• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.445 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Werd er ooit niet een afgelast omdat er teveel sneeuw op het dak lag?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Voor Anderlecht niet onbelangrijk hoor. En als enige RSCA supporter hier kan ik maar beter hopen dat ze het goed doen vanavond

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja, maar dat was meer omdat het ijs wat op het dak lag zich vormde tot ijspegels en dus werkelijk een bedreiging kon vormen voor iedereen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Honda:

"Ik speel vrijdag mijn laatste wedstrijd voor VVV,"

"Ik wil nog niet zeggen wie mijn nieuwe werkgever wordt, maar het zal bij velen de wenkbrauwen doen fronsen."

http://www.nu.nl/sport/2146...

Ik ben benieuwd.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Voor Anderlecht niet onbelangrijk hoor. En als enige RSCA supporter hier kan ik maar beter hopen dat ze het goed doen vanavond

Schenen leuke sneeuwballen gevechten zijn geweest tussen AFCA en RSCA

Ik heb ook wel enige sympathie richting RSCA, al hoop ik natuurlijk wel dat Ajax met 4-0 wint

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Haha, dat kan tellen qua sympathie voor Anderlecht. Hoop stiekem op een draw, iedereen gelukkig

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Anderlecht is een mooie club, maar ik blijf toch Ajacied en ik wil dat Ajax altijd wint. Ik hoop dat wij winnen en dat Zagreb dat niet doet. Gaan we allebei door. En anders pech voor de Belgen.

Wordt een avondje tv zappen dus. Nja, kan ik om 9 uur nog Twente-Boekarest opzetten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Tsja, zo kan je je ook afvragen waarom er uberhaupt publiek bij NEC zit, aangezien elke wedstrijd voor hun ook onbelangrijk is als je het op die manier beijkt. Beetje een slechte redenering vind ik.

Ik denk dat kos bedoeld dat Ajax toch al door is en dat er dus minder op het spel staat. En dat is waar. Maar net het leukste affiche van de 6 pouleduels is vanavond. Heb je 2 poepduels thuis tegen Timisoara en Zagreb overleefd, krijg je het leukste affiche en valt die weg. Bah...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zavo schreef:

Honda:

"Ik wil nog niet zeggen wie mijn nieuwe werkgever wordt, maar het zal bij velen de wenkbrauwen doen fronsen."

Ik ben benieuwd.

Ik gok Feyenoord. Die bulken van het geld. Gewoon 20 nieuwe talentpoules erbij nemen en dan zien ze wel in 2014 of ze er failliet aan zijn gegaan

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Volgend jaar een verlies van 24 miljoen euro voorspel ik

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Honda:

Ik ben benieuwd.

MVV?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

Tsja, zo kan je je ook afvragen waarom er uberhaupt publiek bij NEC zit, aangezien elke wedstrijd voor hun ook onbelangrijk is als je het op die manier beijkt. Beetje een slechte redenering vind ik.

.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik hoop zelf dat hij Haarlem gaat redden.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Bedoelde te zeggen dat het niet uitmaakt of er iets op het spel staat of niet.

Je gaat toch heen voor je clubbie, ongeacht de stand of de soort wedstrijd.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Bedoelde te zeggen dat het niet uitmaakt of er iets op het spel staat of niet.

Je gaat toch heen voor je clubbie, ongeacht de stand of de soort wedstrijd.

Als ik half Nederland moest doorkruisen in weer en wind en allerlei verkeersproblemen om een beetje naar een wedstrijd te gaan kijken waar waarschijnlijk allemaal invallers gaan spelen en je toch al door bent, nee dank je. Is net zo oninteressant als een oefeninterland.

Wat dat met NEC te maken heeft ontgaat me nogal.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Bedoelde te zeggen dat niet persé elke wedstrijd ergens om moet draaien, jij bent toch fan van NEC, aangezien elke wedstrijd nergens om gaat daar, waarom zou je er dan heen moeten gaan.

Daarom vind ik zo''n argumentje nergens op slaan, bedoel er verder niks mee hoor

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dat is het verschil tussen mensen die echt van een club houden om de club en successupporters ja. Anders waren we allemaal wel Ajax liefhebber.

Heeft niks te maken met 'nergens om spelen'.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze kunnen degraderen en ze kunnen de playoffs halen. Lijkt me genoeg om voor te spelen.

Honda zal wel naar Ajax gaan .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk het niet, als hij zelf zegt: "het zal bij velen de wenkbrauwen doen fronsen" dan zal het geen Ajax of PSV zijn, ik denk een buitenlandse club, wat wel jammer zou zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan gok ik op Twente of AZ (ook al lijken ze de financien niet te hebben).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ze kunnen degraderen en ze kunnen de playoffs halen. Lijkt me genoeg om voor te spelen.

Daar zou ik mijn wenkbrouwen niet van fronsen..... Twente?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Waarschijnlijk CSKA Moskou, staat nu op nu.nl. Jammer dat hij weggaat uit Nederland.

link

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zou erg jammer zijn en ook te laag gegrepen voor Honda. Ik zie hem niet echt kiezen voor CCSKA. Aan de andere kant zal dat kunnen betekenen dat Krasic naar een Europese topclub gaat.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Te laag gesgrepen? De Russische competitie is inmiddeld sterker dan de Nederlandse denk ik en ze zitten nog in de CL. Honda is echt (nog) niet goed genoeg voor Europese top hoor.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Je zit wel in Rusland, daar wordt je ook niet echt vrolijk van lijkt me.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nee, Venlo is het paradijs...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij is wat mij betreft goed genoeg om in de subtop te spelen van de topcompetities.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Zavo schreef:

Nee, Venlo is het paradijs...

Stukken beter dan Moskou. Toch een beetje het einde van de wereld daar.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

0-1!!!! Lukaku

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Zal van der Wiel nu eens doorkrijgen dat ie misschien maar eens mee moet springen met een aanvaller bij een hoge bal? Hij stond weer net zo dramatisch te schutteren als tegen Ruiz. Op het WK krijgt ie nog wel betere koppers tegen over zich.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.