- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zullen veel punten gescoord worden vandaag
.
Een triestig geval vandaag. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Een triestig geval vandaag. 
Ach, voor mij niet anders dan dan voorgaande dagen
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En weer een uitvaller, ik denk dat ik met 0 renners eindig...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Zavo zijn aantal uitvallers brengt onprettige herinneringen aan de vorige Vuelta boven. Veel sterkte gewenst alvast
.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Voor de wielerkenners:
Wie wordt dit jaar in de Tour de kopman van Discovery?
Savoldelli kan t nooit aan, zelfde geldt voor Hincapie imho.
Mag Popovic al die last dragen?
Of Noval, Beltran, Azevedo?
Voor mij het grootste vraagteken dit wielerseizoen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Geweldige dag gisteren. De enige uit mijn team die in de punten viel was mijn kluns 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen

Ik had helemaal niks, behalve een uitvaller extra. Vandaag weeral rustdag, wat een luie bedoening is dat daar toch in Italie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Voor de wielerkenners:
Wie wordt dit jaar in de Tour de kopman van Discovery?
Savoldelli kan t nooit aan, zelfde geldt voor Hincapie imho.
Mag Popovic al die last dragen?
Of Noval, Beltran, Azevedo?
Voor mij het grootste vraagteken dit wielerseizoen.
Ik verwacht Popovic of anders Hincapie (kan het me eigenlijk niet voorstellen) Verder komt er volgens mij niemand in aanmerking
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen

Ik had helemaal niks, behalve een uitvaller extra. Vandaag weeral rustdag, wat een luie bedoening is dat daar toch in Italie.
Wie is er uitgevallen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
En weer een uitvaller, ik denk dat ik met 0 renners eindig...
Ja na morgen komt Mc Ewen daar ook nog eens bij.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wie is er uitgevallen?
McGee.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Popo is toch al lang uitgeroepen tot kopman van de Tour 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Popo is toch al lang uitgeroepen tot kopman van de Tour 
Met twee 'kopmannen'. George Hincapie en Yaroslav Popovych. Zien wie er het beste presteert en dan die kaart uitspelen.
En wist ik nu maar waar ik dit gehoord of gelezen heb.... toch niet gedroomd zeker? 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja na morgen komt Mc Ewen daar ook nog eens bij.
Maar die heeft al heel wat punten opgeleverd, zou trouwens best kunnen dat hij nog voor de paarse trui gaat.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar die heeft al heel wat punten opgeleverd, zou trouwens best kunnen dat hij nog voor de paarse trui gaat.
Ik geloof het niet. Ik denk niet dat hij krachten gaat verspillen met het oog op de Ronde van Frankrijk.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Rebellin is vandaag uit de koers gestapt trouwens, had last van een valpartij of zo als ik het goed gehoord heb.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Mc Ewen heeft gister al gezegd dat hij deze week niet meer afmaakt dus dat is wel zeker.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En wat worden de wielerliefhebbers verwend.
Van 23 tot 28 mei, de Ronde van België.
Wordt overigens ook uitgezonden op VRT.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Die ga ik dus zeker niet volgen. Is volgens mij ook tegelijk met een andere pro tour koers.
starbright boy (moderator films)
-
- 22649 berichten
- 5263 stemmen
Die ga ik dus zeker niet volgen. Is volgens mij ook tegelijk met een andere pro tour koers.
Tegelijk met de Giro inderdaad 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Rebellin is vandaag uit de koers gestapt trouwens, had last van een valpartij of zo als ik het goed gehoord heb.
Zo klinkt het net alsof hij zelf niet gevallen is, maar er last van had dat anderen vielen en uit pure wanhoop maar afstapte
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Lastig toch, als iedereen zomaar omvalt en zo
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik ben benieuwd hoeveel renners er morgen nog starten. In elk geval gaan Gilbert en McEwen niet van start heb ik begrepen 
McEwen heeft dus blijkbaar geen zin in een trui aan het einde van de Giro 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hopelijk wordt de Ronde van Italië dan op een van de Nederlandse zenders gegeven, want de Ronde van België heeft voorrang op de Giro. Die wordt dan een ietsje korter uitgezonden. 
McEwen heeft dus blijkbaar geen zin in een trui aan het einde van de Giro 
Als het kan is het mooi meegenomen, maar alles staat bij zo'n sprinter in het teken van de Tour en de 'Groene Trui'.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Hopelijk wordt de Ronde van Italië dan op een van de Nederlandse zenders gegeven, want de Ronde van België heeft voorrang op de Giro. Die wordt dan een ietsje korter uitgezonden. 
Kan ik me nog herinerren van vorig jaar. Toen heb ik dan ook menig maal de belgische tv vervloekt en dat zal dit jaar dus wel weer gebeuren. Zendt eurosport de giro eigenlijk niet uit?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan ik me nog herinerren van vorig jaar. Toen heb ik dan ook menig maal de belgische tv vervloekt en dat zal dit jaar dus wel weer gebeuren.
Je moet toch kunnen begrijpen dat een Belgische zender voorrang geeft aan deze wedstrijd. Het gebeurt op eigen bodem. Voor dat beetje chauvenisme dat de Belgen hebben... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.