- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, had de scheids opdracht 'de dwaling' van zondag goed te maken?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dan zal RKC ook wel twee penalties krijgen morgen......
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Dan zal RKC ook wel twee penalties krijgen morgen......
Hebbe ze niet nodig om te winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Wat een aanwinst weer in dit studio sport topic.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat mensen hier die eerste penalty nog terecht vinden ook.
Dan kun je bij elk contact binnen de zestien een strafschop geven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik begon al te denken dat ik gek was. Toch fijn dat er nog Ajax supporters zijn die nog wel objectief kunnen zijn als het over hun club gaat.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Suarez "ik klein beetje val". Haha, leuke gast.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha, die Jol toch: "ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter". Dit nadat hij Vink voorafgaande aan Twente - Ajax wilde laten vervangen (en en passant het competitieschema oh zo oneerlijk vond).
Verder kan ik Ajax - Roda nergens vinden maar aangezien Veldhoven een nóg grotere huiler is geef ik Suarez in dezen het voordeel van de twijfel.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het was gewoon een schwalbe, al vraag ik me af wat de Fauw bezielde om zijn been daar zo mongolisch uit te steken? Dan heb je de schijn echt tegen, Suarez was de bal al kwijt...

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, gezien.
Idd een schwalbetje, ik weet niet of dat zo handig is van Suarez. Dat doet me altijd denken aan zijn schwalbe bij De Graafschap bij een stand van 1-6, waarna hij later vlak voor tijd in Enschede op 0-0 geen 100% strafschop kreeg. Dat krijg je dan toch.
Verder is die Trost een gladiool die nooit meer op een voetbalveld mag staan. Tjongejonge, 't is maar een spelletje hoor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Laten we eerlijk zijn: iedere Ajacied had 'die' pingel liever 'gewoon' zondag gehad, toen ie terecht was.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Haha, die Jol toch: "ik ga altijd uit van de objectiviteit van de scheidsrechter".
Haha, nee toch. Heeft hij dat écht gezegd? Dat kan ik me haast niet voorstellen. Zo'n man neem je toch niet meer serieus dan?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Laten we eerlijk zijn: iedere Ajacied had 'die' pingel liever 'gewoon' zondag gehad, toen ie terecht was.
Inderdaad, kan hier zelf ook moeilijk blij van worden. Geeft toch maar weer is aan dat het scheidsrechterskorps ontzettend wisselvallig is, het ene moment wordt je genaaid, het andere moment krijg je alles mee.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Maar uiteindelijk, bij het einde der competitie, is elke ploeg even vaak genaaid of heeft elke ploeg even vaak voordeel gehad en staan ze allemaal op de plek waar ze horen.
Gezeur allemaal.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Daarom! Ik heb het al eerder gezegd, iedereen heeft er last van. Daarom snap ik die massale verontwaardiging van mensen nooit dat Ajax de boel weer mee heeft. Als ik gister een FC Grunn kijk zie ik ook een belachelijk gegeven penalty namelijk
Hoor ook van mensen op de tribune dat ze gewoon dachten dat het een corner was haha.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Du Chatinier maakte ook wel een grappige opmerking. Hij had liever twee rode kaarten gezien voor zijn team.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Als ik gister een FC Grunn kijk zie ik ook een belachelijk gegeven penalty namelijk
Hoor ook van mensen op de tribune dat ze gewoon dachten dat het een corner was haha.
Haha, ja lachen was dat he?
Grunn kan weer naar boven kijken, ik hou dr van. We gaan AZ op de hielen lopen.
Jans naar Heerenveen trouwens? Lijkt me wel een clubje voor hem.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Du Chatinier maakte ook wel een grappige opmerking. Hij had liever twee rode kaarten gezien voor zijn team.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jans naar Heerenveen trouwens? Lijkt me wel een clubje voor hem.
Jans wil liever naar het buitenland volgens mij, maar H'veen of wellicht AZ lijkt me wel wat voor hem.
Of zou Ronald Koeman wat zijn voor de Friezen?
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Of zou Ronald Koeman wat zijn voor de Friezen?
Hebben ze daar in Heerenveen wel een treinstation dan?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Andre Wetzel, mark my words.
Al vind ik Heerkes ook een hele goeie.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Leeft Frits Korbach nog, eigenlijk?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wetzel is wel een goede optie inderdaad. Die werd ook al genoemd als opvolger van Verbeek.
Trouwens wel een leuke column bij VI:
Lezerscolumn (!) - John Terry is mijn held
Wel goed voor Engeland dat ze die hele WAGs-crises nu hebben en niet op het WK zoals 4 jaar terug.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vraag me sterk af of die lezer een partner heeft (of had
)
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, het zou ook niet bij me opkomen om vreemd te gaan (en al helemaal niet als ik twee kinderen had). Je huwelijk op het spel zetten voor een uurtje plezier... tsja... Heb het hele Terrygate niet zo gevolgd verder, las net wel dat die vriendin van Bridge wel meer Chelsea-spelers had afgewerkt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erger me ook al aan de shitload aan kritiek die Terry voor de kiezen krijgt. Collegiaal en classy is het niet maar we hebben het wel over Vanessa Perroncel goddamnit. Een begrijpelijke misstap. Ook veel mensen vallen flink door de mand qua hypocrisie, zielig gewoon.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Je kan erop rekenen met zulke bimbo's als vrouwen. Je stopt honderd pond in hun gleuf en de benen worden gespreid.
Eigen schuld, Bridge.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. En dan nog verrast zijn
. Bovendien stond Perroncel al bekend als voetbalgroupie, en Wayne Bridge dacht even een monogame relatie te hebben? Hij bevestigt het vooroordeel maar weer dat voetballers niet de slimste zijn.
Lijkt me makkelijk dan, Terry mee naar het WK.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Ik ken niet wachten op het commentaar van de trainer van Roda na afloop
Hier is ie dan:
http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/175809/Van-Veldhoven-Deze-wedstrijd-was-beinvloed.htm

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.