- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2387 stemmen
Lol
. Zag zijn naam bij het In De Wandelgangen topic op voetbalzone voorbij komen waarin stond dat Ajax interesse zou hebben.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het wordt op het WK2010 link met al die blonde dame's uit diverse andere landen onder invloed van alcohol. Lekker dansen met de heupen, snicker happen...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die van Knudde van Been zag ik gister al. Sowieso schitterende humor altijd van Toon van Driel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het wordt op het WK2010 link met al die blonde dame's uit diverse andere landen onder invloed van alcohol. Lekker dansen met de heupen, snicker happen...
De lokale verkrachters zijn ook blij dat de Engelsen er vast en zeker wel bij zijn 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Rooks geeft epogebruik toe - Telegraaf.nl - De website van wakker Nederland [Wielersport]
Opvallende quote:
Over welke periode heeft hij het? Die 'gezondheidscontroles' zijn toch pas eind jaren '90 ingevoerd?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een traag en treurig Italie verliest 1-0 van Egypte.
Mooizo. Hopelijk blijft Lippi daar zitten, dan hebben we van hun niks te vrezen op het WK.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Overigens is Mart Smeets, in wiens boek Rooks, Hermans, e.a. EPO-gebruik toegeven, vanavond te gast in K&vdB
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Een traag en treurig Italie verliest 1-0 van Egypte.
Mooizo. Hopelijk blijft Lippi daar zitten, dan hebben we van hun niks te vrezen op het WK.
Lippi is al bijna net zo'n slechte bondscoach als Domenech. Waarom ontslaan ze hen toch niet gewoon?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Alsof Egypte zo zwak is.
Misschien wel het sterkste Afrikaanse land van het moment. Niet voor niets twee keer achter mekaar overtuigend de Afrika Cup gewonnen.
Gewoon een goed ingespeeld elftal met enkele spelers die zomaar in Europese topploegen zouden meekunnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het wordt met de dag gekker hier, Lippi (de beste coach van de afgelopen 15 jaar?) zo aan de schandpaal nagelen. 
Italië zit in de overgang en heeft een generatie die er nu nog niet klaar voor is. Zo'n grote waffel opzetten tegen zo'n grote trainer. 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Alsof Egypte zo zwak is.
Misschien wel het sterkste Afrikaanse land van het moment. Niet voor niets twee keer achter mekaar overtuigend de Afrika Cup gewonnen.
Gewoon een goed ingespeeld elftal met enkele spelers die zomaar in Europese topploegen zouden meekunnen.
En dan? Italië heeft een tien keer betere ploeg als Egypte. Maar dan moet je natuurlijk wel de juiste spelers oproepen en opstellen. Lippi kan het gewoon niet meer, klaar. Hij blijft maar vasthouden aan dezelfde oude spelers, terwijl er een betere, jongere generatie klaar staat met een enorme honger naar succes.
En Lippi de beste coach van de afgelopen 15 jaar noemen, is al helemaal te gek voor woorden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Italië heeft een tien keer betere ploeg als Egypte.
Is dat zo?
Lippi kan het gewoon niet meer, klaar.
En dat weet jij al na 1 verlieswedstrijd op een nietszeggend toernooi? Knap hoor!
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Is dat zo?
En dat weet jij al na 1 verlieswedstrijd op een nietszeggend toernooi? Knap hoor!
Wie heeft het over één verlieswedstrijd? Italië speelt al sinds de WK-winst rotslecht.
En ja hoor, dat is zo. Moet ik de namen echt nog op een rijtje zetten en vergelijken met die van Egypte?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wie heeft het over één verlieswedstrijd? Italië speelt al sinds de WK-winst rotslecht.
Lippi heeft Italië de wereldtitel bezorgd.
Na het WK was hij geen bondscoach meer!
En ja hoor, dat is zo. Moet ik de namen echt nog op een rijtje zetten en vergelijken met die van Egypte?
Namen? En de naam maakt een speler goed?
Noem één Italiaan die duidelijk beter is dan Mohamed Aboutrika.
Amr Zaki is een superspits, Ahmed Hassan ken je natuurlijk nog van Anderlecht waar hij zowat wekelijks de uitblinker was.
En zo zijn er nog een paar uitstekende spelers. De meeste Egyptenaren zijn echter onbekend in Europa.
Maar nogmaals namen zeggen niets over de kwaliteit van de spelers.
Egypte is gewoon een uitstekend ingespeeld elftal dat het elke tegenstander vreselijk moeilijk kan maken als ze in vorm zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Sterker nog: toen speelden ze ook niet zo best.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Lippi heeft Italië de wereldtitel bezorgd.
Na het WK was hij geen bondscoach meer! [
En hij roept nog steeds zoveel mogelijk van diezelfde namen op, ook al presteren ze gewoon niet meer.
