• 16.029 nieuwsartikelen
  • 179.113 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.545 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Krijg net van kameraad door dat Inter 1-0 voorstaat. Sneijder heeft een rode kaart gekregen omdat hij cynisch klapte voor een belissing van de scheids, je schijnt in Italie rood te krijgen voor commentaar op de leiding, overdreven zeg

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Sneijder rood geven is altijd een juiste beslissing.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

rep_robert schreef:

Mooie extreem late gelijkmaker van VVV Venlo, pure gerechtigheid, gelukkig heeft Twente er ook geen 1 in geprikt. Mooi weekendje als Ajacied zijnde

Heb in de auto terug Langs de Lijn geluisterd, wat een ongelofelijke calimero is die Dick Advocaat: "Suarez is de schuld van alles! irritant dit, irritant dat, vervelend daar" Dacht dat coaches een voorbeeldfunctie hadden? Ajax speelde alleen goed omdat AZ ze liet spelen, ook de tweede helft...gaap

Koop een eierdop en zet die op zou ik zeggen, slechte verliezer!

Volgende week weer gewoon naar 19.00 uur????

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Sneijder rood geven is altijd een juiste beslissing.

Niet in de WK finale aub

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Met Sneijder gaan we die in ieder geval echt niet halen. Dan staan we al lang een keer halverwege met een man minder waardoor we eruit vliegen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Einde verhaal voor AC Milan. Mooie vrije trap hoor maar leek me niet onhoudbaar.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Gewoon slecht gekeept mag je gerust zeggen. Prachtige entourage daar trouwens.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sfeer is meer dan alleen Joden Joden roepen en ''Sta op als'' zingen. Dat laatste hoor ik overigens nooit.

Dit is ook sfeer:

YouTube - Az - Ajax bekerfinale

Als je dat al niet mooi vind otherfool...

YULULULULULUUUUUUU AJAX AMSTERDAM

x1000

Nee, ik kan me leukere uitjes voorstellen dan voorgeschreven liedjes zingen met z'n allen omdat dat nu eenmaal schijnt te moeten. Ik zou kotsend de uitgang proberen te zoeken wrs.

rep_robert schreef:

Tering, denk je er echt zo over? Wat emotieloos zeg, dat is echt niet gezond hoor Als je er zo bij voetbal over denkt moet je er eigenlijk bij alles zo over denken. Stel je hebt een date met een meisje: waarom immers romantisch een diner met 2 als je ook lekker binnen 5 minuten voor de tv een hap naar binnen kan werken, zonder onnodige poespas.

Ik heb niet eens een tv Dat romantische diner is voor 98% van de Nederlanders ook maar menu D bij de plaatselijke wok-koning. Ik heb zeker geen 'standaard' idee van romantiek, als je dat soms bedoelt.

Emotie in het voetbal haal ik uit strakke dieptepasses, snelle passeervoetjes, puntgave voorzetten, droge knallen en puike driehoekjes. En dan kan het me echt niet schelen of het rode of het blauwe team het uitvoert.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een kneuzen bij Milan. Met een man meer nog je wedstrijd verknallen. 2-0 achter, bijna voorbij.

Ik had goede hoop dat AC de rug had gerecht en Inter een klap zou zou brengen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

En ja hoor in minuut tachtig mag Klaas-Jan dan nog een 0-2 stand proberen goed te maken.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb niet eens een tv Dat romantische diner is voor 98% van de Nederlanders ook maar menu D bij de plaatselijke wok-koning. Ik heb zeker geen 'standaard' idee van romantiek, als je dat soms bedoelt.

Emotie in het voetbal haal ik uit strakke dieptepasses, snelle passeervoetjes, puntgave voorzetten, droge knallen en puike driehoekjes. En dan kan het me echt niet schelen of het rode of het blauwe team het uitvoert.

Niet eens een tv? Mag ik dan vragen hoe jij al je films dan bekijkt?

En ik vraag me ook af hoe jij reageert als je bijvoorbeeld Barcelona over het veld ziet wervelen? Kijk je dan stoïcijns voor je uit? Je zegt zelf al dat je hier emotie uit haalt, dus waarschijnlijk reageer je hier ook op door een glimlach of weet ik veel wat, een opmerking van: "verrek wat is dit een mooie aanval" .

Ik neem aan dat je wel begrijpt waarom mensen juichen voor een club? Of kan je dat inlevingsvermogen ook al niet eens opbrengen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lucio ook al rood bij Inter zie ik.

Beladen potje...

Waarna Ronaldinho een penalty mist...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niet eens een tv? Mag ik dan vragen hoe jij al je films dan bekijkt?

