• 16.335 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.726 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts, Pardo is gestopt met professioneel voetballen. Toch jammer, in zijn begin jaren echt een heerlijke voetballer..

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het bezit van Real Madrid schijnt een waarde te hebben van over de 2 miljard zie het probleem niet zo van miljoenen schuld.

Dat dachten de banken ook met al hun louche leningen op 'overwaarde' van huizen. Van zulk redeneren krijg je kredietcrisissen.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Respekked schreef:

Naomi Watts, Pardo is gestopt met professioneel voetballen. Toch jammer, in zijn begin jaren echt een heerlijke voetballer..

Misschien het eerste jaar. Daarna kwam het er niet meer uit. Hij had een mooie techniek, manier van spelen. Er leek meer in te zitten, maar na een paar seizoenen had ik het opgegeven.

Toch jammer en raar dat hij stopt. Heeft met familieomstandigheden te maken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Is dat niet dat vreselijk verwend, lui voetballertje die het bij Excelsior nooit heeft gered?

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Die ja.

Hij scoorde wel fantastisch in de CL tegen Newcastle, toen hij net was gekomen. Toen dachten we nog dat een wereldspeler binnen hadden gehaald.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Engelaar moet weg bij Schalke en zou op interesse kunnen rekenen van PSV en Ajax. De looneisen van Engelaar zouden wel een probleem vormen (2mio per jaar).

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Psv wil hem huren. Goede voetballer, die wel tekort komt voor de top.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kom op Kai, waar blijft je "zijn-we-dan-echt-zo-diep-gezonken" speech .

Het went Naomi, het went.

Zonder het complete bestuur meteen nu al te willen veroordelen, begint het te wennen dat het elk jaar hetzelfde verhaaltje is. De drie namen die vandaag weer aan Ajax verbonden worden zijn; Elia, Engelaar en Honda. Elia is veel te duur en geen prioriteit, Engelaar kan het niveau niet aan (past totaal niet in het Ajax spel) en Honda vind ik moeilijk te beoordelen, maar zes mljoen voor een eerste divisie speler die ook nog is reserve gaat worden is te veel van het goede.

Nou zijn het niet direct de namen waar ik over val, maar eerder het gemakzucht. Een kind van vijf kan deze namen nog wel op de lijstjes zetten. We halen spelers die 10 jaar lang anoniem in de eredivsie voetballen, vervolgens 1 jaartje pieken en aan de hand daarvan voor heel veel geld naar A'dam gehaald worden. Wat verwacht je dan? Je weet dat hij (Wielaert) het gewenste niveau niet heeft en dat de rek er allang uit is. Dat je geen toppers kunt kopen dat begrijp ik, maar koop dan in ieder geval iemand die het kan worden...

Blind is het afgelopen seizoen niet éénmaal in Brazilie geweest bijvoorbeeld, terwijl daar meer spelers van niveau lopen en de prijzen lager zijn. Er wordt niet naar de scouting geluisterd, Ajax blijft maar spelers uit bepaalde kringen halen of van Nederlandse clubs. De verhalen dat Ajax een mindere scouting dan PSV, Heerenveen en Groningen heeft is dan ook niet waar, Ajax maakt er alleen geen gebruik van.

Verras me is, trek is een blik spelers open die me verbazen, ben inventief! Met het huidige beleid wordt het nooit wat, wie niet sterk is moet slim zijn. Ga maar een keer op je bek met 3 mislukte exoten, liever dan door kakken met middelmaat. Ik hoop dat de Oostblok banden nog even worden aangetrokken, Tadic, Aleksic, Obradovic en Mandzukic (jawel bekend in Nijmegen en Amsterdam), die namen wil ik bijvoorbeeld horen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

die wel tekort komt voor de top.

Dat ligt niet aan zn lengte in elk geval.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Dat ligt niet aan zn lengte in elk geval.

Lengte van wat?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lengte van wat?

Haha.

Tja, tis wel een neger. Maar ik bedoel zn lichaam, beste Rico.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 749 stemmen

Het risico met die braziliaantjes is wel dat ze zich niet altijd goed aanpassen aan een nieuw land en een lakse mentaliteit hebben op én naast het veld. Talent kan je daar met de sneeuwschop in de koffer laden, talent en karakter daarentegen...

stinissen (crew films & series)

