- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ajax toont interesse in Drenthe.
Dembele staat dicht bij Genoa.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Kirchen werd in 2007 7e in de tour en vorig kwam hij uit op een 8e plek. En in 2008 reed hij ook nog eens een sterk voorjaar. Dus ik zie die vormcrisis niet zo echt.
Ah, dat stond mij allemaal niet meer zo voor ogen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ajax toont interesse in Drenthe.
Willen ze daar een oefenwedstrijd spelen?
edit: inderdaad. 
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Dat shot waarin Cancellara de eerste keer over Kreuziger heen kwam vandaag is spectaculair.
Vind wel de lichaamshouding van Martin nog mooier om te zien dan de stijl van Cancellara; Tony Martin zou wel eens de nieuwe Ullrich kunnen zijn.
Verder een erg knappe derde plek van Thomas Dekker.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Brazilie-Italie om half 9 mensen!
Eerste CC affiche waar ik echt naar uitkijk. Hup Brazilie, afmaken die mietjes uit Italie!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is Italië zelfs bij een overwinning op Brazilië niet zeker van een plaats in de halve finale.
stinissen (crew films & series)
-
- 23507 berichten
- 77024 stemmen
Ik had 1000 maal liever Egypte gezien die spelen met passie en hebben in Zidane een top spits .
Als er een land is waar Holland totaal geen moeite zal hebben dan is dat Braziil en wat Italie betreft die spelen nooit goed maar komen altijd ver op een WK.
Ik haat die volgevreten spelers als bv Robinio die is nog erger als onze Robben...
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Volgens mij is Italië zelfs bij een overwinning op Brazilië niet zeker van een plaats in de halve finale.
Moeten met minstens 2 goals verschil winnen om zeker te zijn van kwalificatie.
Heel leuke wedstrijd tot nu toe.
Brazilië gaat echt wel ver komen op het WK, Italië daarentegen..
Wie stelt er in godsnaam Toni op tegen Brazilië.
Als er een land is waar Holland totaal geen moeite zal hebben dan is dat Braziil en wat Italie betreft die spelen nooit goed maar komen altijd ver op een WK.
Ik haat die volgevreten spelers als bv Robinio die is nog erger als onze Robben...
Laat me niet lachen zeg, Brazilië is echt niet zo zwak en Nederland al helemaal niet zo sterk.
De huidige Braziliaanse selectie is trouwens erg vedetten-arm. Kaka kan onmogelijk braver zijn en Robinho is belange niet zo'n vedet als bv. Ronaldo, Van Persie..
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De favorieten voor het winnen van het WK 2010 zijn Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië. Vergis je niet in laatst genoemde land. Het EK is voor dit land altijd slechts een tussenstation. Ze staan er volgend jaar. Nederland is ver verwijderd van het nivo van genoemde landen. Laten we ons naar aanleiding van de prestaties van Oranje in de gemakkelijkste voorronde poule die er bestaat in hemelsnaam niets in het hoofd halen. Wij hebben geen absolute toppers als Messi, Kaka of Xavi tot onze beschikking en missen de leepheid van de Italianen.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
De favorieten voor het winnen van het WK 2010 zijn Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië. Vergis je niet in laatst genoemde land. Het EK is voor dit land altijd slechts een tussenstation. Ze staan er volgend jaar. Nederland is ver verwijderd van het nivo van genoemde landen. Laten we ons naar aanleiding van de prestaties van Oranje in de gemakkelijkste voorronde poule die er bestaat in hemelsnaam niets in het hoofd halen. Wij hebben geen absolute toppers als Messi, Kaka of Xavi tot onze beschikking en missen de leepheid van de Italianen.
Italië geraakt nog niet voorbij de groepsfases met Lippi aan het roer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Spanje, Engeland, Nederland, Frankrijk, Italië, Portugal (als ze het halen) Argentinië en Brazilië kunnen allen wereldkampioen worden. De onderlingen verschillen zijn zo klein dat ik niet over een favoriet zou willen spreken. Ik weet wel zeker dat er niet iemand wereldkampioen wordt die niet in het bovenstaande rijtje staat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ FlyLo Je hebt het over de man die Italië drie jaar geleden aan de werledtitel heeft geholpen. Ik ben dus heel benieuwd waarom jij denkt dat Italië met deze gigant aan het roer niet verder dan de groepsfase komt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kijk een paar bladzijdes terug Speranza, ik ben het overigens met je eens over Lippi. De beste nog actieve coach.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En Italie wordt vernederd van je hihahooo 
Deze shitzooi gaat komend WK dus geen rol van betekenis spelen. Over Brazilie begin ik mijn woorden terug te nemen.