En ik vraag me ook af hoe jij reageert als je bijvoorbeeld Barcelona over het veld ziet wervelen? Kijk je dan stoïcijns voor je uit? Je zegt zelf al dat je hier emotie uit haalt, dus waarschijnlijk reageer je hier ook op door een glimlach of weet ik veel wat, een opmerking van: "verrek wat is dit een mooie aanval" .

Ik neem aan dat je wel begrijpt waarom mensen juichen voor een club? Of kan je dat inlevingsvermogen ook al niet eens opbrengen?

Laten we het net als bij tennis doen. Alleen klappen bij een punt (bij het voetbal dus voor een goal). Hele happening wordt een dagje stadion dan...

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nu wat heugdelijker nieuws: Christiano Ronaldo heeft ook een rode kaart gekregen in de wedstrijd tegen Malaga

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Jongens jongens wat een slotfase. Huntelaar versiert een pengel (Lucio rood, hands) en Ronaldinho mist gewoon wéér. En het giuseppe meazza staat ondertussen op z'n kop. Gelukkig kijkt niet iedereen voetbal zoals otherfool.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Laten we het net als bij tennis doen. Alleen klappen bij een punt (bij het voetbal dus voor een goal). Hele happening wordt een dagje stadion dan...

1 Klinische zooi, de wedstrijd in Zagreb bewees al dat een wedstrijd in zo'n entourage verschrikkelijk is om naar te kijken, bij voetbal gaat het om het totaalplaatje.

Wel verschrikkelijk dat Milan zeg, wat een prutsers

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Tommeh schreef:

Jongens jongens wat een slotfase. Huntelaar versiert een pengel (Lucio rood, hands) en Ronaldinho mist gewoon wéér. En het giuseppe meazza staat ondertussen op z'n kop. Gelukkig kijkt niet iedereen voetbal zoals otherfool.

Wat kan de sport toch mooi zijn

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tommeh schreef:

Emotie? Sfeer? Dat is volgens het Otherfool evangelie iets wat niet mag bestaan.

Gewoon 2-0 aftikken en weer allemaal naar huis!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Kippevel bij dat afscheid van v Nistelrooy, heel Bernabeu scandeert zijn naam, weergaloos.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Voor de rest een bijzonder slappe uitzending van Studio Voetbal. Buiten het feit dat Tom sowieso geen goede 'gespreksleider' is, was Borst ook opvallend tam. Er viel toch genoeg interessants te vragen aan Jol.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

En ik vraag me ook af hoe jij reageert als je bijvoorbeeld Barcelona over het veld ziet wervelen?

Dan geniet ik. Niet omdat mijn buurman dan op en neer springt, of er een malloot keihard BARCA in m'n oor schreeuwt, of omdat het moet omdat er ooit eens een Nederlander bij Barcelona speelde. Want als Madrid het doet geniet ik ook. Het spelletje is namelijk best ok. Het is al die onzin eromheen die me vre-se-lijk tegenstaat.

Mensen zijn tegenwoordig sfeer- en emotieverslaafd. Er moet altijd iets 'groots' gebeuren. Altijd die hype. 'Het moment waar heel Nederland op heeft gewacht' en dat soort SBS teksten. En dan allemaal hetzelfde shirtje aan, iedereen hetzelfde vaantje, dezelfde teksten. Iedereen gillen. Die eeuwige wandelende clichés. Hullie zijn stom, wij zijn de beste, en de scheids is tegen ons. Hier sluit ik mijn carrière af. Ik hou van deze club. Onze supporters zijn de beste en de tegenstander heeft altijd geluk. Het is allemaal zo dom, zo nep. Geen relativering, geen klasse. Twintig keer Piet Veldhuizen verdienen en dan cynisch klappen voor de scheidsrechter, dat is voetbal anno 2010.

Gek of geëmotioneerd word je als liefhebber bij een bijzonder moment; Bergkamp tegen Argentinië, Van Basten tegen de Russen. Als je Alcornon heet en Real Madrid oprolt. Niet als 'je cluppie' de 4-0 tegen RKC Waalwijk, een club met 5% van jouw begroting, scoort. Ik zie tegenwoordig al tranen van ontroering als de plaatselijke linksback met pijn aan z'n linkerpink diep in de 2e helft wordt gewisseld. Mensen staan op en maken het 'buichgebaar'. Duimpjes omhoog, een overdreven grimas, nog even hinkelen en ja hoor daar gaat-ie. Aisatti is een 'held' omdat hij 3 dagen eerder dan gepland met de training begint. Twee weken later is het een klootzak omdat-ie een kans verprutst.

