- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
A Man Is Only As Faithful As His Options
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wel lekker dat Suarez er weer eens een paar in schiet. Hij heeft de afgelopen weken toch heel wat kansen gemist......
Toch snap ik die situatie niet die aan de 2e goal vooraf gaat. De grensrechter vlagt en geeft het signaal van buitenspel door aan Nijhuis. Hij overruled dit '' terecht '' , maar staat met z'n rug naar de Jong op het moment van spelen. Hoe kan hij dit in godsnaam weten dan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nijhuis zag geloof ik dat die Roda speler (weet de naam niet meer) verder dan De Jong stond. Dat zei hij toch ook in zijn commentaar na afloop? Achja, op naar zondag.
Vanavond RKC-Feyenoord. Hopelijk weet RKC hen wat af te snoepen. Gat met Ajax is nu 7 punt. Mag wel zo blijven hehe.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, alleen de goals.
Maar ok, dat verklaart het dan lijkt me.
Kwam trouwens dit zojuist nog tegen. Werkelijk een goede sanctie voor de ruige jongens( en misschien zelfs eentje die herhaling voorkomt) :
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Kwam trouwens dit zojuist nog tegen. Werkelijk een goede sanctie voor de ruige jongens( en misschien zelfs eentje die herhaling voorkomt) :
Op zich goed idee voor die gasten,maar die kankerpatienten worden hiervoor gebruikt,wat moeten die nou met een paar van die mongolen die wat domme vragen komen stellen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gebruiken is een groot woord. Uiteraard zal zoiets op vrijwillige basis tot stand komen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Laten we eerlijk zijn: iedere Ajacied had 'die' pingel liever 'gewoon' zondag gehad, toen ie terecht was.
Nog steeds aan het janken over afgelopen zondag?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Toch snap ik die situatie niet die aan de 2e goal vooraf gaat. De grensrechter vlagt en geeft het signaal van buitenspel door aan Nijhuis. Hij overruled dit '' terecht '' , maar staat met z'n rug naar de Jong op het moment van spelen. Hoe kan hij dit in godsnaam weten dan.
Het was toch nog ietsje anders dan A&L zei: Nijhuis had het over "eigen speler" m.a.w.: De bal werd van richting veranderd door een Roda speler, waardoor het automatisch niet strafbaar buitenspel werd voor de Jong (Dit alles natuurlijk los van het feit dat de Jong geen buitenspel stond en de grens er falikant naast zat).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nog steeds aan het janken over afgelopen zondag?
Men zit hier te janken dat Ajax zondag niet moest janken omdat ze gister een makkelijke penalty mee hadden gekregen. Nou, zondag had je met een pingel de pot gewonnen waarschijnlijk. Gister had je hem zonder die 1e pingel ook vast gewonnen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben ik trouwens de enige die zich (los van al die onzin die ie gisteren uitkraamde) zich al tijden ergert aan die eeuwige zielige grijns van de Fauw?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wie is men?
Een aantal MM leden in dit topic gisteravond en vandaag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Men zit hier te janken dat Ajax zondag niet moest janken omdat ze gister een makkelijke penalty mee hadden gekregen. Nou, zondag had je met een pingel de pot gewonnen waarschijnlijk. Gister had je hem zonder die 1e pingel ook vast gewonnen.
Ik begreep het verhaal. Toch bedankt voor de uitleg.
Ik hoorde ergens iets van: "als ajax goed genoeg was geweest, hadden ze al dat gezeik op de scheidsrechters telkens niet nodig."
Er zit wat in.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is ook zo, maar daarom is het wel kut dat buitenkansjes om de Klassieker te winnen er wel zijn maar niet gegeven worden. Ik had dan nog liever dat die momenten helemaal niet waren gebeurd. Dan had ik met 1-1 kunnen leven en me niet hoeven te ergeren aan Vink.

PS: Nu maar eens voor RKC een keer supporten. Tegen Feyenoord, aftrap over een minuut of 2.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
PS: Nu maar eens voor RKC een keer supporten. Tegen Feyenoord, aftrap over een minuut of 2.
Veel plezier. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha jij kijkt niet? In een supersfeervol Mandemakers stadion met dit aantrekkelijke affiche? Kuch 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nog steeds geen idee over wie het ging.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
0-0 in de rust. Het is dat RKC een matige ploeg is want als ze beter hun kansen uitspelen,net wat meer kwaliteit hebben met passing en steekballen had het al 2-0 kunnen staan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
0-0 in de rust. Het is dat RKC een matige ploeg is want als ze beter hun kansen uitspelen,net wat meer kwaliteit hebben met passing en steekballen had het al 2-0 kunnen staan.
Als Feyenoord 2 x scoort, staat het 0-2. Wat zijn dat voor opmerkingen? Waar het om gaat is dat Feyenoord moeite heeft om het spel te maken. Eigenlijk heel het seizoen al. Tegen PSV kon het heerlijk counteren, tegen ajax ging het gelijk op. Feyenoord moet creatiever worden. Ze hebben 67% balbezit, nu nog effeciënter met de bal omgaan. Gaat wel goed komen.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
En als feyenoord veel beter zou spelen had het zo 3-0 kunnen zijn.
Wat een analyse zeg, mijn hemel. - Mja, dat het niet om aan te zien is, is evident.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ieder geval kwalitatief en qua ambiance de slechte wedstrijd die ik in tijden heb gezien. Sjongejongejonge. Wat een saaiheid.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zie je vaker he, vreselijke duels en dan fantastische goals. Zat er netjes in. Jammer.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Zie je vaker he, vreselijke duels en dan fantastische goals. Zat er netjes in. Jammer.
Ja, ik kan me Landzaat's goal nog wel herinneren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha dat was toch geen vreselijk duel? Dat was genieten! 
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Yep Huntelaar uit bij Heracles is een goed voorbeeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die omhaal. Ja, was echt een geniale goal in een heel slecht duel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.