• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.537 acteurs
  • 200.481 gebruikers
  • 9.469.073 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

speedy23 schreef:

Je moet toch kunnen begrijpen dat een Belgische zender voorrang geeft aan deze wedstrijd. Het gebeurt op eigen bodem. Voor dat beetje chauvenisme dat de Belgen hebben...

Nee moet eerlijk zeggen dat ik het wel begrijp maar niet lgisch vindt. En als er een tv zender chauvenistisch is wat wielrennen betreft dan is zijn het wel de belgische zenders. Zoals die Wuts tijdens iedere uitzending waar die commentaar geeft over Boonen spreekt is voor iedere niet belg in ieder geval een martelgang.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Nee moet eerlijk zeggen dat ik het wel begrijp maar niet logisch vindt. .

En ik vind het juist logisch. Het is nu eenmaal een Belgische koers op Belgische bodem.

Het is niet zo dat de Giro niet uitgezonden wordt, maar in plaats van meer dan twee uur, nu een dik uurtje.

Zoals die Wuts tijdens iedere uitzending waar die commentaar geeft over Boonen spreekt is voor iedere niet belg in ieder geval een martelgang.

Ha ja, dat is het plezier van een echte klasbak te hebben, met een goeie ploeg én die het kan afwerken. Dan kan Wuyts er inderdaad nogal over 'kwetteren'.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

speedy23 schreef:

En ik vind het juist logisch. Het is nu eenmaal een Belgische koers op Belgische bodem.

Het is niet zo dat de Giro niet uitgezonden wordt, maar in plaats van meer dan twee uur, nu een dik uurtje.

Ik begrijp het in zoverre niet dat ik denk dat de gemiddelde belgische kijker liever naar de giro kijkt dan naar de niet echt sterk bezette ronde van Belgie.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Als de twee gecombineerd worden zie ik het probleem niet eigenlijk. Trouwens, de gemiddelde Belg is wel geïnteresseerd, als Tom Boonen, Leif Hoste en Peter Van Petegem meedoen. Dat is nu eenmaal het kruim van het Belgische wielrennen .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Ik begrijp het in zoverre niet dat ik denk dat de gemiddelde belgische kijker liever naar de giro kijkt dan naar de niet echt sterk bezette ronde van Belgie.

Let maar op Kai Reus in de Ronde van België !

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Freud schreef:

Als de twee gecombineerd worden zie ik het probleem niet eigenlijk. Trouwens, de gemiddelde Belg is wel geïnteresseerd, als Tom Boonen, Leif Hoste en Peter Van Petegem meedoen. Dat is nu eenmaal het kruim van het Belgische wielrennen .

Nou een bergetappe in de giro waarbij alleen het laatste uurtje wordt uitgezonden omdat we naar boonen zijn derde sprintzege zonder tegenstand moeten kijken dat irriteert met mateloos.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

tovenaar schreef:

Let maar op Kai Reus in de Ronde van België !

Ik heb het meer op Leif Hoste als kopman van de Discovery-ploeg. En Boonen natuurlijk.

timbo_ schreef:

Nou een bergetappe in de giro waarbij alleen het laatste uurtje wordt uitgezonden omdat we naar boonen zijn derde sprintzege zonder tegenstand moeten kijken dat irriteert met mateloos.

Je mag tevreden zijn dat de Vlaamse televisie wedstrijden zoals de Ronde van Italië, de Ronde van Romandië, de Ronde van Zwitserland en de Ronde van Spanje wil uitzenden. Als het van de Nederlanders afhing zou het maar een 'flauw beestje' zijn op gebied van wielrennen.

Ik ben Belg en ik interesseer me meer in de Ronde van België (en dit samen met de reclamemakers en sponsors).

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik vind het juist geweldig. Twee rondes tegelijk

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik heb het meer op Leif Hoste als kopman van de Discovery-ploeg. En Boonen natuurlijk.

Natuurlijk gaat Boonen etappes winnen en zal Leif kort eindigen in het algemeen klassement, maar als wielerliefhebber vind ik het interessanter om te zien wat Kai gaat doen. Hij is nog piepjong, maar zal zeker van zich laten spreken in deze koers. Hij zal kort eindigen in het klassement zonder grote pech. Z'n tijdrit is formidabel en op de heuveltjes in België gaan ze hem niet zomaar kwijtspelen. Kai is voor mij samen met Lars Boom (en Thomas Dekker in mindere mate) dé hoop van het Nederlandse wielrennen (daar mogen we Gesink van mij ook wel bij rekeken by the way).

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

(afbeelding)

Dit tenue had ik uit mijn geheugen verbannen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Wie niet ....

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

speedy23 schreef:

Je mag tevreden zijn dat de Vlaamse televisie wedstrijden zoals de Ronde van Italië, de Ronde van Romandië, de Ronde van Zwitserland en de Ronde van Spanje wil uitzenden. Als het van de Nederlanders afhing zou het maar een 'flauw beestje' zijn op gebied van wielrennen.

