- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Als je dan toch twee voetballers niet met elkaar kon vergelijken zijn het wel Zidane en Ronaldinho. Dan vind ik de vergelijking Pirlo, Zidane nog een stuk eerder opgaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij zijn Zidane en Ronaldinho heel goed te vergelijken. Beiden zijn zeer technisch en erg aanvallend ingestelde aanvallende middenvelders die het beste aan de linkerkant renderen. Hoe kan je die nu niet vergelijken?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je kan ze niet vergelijken omdat Ronaldinho een speler was waarvoor het team in dienst moest spelen. Anderen maakte Ronaldinho dus beter.
Zidane was juist andersom. Hij maakte buiten zijn eigen kwaliteiten ook andere spelers en zelfs het hele team beter. Dat doet Pirlo ook. Vandaar dat die twee beter te vergelijken zijn.
Verder speelde Ronaldinho vanuit de actie en Zidane veel meer vanuit de passing. Wat mij betreft volkomen onvergelijkbaar.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Geen Rafa Nadal op Wimbledon dit jaar
.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Je kan ze niet vergelijken omdat Ronaldinho een speler was waarvoor het team in dienst moest spelen. Anderen maakte Ronaldinho dus beter.
Zidane was juist andersom. Hij maakte buiten zijn eigen kwaliteiten ook andere spelers en zelfs het hele team beter. Dat doet Pirlo ook. Vandaar dat die twee beter te vergelijken zijn.
Verder speelde Ronaldinho vanuit de actie en Zidane veel meer vanuit de passing. Wat mij betreft volkomen onvergelijkbaar.
Onzin! Ronaldinho tilde Barcelona naar een véél hoger niveau in zijn topperiode!
En Zidane en Ronaldinho vallen zeker wel te vergelijken. Ronaldinho is(was) qua passing ook werkelijk brilliant.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Geen Rafa Nadal op Wimbledon dit jaar
.
Dan gaat hij flink wat punten verliezen. Kan Federer dan weer #1 worden?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mooi, daar hoort hij ook. Allemaal leuk en aardig, dat gestoorde trainingsprogramma en dito fysieke conditie van Nadal, maar als zijn lichaam het dan na een paar jaar al begeeft, dan heb je er uiteindelijk ook weinig aan.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Volgens mij zijn Zidane en Ronaldinho heel goed te vergelijken. Beiden zijn zeer technisch en erg aanvallend ingestelde aanvallende middenvelders die het beste aan de linkerkant renderen. Hoe kan je die nu niet vergelijken?
Alleen Zidane heeft 10 keer meer ervaring. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Federer kan idd weer Nr.1 worden.
Wel alleen als hij het toernooi ook wint.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
dan heb je er uiteindelijk ook weinig aan.
Noem een miljoen of acht per jaar maar weinig.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ook even een applausje voor Raemon Sluiter die als nummer 866 van de wereld de finale haalt in Rosmalen. Het is nog nooit gebeurd dat een speler met zo'n lage ranking de finale van een ATP toernooi haalt. Die gaat ook flink wat plaatsjes stijgen denk ik zo. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens een finale weet te winnen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Wanneer is de finale en waar wordt dit uitgezonden op tv?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ook even een applausje voor Raemon Sluiter die als nummer 866 van de wereld de finale haalt in Rosmalen. Het is nog nooit gebeurd dat een speler met zo'n lage ranking de finale van een ATP toernooi haalt. Die gaat ook flink wat plaatsjes stijgen denk ik zo. Het zou mooi zijn als hij eindelijk eens een finale weet te winnen.
kapp. ned.1 zaterdag.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Noem een miljoen of acht per jaar maar weinig.
Ok, financiële compensatie daargelaten
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Engelaar naar PSV trouwens. Uitstekende aankoop denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nog niet zeker he. Hij zou ook bijna zeker naar Griekenland gaan.
