- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nederland wordt natuurlijk gewoon wereldkampioen, helaas.
Waarom helaas daarachter? Ik zou een hele maand feestvieren als dat zou gebeuren.
Ik zie het overigens niet gebeuren. Daarvoor is de achterhoede niet van wereldklasse genoeg. Als je in een halve finale Brazilie of Spanje treft, dan vrees ik het ergste. Maar uitsluiten doe ik het niet want de selectie van Oranje behoort tot de 4-6 beste van het toernooi.
Spanje, Brazilie, Duitsland, Engeland en Nederland vind ik kwalitatief de sterkste teams.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zie je toch andere duels als ik zie...
PSV is als ploeg stevig en stabiel maar aanvallend en leuk zijn ze echt niet. Al is het aanvallender als onder Sef V.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV is beetje Rosenborg van Nederland. Degelijk, bijna altijd kampioen, maar met voetbal waar niemand bij van de bank springt uit extase.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom helaas daarachter? Ik zou een hele maand feestvieren als dat zou gebeuren.
Mijn roots zijn toch wel kenbaar dacht ik zo. Jij vind het toch ook jammer als PSV kampioen wordt ipv Ajax. Maar als Spanje uitgeschakeld wordt, hoop ik op Nederland of Portugal. Dat wel.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
PSV speelt hyperaanvallend natuurlijk, dat middenveld
. Rutten als BC, het water loopt me al in de mond
Eindelijk een einde aan het ideale schoonzonenvoetbal...
Wie dat niet ziet, moet wel een heel verstokte aanhanger van de Godenzonen zijn...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat zouden enerverende interviews worden met Rutten. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mijn roots zijn toch wel kenbaar dacht ik zo. Jij vind het toch ook jammer als PSV kampioen wordt ipv Ajax. Maar als Spanje uitgeschakeld wordt, hoop ik op Nederland of Portugal. Dat wel.
Wist dat je Spanje leuk vond, wist niet dat je zelf Spanjaard bent. Maar het verklaart wel het 1 en ander.
Al vind ik Spanje en Brazilie op basis van kwaliteit wel de grote favorieten. Oranje kan beter als underdog gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Halfbloed hoor
.
Mwah, vind Nederland gelijkwaardig aan Spanje en Brazilië. Beter uitgebalanceerd ook. Alleen verdedigend ben ik er niet zo kapot van, vooral door Mathijssen. Heitinga doet me de laatste weken wel versteld staan. Linksback is ook een beetje een probleem. Gio mag je natuurlijk nooit meenemen, die heeft al problemen met Duplan, Urby vind ik ook maar een mooi weer voetballer en defensief te riskant. Braafheid maybe maar heb ook zo mijn twijfels.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ja dat zouden enerverende interviews worden met Rutten.
Het gaat om het voetbal natuurlijk. PSV speelt flitsend. En ach, minder dan Van Marwijk in z'n interviews kan niet. Of zou Fred ook op hele nare plekken angstzweet krijgen van het oh zo niet te onderschatten Moldavië?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gio was op het EK 1 van de beste. Echt zo'n speler die op een groot toernooi weer helemaal loskomt en een goede mentor voor de rest kan zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij is inmiddels laweer twee jaar ouder, ik zie hem om de twee weken spelen en geloof me, Gio gaat je nog opbreken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het gaat om het voetbal natuurlijk. PSV speelt flitsend. En ach, minder dan Van Marwijk in z'n interviews kan niet. Of zou Fred ook op hele nare plekken angstzweet krijgen van het oh zo niet te onderschatten Moldavië?
PSV speelt niet flitsend, dat is onzin en dat weet je. Dat is puur weer zo'n zinnetje om iemand van de kast te jagen. Ze spelen degelijk, dat is knap, maar al jaren verschrikkelijk saai. In de tijd van Ronaldo en Romario was het bij tijd en wijlen flitsend ja. Met die zendmast nu voorin zie ik weer de standaard saaie PSV-goals.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Braafheid kan basisspeler worden mits hij bij Celtic veel en goed speelt. Al denk ik dat Bert Gio niet durft te passeren op basis van status en ook eerdere samenwerking met hem. Ik vind Gio dit seizoen niet heel best, maar de laatste pakweg 2 maand gaat het wel weer beter. Ik zou hem wel meenemen.
Vd Wiel-Heitinga-Mathijssen-Gio
Zou nog wel mijn basiskern voor de achterhoede zijn. Maar Braafheid heeft nog een paar maanden om me weer te overtuigen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je nooit naar PSV kijkt. Rutten speelt op het middenveld gewoon regelmatig met Engelaar/Bakkal, Affelay en Toivonen. Naast 3 pure aanvallers voorin. Dat jij Enoh/Gabri/Lindgren, Landzaat/Fer of Van Bommel/De Jong ongetwijfeld weer een stuk flitsender vindt zegt me niet zoveel.
PSV speelt tegenwoordig het beste en meest aantrekkelijke voetbal van Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV speelt niet flitsend, dat is onzin en dat weet je. Dat is puur weer zo'n zinnetje om iemand van de kast te jagen. Ze spelen degelijk, dat is knap, maar al jaren verschrikkelijk saai. In de tijd van Ronaldo en Romario was het bij tijd en wijlen flitsend ja. Met die zendmast nu voorin zie ik weer de standaard saaie PSV-goals.
