• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.340 gebruikers
  • 9.394.443 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Goh, had de scheids opdracht 'de dwaling' van zondag goed te maken?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dan zal RKC ook wel twee penalties krijgen morgen......

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dan zal RKC ook wel twee penalties krijgen morgen......

Hebbe ze niet nodig om te winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Wat een aanwinst weer in dit studio sport topic.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Dank je wel dame!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat mensen hier die eerste penalty nog terecht vinden ook.

Dan kun je bij elk contact binnen de zestien een strafschop geven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik begon al te denken dat ik gek was. Toch fijn dat er nog Ajax supporters zijn die nog wel objectief kunnen zijn als het over hun club gaat.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Suarez "ik klein beetje val". Haha, leuke gast.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Haha, die Jol toch: "ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter". Dit nadat hij Vink voorafgaande aan Twente - Ajax wilde laten vervangen (en en passant het competitieschema oh zo oneerlijk vond).

Verder kan ik Ajax - Roda nergens vinden maar aangezien Veldhoven een nóg grotere huiler is geef ik Suarez in dezen het voordeel van de twijfel.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Het was gewoon een schwalbe, al vraag ik me af wat de Fauw bezielde om zijn been daar zo mongolisch uit te steken? Dan heb je de schijn echt tegen, Suarez was de bal al kwijt...

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, gezien.

Idd een schwalbetje, ik weet niet of dat zo handig is van Suarez. Dat doet me altijd denken aan zijn schwalbe bij De Graafschap bij een stand van 1-6, waarna hij later vlak voor tijd in Enschede op 0-0 geen 100% strafschop kreeg. Dat krijg je dan toch.

Verder is die Trost een gladiool die nooit meer op een voetbalveld mag staan. Tjongejonge, 't is maar een spelletje hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Laten we eerlijk zijn: iedere Ajacied had 'die' pingel liever 'gewoon' zondag gehad, toen ie terecht was.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Haha, die Jol toch: "ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter".

Haha, nee toch. Heeft hij dat écht gezegd? Dat kan ik me haast niet voorstellen. Zo'n man neem je toch niet meer serieus dan?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Quido schreef:

Laten we eerlijk zijn: iedere Ajacied had 'die' pingel liever 'gewoon' zondag gehad, toen ie terecht was.

Inderdaad, kan hier zelf ook moeilijk blij van worden. Geeft toch maar weer is aan dat het scheidsrechterskorps ontzettend wisselvallig is, het ene moment wordt je genaaid, het andere moment krijg je alles mee.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Maar uiteindelijk, bij het einde der competitie, is elke ploeg even vaak genaaid of heeft elke ploeg even vaak voordeel gehad en staan ze allemaal op de plek waar ze horen.

Gezeur allemaal.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Daarom! Ik heb het al eerder gezegd, iedereen heeft er last van. Daarom snap ik die massale verontwaardiging van mensen nooit dat Ajax de boel weer mee heeft. Als ik gister een FC Grunn kijk zie ik ook een belachelijk gegeven penalty namelijk Hoor ook van mensen op de tribune dat ze gewoon dachten dat het een corner was haha.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Du Chatinier maakte ook wel een grappige opmerking. Hij had liever twee rode kaarten gezien voor zijn team.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Als ik gister een FC Grunn kijk zie ik ook een belachelijk gegeven penalty namelijk Hoor ook van mensen op de tribune dat ze gewoon dachten dat het een corner was haha.

Haha, ja lachen was dat he? Grunn kan weer naar boven kijken, ik hou dr van. We gaan AZ op de hielen lopen.

Jans naar Heerenveen trouwens? Lijkt me wel een clubje voor hem.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

BoordAppel schreef:

Du Chatinier maakte ook wel een grappige opmerking. Hij had liever twee rode kaarten gezien voor zijn team.

En over zijn opmerking over de vermeende strafschop vlak voor de 2-1 viel ook wel iets te zeggen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Jans naar Heerenveen trouwens? Lijkt me wel een clubje voor hem.

Jans wil liever naar het buitenland volgens mij, maar H'veen of wellicht AZ lijkt me wel wat voor hem.

Of zou Ronald Koeman wat zijn voor de Friezen?

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Of zou Ronald Koeman wat zijn voor de Friezen?

Hebben ze daar in Heerenveen wel een treinstation dan?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Andre Wetzel, mark my words.

Al vind ik Heerkes ook een hele goeie.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Leeft Frits Korbach nog, eigenlijk?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wetzel is wel een goede optie inderdaad. Die werd ook al genoemd als opvolger van Verbeek.

Trouwens wel een leuke column bij VI:

Lezerscolumn (!) - John Terry is mijn held

Wel goed voor Engeland dat ze die hele WAGs-crises nu hebben en niet op het WK zoals 4 jaar terug.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Vraag me sterk af of die lezer een partner heeft (of had )

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ja, het zou ook niet bij me opkomen om vreemd te gaan (en al helemaal niet als ik twee kinderen had). Je huwelijk op het spel zetten voor een uurtje plezier... tsja... Heb het hele Terrygate niet zo gevolgd verder, las net wel dat die vriendin van Bridge wel meer Chelsea-spelers had afgewerkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erger me ook al aan de shitload aan kritiek die Terry voor de kiezen krijgt. Collegiaal en classy is het niet maar we hebben het wel over Vanessa Perroncel goddamnit. Een begrijpelijke misstap. Ook veel mensen vallen flink door de mand qua hypocrisie, zielig gewoon.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad. Je kan erop rekenen met zulke bimbo's als vrouwen. Je stopt honderd pond in hun gleuf en de benen worden gespreid.

Eigen schuld, Bridge.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. En dan nog verrast zijn . Bovendien stond Perroncel al bekend als voetbalgroupie, en Wayne Bridge dacht even een monogame relatie te hebben? Hij bevestigt het vooroordeel maar weer dat voetballers niet de slimste zijn.

Lijkt me makkelijk dan, Terry mee naar het WK.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Menace2society schreef:

Ik ken niet wachten op het commentaar van de trainer van Roda na afloop

Hier is ie dan:

http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/175809/Van-Veldhoven-Deze-wedstrijd-was-beinvloed.htm

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.