- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Dat is makkelijk zeggen aangezien je nooit naast zo'n Afrikaan staat.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding) .
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leve de Fifa, hebben ze toch nog eens een goed idee! Wedstrijden volgen met het geluid af zou ook maar matig zijn 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
LOL traditionele Zulu-hoorn? Dat ding waar Toine gister op blies was gewoon van plastic
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een onzin zeg, dan had hij dat maar moeten bedenken voordat hij het WK aan Zuid Afrika gunde, als dat de cultuur van het gastland is ben je ontzettend lomp als je dat gaat verbieden. Eng zelfs! Starks mogen we bij een ventueel WK in Nederland en België geen dweilorkest meer inzetten of Ole, Ole zingen......
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sorry Reinbo, maar een land wordt veel vrijheid gegund maar dat geluid was echt niet om aan te horen. In alle jaren dat ik wedstrijden kijk heb ik me niet zo aan het geluid geergerd als bij de afgelopen dagen bij de CC. Goed werk van de Fifa als ze dit er door gaan krijgen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ze konden de hoedtoeter van H toch ook weren, dan lukt dit vast ook wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sorry Reinbo, maar een land wordt veel vrijheid gegund maar dat geluid was echt niet om aan te horen. In alle jaren dat ik wedstrijden kijk heb ik me niet zo aan het geluid geergerd als bij de afgelopen dagen bij de CC. Goed werk van de Fifa als ze dit er door gaan krijgen.
Ach, geef het gewoon een paar wedstrijden de kans en je gaat het vast leuk vinden. Als 30 mjn Zulu's het wel mooi vinden zal er toch wel iets in moeten zotten.... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede zaak dat de KNVB eens overruled wordt.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Lijkt er trouwens wel op dat het enkel gaat om vormfouten. Nog beschamender.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad maar ik ging er ook niet echt vanuit dat het een weloverwogen en gefundeerde beslissing was aangezien Kesler sinds Eindhoven al liet zien dat ie een hetze begonnen was om de JL in te kunnen krimpen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een onzin zeg, dan had hij dat maar moeten bedenken voordat hij het WK aan Zuid Afrika gunde, als dat de cultuur van het gastland is ben je ontzettend lomp als je dat gaat verbieden. Eng zelfs! Starks mogen we bij een ventueel WK in Nederland en België geen dweilorkest meer inzetten of Ole, Ole zingen......
Die toeters kunnen ook wel blijven, ze moeten alleen zorgen dat die dingen niet door de luidsprekers van het stadion versterkt afgespeeld worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die beeldbuis/teletekst supporters zijn ook niks gewend. Remedie: vaker naar het stadion gaan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die beeldbuis/teletekst supporters zijn ook niks gewend. Remedie: vaker naar het stadion gaan.
Juist niet. We irriteren ons er toch juist aan, dan ga je het toch niet opzoeken? 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
In het stadion erger ik me ook altijd kapot aan die trommelaars enzo.
.
Vooral zondag om 12.30
. dan maak je mensen niet blij in de Goffert met die takkeherrie.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Alsof daar continu het geluid van een bronstige eland te horen is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In een stadion zijn er nog wel meer storende dingen te horen. Sowieso snap ik dat gezanik niet, als je het storend vindt zet je je tv zachter of het geluid helemaal uit.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
...
Wat een kutargumenten zeg.
Ik ga twee-wekelijks een match in het stadion kijken. Ik ben wel wat gewend.
Ik ken geen enkel ander continent waar het zo irritant is om naar de voetbal te kijken. Op zo'n onnozele plastieken hoorn blazen, valt bij mij niet onder de categorie 'sfeer maken'. Bovendien wordt die herrie dan nog eens versterkt zodat de stadions voller lijken.
En 'het volume verlagen' is geen oplossing. Ik heb graag een commentator erbij als ik een match op TV volg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kutargumenten zeg.