• 23645 berichten
  • 77237 stemmen

Ajax klopt weer aan voor Elia Van onze speciale verslaggevers

AMSTERDAM - Ajax onderneemt een nieuwe poging om Eljero Elia (22) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers brengen deze week een officieel bod uit om het tot 2013 lopende contract van de international af te kopen. Naar verwachting zal het een bod onder de tien miljoen euro worden, terwijl FC Twente tot nu heeft vastgehouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Linksback probleem lijkt bijna opgelost bij ons. Obradovic lijkt volgende maand te tekenen volgens verhalen. Hij schijnt ook erg graag te willen omdat de eredivisie een competitie is waar hij zich kan ontwikkelen en zijn goede vriend Sulejmani (hij is ook Servisch) speelt er ook.

stijf

• 342 berichten
  • 232 stemmen

Wimbledon geeft 38-jarige wildcard

Uitgegeven: 9 juni 2009 21:34

Laatst gewijzigd: 9 juni 2009 21:34

LONDEN - De organisatoren van het tennistoernooi op Wimbledon reikten maandag een wildcard uit aan de pas 15-jarige Laura Robson, een dag later kreeg ook de 23 jaar oudere Kimiko Date-Krumm een uitnodiging voor het derde grandslamtoernooi van het jaar.

De Japanse speelde in 1996 haar laatste wedstrijd op het 'heilige gras' van Wimbledon. Over twee weken mag ze haar rentree maken op de tennisbaan in Londen.

Date-Krumm, die in september haar 39e verjaardag viert, keerde begin dit jaar terug in het profcircuit. De 38-jarige tennisster drong via de kwalificaties door tot het hoofdtoernooi van de Australian Open, waar ze vervolgens strandde in de eerste ronde.

De voormalige nummer vier van de wereld reikte in 1996 tot de halve finales op Wimbledon, waarin de latere winnares Steffi Graf te sterk was.

© ANP

Doen ze wel vaker bij de Wimbledon organisatie, leuk initiatief, en soms succesvol.

Denk aan Ivanisevic die het toernooi won op een wildcard, of R. Krajicek die een aantal jaar geleden nog de kwartfinales haalde.

Hopelijk zit er weer een stuntje in.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

Ajax klopt weer aan voor Elia Van onze speciale verslaggevers

AMSTERDAM - Ajax onderneemt een nieuwe poging om Eljero Elia (22) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers brengen deze week een officieel bod uit om het tot 2013 lopende contract van de international af te kopen. Naar verwachting zal het een bod onder de tien miljoen euro worden, terwijl FC Twente tot nu heeft vastgehouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.

12 miljoen.

Serieus, te belachelijk voor woorden. Pomp eens wat centjes in de verdediging, wat de laatste jaren toch altijd de zwakke plek is geweest van Ajax. Met de aanval heeft het altijd wel snor gezeten, en is nu nog steeds van uitzonderlijk hoog niveau.

Ik hoef geen Elia, ik wil geen Elia.

Talentvolle voetballer ? : zonder twijfel.

Maar met wat er nu allemaal voorin loopt is het absoluut niet noodzakelijk. En wil je dan toch een versterking halen voor de voorste linie, pak het eerste vliegtuig met een check van 2mil naar Rio.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Nomak schreef:

Waarop baseer je dat??

Maakt een goed seizoen in de Jupiler League iemand een topper?

Behoort Sandro Calabro nu ook ineens bij de 5 beste aanvallers van Nederland?

Nou ik kom uit Broekhuizenvorst en dat ligt dicht bij Venlo. Weinig verassend dus dat ik menig wedstrijdje van VVV zie. Daarop basseer ik dat. Wat Calabro betreft die is zelfs te slecht voor VVV zeker in de eredivisie en kan me ook nauwelijks voorstellen dat die volgens jaar nog basisspeler is. Dit jaar maakte die echter alles wat die aanraakte voor de winterstop. Wel stuk voor stuk intikkertjes. Natuurlijk moet je op de goede plaats staan maar als je zoals komend seizoen veelvuldig ver van de goal van de tegenstander zult spelen heb je niks aan Calabro.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens Andre Wetzel behoort Honda tot de beste 5 middenvelders op de Nederlandse velden. Nou neem ik brulaap Wetzel nooit zo serieus, maar hij heeft toch wel enige kennis en inzicht in Honda.

Volgens Jan van Dijk is het zelfs de allerbeste. Ik sla Affelay, De Zeeuw en Schaars echter nog hoger aan. En ongetwijfeld zal ik er nu ook nog wel één of twee vergeten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Over Honda kunnen we denk ik echt geen zinnige uitspraak doen tot het moment dat hij zich minstens één seizoen lang op het hoogste niveau heeft bewezen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Ik mag hopen dat scouts het niet eens zijn met dergelijke uitspraken want anders wordt het wel heel moeilijk om ooit nog een goedkope topper aan te trekken. De Zeeuw blijft altijd een mooi voorbeeld.

