- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hulding op leidse plein was vet, was er net!
Ja ik ook , zeker vet , ben gelukkig net op tijd weg gegaan schijnen nu vette rellen te zijn.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nein.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Soms schaam ik me gewoon om Ajax supporter te zijn...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Niet doen , dit komt bij elke grote supportersgroep wel voor.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook Brandt moet opgeven.
Er komt ook slecht nieuws uit het kamp van Davitamon Lotto. Christophe Brandt, de best gerangschikte Belg in de stand, heeft namelijk zijn elleboog gebroken en kan dus niet meer voortrijden.
Brandt kwam maandag ten val na een botsing met een motor van de politie. Brandt reed de rit nog uit en eindigde zelfs nog knap 28e op 13 seconden. Na de rit werd een breuk vastgesteld. Brandt wordt maandag geopereerd.
"Wellicht krijgt hij een plaatje in zijn elleboog, waardoor hij minder lang buiten strijd is. Maar ik gok toch op een inactiviteit van drie tot zes weken", zegt ploegarts Daniel De Neve
Bron: vrt-teletekst.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Zou een optie kúnnen zijn.
Maar:
1. Van Basten speelt 4-3-3
2. Davids gaat niet mee
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
.Oké, maar in 4-3-3 zou Davids ook een mooie rol kunnen vervullen.
Samen met Cocu en Van der Vaart op het middenveld 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Gewoon 4-3-3 spelen want Nederland is niets anders gewend.
Kromkamp - Bouhlarouz - Mathijsen - Van Bronkhorst
Van Bommel - Cocu - Van Der Vaart
Van Persie - Van Nistelrooi - Robben
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En waren Jaakke en Fontein ook nog op het bordes verschenen??
was trouwens dom om Jaakke vol in beeld te laten zien. Iedereen gooide bierblikjes op het scherm, daarma lok je dus alleen agressieve reacties uit
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Waarom moeten ze trouwens nou weer gaan rellen?
Kan men niet een feestje vieren gepaard met gezelligheid ipv het aanrichten van vernielingen en botvieren van persoonlijke frustratie. Wat kunnen mensen toch primitieve barbaren zijn.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
jup, maar ja als de alcohol vloeit.....
plus: voetbalsupporters staan niet bekend als bijster intelligent volk
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
jup, maar ja als de alcohol vloeit.....
plus: voetbalsupporters staan niet bekend als bijster intelligent volk
Het begrip voetbalsupporters is zo verschrikkelijk breed dat alle soorten mensen erbij zitten , complete onzin die je uitkraamt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Het begrip voetbalsupporters is zo verschrikkelijk breed dat alle soorten mensen erbij zitten , complete onzin die je uitkraamt.
Niks mis mee, zolang je maar daarna niet gaat vechten
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Zijn meestal ook wat ettertjes die geen reet met het voetbal te maken hebben die zitten te klooien bij dat soort huldigingen. beetje jammer voor het Ajax-publiek, moeten ze de aankomende jaren waarschijnlijk weer op die parkeerplaats bij de Arena gaan staan als er iets te vieren is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zijn meestal ook wat ettertjes die geen reet met het voetbal te maken hebben die zitten te klooien bij dat soort huldigingen. beetje jammer voor het Ajax-publiek, moeten ze de aankomende jaren waarschijnlijk weer op die parkeerplaats bij de Arena gaan staan als er iets te vieren is.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Als het verder escaleert kan het best wel weer gebeuren dat het op dat sfeerloze parkeerterein word gehouden.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Ik geloof dat de Ajax 'supporters' niet weg wilde gaan alvorens ze met het bestuur hadden gesproken over Blind. Het bestuur gaf geen gehoor --> rellen.
Blind lijkt trouwens wel wat te genieten van zijn rol als zielig slachtoffer van het boze bestuur met oneindige liefde voor de supporters..
