• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.213 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.718 gebruikers
  • 9.421.680 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

FlyLo schreef:

Toeters zullen op het WK ook te horen zijn. Is op de Afrika Cup ook altijd het geval.

De Conf. cup is gewoon een proef op het WK. Als het genoeg klachten tegen die toeters zullen zijn, moeten ze die dingen gewoon verbieden.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

'Real Madrid doet alle Nederlanders in uitverkoop' -VI

Was een beetje te verwachten, maar wel sneu.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Vind het vooral van Sneijder en Ruud jammer.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Link werkt niet maar Real is natuurlijk sneu bezig. Die zullen zich nog wel een keer achter de oren krabben.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25183 stemmen

Ze moesten met allerlei geweld Klaas-Jan Huntelaar hebben en na een half jaar willen ze weer van hem af. Had hem dan gewoon in Nederland gelaten .

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Link aangepast.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Real is natuurlijk ook niet een club zoals gewone voetbalclubs. Als je daar aan de presidentsverkiezingen meedoet en die wint moet je wat laten zien.

Je kunt niet zeggen: 'nou, laten we zien hoe de spelers die we al hebben het doen'.

Is voor een groot deel ook politiek.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25183 stemmen

Van PSV mag Bréchet terug naar Frankrijk

16/06/2009 09:59

Van PSV mag Jérémie Bréchet terugkeren naar Frankrijk, ook al staat de Fransman nog tot medio 2011 onder contract bij de Eindhovense club. 'Het is echter niet zo dat we hem transfervrij laten gaan', vertelt algemeen directeur Jan Reker in De Telegraaf.

Bréchet zou het zelf goed naar zijn zin hebben bij PSV, maar zijn familie kan hier niet aarden. Reker: 'Jérémie is een fantastische jongen en een goeie prof. Wij hebben hem laten weten mee te willen werken aan een oplossing.'

Ik ben geen fan van PSV maar dit vind ik toch wel jammer. Die man had een slechte start maar werd wel steeds beter en daarbij vind ik het schitterend dat hij na een half jaar al vloeiend Nederlands sprak. Toch wel jammer als zo'n modelprof na een jaar alweer zou vertrekken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Eens met Kos. Maar dit haalt wel het clubliefde niveau naar beneden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De uitverkoop van alle Nederlandse spelers laat zien dat Real Madrid totaal geen lange termijn visie heeft. De aansluiting met teams die bewezen hebben dit wel te hebben, zoals aartsrivaal Barcelona en Manchester United kunnen De Koninklijken op hun buik schrijven.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Vind het vooral van Sneijder en Ruud jammer.

Voor Sneijder niet. Voor Ruud wel.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Lekker voor Wesley, idd. Kan hij terug naar Volendam...euh... amsterdam.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

alleen drenthe komt in aanmerking voor terugkeer naar nederland.

en mischien ruud naar psv.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ruud kan naar elke grote competitie, lijkt me sterk dan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

neuh, hij wou toch zijn loopbaan daar afsluiten, mooie gelegenheid, hoewel hij makkelijk nog bij madrid mee kan mits fit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dan weer het minimum jeugdloon gaan verdienen?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

pff, dat valt ook wel mee, en hij is al multi miljonair.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Drenthe kan heus wel naar een boel clubs. Als je van Real komt.

En de rest kan ook naar topclubs. Als Ruud weer fit is, kan hij zo mee in elke competitie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Al die spelers kunnen allemaal bij de Europese (sub)top tekenen. Real op je CV scheelt gewoon een heleboel en er zijn vast vakmensen in de top van Europa die wel kijk op goede voetballers hebben.

Tikt voor Ajax wel lekker aan trouwens.

Stel dat Sneijder en Van der Vaart samen voor +€20 miljoen vertrekken levert dat al gauw enkele miljoen op. Het is ook goed met het oog op het WK, Snijder bij Juventus, Van der Vaart bij Man. United en Robben bij Inter (om maar iets te noemen) geeft alle drie deze spelers een basisplaats.

Maar waarom willen ze van Van Nistelrooij af? Die is toch altijd nog wel beter dan de overgebleven spitsen en ook beter dan Villa denk ik.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Kai schreef:

Maar waarom willen ze van Van Nistelrooij af? Die is toch altijd nog wel beter dan de overgebleven spitsen en ook beter dan Villa denk ik.

Beter dan Villa zou ik zeker niet zeggen. Hij is zeker een goeie spits maar wordt ook weer een jaartje ouder, en is wéér geblesseerd geweest het afgelopen jaar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Een fitte van Nistelrooij is ongeveer elk jaar topscorer, tot het tegendeel bewezen is geef ik hem het voordeel van de twijfel.

Maar Villa komt kort bij inderdaad.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Rafael van der Vaart zal zich hier overigens niet druk overmaken, nu er bij Sylvie borstkanker is geconstateerd!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zonde inderdaad en dan heb je idd wel andere zaken aan je hoofd.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Rafael van der Vaart zal zich hier overigens niet druk overmaken, nu er bij Sylvie borstkanker is geconstateerd!

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Kai schreef:

Ze is ondertussen met succes geopereerd en ondergaat preventieve chemo. Bron: diverse media.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Die toeters wennen zo man. Liever die toeters dan commentaar van Evert ten Napel.

Neuh, liever een wat over enthousiaste commentator (mede waardoor zo'n wedstrijd als tegen Frankrijk op het EK legendarisch wordt) dan van die kut toeters.

Maar ik heb er ook een hard hoofd in dat 'ie daadwerkelijk afgeschaft worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Ik zeg Ruud kom maar terug naar huis. In Eindhoven zullen we je warm verwelkomen. Volgens jaar dan Van Bommel nog terughalen en wordt helemaal leuk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

Toeters zullen op het WK ook te horen zijn. Is op de Afrika Cup ook altijd het geval.

Nee hoor, ik kijk al jaren naar de Afrika Cup, vind ik een prachtig toernooi. Als de Afrika Cup bijvoorbeeld in Ghana is, dan hoor je geen toeters maar tromgeroffel. Elk gedeelte van Afrika heeft zo zijn eigen geluid.

Dat getoeter is wel heel erg vervelend. Dat komt de sfeer ook niet ten goede.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh wat irritant zijn die! Echt, als ik naast zo'n Afrikaan sta, hoeft die maar 2x op zo'n ding te blazen of ik stop hem ergens in waar ie hem nooit weer kan vinden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.