• 17.322 nieuwsartikelen
  • 182.457 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.542 acteurs
  • 200.484 gebruikers
  • 9.469.177 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Makkelijke overwinning voor Van Barneveld. Jammer dat Lloyd hem in het begin niet kon bijbenen, anders was het wel wat spannender geweest. Leuk dat drie van de vier PDC-spelers die meededen de halve finale haalden

en twee de finale.

Knap dat Barneveld weet te winnen, had ik aan het begin van het toernooi niet verwacht. BDO moet toch hopen dat het niveau van hun spelers een stuk hoger wordt. Afgezien van Adams en Whitlock kon eigenlijk niemand echt imponeren.

Michael van Gerwen daargelaten. Iedereen is nu vol lof over hem, maar ik moet nog maar zien of hij deze trend kan doorzetten. Twijfel daar sterk aan.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

pascal83 schreef:

Sorry hoor, maar Denneboom is gewoon echt een flutspeler...Denneboom is van het type 'snelle-henkie-met-een-lang-en-lomp-lichaam'.

Dan heb jij net als Van Basten hem niet gevolgd dit jaar.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Feitelijk wed Ajax vierde. Via de Paly offs verwierven ze een plek in de voorronde van de CL, dat heeft feitelijk niets met de ranglijst te maken....

Maar daar ging het om. Ajax heeft dit jaar beter gepresteerd dan AZ. Won ook nog eens de beker.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Redlop schreef:

Dan heb jij net als Van Basten hem niet gevolgd dit jaar.

Wil je daarmee zeggen dat Denneboom een uitnodiging voor het Nederlands elftal verdiend?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Qua statistieken zou Ajax beter gepresteerd kunnen hebben dan AZ. Maar AZ is 2e geworden samengaand met leuk, aantrekkelijk en productief voetbal. Het voetbal wat Ajax dit seizoen heeft laten zien was te beroerd voor woorden. Ik zeg dit als supporter van Ajax omdat ik niet voor de feiten uit de weg wil gaan.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Galatasaray is de nieuwe kampioen van Turkije! Met goals van Sasa Iliç en Sabri Sarioglu (2x) won Galatasaray 3-0 van Kayserispor, terwijl aartsvijand Fenerbahce punten liet liggen tegen Denizlispor. Tot de aller laatste week was het zenuwslopend spannend in de Super League. Eind goed, al goed. Mijn favoriete spelers van dit jaar: Sasa Iliç, Rigobert Song, Hasan Kabze, Stjepan Tomas, Umit Karan. Een zwarte dag voor Fenerbahce. Forza Galatasaray!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Diesel schreef:

Galatasaray is de nieuwe kampioen van Turkije! Met goals van Sasa Iliç en Sabri Sarioglu (2x) won Galatasaray 3-0 van Kayserispor, terwijl aartsvijand Fenerbahce punten liet liggen tegen Denizlispor. Tot de aller laatste week was het zenuwslopend spannend in de Super League. Eind goed, al goed. Mijn favoriete spelers van dit jaar: Sasa Iliç, Rigobert Song, Hasan Kabze, Stjepan Tomas, Umit Karan. Forza Galatasaray!

Maar ze waren wel pijnlijk onderuit gegaan tegen Fenerbahce. Een behoorlijke smet op het kampioenschap als je met 4-0 hebt verloren van je aartsrivaal. Is net zo als die 6-0 nederlaag die Feyenoord leed tegen Ajax in '99 en alsnog kampioen werd, dat was alleen dan nog een tikkie erger.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Maar ze waren wel pijnlijk onderuit gegaan tegen Fenerbahce. Een behoorlijke smet op het kampioenschap als je met 4-0 hebt verloren van je aartsrivaal.

Heb je helemaal gelijk in maar uiteindelijk doet het er niet toe dat Galatasaray van Fenerbahce heeft verloren. Eind goed, al goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

Ajax heeft dit jaar beter gepresteerd dan AZ.

Waarom denk je dat ze Blind hebben weggestuurd. Ajax was echt geweldig dit seizoen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Wouter schreef:

Waarom? Ik zeg niet dat Ruud thuis moet blijven, maar VOH.

