• 16.425 nieuwsartikelen
  • 180.212 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.716 gebruikers
  • 9.421.666 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Mag dat tegenwoordig dat er hulpmiddelen gebruikt worden?

Had ergens gelezen dat er dit jaar een proef zal worden gedaan bij de Europa League wedstrijden door 1 extra official in te zetten bij de ieder doelgebied.

Klopt dit ?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tijdens dit toernooi test de Fifa met videobeelden.

Ah mooi, hoewel ik het deze wedstrijd liever anders had gezien

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dat ze die videobeelden maar eens snel in de Eredivisie invoeren!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Inderdaad! Moet denken aan de schandalige beslissing van rood en geen penalty bij Roda-Cambuur. Bah.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Inderdaad! Moet denken aan de schandalige beslissing van rood en geen penalty bij Roda-Cambuur. Bah.

Domme opmerking, maar van jou verwacht ik niet anders.

Als voetballiefhebber zou je natuurlijk moeten weten dat er met videobeelden NOOIT een Roda-Cambuur was geweest.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hap hap.

Art

• 13507 berichten
  • 3666 stemmen

Misa Krajicek! Knappe overwinning van haar op het gras van Rosmalen. Ben benieuwd of ze inderdaad op de weg terug is. De winst van vandaag is hoopgevend. Verder hoop ik dat ze straks weer uitkomt tegen Wickmayer, daar heeft ze nog wat appeltjes mee te schillen!

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

Wat betreft waarom Andy grotere kans dan Frank. Heel simpel omdat hij bakken meer talent heeft.

Sinds wanneer is dat belangrijk?

Ik weet het niet. Ronde van Zwitserland maar even afwachten.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tijdens dit toernooi test de Fifa met videobeelden. Kortom, 1e keer dat het officieel mag en eigenlijk is het goed dat die 4-3 toch is gevallen aangezien het nu al blijkt hoe handig videobeelden zijn. Als de test slaagt heb je kans dat ze het bv in gaan voeren in de Champions League of komend WK en dat zou een hele goede zaak zijn.

Weet je dat zeker?

De Egyptische bondscoach heeft namelijk een protest ingediend omdat er gebruik is gemaakt van videobeelden om te constateren of het een penalty was of niet. - Het zou wel lachwekkend zijn als de man niets zou afweten van de nieuwe test.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb dat recent gelezen en ik meen dat de commentator het ook zei.

Volgens mij weet die Egyptenaar er niks van.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik hoop dat de Fifa wel inziet dat die verschrikkelijke toeters verboden moeten worden, tijdens het WK. Een mug op de slaapkamer is nog minder irritant.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Kai schreef:

Ik hoop dat de Fifa wel inziet dat die verschrikkelijke toeters verboden moeten worden, tijdens het WK. Een mug op de slaapkamer is nog minder irritant.

Tijdens de wedstrijd van Spanje zei de commentator dat het geluid versterkt wordt door speakers, omdat de mensen in het stadion zelf te weinig geluid produceren, dit omdat het niet vol genoeg zit.

Ik word er ook helemaal krankjorum van hoor, wat een tering herrie.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Lol, ik zat net te denken ik ga eens iets posten over die toeters. Ik kon gewoon de wedstrijd niet meer volgen zo knettergek werd ik er van.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

eRCee schreef:

Sinds wanneer is dat belangrijk?

Ik weet het niet. Ronde van Zwitserland maar even afwachten.

Niet teveel waarde aan hechten denk ik. Vorig jaar was Devolder daar lange tijd enorm goed en vervolgens fietste Kreuziger daar iedereen weg. In de Tour heb je beide vervolgens amper gezien. Sastre verloor dacht ik bijna een uur in de Dauphine en won vervolgens de Tour.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

starbright boy schreef:

Contador is in principe de kanshebber, al viel hij uiteindelijk iets tegen in de Dauphine Libere.

Ik heb wat flarden gezien, maar had bij Contador het idee dat hij niet het achterste van zijn tong heeft laten zien. Evans wel volgens mij.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

combi schreef:

(quote)
mij ook

Wielernieuws - McQuaid: 'Vijftig renners hebben verdachte bloedwaarden' - Sportweek.nl

maar mischien dan nu een schone tour!

'Ik kan me niet voorstellen dat er een van deze renners meegaat naar de Tour de France,'

Er staat dus heel wat te gebeuren...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een zwakke doelman bij de Amerikanen. Gewoon bij elke actie ziet die er vreselijk onzeker uit.

Zwakke arbitrage ook, vooral in de eerste helft dan.

En dan dat getoeter. Ik hou van voetbal, maar als dat bij het WK zo gaat zijn, dan ga ik toch wat wedstrijden overslaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een toetoetoeter op m'n ...

Wie het goed afmaakt heeft het nieuwe WK lied te pakken

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De KNVB moet het dweilorkest van Michael van Praag sturen met extra versterkers, vreselijke muziek natuurlijk maar harde maatregelen zijn vereist tegen deze toeter-terreur.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik word er ook doodziek van. Wat een naar, irritant geluid. En het kutte is dat ze dit elk duel doen. Gelukkig nemen de WK landen wel eigen supporters mee dus hopelijk horen we het dan een stuk minder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Welnee joh, dan worden die toeters op elke straathoek en stadion ingang aangesmeerd

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik ga serieus geen 1 wedstrijd op het WK met geluid aan kijken als dat ook zo is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach is gewoon even wennen, in 2011 zit jij ook gewoon lekker met een toeter in je hand.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zit zovaak in het stadion kan ik me niet zo snel aan ergeren. Ik vind die klappertjes bij AZ en consorten veel storender.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Die toeters zijn inderdaad godsgruwelijk irritant. Alsof er een enorme file met allemaal boze mensen staat.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mijn moeder dacht dat ze in een bijenkorf stonden te spelen .

Kunnen ze dat stadionomgevingsgeluid niet een beetje omlaag mixen bij de NOS ofzo?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Om te verdoezelen dat de publieke belangstelling voor het toernooi tegenvalt, wordt in sommige stadions te pas en (vooral) te onpas een bandje afgespeeld met daarop toeterende supporters. Dit geluid is zo hard dat wij het alleen weg kunnen drukken door álle geluid uit het stadion weg te drukken, inclusief de commentator. Zo ver willen we niet gaan, die keus laten we aan u als kijker over. Onze excuses voor de overlast.

Bron: NOS | Confederations Cup - app.nos.nl

V

• 8369 berichten
  • 3374 stemmen

Nomak schreef:

Dit geluid is zo hard dat wij het alleen weg kunnen drukken door álle geluid uit het stadion weg te drukken, inclusief de commentator.

[De Hond modus] Ik zeg, DOEN! [/De Hond modus]

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Die toeters wennen zo man. Liever die toeters dan commentaar van Evert ten Napel.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Toeters zullen op het WK ook te horen zijn. Is op de Afrika Cup ook altijd het geval.

Terug naar het transferscircus: Valencia heeft het bod van Madrid op Villa afgeslagen. Barca zou nu 50 miljoen hebben geboden maar Valencia vindt dit nog steeds niet hoog genoeg. Madrid liet weten dat ze de race voor Villa opgeven.

Victor Valdes heeft nog steeds geen akkoord met Barca over een contractverlenging en is ondertussen in beeld bij ManU en AC Milan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.