- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Jullie zijn in de war met die andere ploeg uit Haarlem namelijk de Koninklijke HFC. Dat is de oudste voetbalclub van Nederland. Maar dat neemt niet weg dat het erg spijtig is dat een ploeg als HFC Haarlem failliet raakt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zeer jammer inderdaad. Een mooie grote stad als Haarlem zonder profclub, dat kan toch niet. 
Ben benieuwd welke clubs er nog meer gaan volgende komende jaren, want dit zal zeker niet de laatste zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer, maar wel logisch. Het is onzin dat ze moeten blijven als ze zichzelf niet meer kunnen redden op financieel en sportief gebied. Maar wel jammer voor de fans. En ook wel voor Ajax, die daar ook spelers hadden gestald. Nu moeten zij maar verhuurd worden aan andere ploegen. De transferperiode is nog open.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Toch vreemd dat clubs als RKC en Roda wel met belastinggeld worden gered... (Daar ben ik dus tegen, even voor de duidelijkheid.)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Waarschijnlijk mag er nu wel een extra club promoveren. Of laten ze gewoon niemand degraderen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij vliegt er nu gewoon een ploeg minder uit de JL onderin. Haarlem was er anders ook wel uitgevlogen denk ik.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Van mij mogen ze er nog wel één extra uitgooien, beetje doorstroming tussen die competities lijkt me alleen maar goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Clubs als Eindhoven, Telstar en Omniworld hebben ook weinig tot geen levensverwachting op lange termijn denk ik. Klein, sfeerloos stadion, nauwelijks publiek, sportief niks meer te bieden....die zie je ook binnen nu en 3 jaar verdwijnen denk ik.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik blijf het onzin vinden! Kijk Mourinho zijn blik aan het einde, die snapt zelf ook geen reet van wat er allemaal gebeurt. Waarom krijgt die Lucio eigenlijk geel aan het begin? Daar begint het mee... Ik kan de woede van de Inter spelers wel begrijpen.
Net goed voor die lul. Wat een irritant ventje zeg. Op afstand de ergste op de velden. Hij had geel kunnen krijgen, maar rood volstaat ook. Alleen op die manier kun je Sneijder van die trekjes af laten komen, hoewel...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Suarez is de absolute leider'
Luis Suarez ontpopt zich tot de grote leider van Ajax. De onlangs aangetrokken Nicolas Lodeiro komt op aanspraak van de aanvoerder. Verder regelt hij steeds meer zaken namens de spelersgroep.
Suarez deed deze week weer een speech in de kleedkamer waar de passie en ambitie van af droop, zo schrijft Bart Vlietstra in de Sportweek. De aanvoerder geeft tegenwoordig iedere week een speech. 'Hij is er zelf mee gekomen', zegt Urby Emanuelson.
'Hij legt de nadruk op andere accenten. Wat telkens terug komt is de wil om te winnen. Vooral thuis mag je in zijn optiek geen punt verspelen. Moet je winnen of sterven. Zijn speeches zijn heel inspirerend. Iedereen luistert, want hij is de absolute leider', aldus Emanuelson.
Vlak voor Ajax-AZ prevelde Suarez ook van alles in het oor van Kenneth Vermeer. Hij is TD/motivator/aanvoerder/scout/topscorer/assistkoning. 'Technisch directeur? Ha het is wel opvallend hoe druk hij altijd bezig is om de club beter te maken. Soms loopt hij even naar boven om wat te regelen. Van der Vaart, Heitinga en Sneijder waren ook wel aanwezig, maar zo betrokken en invloedrijk als Louis heb ik nog nooit meegemaakt. En ik loop hier al een tijdje rond. Luis is een bijzondere jongen'.
Volgens zijn vriend Bruno Silva gaat Luis, net 23 jaar geworden, niet voor zijn 24e weg bij Ajax. 'Luis vertrekt niet voor zijn 24e, zo goed ken ik mijn vriend wel', aldus Silva.
De aanvoerder van Ajax zegt tegenover het weekblad dat hij vaak tegen zijn medespelers hamert op ambitie. 'Ik wil dat jongen van 20 of 21 meer ambitie tonen. Ze moeten niet denken: Het maakt mij allemaal niet uit. Zij moeten alles geven. Alles. De volgende wedstrijd, na Ajax-AZ, moeten wij nog meer geven'.
Tot slot een afsluiter. De spelersgroep noemt Suk niet meer Sukkie, maar Soekkie. 'Dat andere valt in de toekomst niet goed in Engeland', zei Jol, die daar alles van af weet met zijn broer Cock.

rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Vrag me af of die speeches van Suarez in het Nederlands zijn haha, als dat zo is wordt er denk ik wel veel afgelachen binnen de selectie 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, dat dacht ik ook. Verstaan ze hem ueberhaupt wel of lachen ze hem alleen maar toe? 
Suarez heeft misschien ingezien dat de echte top te hoog gegrepen is (te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken... dat verhaal) en blijft wellicht nog een seizoen langer bij Ajax. Ik vind het wel sympathiek van hem.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Net goed voor die lul. Wat een irritant ventje zeg. Op afstand de ergste op de velden. Hij had geel kunnen krijgen, maar rood volstaat ook. Alleen op die manier kun je Sneijder van die trekjes af laten komen, hoewel...
Poef Sneijder heeft 2 of 3x wat doms gedaan tijdens een wedstrijd, nou BOEHOEEEEEEEE
. Iedereen zit Sneijder altijd af te zeiken om zijn privézaken, iedereen zit hem daarop af te rekenen. Who cares? Hij hoeft je handje toch niet vast te houden? Niemand zeikt Dirk Kuijt toch ook af omdat hij de grootste scheinheilige kontenlikker op deze planeet is? Het kan me eigenlijk persoonlijk geen hol schelen wat een speler buiten het veld doet, als ze maar presteren op het veld.
Snap volkomen terecht waarom Sneijder en andere spelers heel erg boos zijn in dit geval, het is ook een belachelijke kaart die Lucio ontvangt, laat staan die 2 rode kaarten erna.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat 2e deel van Herman slaat nergens op. Heel Europa wil Suarez, maar hij is en erg duur en hij denkt dat hij nog beter kan worden. Dat is wat anders dan denken dat je de top niet aan kan. Suarez zou bij een hoop topploegen mee kunnen draaien denk ik. Misschien dat Barcelona te hoog gegrepen nog, maar hij haalt de wereldtop echt wel. Enige speler in de selectie waar ik dat van denk.
Overigens is hij een stuk beter geintergreerd dan bv Gabri. Die praat nog steeds geen Nederlands of zelfs echt Engels. In interviews hoor je hem steeds nog Spaans praten. Maar hij is ook een held 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Poef Sneijder heeft 2 of 3x wat doms gedaan tijdens een wedstrijd, nou BOEHOEEEEEEEE
. Iedereen zit Sneijder altijd af te zeiken om zijn privézaken, iedereen zit hem daarop af te rekenen. Who cares? Hij hoeft je handje toch niet vast te houden? Niemand zeikt Dirk Kuijt toch ook af omdat hij de grootste scheinheilige kontenlikker op deze planeet is? Het kan me eigenlijk persoonlijk geen hol schelen wat een speler buiten het veld doet, als ze maar presteren op het veld.
Snap volkomen terecht waarom Sneijder en andere spelers heel erg boos zijn in dit geval, het is ook een belachelijke kaart die Lucio ontvangt, laat staan die 2 rode kaarten erna.
Ik heb ook liever spelers met pit en karakter als Sneijder, dan ideale schoonzonen als Kuijt die echt werkelijk elk cliche in elk interview uitbraakt 
Daarnaast, Sneijder presteert dit jaar weer geweldig. Lekker boeiend dat hij met Yolanthe gaat of dat hij zichzelf tof vind. Zolang hij voor zijn club en land maar scoort. En ik heb niet het idee dat ploeggenoten hem niet mogen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Iedereen zit Sneijder altijd af te zeiken om zijn privézaken, iedereen zit hem daarop af te rekenen. Who cares?
Je leest niet goed. Hij wordt aangesproken op zijn gedrag in de wedstrijden.
Wat hij privé uitspookt moet hij zelf weten, dat interesseert me niet zoveel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je leest niet goed. Hij wordt aangesproken op zijn gedrag in de wedstrijden.
Wat hij privé uitspookt moet hij zelf weten, dat interesseert me niet zoveel.
Buiten die rode kaart gister en soms wat opgefokt gedrag is er in wedstrijden niet heel veel mis met hem dacht ik...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dat 2e deel van Herman slaat nergens op. Heel Europa wil Suarez, maar hij is en erg duur en hij denkt dat hij nog beter kan worden. Dat is wat anders dan denken dat je de top niet aan kan. Suarez zou bij een hoop topploegen mee kunnen draaien denk ik. Misschien dat Barcelona te hoog gegrepen nog, maar hij haalt de wereldtop echt wel. Enige speler in de selectie waar ik dat van denk.
