• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.852 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vascago schreef:

Wie heeft er meer geld dan? Ajax?

Ja.

Ik las laatst nog in de VI dat die geld moesten gaan lenen omdat hun salarissen de spuigaten uitlopen.

Niet te veel vi lezen, Ajax betaald heel veel geld aan salarissen en er moet zeker bezuinigd worden. Maar overall is er niet zo'n probleem, het eigen vermogen is goed en de rentes kunnen gewoon betaald worden. Ajax heeft als enigste club in Nederland, geen beroep gedaan op de eredivisie gelden. Daarnaast kan Ajax meer geld voor spelers betalen en betaald het een hoger salaris.

Totaal financieel (en sportief) wanbeleid wat daar al jaren gevoerd wordt. 70+ contractspelers haha.

Zitten ook de spelers van Jong Ajax, de A1 en A2 bij.

Twente is financieel gezond.

Dat klopt al gaan de helft van de transferinkomsten van bijvoorbeeld Arnautovic rechtstreeks naar de gemeente in verband met een lening die zij daar hebben/hadden lopen.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Wordt nog een lastig avondje voor AZ op deze manier..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Lessen in efficiency.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Zeker, keurig doelpunt.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat is die romero een bedroevend slechte keeper zeg

Elke wedstrijd die ik zie van AZ, niet zo veel, weet die kerel zo ontzettend veel fouten te maken dat het gewoon zielig word.

Wel goed van AZ dat ze, ondanks het overwicht van Standard, toch 0-1 de rust in gaan.

Ben benieuwd hoe het afloopt.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Uitvallen van Holman is wel een aderlating, beste man van AZ tot nu toe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg jammer, een veel beter Standard en veel gebrek aan geluk. Hoop dat Holman niet door kan gaan, dat scheelt weer heel wat power. Go Standard .

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Wat heb je eigenlijk met Standard, Naomi?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooral de geweldige lichting van de afgelopen jaren. Fellaini, Dante, Onyewu die inmiddels weg zijn en nu heb je nog Jovanovic, Mbokani, Defour, De Camargo, Witsel en last but not least: Nicaise, heb ik ook een enorm zwak voor.

Ook geweldig publiek en een mooi stadion waar het publiek dicht op het veld zit.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

De sfeer zit er inderdaad aardig in (al gaan ze soms wel erg snel op de banken staan, met uitballen bijvoorbeeld). Merk ook dat ik een stuk meer sympathie voor Luik kan opbrengen dan destijds voor Anderlecht, tijdens die partij tegen Ajax onlangs.

Van De Camargo had ik nog nooit gehoord maar speelt een prima partij inderdaad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Witsel the bone-slasher. Zo'n actie vergeef ik een voetballer nooit.

Wie het dan ook doet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met Anderlecht heb ik ook helemaal niks. Sowieso is het een zeldzaamheid dat een Belgische ploeg. Laatste keer dat ik dat had was bij KV Mechelen met hun Ivoriaanse lichting (met o.a. Yaya Touré)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Witsel the bone-slasher. Zo'n actie vergeef ik een voetballer nooit.

Wie het dan ook doet.

je hebt ook weinig te vergeven, of ben jij Wasilewski in person? Dat kan gebeuren in voetbal, en Witsel hoeft zich helemaal niet te verantwoorden bij de average voetbalsupporter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

je hebt ook weinig te vergeven, of ben jij Wasilewski in person?

Gelukkig ben ik dat niet zeg. Misschien hele carrière naar de klote door zo'n idiote actie. Die kop van Witsel net nadat hij die aanslag pleegde zal ik niet vergeten. Nog verrast durven kijken ook dat die rood kreeg.

Jammer dat er geen regel komt dat als je iemand langer dan een half jaar uitschakelt dat je dan zelf ook een half jaar niet meer mag ballen en als iemand nooit meer kan voetballen dat je dan zelf ook mag opdonderen uit de voetbalwereld. Maar praat het maar goed hoor.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Oh god, Haar haalt zijn beste man van het veld en zet er een defensieve middenvelder in. Co waarschuwde er nog voor in de rust, niet teveel terugtrekken!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig ben ik dat niet zeg. Misschien hele carrière naar de klote door zo'n idiote actie. Die kop van Witsel net nadat hij die aanslag pleegde zal ik niet vergeten. Nog verrast durven kijken ook dat die rood kreeg.

Jammer dat er geen regel komt dat als je iemand langer dan een half jaar uitschakelt dat je dan zelf ook een half jaar niet meer mag ballen en als iemand nooit meer kan voetballen dat je dan zelf ook mag opdonderen uit de voetbalwereld. Maar praat het maar goed hoor.

Je weet niet waar je het over hebt. Dat moment is het zo surreël dat je het niet kan geloven en ook Witsel had die state of mind. Dan kan je wat raar reageren maar dat is puur omdat het niet doordringt.

