• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.468 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

A Man Is Only As Faithful As His Options

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wat moet Roda met die calimero?

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Het is een fijn mens.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

wavanbuuren schreef:

Wel lekker dat Suarez er weer eens een paar in schiet. Hij heeft de afgelopen weken toch heel wat kansen gemist......

Toch snap ik die situatie niet die aan de 2e goal vooraf gaat. De grensrechter vlagt en geeft het signaal van buitenspel door aan Nijhuis. Hij overruled dit '' terecht '' , maar staat met z'n rug naar de Jong op het moment van spelen. Hoe kan hij dit in godsnaam weten dan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nijhuis zag geloof ik dat die Roda speler (weet de naam niet meer) verder dan De Jong stond. Dat zei hij toch ook in zijn commentaar na afloop? Achja, op naar zondag.

Vanavond RKC-Feyenoord. Hopelijk weet RKC hen wat af te snoepen. Gat met Ajax is nu 7 punt. Mag wel zo blijven hehe.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, alleen de goals.

Maar ok, dat verklaart het dan lijkt me.

Kwam trouwens dit zojuist nog tegen. Werkelijk een goede sanctie voor de ruige jongens( en misschien zelfs eentje die herhaling voorkomt) :

klik

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Kwam trouwens dit zojuist nog tegen. Werkelijk een goede sanctie voor de ruige jongens( en misschien zelfs eentje die herhaling voorkomt) :

klik

Op zich goed idee voor die gasten,maar die kankerpatienten worden hiervoor gebruikt,wat moeten die nou met een paar van die mongolen die wat domme vragen komen stellen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gebruiken is een groot woord. Uiteraard zal zoiets op vrijwillige basis tot stand komen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Quido schreef:

Laten we eerlijk zijn: iedere Ajacied had 'die' pingel liever 'gewoon' zondag gehad, toen ie terecht was.

Nog steeds aan het janken over afgelopen zondag?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Toch snap ik die situatie niet die aan de 2e goal vooraf gaat. De grensrechter vlagt en geeft het signaal van buitenspel door aan Nijhuis. Hij overruled dit '' terecht '' , maar staat met z'n rug naar de Jong op het moment van spelen. Hoe kan hij dit in godsnaam weten dan.

Het was toch nog ietsje anders dan A&L zei: Nijhuis had het over "eigen speler" m.a.w.: De bal werd van richting veranderd door een Roda speler, waardoor het automatisch niet strafbaar buitenspel werd voor de Jong (Dit alles natuurlijk los van het feit dat de Jong geen buitenspel stond en de grens er falikant naast zat).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nog steeds aan het janken over afgelopen zondag?

Men zit hier te janken dat Ajax zondag niet moest janken omdat ze gister een makkelijke penalty mee hadden gekregen. Nou, zondag had je met een pingel de pot gewonnen waarschijnlijk. Gister had je hem zonder die 1e pingel ook vast gewonnen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wie is men?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ben ik trouwens de enige die zich (los van al die onzin die ie gisteren uitkraamde) zich al tijden ergert aan die eeuwige zielige grijns van de Fauw?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Wie is men?

Een aantal MM leden in dit topic gisteravond en vandaag.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wie dan?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Men zit hier te janken dat Ajax zondag niet moest janken omdat ze gister een makkelijke penalty mee hadden gekregen. Nou, zondag had je met een pingel de pot gewonnen waarschijnlijk. Gister had je hem zonder die 1e pingel ook vast gewonnen.

Ik begreep het verhaal. Toch bedankt voor de uitleg.

Ik hoorde ergens iets van: "als ajax goed genoeg was geweest, hadden ze al dat gezeik op de scheidsrechters telkens niet nodig."

Er zit wat in.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat is ook zo, maar daarom is het wel kut dat buitenkansjes om de Klassieker te winnen er wel zijn maar niet gegeven worden. Ik had dan nog liever dat die momenten helemaal niet waren gebeurd. Dan had ik met 1-1 kunnen leven en me niet hoeven te ergeren aan Vink.

PS: Nu maar eens voor RKC een keer supporten. Tegen Feyenoord, aftrap over een minuut of 2.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: Nu maar eens voor RKC een keer supporten. Tegen Feyenoord, aftrap over een minuut of 2.

Veel plezier.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha jij kijkt niet? In een supersfeervol Mandemakers stadion met dit aantrekkelijke affiche? Kuch

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nog steeds geen idee over wie het ging.

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

0-0 in de rust. Het is dat RKC een matige ploeg is want als ze beter hun kansen uitspelen,net wat meer kwaliteit hebben met passing en steekballen had het al 2-0 kunnen staan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Menace2society schreef:
0-0 in de rust. Het is dat RKC een matige ploeg is want als ze beter hun kansen uitspelen,net wat meer kwaliteit hebben met passing en steekballen had het al 2-0 kunnen staan.

Als Feyenoord 2 x scoort, staat het 0-2. Wat zijn dat voor opmerkingen? Waar het om gaat is dat Feyenoord moeite heeft om het spel te maken. Eigenlijk heel het seizoen al. Tegen PSV kon het heerlijk counteren, tegen ajax ging het gelijk op. Feyenoord moet creatiever worden. Ze hebben 67% balbezit, nu nog effeciënter met de bal omgaan. Gaat wel goed komen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Menace2society schreef:

En als feyenoord veel beter zou spelen had het zo 3-0 kunnen zijn.

Wat een analyse zeg, mijn hemel. - Mja, dat het niet om aan te zien is, is evident.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ieder geval kwalitatief en qua ambiance de slechte wedstrijd die ik in tijden heb gezien. Sjongejongejonge. Wat een saaiheid.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Wat een beauty. Tomasson, held.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zie je vaker he, vreselijke duels en dan fantastische goals. Zat er netjes in. Jammer.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

The Oceanic Six schreef:
Zie je vaker he, vreselijke duels en dan fantastische goals. Zat er netjes in. Jammer.

Ja, ik kan me Landzaat's goal nog wel herinneren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha dat was toch geen vreselijk duel? Dat was genieten!

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Yep Huntelaar uit bij Heracles is een goed voorbeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die omhaal. Ja, was echt een geniale goal in een heel slecht duel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.