Nou dat is dus het hele probleem die keuze is er nooit geweest en dat had iedereen al maanden aan kunnen zien komen. Dat Kuyt en Venegoor was al lang duidelijk. Het was alleen nog de vraag of Van Nistelrooy of Huntelaar meeging. En nogmaals Venegoor is niet de tweede keus voor Van Nistelrooy dat is Kuyt.

maxcomthrilla

• 15587 berichten
  • 2879 stemmen

Wat moet Babel nou weer in de selectie, ik had dan toch Huntelaar meegenomen. Kuyt en Van Persie kunnen immers vanaf links opereren. Robben en Van persie vanaf rechts. En Van Nistelrooij in de spits of Huntelaar dan natuurlijk. Geen Vennegoor, hoogstens handig als stormram.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Waarom denk je dat ze Blind hebben weggestuurd. Ajax was echt geweldig dit seizoen.

Er zit een groot verschil tussen de eerste pak weg 25 wedstrijden en de laatste + play - offs.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hoe staat het met de giropools heren Freud, Gimli, etc? Kan om vreemde redenen niet inloggen .

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Is Basso de te kloppen man voor de Tour-zege 2006 ?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Yeppa

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

FisherKing schreef:

Is Basso de te kloppen man voor de Tour-zege 2006 ?

Zoals ik voor de Giro al zei

timbo_ schreef:

Overigens is Basso dit jaar voor mij de grootste favoriet in zowel de Giro als tour. Volgens mij was de laatste die ze allebei won Pantani dit jaar dus Basso.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

tovenaar schreef:

Hoe staat het met de giropools heren Freud, Gimli, etc? Kan om vreemde redenen niet inloggen .

Ik heb alleen gezien dat jij in het algemene klassement derde stond met 384 punten.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

timbo_ schreef:

...Dat Kuyt en Venegoor was al lang duidelijk. Het was alleen nog de vraag of Van Nistelrooy of Huntelaar meeging...

Maar die afweging op zich is onzinnig. Sinds wanneer zijn die twee van onschatbare waarde voor oranje?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Ik heb alleen gezien dat jij in het algemene klassement derde stond met 384 punten.

Woh . Ik baal alleen dat ik de verkeerde Gutierrez heb, heb met mijn stomme kop de Caisse-Guti genomen ipv de Phonak-Guti! Ik weet ook niet wat me bezielde .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zoals ik voor de Giro al zei

En zoals bijna iedereen al zei sinds dat Armstrong bekend maakte toen hij ging stoppen .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Redlop schreef:

Maar die afweging op zich is onzinnig. Sinds wanneer zijn die twee van onschatbare waarde voor oranje?

ze zijn beide niet van onschatbare waarde maar wel totaal andere types dan huntelaar. Huntelaar is geen breekijzer zoals Venegoor die met zijn fysieke kracht de duels aan kan gaan en zo nog iets kan forceren. Kuyt gaat in eerste instantie mee als rechtsbuiten. Ook daarvoor komt Huntelaar niet in aanmerking. pas als Van Nistelrooy wegvalt zal Kuyt de spitspositie overnemen. Dus blijft over de keuze Van Nistelrooy of huntelaar. En Van Basten kiest voor Van Nistelrooy. Dit zijn allemaal keuzes die volgens mij volledig te begrijpen zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

tovenaar schreef:

En zoals bijna iedereen al zei sinds dat Armstrong bekend maakte toen hij ging stoppen .

Er waren er hier op het forum toch meerdere die er van overtuigd waren dat twee grote rondes achter elkaar winnen in het moderne wielrennen niet meer mogelijk was.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Goeie vraag! Volgens mij heeft Lompe Jan één keer een bal goed doorgekopt en nul keer gescoord. Kuyt heeft het wel ok gedaan natuurlijk en volgens mij is hij als rechtsbuiten geselecteerd. Maar uiteindelijk vind ik het raar dat je je beleid zo strikt afstemt op alle posities dubbel. Juist voor de spitsenpositie zou je wat ruimer moeten zitten. In 88 had je zowel Bosman, Kieft en Van Basten, waarbij de nummer 3 in de pikorde het uiteindelijk doet. Ik had een verdediger thuisgelaten, 8 man is echt overdreven, ook al moet je kaarten kunnen compenseren enzo. Zelfs Cocu en Maduro kunnen een linie zakken, en je zou nog 3-4-3 kunnen spelen. Alles is nu afgestemd op 4-3-3, op zich de huisstijl van Oranje, maar het accent ligt te weinig op de aanval.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Er waren er hier op het forum toch meerdere die er van overtuigd waren dat twee grote rondes achter elkaar winnen in het moderne wielrennen niet meer mogelijk was.

