- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik wilde het toch on-topic houden. Ik heb een opstelling bedacht waarmee we konten gaan slaan.
Dus in de Spanje-variant. In plaats van 2, maar 1 verdedigende middenvelder en in plaats daarvan een extra spits. 4-1-3-2 dus.
Never change a winning team, dus waarom aanpassingen maken ? Als je met 4-2-3-1 de poulefase zonder puntverlies doorkomt, landen als Frankrijk en Italië (2x) niet van je kunnen winnen zie ik er geen noodzaak in.
Tevens hebben de spelers zelf aangegeven deze opstelling de voorkeur te geven, net zoals Bertje zelf.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Vlaar ipv Heitinga, van Nistelrooij hoeft van mij ook niet.
Van der Sar gaat niet gebeuren helaas. En als van Bommel de enige verdedigende middenvelder is, houd ik mijn hart vast hoeveel personen hij achter zijn rug laat weglopen.
Pannekoek!
Haha, nee maar Van der Sar gaat waarschijnlijk wel door, hoe asociaal ook, en Vlaar moet zich eerst maar es bewijzen in oefenduels.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Never change a winning team
Juustem, daarom! Ik wil nou wel es een prijssie winnen in plaats van tegen Russen verliezen ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik wilde het toch on-topic houden. Ik heb een opstelling bedacht waarmee we konten gaan slaan.
1. Van der Sar.
2. Van der Wiel
3. Heitinga
4. Mathijssen
5. Van Bronckhorst
6. Van Bommel
7. Kuijt
8. Robben
9. Van Nistelrooij
10. Van der Vaart
11. Van Persie
Dus in de Spanje-variant. In plaats van 2, maar 1 verdedigende middenvelder en in plaats daarvan een extra spits. 4-1-3-2 dus.
Ik kan nooit accepteren dat Kuijt in de basis zou staan. En een Oranje zonder Sneijder die echt geniaal is dit seizoen vind ik ook ondenkbaar.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Iemand die geniaal is pakt geen oerstomme rode kaart in de wedstrijd van het jaar in Italie. Als ie dat doet in een halve finale op het WK, ben je dr mooi klaar mee.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Beter dat één of 'andere gek' het zegt, toch? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Iemand die geniaal is pakt geen oerstomme rode kaart in de wedstrijd van het jaar in Italie. Als ie dat doet in een halve finale op het WK, ben je dr mooi klaar mee.
Als Sneijder dat gebaar maakt op het WK krijgt ie hoogstens geel ervoor. Iedereen doet wel is domme dingen, op basis van voetbaltalent is Sneijder 110% een basisspeler. Eigenlijk 1 van de weinigen waar we niet eens over zouden moeten discussiëren...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In Oranje pakte hij nog nooit rood meen ik te denken.
Sneijder is gewoon geweldig. Ik denk dat hij dit seizoen de best presterende Nederlander op de buitenlandse velden is.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Het verschil tussen Van der Vaart en Sneijder is in mijn ogen zo klein dat je dan naar andere aspecten moet kijken. Bijvoorbeeld, aan wie heb je meer als het tegenzit?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Van der Vaart EN Sneijder schat ik dan ook allebei hoger in dan onze ja-knikker Kuijt 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder scoort vaker, is 2 benig met schieten, is van veraf en dichtbij gevaarlijk. Vd Vaart is weer de stijlvollere voetballer.
Ik zou ze wel allebei op willen stellen. Zet je Vd Vaart wat controlerender neer naast van Bommel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En Sneijder is baasje. Een pitbull als Davids zullen we niet krijgen op het WK, maar hij komt er aardig in de buurt. Spelers als V Bommel, Sneijder en de Jong horen gewoon in de basis te staan.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Van der Vaart EN Sneijder schat ik dan ook allebei hoger in dan onze ja-knikker Kuijt
Kuijt is inderdaad maar een topscorertje van Liverpool en hij is daar bovendien ook nog maar 4 seizoenen basisspeler. Ze zullen het daar wel verkeerd zien dan. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Kuijt is anders ook een kilometervreter, iemand waar je er 2 jaar geleden MEER van had moeten hebben tegen Rusland, want die waren vooral conditioneel stukken beter dan Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb je ook gelijk in Spetie. Maar op zich zijn spelers als van Bommel, Vd Vaart en De Jong ook kilometervreters.
Ik vind het zonde dat je rasvoetballers als Sneijder, VDV, Robben en van Persie niet allemaal op kan stellen omdat Kuijt zonodig in de ploeg moet.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ik zal mn tactiek nog wat verder uitwijden:
We hebben met Wiel en Gio 2 aanvallende backs. Wij spelen dan dus in principe met 3 man (Bommel, Gio, Wiel) voor de 2 mandekkers (om het even). Meer mandekkers heb je niet nodig tenzij de tegenstander met vleugelspelers speelt.