Ik ben Belg en ik interesseer me meer in de Ronde van België

Ben ik de vlaamse televisie ook erg dankbaar voor. Meen je dat serieus dat de ronde van belgie je meer interesseert dan de Giro?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

tovenaar schreef:

Kai is voor mij samen met Lars Boom (en Thomas Dekker in mindere mate) dé hoop van het Nederlandse wielrennen

Dekker in mindere mate? Dekker lijkt me het grootste talent van allemaal. Maar hopelijk worden het allemaal toppers.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Iemand trouwens al gemerkt hoe goed Jan Ullrich gereden heeft vandaag? Hij had deze rit uitgekozen als test, blijkbaar is hij toch al terug een beetje in vorm .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Helaas wel, kost me punten.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Naast Basso en Honchar ga ik niet geweldig veel punten halen vrees ik, J.I. Gutierrez die ik speciaal voor de tijdritten had geselecteerd verdwijnt zo meteen uit de top 15.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

1 ULLRICH Jan (Dui)

2 BASSO Ivan (Ita)

3 PINOTTI Marco (Ita)

4 HONCHAR Serhiy (Ukr)

5 SAVOLDELLI Paolo (Ita)

6 GUTIERREZ CATALUNA José E. (Spa)

7 VOIGT Jens (Dui)

8 LARSSON Gustav Erik (Zwe)

9 CIONI Dario David (Ita)

10 EKIMOV Viatcheslav (Rus)

11 DANIELSON Tom (Vsa)

12 CLEMENT Stef (Ned)

13 CASAR Sandy (Fra)

14 BRUSEGHIN Marzio (Ita)

15 PENA GRISALES Victor Hugo (Col)

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Dekker in mindere mate? Dekker lijkt me het grootste talent van allemaal. Maar hopelijk worden het allemaal toppers.

In mindere mate ja, ik denk echt dat Lars Boom een groter talent is en Kai heeft nog ietsje meer groeipotentie misschien. Wil niet zeggen dat ik denk dat Thomas Dekker geen groot talent is, want dat 'ie dat is heeft hij al lang bewezen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Basso, Honchar, Savoldelli, Cioni en Danielson

en wederom 0 punten voor mijn Secret Weapon

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Speedy is zowaar dagwinnaar .

Proficiat

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vreselijke scheids gister in de finale.

Om te janken was het.

Wel blij dat Barca gewonnen heeft, en terrecht.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
In mindere mate ja, ik denk echt dat Lars Boom een groter talent is en Kai heeft nog ietsje meer groeipotentie misschien.

Ik hoop dat je gelijk hebt, want dan ziet het er erg goed uit voor het Nederlandse wielrennen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Speedy

Een hele mooie dag voor onze subleague. We staan weer vierde

En ik sta voor het eerst ook bij de beste 100 van de dag

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Netjes van Ullrich. Een halve minuut pakken op Basso is toch mooi meegenomen. Dan is hij verder dan velen dachten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Bergop heb ik m'n twijfels.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ullrich gaat nog groeien, en dan bedoel ik niet zijn buik.

Het toont in ieder geval aan wat we al wisten, namelijk dat Basso niet op alle fronten de beste is. Over twee tijdritten kan hij in de Tour zo twee minuten verliezen op Der Jan, terwijl Armstrong juist altijd uitliep.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

[dikkenekmodus]

(afbeelding) JABBEDABBEDOOEEE!!!

Een dagoverwinning voor een Belg in Nederland.

En nu samen naar de eerste plaats in de Leagues.

Eerst was ik zeker van Rik Verbruggen en ik had ook in mijn achterhoofd dat Ullrich zich niet ging laten belachelijk maken en minimaal één maal zijn kunnen zou demonstreren. Hou hem in het oog in de Tour, want Der Jan zal vertrekken om te winnen.

En nu mijn derde en laatste renner in de laatste week nog eens uithalen. De magerste van het peleton.

(afbeelding) [/dikkenekmodus]

gotti

• 14094 berichten
  • 5952 stemmen

Tomás Galásek vervolgt carrière in Bundesliga

18/5/2006 11:39

De Bundesliga is het nieuwe werkterrein van Tomás Galásek. De Tsjechische Ajax-middenvelder tekent bij de traditierijke middenmoter 1. FC Nürnberg.

Nog voor het WK wilde Galásek een nieuwe club gevonden hebben. De international had drie mogelijke competities voor ogen. Naast de Eredivisie zag hij het Premiership en de Bundesliga als optie. Het werd het laatste, met een contract voor twee jaar bij 1. FC Nürnberg.

'Nürnberg voldeed aan het toekomstplaatje van Tomás', zegt zaakwaarnemer Arnold Oosterveer tegen VI.nl. 'De club gaf hem een goed gevoel. Trainer Hans Meyer sprak veel waardering uit. Bovendien is de Bundesliga een interessante competitie en is Nürnberg een traditierijke club in opbouw.'

Na een prima tweede seizoenshelft eindigde Nürnberg als achtste. Dat mag de verdienste heten van Meyer, die het in november overnam van de opgestapte Wolfgang Wolf. De oud-trainer van FC Twente verlengde zijn contract met een jaar.

Galásek (33) maakte in 2000 in het kielzog van Co Adriaanse zijn opwachting bij Ajax. Na zes jaar leek hij zijn verblijf in Amsterdam te verlengen, maar hij zag daar vanaf omdat de aanbieding hem te weinig aansprak.

bron: VI.nl

(Gotti hoopt op Davids)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ben zowaar van de laatste plaats af .

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

speedy23 schreef:

En nu mijn derde en laatste renner in de laatste week nog eens uithalen. De magerste van het peleton.

Dat kan je vergeten Rasmussen is naar huis met een lichte rugblessure.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.