De toekomst zal het uitwijzen. Vind het meer een speler voor net onder de top (Villareal, Sevilla wellicht), maar misschien groeit ie nog door.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
En wat mag dat vreselijke gedrag in wedstrijden zijn? Boos worden bij belachelijke beslissingen van een scheidsrechter. Iedereen veroordeelt dat gedrag van Sneijder buiten het veld en verplaatsen dit gedrag ook naar een wedstrijd.
Als je die samenvatting bekijkt zie je overduidelijk dat de scheidsrechter er geen kaas van heeft gegeten. Die vrije bal waaruit Inter scoort scheen ook nog is een verschrikkelijke fopduik te zijn.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Tsja, dan nog hoef je niet zo idioot te reageren zoals hij deed. Laten we hopen dat hij er nog een keer of 5 wordt uitgestuurd dit seizoen, misschien leert ie het dan een keer af, dat domme gemekker.
Buiten die rode kaart gister en soms wat opgefokt gedrag is er in wedstrijden niet heel veel mis met hem dacht ik...
Tsja, vorige maand kreeg ie ook al rood en hij gedraagt zich regelmatig opgefokt. Het is niet alsof het een eenmalige gebeurtenis was. Hij heeft het 'verstandje van een kwartje', zoals ik elders las...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Cynisch klapje is natuurlijk ook idioot wangedrag. Liever dat dan aggressief gedrag. Zie dat Maicon ook 6 gele kaarten heeft, Monta 4 en Chivu 5. Verschrikkelijke spelers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook liever spelers met pit en karakter als Sneijder, dan ideale schoonzonen als Kuijt die echt werkelijk elk cliche in elk interview uitbraakt 
Daarnaast, Sneijder presteert dit jaar weer geweldig. Lekker boeiend dat hij met Yolanthe gaat of dat hij zichzelf tof vind. Zolang hij voor zijn club en land maar scoort. En ik heb niet het idee dat ploeggenoten hem niet mogen.
Nou als jij liever het type Sneijder ziet dan het type Kuyt verschillen wij enorm van mening op dat vlak. Wat mij betreft laten we potentiële onruststoker Sneijder lekker thuis deze zomer.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Sneijder heeft geloof ik 4 gele kaarten en 2 rode en heeft lang niet alle wedstrijden gespeeld. Maar goed, hopelijk leert Wesley zijn emoties zijn in toom te houden (al vraag ik het maf, hij is al 25), daar heeft ie (en zijn teams) toch het meeste profijt van.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Voetbal International - Internazionale - vi.nl
2x geel.
1x een dubbele gele kaart.
1x een belachelijke rode kaart.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou als jij liever het type Sneijder ziet dan het type Kuyt verschillen wij enorm van mening op dat vlak. Wat mij betreft laten we potentiële onruststoker Sneijder lekker thuis deze zomer.
Wij verschilden sowieso al in voetbalsmaak. Sneijder mag soms arrogant zijn, maar dat soort spelers bepalen of je wel of niet een toernooi met succes speelt. Niet een dom werkpaard als Kuijt. Die jongen is een leuke werker, maar maar niet. Ik zou hem graag thuislaten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De toekomst zal het uitwijzen. Vind het meer een speler voor net onder de top (Villareal, Sevilla wellicht), maar misschien groeit ie nog door.
Waarom vind je dat dan? Iets roepen kunnen we allemaal. Beargumenteren is lastiger 
Ik denk dat Suarez alles heeft om over een paar een eigen Messi te zijn bij een grote Europese club.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
EK2008 alweer vergeten A&L?
Overigens vind ik de voetballer Sneijder ook geweldig hoor. Ik hoop eigenlijk dat hij nog doorgroeit en een keertje in de top 10 beste spelers ter wereld terecht komt. Het is alleen zijn vervelende gedrag op het veld wat me stoort. Aan de andere kant, als er alleen maar droomvoetballers zouden rondlopen zou het ook wel een beetje saai zijn.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Wij verschilden sowieso al in voetbalsmaak. Sneijder mag soms arrogant zijn, maar dat soort spelers bepalen of je wel of niet een toernooi met succes speelt. Niet een dom werkpaard als Kuijt. Die jongen is een leuke werker, maar maar niet. Ik zou hem graag thuislaten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.