Besteed je argumenten toch niet aan die kerel joh. Hij is aan het trollen, elke keer weer.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Ik zie het overigens niet gebeuren. Daarvoor is de achterhoede niet van wereldklasse genoeg. Als je in een halve finale Brazilie of Spanje treft, dan vrees ik het ergste. Maar uitsluiten doe ik het niet .
Hebben jullie al eens goed naar de loting gekeken? In de kwartfinale wacht reeds of Spanje of Brazilië, wordt een lastig verhaal ben ik bang.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje of Brazilië hoef je niet te vrezen. Vooral Spanje niet, die transitie van het niveau van de poule en een topland lijkt me te groot. Brazilie lijkt me lastiger, die zijn al lekker warm gedraaid tegen Ivoorkust en Portugal.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Besteed je argumenten toch niet aan die kerel joh. Hij is aan het trollen, elke keer weer.
Hmm wat is zinvoller; joduh joduh roepen en met rode koontjes naar de elftalfoto van de Godenzonen kijken (h-e-l-d-e-n) of argumenteren (tegenargumenten welkom!) dat PSV een voetballend middenveld opstelt, in tegenstelling tot Oranje.
Lastig!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Spanje of Brazilië hoef je niet te vrezen. Vooral Spanje niet, die transitie van het niveau van de poule en een topland lijkt me te groot. Brazilie lijkt me lastiger, die zijn al lekker warm gedraaid tegen Ivoorkust en Portugal.
Als je die twee landen niet hoeft te vrezen hoef je dus voor niemand bang te zijn, want betere landen zijn er niet op het moment.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, Spanje heeft een goede selectie maar ik zie elke wedstrijd helemaal zo geweldig spelen ze niet. Op het EK ook niet trouwens. Nederland hoeft ook niemand te vrezen, zolang ze hun tegenstanders maar op waarde schatten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Mwah, Spanje heeft een goede selectie maar ik zie elke wedstrijd helemaal zo geweldig spelen ze niet. Op het EK ook niet trouwens. Nederland hoeft ook niemand te vrezen, zolang ze hun tegenstanders maar op waarde schatten.
We zullen zien. Kijken welke ploeg de beste toernooiploeg heeft, want daar gaat het tenslotte om. Ondanks alles weet ik nu al dat ik mijn geld op Argentinië zet, waarom weet ik niet, maar ik heb het gevoel dat het Messi's toernooi gaat worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hebben jullie al eens goed naar de loting gekeken? In de kwartfinale wacht reeds of Spanje of Brazilië, wordt een lastig verhaal ben ik bang.
Wij vrezen hen, zij vrezen ons. Daar ben ik van overtuigd. Men is ook vast niet de slachtingen van Italie en Frankrijk vergeten van 2008 
Maar het zal zwaar worden. Maar heb je wel eens een gemakkelijk WK gezien voor een ploeg die ver kwam? Ik alleen Duitsland 2002 met B landen tot in de finale.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hmm wat is zinvoller; joduh joduh roepen en met rode koontjes naar de elftalfoto van de Godenzonen kijken (h-e-l-d-e-n) of argumenteren (tegenargumenten welkom!) dat PSV een voetballend middenveld opstelt, in tegenstelling tot Oranje.
Lastig!
Troll, troll troll en had ik al troll gezegd? Vermoeiend weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Duitsland, Engeland, Brazilië en Nederland zijn bij mij favoriet. Al hangt het bij Engeland maar net af hoe er wordt omgegaan me tde zaak Terry. Als ik de times moet geloven zijn er twee kampen ontstaan en ik zie dat niet zo snel meer goed komen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Duitsland, Engeland, Brazilië en Nederland zijn bij mij favoriet. Al hangt het bij Engeland maar net af hoe er wordt omgegaan me tde zaak Terry. Als ik de times moet geloven zijn er twee kampen ontstaan en i kzie dat niet zo snel meer goed komen.
Spanje hoort gewoon bij de 3 topfavorieten. Je dekt je wat in denk ik want Spanje doet het geweldig. Won het EK, was bijna 40 duels geloof ik ongeslagen en heeft ook de nodige grote landen slaag gegeven. In de zomer nog op de CC, toen Italie er met 3-0 ofzo aan ging.
Nederland is bij mij geen favoriet. Wij hebben geen toernooiploeg. Ik hoop dit maal wel, maar nergens is gebleken dat dat zo is. De laatste knockout game die we in reguliere tijd wonnen was de 6-1 op Joegoslavie in 2000 op eigen EK. Daarna nog Zweden via 0-0 en penalty's gepakt in 2004 maar in daarna won Portugal. In 2006 won Portugal en in 2008 Rusland.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk is Spanje een favoriet maar ik noem nooit de ploeg/land die i ksupport als favoriet, geen woorden maar daden zeg maar
. Dat zeiden ze twee jaar geleden ook over Spanje, presteerden nooit iets en toen wonnen ze opeens het EK.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat Noord Korea en de VS een ronde verder komen en dan elkaar treffen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Troll, troll troll en had ik al troll gezegd? Vermoeiend weer.
Waar bemoei je je uberhaupt mee? Ik nodig uit tot het neerplanten van een aanvallender/voetballender middenveld dan PSV, en aangezien Ajax dat niet heeft hoeven we van jou (weer) niks te verwachten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waar bemoei je je uberhaupt mee? Ik nodig uit tot het neerplanten van een aanvallender/voetballender middenveld dan PSV, en aangezien Ajax dat niet heeft hoeven we van jou (weer) niks te verwachten.
Trolllllllll 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.