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat ze in de eerste ronde uitgeschakeld worden, heerlijk, zijn we meteen af van die irritante oranje mode...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En ik blijf me afvragen of dat dezelfde fans zijn die Blind weg wilde hebben toen Ajax in Januari negende stond...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik hoop dat ze in de eerste ronde uitgeschakeld worden, heerlijk, zijn we meteen af van die irritante oranje mode...
John wat zeg je me nou ? 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En ik blijf me afvragen of dat dezelfde fans zijn die Blind weg wilde hebben toen Ajax in Januari negende stond...
Blind is een echte Ajacied, maar het is NU gewoon nog te vroeg voor hem om al coach van Ajax te zijn
eerst maar 2-3 clubs trainen
heb liever een ervaren trainer met een grote naam: en dat heeft ten Cate (na Barcelona)
fans die nu zeuren dat Blind moet blijven, beseffen niet HOE ZWAAR ze de club wel niet benadelen, en hoe moeilijk ze het wel niet maken voor ten Cate
willen ze nou dat Ajax goed gaat draaien, of dat Blind coach blijft?
zoals Blind al zei: NIEMAND staat boven de CLUB Ajax, dus ook Blind niet
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Correct damon , zo word het ook moeilijk voor Ten Cate.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
John wat zeg je me nou ? 
Die oranje massa enzo, en dat spreekt je aan ? Dan zet ik liever een Capra op 
(hoewel ik ook wel stiekem benieuwd ben, en met een dochter die keeper is ontkom ik er niet aan.)
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Zolang de oranje toeters maar even wachten met afreizen tot ik uit Berlijn terug ben, vind ik alles best!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het wel hebben die WK hype, ook al support ik Nederland niet. De sfeer zat er vier jaar geleden niet zo in maar nu merk je toch wel weer die heerlijke sfeer nu Nederland weer mee doet.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Absoluut. Ik verheug me enorm op het WK. Overigens ook niet alleen voor Nederland maar ik ben bijvoorbeeld ook heel erg benieuwd wat Brazilië gaat doen. Als ze daar een team van kunnen maken en ze aan het voetballen krijgen moet dat een absoluut genot zijn om naar te kijken
Verder wil ik ook wel de wedstrijden van Zweden, Engeland, Tsjechië, Italië, Duitsland en Spanje zien 
En in de tussentijd natuurlijk ook een Capra 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Brazilië is door de media en de commercie al tot ultrafavoriet uitgeroepen. Nike reclame's over Brazilië, Fifa world cup 2006 en noem maar op. Ik hoop echt op een verassing, en dus geen Brazilië. Ik denk overigens wel dat dit het 2e sterkste elftal van Brazilië ooit is. Ik acht Nederland alles behalve kansloos, maar het is valse hoop om te denken dat Nederland dit WK zal winnen.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Blind is een echte Ajacied, maar het is NU gewoon nog te vroeg voor hem om al coach van Ajax te zijn
eerst maar 2-3 clubs trainen
heb liever een ervaren trainer met een grote naam: en dat heeft ten Cate (na Barcelona)
fans die nu zeuren dat Blind moet blijven, beseffen niet HOE ZWAAR ze de club wel niet benadelen, en hoe moeilijk ze het wel niet maken voor ten Cate
willen ze nou dat Ajax goed gaat draaien, of dat Blind coach blijft?
zoals Blind al zei: NIEMAND staat boven de CLUB Ajax, dus ook Blind niet
Eindelijk is een keer eens met Damon 
Ik blijft het onbegrijpelijk dat een club met een hoge status als Ajax nog vaak debuterende trainers gebruikt, die horen toch helemaal niet thuis bij Ajax? Jan Wouters, Danny Blind etc... Heel soms pakt het goed uit, maar om het daar nou op te gaan gokken.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Henk ten Cate na de CL finale wordt aangesteld als trainer van Ajax. Ik hoop het iig. Alleen ja, ik zit al 2 jaar te duimen voor Henk. Mag het dan nu eindelijk eens zo wezen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.