Het is zo opgeklopt en heeft helemaal niks meer voetbal en plezier te maken. Een volwassen multimiljonair gaat huilen omdat meneer in het zwart -boehoe- tegen zijn cluppie heeft gefloten. Ik zou gek worden als voetballer denk ik. Is dat interview met die Lensky nog ergens online te vinden eigenlijk?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Mooi betoog hoor, maar ik bespeur hier gewoon een hoop frustratie in. Zelfs als neutrale supporter zou je toch kunnen genieten van alle mooie dingen die zich afspelen rondom en stadion. Hoef je de jouw genoemde voorbeelden niet eens te gebruiken.

Zoals je zelf al zegt: Bergkamp tegen Argentinië was prachtig, maar wat die goal eigenlijk nog mooier maakt was de emotie van Bergkamp, het juichende publiek op de achtergrond, de teamgenoten die Bergkamp bedelven en de gedachten die je er zelf aan over houdt dat Nederland een ronde verder is!

Dat is nou voetbal, dat maakt het zo mooi. Zou die goal van Bergkamp net zo mooi zijn als het niet in een kwartfinale was, zonder publiek en zonder enige vorm van ontlading bij de speler(s)? Uiteraard niet!

Tuurlijk zijn er minder mooie kanten aan het leven als supporter, maar juist als je een neutrale supporter bent kan je al die negatieve dingen eruit filteren en zorgen dat je alleen de positieve kanten overhoudt van de sfeer in-en rondom een wedstrijd.

Daarom kan ik ook oprecht genieten als Van Nistelrooy door 80 000 man in Bernabeu wordt toegezongen bij een afscheid. Je hoeft alles niet door een donkere bril te kijken, je kan ook de positieve kanten benadrukken toch?

Ook Lensky's interview vond ik mooi, zou zo snel niet weten waar je het kan vinden op het internet. Misschien dat je dan een VI moet nabestellen of zo?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Ga eens zitten, hou je muil en kijk naar het edele spel! Drie maal klappen bij een goal en hupsakee verder maar weer. Emotie in een voetbalstadion doet denken aan Popstars ofzo, met van die gillende meiden die alles vet kewl vinden. Aaaaaaaaargh.

Alleen al voor deze uitspraak zou men je voor straf in Z-Afrika moeten dumpen komende zomer. Lekker van die springende afrikaantjes naast je met 10 vuvuzela's in je gezicht.

kos

• 46718 berichten
  • 8872 stemmen

YouTube - Sneijder RED CARD! Inter Vs Milan

Wat een mannetje ook he. . Je ziet zn medespelers ook echt denken van. kap eens sukkel.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ik blijf het onzin vinden! Kijk Mourinho zijn blik aan het einde, die snapt zelf ook geen reet van wat er allemaal gebeurt. Waarom krijgt die Lucio eigenlijk geel aan het begin? Daar begint het mee... Ik kan de woede van de Inter spelers wel begrijpen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

rep_robert schreef:

Mooi betoog hoor, maar ik bespeur hier gewoon een hoop frustratie in. Zelfs als neutrale supporter zou je toch kunnen genieten van alle mooie dingen die zich afspelen rondom en stadion. Hoef je de jouw genoemde voorbeelden niet eens te gebruiken.

Zoals je zelf al zegt: Bergkamp tegen Argentinië was prachtig, maar wat die goal eigenlijk nog mooier maakt was de emotie van Bergkamp, het juichende publiek op de achtergrond, de teamgenoten die Bergkamp bedelven en de gedachten die je er zelf aan over houdt dat Nederland een ronde verder is!

Dat is nou voetbal, dat maakt het zo mooi. Zou die goal van Bergkamp net zo mooi zijn als het niet in een kwartfinale was, zonder publiek en zonder enige vorm van ontlading bij de speler(s)? Uiteraard niet!

Dat was dan ook geen geregisseerd of ingestudeerd iets en volgens mij is juist dat voor Otherfool de grootste doorn in het oog.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Gezakt naar 63e, wel nog 1e in MM-pool, maar de voorsprong slinkt. Toch wel extra spannend als je 'bovenin' meedraait.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

HFC Haarlem failliet verklaard | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Wel jammer, voor de oudste club van Nederland. Ben er een keer geweest in 1984 voor de halve finale van de KNVB beker 1-4 (replay nadat het in de Kuip 1-1 was geworden), meen ik. Feyenoord won uiteindelijk de dubbel dat jaar. (voor het laatst )

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Haarlem

Echt zonde, oudste club, veel traditie. Jammer dat saaie clubs als RKC gered worden en Haarlem niet. Ajax heeft nog geprobeerd te helpen, maar het mocht niet baten. Ze konden er ook moeilijk tonnen in gaan pompen natuurlijk.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8239 stemmen

Sparta is ouder dan Haarlem mensen, maar jammer is het wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.