• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.244 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.785 acteurs
  • 199.752 gebruikers
  • 9.422.946 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

kos schreef:

Ach ja, is maar een roddel.

Veel hoger als Wolfsburg kan KJH niet aan volgens mij. Als we Wolfsburg tenminste als een Duitse topclub beschouwen.

Bij Milan is het ondertussen weer een circus: de transfer van Porto-verdediger Cissokho zou vandaag afgerond moeten worden na medische tests. Maar er scheelde blijkbaar iets met zijn gebit (ja, echt waar) waardoor de transfer op een helling kwam te staan. Na een uitgebreidere test bleek er echter niks aan de hand te zijn en nu zou hij dan toch de overstap naar Milan kunnen maken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ben blij dat jij dan geen manager technische zaken bent Flylo. Een beetje voetbalkenner schat Huntelaar toch wel wat hoger in dan niveau Wolfsburg (die nu even top zijn maar normaal grijze middenmoot).

Ik hoop dat hij naar Engeland trekt. Hij is sterk, kopt goed en is dodelijk in de 16. Misschien kan hij dan beter eerst 2 jaar naar een club als Spurs, dan komt een club als Man Utd vanzelf wel. Al vind ik dat hij dat nu ook aan kan. Hij is weinig minder dan Nistelrooij en die kon de stap naar Man U ook meteen aan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

United speelt nu wel anders dan onder Van Nistelrooij, Van Nistelrooij mocht echt met de neus naar de goal voetballen en heeft t.o.v. Huntelaar het voordeel ook beter in de loop te zijn. Dit ligt volgens mij vooral aan het inzicht overigens dus hier kan aan gewerkt worden, qua absolute snelheid ontlopen die twee elkaar niet veel volgens mij.

Op dit moment speelt Ferguson met voetballende/sterke spitsen, Huntelaar lijkt me in dat plaatje niet ideaal. Als ik Klaas-Jan was dan belde ik Van Gaal eens op. Klose en Toni worden ook een dagje ouder, en Huntelaar doet niet voor hen onder.

Edit ik zie Gomez over het hoofd, KJH acht ik niet minder, maar Bayern wil KJH nu niet meer natuurlijk.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ben blij dat jij dan geen manager technische zaken bent Flylo. Een beetje voetbalkenner schat Huntelaar toch wel wat hoger in dan niveau Wolfsburg (die nu even top zijn maar normaal grijze middenmoot).

Ik hoop dat hij naar Engeland trekt. Hij is sterk, kopt goed en is dodelijk in de 16. Misschien kan hij dan beter eerst 2 jaar naar een club als Spurs, dan komt een club als Man Utd vanzelf wel. Al vind ik dat hij dat nu ook aan kan. Hij is weinig minder dan Nistelrooij en die kon de stap naar Man U ook meteen aan.

Ik zeg er toch bij: als we Wolfsburg als Duitse topclub beschouwen. Hij kan het niveau van een club als Bayern, Tottenham, Atletico, Sevilla, Milan, Roma, Lyon etc. perfect aan. De absolute top is echter te hoog gegrepen (Barca, ManU, Chelsea etc.)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

Noord-Korea naar het WK

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij is sterk, kopt goed en is dodelijk in de 16.

Hij is juist helemaal niet sterk, wordt heel makkelijk weggezet. Koppen is aardig maar ook niet echt niveau topspits.

Dodelijk in de 16... misschien tegen een zwakke defensie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Noord-Korea naar het WK

Als ze maar niet alsnog voortijdig uitgeschakeld worden.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Stond er ook al van te kijken; had (op voetbalgebied) nog nooit iets van Noord-Korea gehoord.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Naar verluidt hebben ze een nogal onbetrouwbare defensie. Aanvallend echter wel sterk.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Naar verluidt hebben ze een nogal onbetrouwbare defensie.

ze houden toch echt al een jaartje of 50 stand

Aanvallend echter wel sterk.
gelukkig nog niks van gemerkt.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

combi schreef:

(quote)

ze houden toch echt al een jaartje of 50 stand

(quote)
gelukkig nog niks van gemerkt.

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5187 stemmen

combi schreef:

(quote)
mij ook

Wielernieuws - McQuaid: 'Vijftig renners hebben verdachte bloedwaarden' - Sportweek.nl

maar mischien dan nu een schone tour!

Het ligt toch weer heel anders. Die 50 schijnen verkeerd begrepen te zijn en zijn prominente Tour de france-renners die extra dopingcontroles krijgen voorafgaand aan de tour zonder dat er enige verdenkingen vooraf tegen hen zijn.

De paspoortgevallen: dat blijken er maar vijf te zijn, waarvan er maar één wellicht in de tour gestart zou zijn.

De vijf zijn trouwens Pietro Caucchioli (Lampre), Ricardo Serrano (Fuji-Servetto), Ruben Lobato Elvira (ex-Sanier Duval, nu zonder team), Francesco De Bonis (Diquigiovanni) en Igor Asterloa (Amica Chips). Nauwelijks echt spectaculaire, indrukwekkende namen. Om twee ervan hingen al bedenkelijke geruchten (Lobato en Asterloa).

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

die Asterloa was toch een keer wereld kampioen?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Klopt.

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5187 stemmen

In 2003 om precies te zijn. Vooral daardoor de bekendste renner van de vijf.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Renners die jaren geleden doping gebruikten maken me eigenlijk niet zoveel uit; toen was het volgens mij eerder regel dan uitzondering en werd het een haast noodzakelijk kwaad voor de renners. Echter, wie nu, na al die shit van de afgelopen jaren, zich toch nog weer aan die rommel waagt mag van mij direct geschorst worden for life. Wat nou herkansing over x aantal maanden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wanneer was die festina affaire ook alweer? vind dat sindsdien men al for life geschorst moest worden als men betrapt werd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Goeiedag, ik schakel net in bij Brazilie-VS en zie echt een wereldaanval met dito goal van Maicon. 3-0.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nog steeds dat gezoem?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jep. Helaas.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Goeiedag, ik schakel net in bij Brazilie-VS en zie echt een wereldaanval met dito goal van Maicon. 3-0.

Ik kan het echt niet laten om nu je post van een week ofzo geleden erbij te halen:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind Brazilie overschat en redelijk uitgeblust. Alleen Kaka vind ik nog echt er boven uit steken maar ik verwacht weinig van ze komend WK.

Er is dus echt wel een reden dat ik Brazilië als favoriet noemde. Al is het nu misschien nog te vroeg om te beginnen over favorieten voor het WK, zijn ze daar toch echt met een bepaalde visie aan een goed team aan het werken.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2387 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die bal van Maicon werd nog aangeraakt door de verdediger dus zo mooi vond ik hem niet (was er anders misschien niet eens ingegaan). De aanval echter was inderdaad geweldig maar was pas écht wonderschoon geweest als Maicon hem had teruggelegd (op kaka dacht ik?).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Omdat Brazilie tegen een matig USA (die weer eens met een man minder speelden in de 2e helft) een mooie goal maakt en ruim wint wil het niet zeggen dat ik plots van mening ben veranderd. Brazilie teert teveel op Kaka en heeft uiteraard nog een stel goede spelers maar die zijn niet meer van het niveau 94, 98, 2002.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2387 stemmen

Wat is Sharbini voor speler A&L?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb geen idee...

Heb zn naam wel eens gehoord, meer niet haha

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Wat heeft dat met sport te maken?

Kom op, denk is na.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Kom op, denk is na.

Heb ik gedaan, en ik heb nog steeds geen idee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.