• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.998 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.256 gebruikers
  • 9.389.050 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Met wel de sidenote dat Flodder een uitstekende serie is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En dat Been waarschijnlijk voor meer humor zou zorgen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

wavanbuuren schreef:

Met van Hanegem wordt het ook steeds triester zeg:...

Alsje tussen de regels leest zie je dat hij het ook in het algemeen bedoelt, dat scheidsrechters er vaak naast zitten of doodfluiten. En de voorbeelden zijn legio de laatste weken, vooral wedstrijden in voordeel van thuisclubs.. niks triests aan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Derksen heeft gelijk dat wedstrijden in Nederland worden doodgefloten.

Als we als Nederlands elftal op een toernooi of wat dan ook wat snoeiharde mandekkers tegenkomen, zijn sommigen dat niet eens meer gewend. We moeten niet teveel watjes worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Ja Nederlandse clubs in Europees verband, meeste Oranjespelers spelen in het buitenland

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja dat bedoelde ik inderdaad.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Erg gelachen trouwens om Van der Gijp in het begin

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat stuk met de Cler was briljant .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Alsje tussen de regels leest zie je dat hij het ook in het algemeen bedoelt, dat scheidsrechters er vaak naast zitten of doodfluiten. En de voorbeelden zijn legio de laatste weken, vooral wedstrijden in voordeel van thuisclubs.. niks triests aan.

Toch is het wel weer typisch Willem dat hij zijn mond opentrekt als Ajax er profijt aan had, maar hij noemt dan niet de 100% zekere penalty (eigenlijk 2 zelfs) die Ajax bij Feyenoord diende te krijgen.

Ik vind het selectieve jankerij van Willem. Volgens mij zit hij ook nog vol met frustraties na zijn vertrek bij Utrecht. Nu kan hij weer lekker via de columns zeiken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jep. Ik lag ook in een deuk. Dat stukje met Rommedahl was overigens ook lachen. Maar daar had ik gister al om gelachen tijdens de wedstrijd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die was ook erg leuk ja .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja fantastisch En Rommedahl die doorrent geweldig.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Toch is het wel weer typisch Willem dat hij zijn mond opentrekt als Ajax er profijt aan had, maar hij noemt dan niet de 100% zekere penalty (eigenlijk 2 zelfs) die Ajax bij Feyenoord diende te krijgen.

Hij wilde gewoon een lekkere pot kijken, maar Van Hanegem ligt natuurlijk niet zo goed bij Ajacieden, dat snap ik..

Overigens werd Feyenoord-Ajax gelukkig niet doodgefloten, dat was enige positieve van de scheids.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou die terechte pingel voor Ajax die hij niet gaf was ook wel positief aan de scheids hoor .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Ja dat was ook wel prima

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hoho, ik heb niks tegen Willem. Leuke vent normaliter. Symphatiek ook. Maar net als Cruijff is zijn tijd geweest. Hou je mond dicht en ga lekker golfen. Nu komt hij wel heel sneu over. Die columns van hem zijn sowieso van matig niveau.

Trouwens, jullie coach zit bij Derksen he. Al houdt hij zich wel koest. Been heeft ook mediatraining gehad haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook wel slim om je koest te houden natuurlijk. Ze zijn allemaal niet zo onnozel als Willem, die bij VI gewoon even zijn eigen spelers door het slijk haalt .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze vragen hem ook niet zo veel en van der Gijp is goede vrienden met hem, dus die is helemaal in zijn sas vanavond. De Rene van der Gijp-show lijkt het wel.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Trouwens, jullie coach zit bij Derksen he. Al houdt hij zich wel koest. Been heeft ook mediatraining gehad haha.

Ja dat kun je wel merken, het is wat minder spontaan zo, in de pauze zie je ze dollen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die bloeit wel op nu zijn maatje terug is. Wat hebben die veel gein uitgehaald ook. Ik wacht eigenlijk nog op het bolhoed verhaal van van der Gijp .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Ja als het aan hem ligt gaat ie nog een uurtje door

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Laat de gasten in het vervolg op maandag maar weg. Laat die vrijdags maar komen. Maandags lekker lomp mensen afkraken met Derksen, Gijp en Kraaij

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

de Cler en Rommedahl uitnodigen. En laat maar lopen die fragmenten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja vooral Derksen die Kraaij afkraakt, heerlijke tv(en dat weten ze beiden).

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Die Genee wordt ook steeds erger met dat provoceren. Heerlijke tv, met v/d Gijp en Derksen, maar eigenlijk heeft het weinig met voetbal te maken. Jammer dat ik de eerste 5 minuten gemist heb.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Genee irriteert me ook. Die haalt ook per paar uitzendingen weer die aflevering dat er 5 minuten over masturbatie werd geouwehoert weer terug. Nu wordt het wel heel vervelend. Hij moet presenteren en verder de bijdehandte opmerkingen aan de rest overlaten. Tegenwoordig kijk ik vooral voor Gijp. Hilarisch!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Het is inderdaad irritant, maar wel leuk als Derksen hapt. Humor heeft Genee niet. Hij levert overigens wel beter commentaar tijdens wedstrijden af dan die Driessen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja vooral Derksen die Kraaij afkraakt, heerlijke tv(en dat weten ze beiden).

Kraaij heeft het vaak niet eens in de gaten geloof ik

Nicolage Rico schreef:

Die Genee wordt ook steeds erger met dat provoceren. Heerlijke tv, met v/d Gijp en Derksen, maar eigenlijk heeft het weinig met voetbal te maken. Jammer dat ik de eerste 5 minuten gemist heb.

Dat is zonde ja, ook een stukje van V.d. Gijp over Babovic die als (anti)held wordt ontvangen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die is netjes

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind Genee ondanks dat hij geen humor heeft 1 van de beste sport-presentatoren die ik ken. Hij heeft de moeilijkste taak aan tafel om toch alles in die korte tijd besproken te hebben. Ik zou dan ook niet weten wie VI beter zou kunnen presenteren. Hij bereidt zich erg goed voor. Hij heeft niet de makkelijkste mensen aan tafel en aan zelfspot/kennis ontbreekt het hem ook niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij weet Kraaij ook wel waarom hij er zit. Zal niks verbazen als een beetje ook geacteerd is van zijn verontwaardiging.

Derksen is ook oke, maar hij herhaalt zijn mening altijd zo vaak. Na 3939x weten we wat hij van Jonker, van Gaal, Van Basten etc vind. Gijp zoekt tenminste nog originele dingen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.