Kortom natuurlijk kun je wel wat zinnigs zeggen over dergelijke spelers.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Als Roda nu een speler als Honda zou aantrekken zou ik blij zijn. Utrecht, Vitesse en Nac zouden ook wel blij zijn als hij daar zou tekenen. Misschien zou het zelfs bij Heerenveen feest zijn als ze Honda kopen.

Maar komaan, een club als Ajax waar de supporters enkel tevreden zijn met het allerhoogste. De titel MOET gewonnen worden en als ze Europees niet overwinteren is het crisis in Amsterdam.

Waarom zou zo een club het risico moeten nemen om 6 miljoen uit te geven voor een speler waar ze niet zeker van weten of hij het niveau van de Eredivisie aankan? Als het nu 2 miljoen was, waarom niet, maar 6 miljoen moet Ajax toch beter kunnen investeren.

Nogmaals, misschien vergis ik me, (ik hoop het voor Honda en de club waar hij gaat spelen), maar ik blijf erbij dat dit voor Ajax een onnodig risico is.

Die jongen heeft vooralsnog totaal NIETS bewezen op het hoogste niveau. Wat maakt hem dan 6 miljoen waard? En hoe komen mensen erbij om hem bij de 5 beste middenvelders van Nederland te noemen??

stijf

• 342 berichten
  • 232 stemmen

[quote="Nomak"

Maar komaan, een club als Ajax waar de supporters enkel tevreden zijn met het allerhoogste. De titel MOET gewonnen worden en als ze Europees niet overwinteren is het crisis in Amsterdam.

[/quote]

Danny Blind kwam van Sparta, Litmanen van FC Lathi, Kanu en Finidi zou ik niet eens weten, Bogarde van Sparta, vd Sar van Noordwijk waar hij nota bene 2e keeper van het 1e elftal was. Ik eis niet het allerhoogste, ik wil gewoon prijzen winnen, ongeacht waar de spelers vandaan komen. Van mij part kopen we de linksback van Omniworld, als hij maar goed genoeg is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Enige verschil was natuurlijk wel dat die ook niet zo duur waren. Maar ben het verder wel met je eens. Je moet talent herkennen en het kopen. Bij Suljemani kon iedereen het zien en bij Elia is het ook niet zo ingewikkeld maar daar maak je ook nauwelijks winst meer op. Er zijn echter spelers waarbij je er wat mee moeite voor moet doen die echter net zoveel of nog meer potentie hebben. En bovendien later nog een mooie cent kunnen opleveren.

Verder haal je het met Honda alleen uit de merchandising al voor een groot deel uit. Is een held in Japan. Nee aan Honda kun je je geen buil vallen denk ik.

Elia daarentegen dat is pas geld weggooien. 12 miljoen voor een speler waarmee je in Suljemani al een betere versie hebt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het zijn allemaal maar verhalen uit de media jongens, 80% daarvan is verzonnen. Alleen de interesse in Obradovic lijkt me serieus.

• 23645 berichten
  • 77237 stemmen

Bommel is weer eens onthutsend om te zien haalt weer eens alle snelheid uit de wedstrijd 95% van de pases gaan achteruit of risicoloos breed en is de man met weer eens de meeste overtredingen , ik snap niet dat ze die niet wisselen , ach ja schoonzoon van...

Hoop dat Huntelaar in gebracht wordt voor Dirk dat is gewoon geen centrum spits.

Giovanni is ook niet in zijn beste doen wisselen voor Edson , kunnen we gelijk zien hoe die zich houdt.

• 23645 berichten
  • 77237 stemmen

Zavo schreef:

Het zijn allemaal maar verhalen uit de media jongens, 80% daarvan is verzonnen. Alleen de interesse in Obradovic lijkt me serieus.

Daar moet ik je gelijk in geven alleen Elia en Obradovic zijn serieus.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

v/d Vaart speelt anders ook niet zo best stinissen.

Ik vind Oranje goed voetballen, weliswaar tegen een slecht Noorwegen en ondanks het slechte weer. De combinaties zitten er lekker in.

Jammer van het onterecht afgekeurde doelpunt. Was een mooie aanval.

• 23645 berichten
  • 77237 stemmen

v/d Vaart was een stabiele factor en weer een assist

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Helaas de 1e helft gemist door werk maar v Bommel is op zeker basisspeler en terecht. Speelt geweldig sinds zn comeback.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wonderschone 2-0 van Robben zeg!

Oranje is bij vlagen weer genieten! Ook al miste ik 35 minuten, het scheen best goed te zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.