- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Genee ondanks dat hij geen humor heeft 1 van de beste sport-presentatoren die ik ken. Hij heeft de moeilijkste taak aan tafel om toch alles in die korte tijd besproken te hebben. Ik zou dan ook niet weten wie VI beter zou kunnen presenteren. Hij bereidt zich erg goed voor. Hij heeft niet de makkelijkste mensen aan tafel en aan zelfspot/kennis ontbreekt het hem ook niet.
Hij is ook een goede presentator. Maar dat was de kritiek ook niet. Hij moet alleen eens stoppen om van alles een oneliner te maken. Soms mag het ook wel even serieus zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind Genee ook een goede presentator. Hij moet met dit panel alles maar in goede banen leiden en gooit er ook nog de ene oneliner uit na de andere. Doet me vaak denken aan een Amerikaanse sportpresentator, fijne zelfspot ook idd.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik vind Genee ook een goede presentator. Maar hij heeft idd geen humor en probeert het toch telkens.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja dat doet ie goed en Derksen heeft ook wel respect daarvoor ondanks de opmerkingen, beetje alsof hij zijn vader is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is ieder geval een veel amusanter programma dan Studio Slijmerij. Eh, Studio Voetbal. Enige kritiek kennen ze daar bijna niet, buiten die stomme ellebogenrubriek.
Heb ik toch liever VI. Waar was de Gamma bank trouwens vandaag? Niet gezien
(of was dat net in de 5 minuten dat ik effe naar wat anders zapte?)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die was er wel, vraagstelling was Coolsingel of kiezen voor de jeugd.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
LOL, enige kritiek kennen ze daar niet? Ze slaan juist een beetje door in hun kritiek af en toe (met Borst vs. Van Marwijk als treurig diepte/hoogtepunt).
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mooie goal, maar doen ze in Brazilië niet aan buitenspel? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Hij legt de bal terug... net geen buitenspel
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Was net aan het terugkijken, maar inderdaad hij staat geen buitenspel
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Leuk gedaan, maar wel buitenspel, volgens mij...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nope want hij geeft hem af aan een speler die zich achter hem bevindt, dus dan is het automatisch geen buitenspel hoe ver ze voor de verdeding ook staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
LOL, enige kritiek kennen ze daar niet? Ze slaan juist een beetje door in hun kritiek af en toe (met Borst vs. Van Marwijk als treurig diepte/hoogtepunt).
Mhow. Af en toe een paar minuutjes via Borst of die achterlijk brullende Yourie maar verder?
Het is mij teveel ouwe jongens, krentenbrood. Zo heet zoiets toch?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Borst baalt een beetje van de gasten die worden uitgenodigd bij SV(zei die in een interview wat Derksen oplas).
Mensen als Adriaanse komen daar te weinig volgens Borst.
Hierdoor wordt het naar mijn mening ook vaak te saai/flauwtjes. Er mag daar geen ruzie of meningsverschil ontstaan lijkt het wel. Publieke zender zal wel iets andere regeltjes hebben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat klopt ook. Allemaal suffe jaknikkers. De vaste gasten zijn ook al weinig spraakmakend (Waterreus, Mulder, R Koeman, Adriaanse dit seizoen). En Borst is tegenwoordig een verzuurde kneus. Vind er niks meer aan met hem. Alleen maar zeiken om te mogen zeiken nog. Dat met van Marwijk en later over Adriaanse met dat geld was echt dieptreurige tv.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en de wel erg close vriendschap van Waterreus en van Nistelrooy, dat uit bijna elke zin van de reus blijkt. Begint storend op een liefdesromannetje te lijken.
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77007 stemmen
Waterreus vind ik meest irritante lul van Nederland.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Waterreus is natuurlijk een held maar hij mag zijn naam wel in Captain Obvious veranderen. Buiten wat interessante PSV wetenswaardigheden komt er weinig boeiends uit.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Waterreus vind ik meest irritante lul van Nederland.
Nuja, achter Gordon, Pierre Kartner, Albert Verlinde, Ajax&Litmanen1, Gerard Joling, Robert Jensen, Geert Wilders en Emile Ratelband dan toch zeker?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
De ruzies tussen Derksen en Kraay zijn zo ingestudeerd en zelfs slecht ingestudeerd dat het al lang geen goede tv meer is.
Wat betreft Derksen die man roept steeds meer maar wat en iedereen slikt het maar. In één van de afgelopen weken vertelt die gewoon doodleuk dat Suarez niet gaat bijtekenen. Niemand die hem erop aanspreekt dat die onzin uitkraamt en ook hijzelf corrigeert zichzelf niet. Nee net RTL Boulevard/Shownieuws dat Voetbal International. Zonder Van der Gijp kon je het programma opdoeken.
Kan in ieder geval bij lange na niet tippen aan Studio Voetbal
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik vind Genee ook een goede presentator. Maar hij heeft idd geen humor en probeert het toch telkens.
Soms heeft hij een bedenkelijk niveau inderdaad, laat ik nou net van dat soort humor houden.
Zijn opmerking een aantal uitzendingen geleden is nu al legendarisch. Ze hebben bij Heracles een business lounge of zo aan de zijlijn nu. Genee: "Gaan ze nu ook op de lat zitten?"
Dat is wel mijn humor
Voor de rest kijk je VI natuurlijk voor de entertainment, niet voor de inhoud. Dat hebben ze zogenaamd bij Studio Voetbal wel, met inderdaad Waterreus als grootste kwal aan tafel, je kan zeggen over Van Gelder of Mulder wat je wilt, maar al die pro PSV dingen en anti Ajax dingen die Waterreus uitkraamt is te belachelijk voor woorden, beter zorgen ze voor een echte expert aan tafel..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Houden Jack en Ronald elkaar mooi in evenwicht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die inhoud is bij Studio Voetbal anders ook vaak ver te zoeken. Er zijn genoeg uitzendingen waar echt niks zinnigs wordt gemeld of besproken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nuja, achter Gordon, Pierre Kartner, Albert Verlinde, Ajax&Litmanen1, Gerard Joling, Robert Jensen, Geert Wilders en Emile Ratelband dan toch zeker?
Wat ben je toch weer tof 
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Haha, ik lees het nu pas.
Gaan jullie altijd zo leuk met elkaar om op dit forum? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Otherfool moet het vaak persoonlijk maken. Beetje jammer. Qua gedrag doet hij me denken aan Hugo Borst.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ik wilde het toch on-topic houden. Ik heb een opstelling bedacht waarmee we konten gaan slaan.
1. Van der Sar.
2. Van der Wiel
3. Heitinga
4. Mathijssen
5. Van Bronckhorst
6. Van Bommel
7. Kuijt
8. Robben
9. Van Nistelrooij
10. Van der Vaart
11. Van Persie
Dus in de Spanje-variant. In plaats van 2, maar 1 verdedigende middenvelder en in plaats daarvan een extra spits. 4-1-3-2 dus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vlaar ipv Heitinga, van Nistelrooij hoeft van mij ook niet.
Van der Sar gaat niet gebeuren helaas. En als van Bommel de enige verdedigende middenvelder is, houd ik mijn hart vast hoeveel personen hij achter zijn rug laat weglopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.