitie en voor de club waarvoor hij dan gaat spelen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan kan ik inderdaad Ribery ook wat 'beter' leren kennen.
Als ik jou lofuitingen zo hoor moet hij maar naar Atlético komen. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen

1. Franco Pellizotti (Ita)
2. V. Efimkin (Rus)
3. F. Yakovlev (Kaz)
4. H. Dupont (Fra)
5. T. Eltink (Ned) 
6. J. Carrasco (Spa)
7. M. Pinotti (Ita)
8. S. Krauss (Dui)
9. A. Kolobnev (Rus)
10. J. Horrach (Spa)
11. A. Merckx (Bel)
Zullen veel punten gescoord worden vandaag
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.