Ja, hier op het forum! Ik had het over de mensen die er verstand van hebben .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

tovenaar schreef:

Ja, hier op het forum! Ik had het over de mensen die er verstand van hebben .

Nu is het te hopen dat je de nummer 1 blijft van onze subleague anders kon deze uitspraak nog wel eens tegen je gaan werken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Hier overigens de volledige tussenstand

1 3 tovenaar 720 0 1 384

2 24 Speedy23 -- 0 1 342

3 83 eva -- 12 1 302

4 345 Bas1-ZZTopS -- 0 1 248

5 481 Vabo -- 7 1 230

6 551 bartvzun -- 7 2 220

7 677 Freud 203 12 1 201

8 702 Zavo -- 0 4 197

9 806 timbo_ 788 53 0 184

10 843 smurfinnekes 659 12 1 177

11 987 Kip Kurry 772 0 1 151

12 1014 Sanvean -- 39 1 145

13 1074 citybird -- 0 2 127

14 1094 Timmy 476 12 2 119

En hier ook nog die van de subleagues

1 De Daltons 16 1641

2 A.A drink 8 1635

3 protourcompetitie.nl 16 1541

4 pretpark 19 1534

5 2Cycle.be 33 1530

6 MovieMeter 14 1506

7 Discovery 12 1502

8 Guru 27 1473

9 WinterTruijens 7 1467

10 De Bankjes 6 1431

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Nu is het te hopen dat je de nummer 1 blijft van onze subleague anders kon deze uitspraak nog wel eens tegen je gaan werken.

Ja, beetje bluffen he! Gelukkig had ik er een smilie achter gezet hehe.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Naomi Watts schreef:

We proberen hier te bepalen wat de top 3 was dit seizoen en daar valt Ajax buiten. Daar gaat het hier dus niet om.

Ten eerste is dat maar de vraag. Ajax won immers de play offs. ten tweede ging het helemaal niet over dit seizoen. Als het gaat over of de bondscoach verder kijkt dan de top 3, gaat het natuurlijk over de traditionele top 3. Dat zijn Ajax, Feijenoord en PSV.

Als AZ zo blijft presteren gaan we wellicht ooit over een top 4 praten, maar ik denk dat dat pas echt gaat gebeuren als AZ een jaar of tien bij de top hoort en een keer kampioen is geworden.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nou dat is dus het hele probleem die keuze is er nooit geweest en dat had iedereen al maanden aan kunnen zien komen. Dat Kuyt en Venegoor was al lang duidelijk. Het was alleen nog de vraag of Van Nistelrooy of Huntelaar meeging. En nogmaals Venegoor is niet de tweede keus voor Van Nistelrooy dat is Kuyt.

Kuijt zal waarschijnlijk - net als alle afgelopen wedstrijden - rechtsbuiten spelen.

Verder is het nogal onzin wat je zegt. VOH is duidelijk nog voor er een eerste keuze bekend is bij de coach?

Jij verwart de volgorde van info die tot ons kwam met de volgorde van denken bij een coach.

Van Basten koos RvN als eerste spits, zag dat hij Kuijt en Van Persie al meenam voor de buitenposities (wellicht dat ie Babel om dezelfde reden ook nog meenam in de redenatie) en vond dat ie genoeg kwalitatief goede spitsen bij zich had. Dus nam ie stormram VOH mee voor noodgevallen.

Ik vind dat niet slim. Ik vind Kuijt een aardige speler, maar niet van de klasse van RvN of Huntelaar. En met Kuijt en RvN in je selectie heb je genoeg stootkracht; ik zou de enige echte spits in vorm gewoon meegenomen hebben.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Dat is zeker nog mogelijk. Maar dan mag er ook echt niks tegenzitten. Het is wel een feit dat het veel moeilijker is dan vroeger.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.