Namen? En de naam maakt een speler goed?
Noem één Italiaan die duidelijk beter is dan Mohamed Aboutrika.
Amr Zaki is een superspits, Ahmed Hassan ken je natuurlijk nog van Anderlecht waar hij zowat wekelijks de uitblinker was.
En zo zijn er nog een paar uitstekende spelers. De meeste Egyptenaren zijn echter onbekend in Europa.
Maar nogmaals namen zeggen niets over de kwaliteit van de spelers.
Egypte is gewoon een uitstekend ingespeeld elftal dat het elke tegenstander vreselijk moeilijk kan maken als ze in vorm zijn.
Een naam maakt een speler niet goed, maar als die speler week in, week uit in de ploeg staat bij een Europese topper mag je wel aannemen dat hij goed is, lijkt me zo.
Amr Zaki is inderdaad een topspits, maar die deed zelfs niet mee vandaag (gisteren ondertussen).
Ahmed Hassan was uitblinker als hij er zin in had. En uitblinken in de Belgische competitie is echt niet zo moeilijk als uitblinken in de serie A hoor. Bovendien is ondertussen al ver de 30 gepasseerd.
Aboutrika heb ik nog maar zelden zien spelen, dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik het goed begrijp speelt hij als AM of als tweede spits. Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat hij beter is als een Rossi of Cassano. Wat doet hij anders zijn hele leven in Egypte?
Ik wil niks afdoen aan de kwaliteiten van Egypte, want die hebben ze, daar mag geen twijfel over bestaan.
Ik stel alleen vast dat Italië een elftal op de been kan brengen dat op alle vlakken Egypte overstijgt. Maar als je Toni en Gattuso op blijft stellen.. Sorry, dit noem ik geen voetballers meer.
Sterker nog: toen speelden ze ook niet zo best.
Tja, toen wérkte die verdedigingstactiek nog omdat ze daar exact de spelers voor hadden. Nu heeft Italië echter een véél sterkere aanval als verdediging, en ze moeten die kwaliteiten dan ook gebruiken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En Lippi de beste coach van de afgelopen 15 jaar noemen, is al helemaal te gek voor woorden.
In ieder geval internationaal het meest succesvol en naar mijn mening ook (een van) de beste. Maargoed jij ontslaat een grootheid maar wanneer het een keer wat minder gaat... Waar spreken we überhaupt over er wordt vriendschappelijk gespeeld...
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
In ieder geval internationaal het meest succesvol en naar mijn mening ook (een van) de beste. Maargoed jij ontslaat een grootheid maar wanneer het een keer wat minder gaat... Waar spreken we überhaupt over er wordt vriendschappelijk gespeeld...
Hij heeft alleen het WK gewonnen (ja het is natuurlijk wel het WK, en ik ontken de bijdrage van Lippi hierin absoluut niet) en heeft Italië maar een paar jaar gecoacht. Hoezo is hij dan internationaal het meest succesvol? Of hebben we het ook over coachen op club-niveau?
Hiddink is volgens mij de meest succesvolle bondscoach van het afgelopen decennium ofzo. Fenomenaal wat hij gepresteerd heeft met inferieure elftallen.
Lippi is momenteel gewoon de verkeerde man op de verkeerde plaats. Zijn tactiek en visie passen helemaal niet bij de huidige lichting Italiaanse voetballers.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Aboutrika heb ik nog maar zelden zien spelen, dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik het goed begrijp speelt hij als AM of als tweede spits. Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat hij beter is als een Rossi of Cassano. Wat doet hij anders zijn hele leven in Egypte?
Egyptenaren blijven vaak gewoon in de eigen competitie.
Ze hebben dan ook de sterkste competitie van het Afrikaanse continent. Velen gaan daar dan ook nooit weg en blijven in Europa redelijk onbekend.
Maar Aboutrika is een wereldtopper. Die hoeft zich langs geen enkele Italiaan te schamen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit Italie presteert sinds 2006 al matig. EK 2008 werd een blamage met slecht voetbal, slechte resultaten en met mazzel de poule doorgekomen door de genade van Oranje. Donadoni exit en Lippi terug. Wat doet die man? Die teert weer op zijn kern van 2006 die in 2008 al zwaar over de hill was en tot aan vanavond is het echt erbarmelijk met waardeloos spel, trieste resultaten (ze mogen blij zijn dat de toplanden in hun WK poule Ierland enzo heten) en een uitgebluste selectie terwijl jongelingen geen kans krijgen.
