• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.390.923 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En.......Bolat 1-1

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BOLAT!!!!!!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Pff hoe is dit toch mogelijk...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Och och och

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat een Josti's zijn wij in Nederland toch ook, echt ongelofelijk.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Altijd hetzelfde liedje met AZ...

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Ongelofelijk, na de penalty `s een nieuw Nederlands trauma.....

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

LOL.

Jammer voor het Nederlands voetbal, maar ...

LOL.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

DieGo schreef:

Pff hoe is dit toch mogelijk...

Simpel, vier man heeft de gelegenheid om rust te pakken en de bal in de ploeg te houden. Allemaal raken ze in paniek. Ballen over de zijlijn, domme overtredingen. De manier is natuurlijk bizar, maar een aantal AZ-ers zijn gewoon mentaal ver beneden peil.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Inderdaad niet handig, je moet altijd voor de 0-2 gaan, anders krijg je in de 90e minuut wellicht de deksel op je neus....

maar om nu te zeggen dat ik er blij mee ben.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Ohja,

Doe niet zo sneu kerel. Ploeg uit eigen land eruit is doodzonde.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Omdat het uit eigen land komt moet ik het maar steunen ?

Ik was blij om de 1-0, maar toen ze de vrijetrap kregen kon je het aan zien komen, dan gebeurd het ook nog, gewoon grappig .

Hele stadium barst daar uit elkaar, keeper maakt de goal, prachtig dit.

Dat het een ploeg uit eigen land is doet er helemaal niet toe., dit is gewoon prachtig om te zien hoeveel emotie er daar los kwam, ook leuk dat je in de extra tijd bezoekers zag vertrekken zullen die spijt hebben nu.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben een Standard symathisant, hetzelfde had ik gezegd als het een speler betrof over mijn o zo gehate club Ajax. Maar het is goed, veroordeel hem, hij slaapt er niet minder om. Je maakt je username wel waar zo.

Het gebeurt zo vaak dat iemand puur voor de man gaat zonder desatreuze gevolgen maar over hun hoor ik je niet. Huichelaar.

Als we op de man gaan spelen vind ik dat prima hoor.

Ten eerste speelt Standard tegen AZ, dus dacht ik automatisch aan die aanslag van Witsel. Volgende keer is het misschien weer een andere gek.

Ik was destijds in Nederland ook woedend op Bouaouzan, dus ik ben daar heel rechtlijnig in. Dat er nog meer idioten week in week uit op de man spelen en gelukkig de tegenstander geen eeuwig letsel toebrengen kan ik alleen maar heel blij zijn voor de speler die dit wordt aangedaan en kan doorspelen. Die daders mogen na camerabeelden ook alsnog voor een hele lange tijd geschorst worden.

Wat mijn naam hier verder mee te maken heeft snap ik ook niet.

Omdat ik het niet met je eens ben?

Mister alwetend, omdat je toevallig wat meer tijd hebt om alle sportprogramma's op de voet te volgen, wil niet zeggen dat jij overal meer verstand van hebt he? Ik ben gek op sport en hoop vooral dat deze gewoon volwassen en fair beoefend blijft worden op alle velden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik had mijn nachtrust inderdaad weer opgeofferd en ik kan beter maar weer gaan slapen voortaan .

Vooral een kwestie van slecht verdedigen zeker?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

Omdat het uit eigen land komt moet ik het maar steunen ?

Ik was blij om de 1-0, maar toen ze de vrijetrap kregen kon je het aan zien komen, dan gebeurd het ook nog, gewoon grappig .

Ik vind het sneu van je, maar ieder zijn mening.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Al de zoveelste keer bij AZ, dan verdien je het ook niet. Ik snap ook niet waarom je een ploeg uit eigen land moet steunen. Waarom zou ik concurrenten van mijn club gaan steunen als ze Europees spelen? Ik wil ze zien verliezen, period.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik vind het sneu dat je me er op aanvalt omdat ik niet achter een NL team sta.

Zie az graag verliezen, ieder team trouwens waar ik niks mee heb.