Mocht je daar dan nóg een verdedigende middenvelder tussen proppen, wordt het te vol en is dus niet nodig. In plaats daarvan kun je beter een extra aanvaller erbij zetten, ook omdat daar onze kracht ligt.
Als je zo gaat spelen heb je echter wel een stukje discipline nodig. Dat heeft Kuijt meer dan Sneijder. Wel is het zo dat je eigenlijk met deze speelwijze een linkspoot aan de rechterkant moet hebben en vice versa. Dus Robben rechts en Sneijder links. Dat zou nog kunnen.
Maar ik wil hem gewoon niet mee hebben, punt.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8217 stemmen
Heb je ook gelijk in Spetie. Maar op zich zijn spelers als van Bommel, Vd Vaart en De Jong ook kilometervreters.
Op papier heb je gelijk, maar probleem is dat de beste 11 spelers vaak niet het beste team vormen. De Jong en van Bommel zijn zeker kilometervreters, vd vaart i.m.o. dan weer wat minder.
Ik vind het zonde dat je rasvoetballers als Sneijder, VDV, Robben en van Persie niet allemaal op kan stellen omdat Kuijt zonodig in de ploeg moet.
Ik ook, maar soms heb je gewoon andere spelers nodig. V Persie is wat mij betreft de belangrijkste speler van Oranje, mits fit. Speelt veel volwassener en slimmer dan een Sneijder, die zich ondanks dat hij som best wel uitblinkt, vooral mentaal erg zwak is. Als Robben fit is is er geen betere linksbuiten, dus die zou ik ook altijd opstellen. Danwordt het of vd Vaart of Sneijder als derde man. Ik zou ze er nooit alle vier in zetten omdat ze niet complementair aan elkaar zijn en de balans in het elftal dan niet meer in evenwicht is.
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77007 stemmen
Nuja, achter Gordon, Pierre Kartner, Albert Verlinde, Ajax&Litmanen1, Gerard Joling, Robert Jensen, Geert Wilders en Emile Ratelband dan toch zeker?
Met Pierre Kartner, Ajax&Litmanen1, en Geert Wilders is ook niets mis hoor .
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Over zeker één der bovengenoemden durf ik dat anders ernstig in twijfel te trekken. Vul zelf maar in wie dat is/zijn. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Inderdaad, met Pierre Kartner is alles mis.
Maar iets anders. Na de fantastische omhaal van een week terug maakt Boussoufa wederom een geweldig doelpunt: YouTube - Wereldgoal Boussoufa in Anderlecht Club Brugge
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja zag hem van het weekend bij de Belgische sport al voorbij komen. Hij wordt nog mooier, omdat het zo'n belangrijk doelpunt was. Geeft altijd nog wat extra's aan zo'n goal.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Goede actie, inderdaad. Alleen wat hij na de goal doet is weer erg triest. Dat achterlijke "dansen" moeten ze afschaffen (incl. Fer en co). Wat mij betreft stukken irritanter dan het uittrekken van een shirt - en het kost ook tijd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mee eens. Bij Ajax heb ik het ook vaak gezien. Zeker in de tijd met Pienaar en de Jong. Zeer vervelend. Juich liever gewoon met je ploegmaten. Of juich zoals Ron Vlaar een tijdje terug deed. Erg leuk 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goede actie, inderdaad. Alleen wat hij na de goal doet is weer erg triest. Dat achterlijke "dansen" moeten ze afschaffen (incl. Fer en co). Wat mij betreft stukken irritanter dan het uittrekken van een shirt - en het kost ook tijd.
Gelukkig dacht zijn eigen keeper dat ook en slaat 'm neer. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Als Anderlecht-supporter en bijgevolg Boussoufa-adept, een vraagje voor de Nederlanders hier (en die zijn er volgens mij wel):
Zou Boussoufa bij Ajax meekunnen? (als ik me niet vergis heeft hij er bij gespeeld in de jeugd, niet?)
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Anderlecht-supporter en bijgevolg Boussoufa-adept, een vraagje voor de Nederlanders hier (en die zijn er volgens mij wel):
Zou Boussoufa bij Ajax meekunnen? (als ik me niet vergis heeft hij er bij gespeeld in de jeugd, niet?)
Mhow. Het is geen speler die ik graag bij ons zou zien. Wel een speler met flair en techniek, maar we hebben al een aantal aanvallende middenvelders die veel te weinig scoren. Ik vind Boussoufa een speler die misschien bij een leuke subtopper in Europa terecht kan komen, maar meer niet.
Ik volg ook wel Belgisch voetbalnieuws en lees dan wel eens dat men Boussoufa ook niet bepalend genoeg vind in de topduels en Europacup. Oke, die goal tegen Brugge was bepalend en geniaal, maar het is niet iets wat hij constant doet lijkt me.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Strak doelpunt, altijd lekker zo binnenkant paal (maar om het nou een wereldgoal te noemen...).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.