Wel een nuttige, sterke speler als is hij ook traag en mist hij handelingssnelheid.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik zie deze speler vanwege deze gebreken niet meer in de buurt van een selectie voor Oranje komen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jawel joh. Bertje houdt lekker vast aan zijn ploeg. Zelfs zon B niveau keeper als Timmer haalt het eindtoernooi gewoon ten koste van toekomstige toppers als Velthuizen.
Engelaar zal er ook vast wel bijblijven, al vind ik dat hij niks in Oranje heeft te zoeken. Als v Bommel en de Jong niet spelen kunnen dan komen Schaars en de Zeeuw eerder bij mij in aanmerking voor een basisplekje als controleur.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Engelaar is toch helemaal niet meer opgeroepen onder van Marwijk. Hij is zo door de mand gevallen bij Schalke, dat hij voor het echte werk tekort komt.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Tsjonejonge, wat is dat toch met Team Columbia? In een zware etappe in de Ronde van Zwitserland met 5 man bij de laatste 13, Tony Martin maakt het prachtig af. Hun renners kunnen alles: aanvallen, tijdrijden, sprinten, klimmen. Nu zes (!) etappes gewonnen daar. Hoeveel hadden ze er in de Giro?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als daar maar niks loos is.
Jammer van Sluiter trouwens. Beetje een tamme wedstrijd.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
We gaan bij uitzonderlijke prestaties in de met afstand mooiste sport ter wereld inderdaad meteen aan het gebruik van verboden stimulerende middelen denken.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nja, de meeste overwinningen zijn van Cavendish toch?
Lijkt me vreemd om sprintoverwinningen meteen aan doping te linken.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Nja, de meeste overwinningen zijn van Cavendish toch?
Nee hoor. Ook van Martin, Albasini, Kirchen en Eisel. In de Giro hadden ze ook best veel andere winnaars (oa Boasson Hagen en Siwtsow).
De manier van rijden vind ik gewoon opvallend. Albasini die ineens weer bergop de man is, tijdrijder Martin ook (waar komt die vandaan?), Kim Kirchen lijkt plots opgestaan uit een jarenlange vormcrisis.
Maar goed, vooralsnog vind ik het eigenlijk gewoon een heel mooi team. Ben alleen een beetje bang dat er wat mis blijkt te zijn.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Kirchen werd in 2007 7e in de tour en vorig kwam hij uit op een 8e plek. En in 2008 reed hij ook nog eens een sterk voorjaar. Dus ik zie die vormcrisis niet zo echt. En Tony Martin staat al een tijdje bekend als supergroot talent. Albasini rijdt eigenlijk altijd wel sterk in de Ronde van Zwitserland en heeft al eerder bewezen aardig bergop mee te kunnen. Ik vind die verdenkingen een beetje overdreven, het is gewoon een ijzersterk team! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb in de berichten van eRCee geen verdenkingen gelezen. Alle prestaties verdienen lof en dienen los gezien te worden van gedachten over het gebruik van verboden stimulerende middelen. Feit is natuurlijk wel dat we de afgelopen 5 jaar heel veel overwinningen hebben bejubeld die later in een ander daglicht kwamen te staan. Daar verwijst erCee in de laatste zin van zijn laatste bericht naar. Dat kan ik hem gelet op de recente geschiedenis van deze prachtige sport moeilijk kwalijk nemen. Ik verdenk geen enkele renner maar steek ook voor geen enkele renner mijn handen in het vuur.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Volledig mee eens! Was iets te voorbarig geweest met het woord verdenkingen 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Toch is het zo dat je tegenwoordig enigszins wantrouwend tegen succes in deze sport aankijkt. En dat is wel redelijk jammer..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Kirchen werd in 2007 7e in de tour en vorig kwam hij uit op een 8e plek. En in 2008 reed hij ook nog eens een sterk voorjaar. Dus ik zie die vormcrisis niet zo echt. En Tony Martin staat al een tijdje bekend als supergroot talent. Albasini rijdt eigenlijk altijd wel sterk in de Ronde van Zwitserland en heeft al eerder bewezen aardig bergop mee te kunnen.
Exact. Ze missen trouwens wel één ding. Dat is een renner die ook daadwerkelijk het podium in de tour kan halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.