Mijn manier van uiten was misschien wat ongelukkig (erg flauw), geef ik toe.

Beetje in de emotie meegaan eh gebeurd jou vast ook zat.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al de zoveelste keer bij AZ, dan verdien je het ook niet. Ik snap ook niet waarom je een ploeg uit eigen land moet steunen. Waarom zou ik concurrenten van mijn club gaan steunen als ze Europees spelen? Ik wil ze zien verliezen, period.

Dan speelt Feyenoord helemaal nooit meer Europees.

Ontopic: erg zuur voor AZ, maar de gifbeker was blijkbaar nog niet leeg. Vind dat Luik overigens maar een matige ploeg, ik had ze veel beter verwacht.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ontopic: erg zuur voor AZ, maar de gifbeker was blijkbaar nog niet leeg. Vind dat Luik overigens maar een matige ploeg, ik had ze veel beter verwacht.

Zuur is het zeker, maar iedereen voelde dit aankomen als je weer zag hoe ze verdedigden de laatste vijf minuten. Natuurlijk is het toeval dat een keeper een bal zo raakt, maar je geeft ze gewoon zelf de gelegenheid.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

wavanbuuren schreef:

Zuur is het zeker, maar iedereen voelde dit aankomen als je weer zag hoe ze verdedigden de laatste vijf minuten. Natuurlijk is het toeval dat een keeper een bal zo raakt, maar je geeft ze gewoon zelf de gelegenheid.

Zeker, zeker...

Je zag het ook aankomen, maar wel vervelend natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AZ leerde niks van AZ-Luik toen zij ook in de 93e minuut gelijk maakten. Je zou denken dat je dat zal voorkomen bij de 2e confrontatie.

Maar wel vreselijk jammer dit. AZ had NL nog een pak punten kunnen bezorgen. 4e in een groep met Luik en Olympiakos. Schande.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik vind dit echt een briljant sportmoment.

Ongelooflijk!!!!!!!!!!

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de AZ-spelers al een tijdje met het hoofd bij een andere club zitten. Ze wachten allemaal de uitverkoop in de winterstop af, waardoor de toekomst van AZ ze verder gestolen kan worden. Onvoorstelbaar om zo'n prachtspeler als Dembélé bijvoorbeeld zo uit vorm te zien.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

AZ leerde niks van AZ-Luik toen zij ook in de 93e minuut gelijk maakten. Je zou denken dat je dat zal voorkomen bij de 2e confrontatie.

Maar wel vreselijk jammer dit. AZ had NL nog een pak punten kunnen bezorgen. 4e in een groep met Luik en Olympiakos. Schande.

Vooral als je de manier waarop ziet. Standard en Olympiakos vond ik allebei helemaal niks.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat een niveau was deze poule eigenlijk ook...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kai schreef:

Wernbloom die zakte de vorige CL-wedstrijd genadeloos door het ijs..

Stond nu ook lekker aan de verkeerde kant bij die keeper....

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Anatolia schreef:

Onvoorstelbaar om zo'n prachtspeler als Dembélé bijvoorbeeld zo uit vorm te zien.

Als Dembele 5 minuten voor tijd, nadat hij 3 man voorbij gaat, die bal aflegt op Pelle was het afgelopen. Schandalig ook gewoon.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Vooral als je de manier waarop ziet. Standard en Olympiakos vond ik allebei helemaal niks.

Luik pakt 2x in extra tijd een punt, anders had AZ tegen hen gewoon al 6 punt. Die Grieken scoren in Griekenland via een blunder van Schaars en in Alkmaar hebben ze ook mazzel met 1-1. Toch jammer. Iets meer mazzel en concentratie voor AZ en ze hadden voor de 2e plek gespeeld.

Vind AZ een kutclub maar NL kan die punten zo hard gebruiken. AZ had met een redelijke loting misschien nog wel 1 of 2 rondes in de EL kunnen overleven.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

@Kai. Zo zijn er wel meer net-niet-momenten in de wedstrijd. Bewijs voor een gebrek aan motivatie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.