• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.247 gebruikers
  • 9.388.642 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(als ik me niet vergis heeft hij er bij gespeeld in de jeugd, niet?)

Klopt, Boussaffa speelde in de jeugd bij Ajax, maar moest weg om dat ie "lastig" was. In die tijd heeft Ajax trouwens wel erg veel spelers om de zelfde reden weggestuurd.

Dat zou zomaar één van de redenen kunnen zijn waarom het Ajax nogal eens aan karakter heeft ontbroken de laatste jaren.....

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

JOVANOVIC RUILT LUIK VOOR LIVERPOOL.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Milan Jovanovic verhuist na dit seizoen van Standard naar Liverpool. De aanvaller heeft maandag op een fax zijn handtekening gezet onder een voorakkoord.

Omdat Jovanovic nog geen tijd heeft gehad om naar Liverpool te reizen, is de transfer nog niet officieel. Maar dat de Serviër de volgende drie seizoenen voor Liverpool uitkomt, is een zekerheid. Jovanovic zal met de Engelsen nog onderhandelen over een vierde seizoen.

Standard vangt geen transfersom voor de aanvaller, Jovanovic' contract in Luik eindigt na dit seizoen. Jovanovic kwam in het seizoen 2006-2007 naar Standard.

De flirt tussen Jovanovic en Liverpool is dus uitgemond in een huwelijk. "Milan kiest voor een grote club", zegt Jovanovic' manager Cvijan Milosevic. "Jovanovic kijkt er naar uit om in Engeland met coach Benitez samen te werken. Benitez drong aan op Milans komst en ook omgekeerd is het respect groot."

Volgens de geruchtenmolen gaat Jovanovic in drie jaar 11,5 miljoen euro verdienen. "Het is zeker minder, maar bedragen noem ik niet. Milan wil nu nog iets teruggeven aan de fans van Standard en België met opgeheven hoofd verlaten", zegt Milosevic aan Sporza.

(vrt-teletekst)

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ferguson, Ancelotti en Wenger zullen vannacht wel liggen woelen...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Onbegrijpelijke keuze van Liverpool inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind het helemaal geen gekke aankoop. Integendeel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Inderdaad. Geen wereldspits, maar Liverpool is dan ook niet de absolute Europese top. Niet eens de absolute Engelse top. En die jongen is transfervrij en van Liverpool is bekend dat ze weinig liquide hebben...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Liverpool is dan ook niet de absolute Europese top. Niet eens de absolute Engelse top.

Dat zal wel even zo blijven dan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt. In Engeland zijn Man Utd en Chelsea duidelijk een klasse beter dan de rest. En wie weet voegt Man City zich daar nog bij de komende jaren. Die kunnen toch ongelimiteerd met geld strooien, hoe jammer ik dat ook vind.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het heeft ze nog niet veel goeds gebracht. Momenteel komen ze niet verder dan de 5e plaats oid. Een team koop je niet, dat bouw je en laat je groeien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan heb je het ook over hun eerste jaar dat ze een degelijke selectie hebben. Een gekocht team kan je ook bouwen en laten groeien hoor . Ik verwacht dat ze de komende tien jaar minimaal vijf keer kampioen worden. In 2012 en 2013 een back to back Champions League titel.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Chelsea heeft bijvoorbeeld een solide kern in het elftal, wat al jaren bij elkaar speelt nu. Ondanks de vele uitgegeven miljoenen. Zoiets moet Man City ook proberen na te streven, als ze elk jaar het elftal veranderen kan je de aspiraties ook weggooien.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Superbowl nog gezien?

Saints. .

Peyton Manning. . .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Helaas de Superbowl gemist, wel leuk voor de Saints en de stad New Orleans.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Superbowl nog gezien?

Saints. .

Peyton Manning. . .

Toevallig nu aan het kijken, ben op de helft. The Who is wel tenenkrommend trouwens.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

. Vond the Who vrij goed,.

Bereid je vast voor op de 2de helft, da's wel even anders dan de eerste.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Superbowl integraal kijken .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Superbowl was live op BBC. Toch wel een gave sport. Komt zoveel tactiek bij kijken, terwijl ik altijd een beetje dacht dat het een beetje op elkaar inraggen was. Terecht winnaar. Die interception van die verdediger die hem effies naar de andere kant rent. Schitterend. Dat was het breekpunt wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verdediger? Cornerback (neem aan dat je die interception van Tracy Porter bedoeld). Kan er niet bij hoe je ooit kan denken dat dit een beetje dom raggen is. Is toch algemeen bekend dat een playbook enorm veel plays bevat.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Kos bij de Knicks.