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Brazilie is bezig Italie af te slachten, leuk voor Egypte 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Haha Italië. Als die Rossi niet heel snel heel goed wordt maken ze geen schijn van kans op het WK.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijk een paar bladzijdes terug Speranza, ik ben het overigens met je eens over Lippi. De beste nog actieve coach.
Je leeft nog compleet in 't verleden Kai. Maar goed, droom verder. Lippi is passe. Zijn tijd zit erop als coach.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
@ FlyLo Je hebt het over de man die Italië drie jaar geleden aan de werledtitel heeft geholpen. Ik ben dus heel benieuwd waarom jij denkt dat Italië met deze gigant aan het roer niet verder dan de groepsfase komt.
Deze match geeft nóg maar eens aan hoeveel geluk Italië had op het WK. Tactisch heeft Italië nog nooit zo zwak gespeeld. De selectie van Lippi is absoluut onverdedigbaar.
We zullen er volgend jaar rond deze tijd wel eens op terugkomen, nu hoop ik maar dat Lippi tot dan mag aanblijven als coach.
Ik schakel de TV alvast uit en ga verder studeren. M'n gelijk heb ik ondertussen toch al gekregen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat raak je niet ineens kwijt, Lippi haalt er áltijd uit wat erin zit.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lippi is passe. Zijn tijd zit erop als coach.
Dat kon je een jaar geleden ook van Louis van Gaal zeggen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat zegt mij allemaal niets. Brazilië won vier jaar geleden ook de Confedarations Cup. Wat hebben ze een jaar later op het WK 2006 gepresteerd? Het gaat er om op het juiste moment te pieken. Daartoe is Italië als geen ander land in staat. Italië prolongeert volgend jaar de wereldtitel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Spanje, Engeland, Nederland, Frankrijk, Italië, Portugal (als ze het halen) Argentinië en Brazilië kunnen allen wereldkampioen worden. De onderlingen verschillen zijn zo klein dat ik niet over een favoriet zou willen spreken. Ik weet wel zeker dat er niet iemand wereldkampioen wordt die niet in het bovenstaande rijtje staat.
Kom op, Duitsland kan altijd wereldkampioen worden, dat is altijd een land om rekening mee te houden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Het is hetzelfde verhaal als op het EK. Die oude Italiaanse mennekes kunnen het gewoon niet bijbenen tegen een snelle tegenstander.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kom op, Duitsland kan altijd wereldkampioen worden, dat is altijd een land om rekening mee te houden.
Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar dit Duitsland kan het naar mijn mening echt niet. Dit is zo'n zwakke selectie, dat ik me niet kan voorstellen dat ze wereldkampioen worden.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
De favorieten voor het winnen van het WK 2010 zijn Argentinië, Brazilië, Spanje en Italië. Vergis je niet in laatst genoemde land. Het EK is voor dit land altijd slechts een tussenstation. Ze staan er volgend jaar. Nederland is ver verwijderd van het nivo van genoemde landen.
Wat een matig team dat Italië. Typisch gevalletje van vergane glorie. Spelers als Zambrotta, Camoranesi, Cannavaro, Toni en Iaquinta vallen zwaar door de mand. De enige speler die nog enige creativiteit uitstraalt is Pirlo, de rest zijn meevoetballers. Het is te hopen dat ze daar met spoed een verjongingskuurtje gaan volgen, anders zie ik het somber in voor Italië volgend jaar.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Het is sowieso vrij onnozel om voor Maart volgend jaar over de kansen van WK-selecties te spreken.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat raak je niet ineens kwijt, Lippi haalt er áltijd uit wat erin zit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het is sowieso vrij onnozel om voor Maart volgend jaar over de kansen van WK-selecties te spreken.
Alleen in Frankrijk zie ik nog wel een mogelijke 'change', de rest van de selecties (Brazilië uitgezonderd) lijken me behoorlijk duidelijk.
Frankrijk die heeft zo'n fantastische lichting, daar ga je echt van kwijlen als je ziet wat daaraan komt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.