Ik ga twee-wekelijks een match in het stadion kijken. Ik ben wel wat gewend.
Blijkbaar niet, of je moet natuurlijk op de tribune zitten bij één of andere provinciaal kut (om het even op jouw vocabulaire niveau te houden) clubje.
Ik ken geen enkel ander continent waar het zo irritant is om naar de voetbal te kijken. Op zo'n onnozele plastieken hoorn blazen, valt bij mij niet onder de categorie 'sfeer maken'.
Vinden ze in het buitenland van dat debiele carnaval gedoe van de oranje supporters. Nations collide, hun cultuur is de onze niet en vice versa.
Met de matige opkomst bij de CC ook wel nodig. Ik kijk Spanje ook gewoon op normaal volume en ik heb nergens last van. Vreemd..
Het is wel een oplossing, dat het voor jou geen optie is prima. Typisch geval van take it or leave it.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hebben juliie daar nou ook last van met de confederation cup, de hele wedstrijd lang een irritant zoem geluid, lijkt wel zo een mug in je oor!
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 749 stemmen
Blijkbaar niet, of je moet natuurlijk op de tribune zitten bij één of andere provinciaal kut (om het even op jouw vocabulaire niveau te houden) clubje.
KRC Genk is geen provinciaal kut clubje. Grote clubs staan trouwens niet garant voor veel sfeer (cfr. veel Spaanse clubs)
Toch is er een verschil. 90 minuten lang op dezelfde toeter blazen is herrie maken om herrie te maken. Ik kan ontzettend genieten van de Engelse supportersgroepen, die vaak met heel originele liederen komen of van de Spaanse 'Olé' of ...
Hoezo is het nodig om het te versterken als de opkomst laag is? Zorg dat de opkomst groter is, probeer het niet te verdoezelen met zo'n irritante kunstgreep!
Nee, dat is géén oplossing. Dat is net zo achterlijk als zeggen: 'we moeten de CO2-uitstoot verlagen, dus nemen we de auto niet meer'. Dat is géén oplossing, want het gaat ten koste van de 'luxe'. Een oplossing is zorgen dat de auto's een lagere CO2-uitstoot krijgen. Of in dit geval, zorgen dat we het volume van het stadion kunnen verlagen of zorgen dat de toeters uit de stadions verbannen worden. Allesbehalve een 'typisch geval van take it or leave it' dus.
hebben juliie daar nou ook last van met de confederation cup, de hele wedstrijd lang een irritant zoem geluid, lijkt wel zo een mug in je oor!
Scroll een stuk of 5 berichten naar omhoog.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ex-ajacied Felipe gaat bij Barcelona tekenen. Van wat ik destijds van hem zag een goede voetballer. Het is ironisch genoeg een linksback... 
Verder hoopt Roda JC op de huur van Sarpong, mocht Roda deze krijgen haalt het een topper binnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hou toch op. Zo bijzonder was Felipe bij Ajax niet.
Roda wil ook Siem de Jong las ik. Wat mij betreft huren ze dat soort jongens een jaar. Niet goed genoeg voor Ajax 1 op dit moment.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hou toch op. Zo bijzonder was Felipe bij Ajax niet.
Tja mag jij vinden, ik heb e'm een paar keer bij jong Ajax gezien en ik vond het best een goede voetballer, waarvan ik niet begrijp dat hij geen kans heeft gehad. Dat hij nu bij Barca gaat tekenen zegt toch wel iets lijkt me...
Roda wil ook Siem de Jong las ik. Wat mij betreft huren ze dat soort jongens een jaar. Niet goed genoeg voor Ajax 1 op dit moment.
Ik heb Sarpong de laatste tijd niet aan het werk gezien, daarvoor achtte ik hem hoger dan pakweg een Aisatti. Ik zou Sarpong in ieder geval tot aan de winter houden en heel veel laten voetballen. Het blijft toch een pareltje.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.