(afbeelding)

(excuus voor kwaliteit en enorm brakke kop).

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

moviemafketel schreef:

Superbowl was live op BBC. Toch wel een gave sport. Komt zoveel tactiek bij kijken, terwijl ik altijd een beetje dacht dat het een beetje op elkaar inraggen was. Terecht winnaar. Die interception van die verdediger die hem effies naar de andere kant rent. Schitterend. Dat was het breekpunt wel.

Ja, in de kranten gaven ze dat als een fout van Peyton, maar die receiver was gewoon te traag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tof kos, tegen wie speelden ze? Hoe slecht het ook gaat, lijkt me een mystieke plaats dat Madison Square garden. AL kan het niet op tegen het United Centre .

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Tegen de Bucks, ging weer vrij dramatisch helaas.

MSG is inderdaad enorm vet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook niet echt een affiche waar je blij van wordt, al vind ik Jennings wel de revelatie van het seizoen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Pittige quiz over legionairs op vi.nl, kent iemand 4 en 5?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Niet te doen, ik kom niet verder dan 3 stuks.

Willem Korsten, zonde toch.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

kos schreef:

Superbowl nog gezien?

Saints. .

Peyton Manning. . .

Live bekeken op BBC, deden ze prima overigens!

Had stiekem gehoopt op een stuntje van good old Favre in de NFC Championship maar de Saints van Brees bleken net iets te sterk voor de Vikings en die mochten zich gaan opmaken voor de Super Bowl. Maar wat was dat ook een wedstrijd, zeg!

De Super Bowl zelf liet zien dat de beste ploegen van de competitie niet alleen aanvallend ijzersterk waren maar ook verdedigend stond het bij beide als een huis! Maar die onside kick van de Saints was de beslissing in deze editie van de Super Bowl. Waanzinnig! Brees speelde overigens beresterk, terechte mvp!!!

Manning liet zien dat hij ondanks zijn kwaliteiten niet in staat was om zijn Colts naar de overwinning te helpen. Al was die touchdown pass van hem op Garcon wel fantastisch om te zien! Manning, die geboren en getogen is in New Orleans, zal een dubbel gevoel over houden aan deze Super Bowl.

Volgende halte voor mij: De Winterspelen in Vancouver

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Totaal niet de sport voor mij, typisch Amerikaans, ontzettend traag allemaal. Ben ook in Amerika geweest, de beste sport is zelfs zo traag dat ze tijdens(!!!) de wedstrijden(dus niet in de pauzes) al overschakelen naar de studio voor commentaar van de analitici. Verschrikkelijk!

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Art schreef:

Had stiekem gehoopt op een stuntje van good old Favre in de NFC Championship maar de Saints van Brees bleken net iets te sterk voor de Vikings en die mochten zich gaan opmaken voor de Super Bowl.

Die wedstrijd was wel triest trouwens... 5 fumbles of zo? Echt ongelooflijk hoe de Vikings daar zaten te kloten.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

rep_robert schreef:

Totaal niet de sport voor mij, typisch Amerikaans, ontzettend traag allemaal. Ben ook in Amerika geweest, de beste sport is zelfs zo traag dat ze tijdens(!!!) de wedstrijden(dus niet in de pauzes) al overschakelen naar de studio voor commentaar van de analitici. Verschrikkelijk!

Traag?? .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Zoals je het leest toch? Ben vrij duidelijk lijkt me, vertel jij mij maar is hoeveel pauzes ze in elke "Amerikaanse sport" hebben en hoe lang een gemiddelde wedstrijd duurt. Ik vind het verschrikkelijk! Dat is ook 1 van de redenen waarom voetbal niet populair is in Amerika, de beste mensen kunnen niet drie kwartier achter elkaar geconcentreerd naar een wedstrijd kijken. Amerikanen willen entertained worden, daarom heb je daar ook veel poespas in en om wedstrijden heen die niets met sport te maken hebben.

Wat dan wel weer leuk is, is de (hotdog/bbq)cultuur die zo ontstaat in en rondom het stadion, veel gezelliger en gemoedelijker vooral. In Amerika is met je gezin een wedstrijd bezoeken veel leuker(veiliger?) dan op overige plekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.