Ik heb in mijn voetbalverleden ook zoiets veroorzaakt, alleen hij zou nooit meer kunnen voetballen. Ik reageerde op dat moment ook wat nonchalant omdat het niet doordringt wat er net gebeurt, een soort shock. Ben ik een beest? Nee. Heb ik er spijt van? Ja, ondanks mijn intentie anders was. Niet doen alsof ie iemand vermoord heeft, this is football, hoe ugly het ook is. Ik kreeg toen al veel shit over me heen, ik kan me niet voorstellen hoe erg Witsel het heeft meegemaakt als prof zijnde. Ik ben toen gestopt met voetballen.

Bovendien heb ik Witsel eens ontmoet, ik kan me niet voorstellen dat hij enig kwaad bedoelt heeft. Hele toffe kerel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad niet handig, je moet altijd voor de 0-2 gaan, anders krijg je in de 90e minuut wellicht de deksel op je neus....

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wernbloom die zakte de vorige CL-wedstrijd genadeloos door het ijs..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ongelofelijk deze onzin van je ga ik verder hierna niet meer op in. Omdat je supporter bent van Standard hoef je een aanslag toch niet goed te gaan praten en doen alsof het een ongelukje was. Hij ging toch alleen maar voor dat been en niet voor de bal. En je voelt echt wel dat je het been raakt ipv de bal.

Dus doe niet, omdat je zelf een keer als een idioot bent doorgegaan op iemand mij te vertellen dat jij daardoor kan verklaren of mij overtuigen dat een speler net doet alsof die niks heeft gedaan.

Heb zelf ook jaren gevoetbald en ik was verdediger, maar ik wist dondersgoed waar de grens lag. Zo'n overtreding van Witsel is geen pech-moment. Ergens zit er iets niet goed bij die jongen in het bolletje.

En bij jou eigen voorbeeld hoop ik maar dat je absoluut niet besefte wat je deed. Als je het uit puur frustratie deed zoals Witsel ben je niks beter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het wel mooi dit dat AZ voorstaat. Ik verkies toch ondanks dat ik AZ poep vind ons Nederlandse voetbal in Europa. Mooie goal van Lens. Ik weet niet wie het 1e half uur beter was, toen was ik werken, maar AZ speelt niet slecht al is de 2e helft wat rommelig. Raar dat Lens is gewisseld. Ideaal voor de counter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben een Standard symathisant, hetzelfde had ik gezegd als het een speler betrof over mijn o zo gehate club Ajax. Maar het is goed, veroordeel hem, hij slaapt er niet minder om. Je maakt je username wel waar zo.

Het gebeurt zo vaak dat iemand puur voor de man gaat zonder desatreuze gevolgen maar over hun hoor ik je niet. Huichelaar.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Is wel schandalig inderdaad, al heeft Utah best een degelijk team. Verliezen van The Nets zal schandaliger zijn .

Nu je toch alleen maar onzin uitkraamt van voor Standard te zijn. Naomi

Moeten we het hier nog over hebben?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben een Standard symathisant, hetzelfde had ik gezegd als het een speler betrof over mijn o zo gehate club Ajax. Maar het is goed, veroordeel hem, hij slaapt er niet minder om. Je maakt je username wel waar zo.

Het gebeurt zo vaak dat iemand puur voor de man gaat zonder desatreuze gevolgen maar over hun hoor ik je niet. Huichelaar.

Ik heb die beelden van Witsel veel gezien maar dit kan je geen ongeluk noemen Naomi. Hij zal vast niet op een beenbreuk uitgeweest zijn, maar hij speelde wel duidelijk op de man en niet op de bal. En met zon actie weet je wat dan een gevolg kan zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Raar dat Lens is gewisseld. Ideaal voor de counter.

Was op advies van Advocaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Moeten we het hier nog over hebben?

Wrijf het er nog eens in . Wat een drama zeg, ik sta er nog versteld van.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Was op advies van Advocaat.

Paul Bosvelt kijkt al vragend naar de 4e man wanneer hij nou mag

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb die beelden van Witsel veel gezien maar dit kan je geen ongeluk noemen Naomi. Hij zal vast niet op een beenbreuk uitgeweest zijn, maar hij speelde wel duidelijk op de man en niet op de bal. En met zon actie weet je wat dan een gevolg kan zijn.

Tuurlijk, en dat heeft hij achteraf ook toegegeven. Het hoort niet maar we moeten niet doen alsof dit zijn intentie was en we moeten hem niet gaan kruisigen alsof het een moordenaar is. Witsel was out of line.

Ik hoor niemand over de belachelijke charge van Wasilewski destijds in de playoffs tussen Standard en Anderlecht voor het kampioenschap.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Heb je nog gekeken?

Lijkt me dat je deze tijd beter voor je nachtrust kunt gaan dan voor een wedstrijd van de Bulls

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Heb je nog gekeken?

Lijkt me dat je deze tijd beter voor je nachtrust kunt gaan dan voor een wedstrijd van de Bulls

Ik had mijn nachtrust inderdaad weer opgeofferd en ik kan beter maar weer gaan slapen voortaan .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik voel een 1-1...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.