Het is net Frankrijk. En de beste coach van de laatste 15 jaar? Ik kan er een pak opnoemen die beter waren. Was Australie niet zo genept tegen Italie op WK 2006, dan hadden ze waarschijnlijk de WK titel niet eens gepakt want ook toen was het niet om aan te zien.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5187 stemmen
wanneer was die festina affaire ook alweer? vind dat sindsdien men al for life geschorst moest worden als men betrapt werd.
1998
Over welke periode heeft hij het? Die 'gezondheidscontroles' zijn toch pas eind jaren '90 ingevoerd?
Rooks zegt na 1989 Epo te zijn gaan gebruiken. Vind het ook een raar statement verder. EPO was al verboden eind jaren '80, maar kon alleen nog niet opgespoord worden en de gezondheidscontroles kwamen pas veel later. Overigens is het ook niet de eerste keer dat Rooks dopinggebruik bekend heeft. Dat heeft hij 10 jaar terug ook al eens gedaan (samen met Peter Winnen en Maarten Ducrot toen).
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Egyptenaren blijven vaak gewoon in de eigen competitie.
Ze hebben dan ook de sterkste competitie van het Afrikaanse continent. Velen gaan daar dan ook nooit weg en blijven in Europa redelijk onbekend.
Maar Aboutrika is een wereldtopper. Die hoeft zich langs geen enkele Italiaan te schamen.
Klopt helemaal. Aboutrika is de beste speler van Afrika.
Het is dat hij zelf helemaal niet naar Europa wilde, anders was hij speler geweest van een Europese topclub.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het is net Frankrijk. En de beste coach van de laatste 15 jaar? Ik kan er een pak opnoemen die beter waren.
Dat wordt een welles-nietes discussie, feit is wel dat alle coaches die jij kan opnoemen de laatste 15 jaar niet 4x in de CL-finale hebben gestaan (1 gewonnen), 1x in de Uefa-cup finale, de wereldbeker gewonnen, de supercup gewonnen en Wereldkampioen zijn geworden.
Ik vind het dan onbegrijpelijk om een coach na 2 jaar te ontslaan op basis van nietszeggende wedstrijden. Die voetballers hebben ook wel wat beters te doen dan zich moe te maken op dat bobo-toernooi na een slopend seizoen. Een man met de status van Lippi moet je de tijd geven en het blinde vertrouwen, er is namelijk geen trainer die zichzelf zo bewezen heeft als hij en hij staat bovenaan in de WK kwalificatie poule. What's the fucking point?
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Dat wordt een welles-nietes discussie, feit is wel dat alle coaches die jij kan opnoemen de laatste 15 jaar niet 4x in de CL-finale hebben gestaan (1 gewonnen), 1x in de Uefa-cup finale, de wereldbeker gewonnen, de supercup gewonnen en Wereldkampioen zijn geworden.
Ik vind het dan onbegrijpelijk om een coach na 2 jaar te ontslaan op basis van nietszeggende wedstrijden. Die voetballers hebben ook wel wat beters te doen dan zich moe te maken op dat bobo-toernooi na een slopend seizoen. Een man met de status van Lippi moet je de tijd geven en het blinde vertrouwen, er is namelijk geen trainer die zichzelf zo bewezen heeft als hij en hij staat bovenaan in de WK kwalificatie poule. What's the fucking point?
Zijn selectiekeuzes zijn onverdedigbaar. In plaats van nu een nieuwe groep klaar te stomen om op het WK te schitteren, grijpt hij nog terug naar 30-plussers die er op het WK waarschijnlijk niet meer bij zullen zijn.
Dan staat hij daar plots met een volledig nieuwe groep en is een excuus als 'geen ervaring', 'nog niet op elkaar ingespeeld' wel érg gemakkelijk.
Je moet niet altijd wachten met een coach te ontslaan tot het te laat is hé.
PS: blind vertrouwen is NOOIT goed
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De volgende geruchten van een rijk man die in Feyenoord wil investeren zijn er weer, hoor. 40 miljoen. Daar gaan ze Gomes (de keeper) van kopen. De geldschieter eist dat van Bronckhorst altijd op de linksbackpositie speelt en Gudde mag zich niet meer bemoeien met de technische zaken.

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Allang ontkend door Feyenoord.
Ik word zo moe van dat investeerdersgeleuter.
@ Kai; jij kijkt alleen naar resultaten, meer niet. Italie is echt aan het wegzakken. Zag je afgelopen EK al en tot aan gister was er nauwelijks enige verbetering. Ook zeker Lippi's schuld.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De volgende geruchten van een rijk man die in Feyenoord wil investeren zijn er weer, hoor. 40 miljoen. Daar gaan ze Gomes (de keeper) van kopen. De geldschieter eist dat van Bronckhorst altijd op de linksbackpositie speelt en Gudde mag zich niet meer bemoeien met de technische zaken.
Gomes???? Welke???
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gomes???? Welke???
De keepert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.