• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.391.023 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Als Dembele 5 minuten voor tijd, nadat hij 3 man voorbij gaat, die bal aflegt op Pelle was het afgelopen. Schandalig ook gewoon.

Nja, dat klopt wel ja. Dembele speelt vaak mooi maar het rendament is 0. Had Afellay ook jaren last van. Maar Dembele ontwikkelt niet door.

Ik vraag me trouwens ook af of de vrije trap voor Luik waaruit de goal valt niet gewoon een vrije trap voor AZ was. Volgens mij schopten zij juist Schaars omver.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Luik pakt 2x in extra tijd een punt, anders had AZ tegen hen gewoon al 6 punt. Die Grieken scoren in Griekenland via een blunder van Schaars en in Alkmaar hebben ze ook mazzel met 1-1. Toch jammer. Iets meer mazzel en concentratie voor AZ en ze hadden voor de 2e plek gespeeld.

Vind AZ een kutclub maar NL kan die punten zo hard gebruiken. AZ had met een redelijke loting misschien nog wel 1 of 2 rondes in de EL kunnen overleven.

Je hebt helemaal gelijk. Alleen denk ik niet dat het toeval is dat dit AZ allemaal is overkomen. Mijn stelling is in elk geval dat deze dramatische prestatie te wijten is aan een zwakke coach en teveel spelers die mentaal het niveau niet aankunnen(je zag vorig jaar aan het einde van het seizoen dat ze met 12 punten voor zelfs nog begonnen te choaken). (Daarom hoef je Schaars en Mendes in elk geval niet mee te nemen naar Zuid Afrika).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Ik vind dit echt een briljant sportmoment.

Ongelooflijk!!!!!!!!!!

Inderdaad, je zou maar Standaard supporter zijn, die hebben al niet te veel successen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij is het ook een typische NL kwaal aan het worden.

Denk aan Aja xtegen Milan, PSV tegen Milan, AZ tegen Sporting en 2x tegen Luik, Heerenveen 2x tegen Sporting. Twente tegen Sporting....

En dit is alleen wat ik allemaal zo snel nu kan verzinnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerenveen tegen Hertha.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Denkt dat Advocaat ook voor de tv zat te snotteren na de 1-1..

Weg kans Europees voetbal in zijn nadagen als coach.

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

Ah, jammer, ik heb die gelijkmaker gemist.

En ik dacht nog wel dat AZ zou verliezen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Wat een einde, zeg. Daar kon ik zelfs als Club Brugge-fan van genieten. Verder verdiend op basis van deze wedstrijd (vooral de eerste helft). Als Standard zijn kansen afmaakte en/of wat meeval had (lat en paal) stonden zij en niet AZ voor aan de rust.

Jammer dat Kazan of Kiev niet kon stunten overigens. In zo een poule nog tot de laatste speeldag meestrijden, sterk. Twee ploegen die in veel andere poules bijna zeker zouden doorstoten.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vreselijk, wat een kutavond voor het Nederlandse voetbal zeg!

Wéér pleuren we buiten de boot.. Wéér op zo'n vreselijk zure manier. Hoe is dit toch in vredesnaam mogelijk?!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mentaal zwaar onder niveau of noem het gerechtigheid. Over heel de wedstrijd gezien verdient Standard dit. Mooi moment, Bolat die juichend een sprint trekt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Jij noemt het gerechtigheid, ik noem het klote..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja als je het weer in de laatste seconde weggeeft, het was niet zo dat ze niet wisten waar Standard toe in staat is in de laatste seconde.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Waarom zo anti Nederland ?

Jammer, nu lopen we weer punten mis voor de UEFA-coëfficiëntenlijst.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat heeft Barcelona vanavond toch ook weer een prachtig spel laten zien, die vrije trap van Messi maar vooral de assist van Abidal bij het 1e doelpunt .. geweldig! Kiev is toch een stugge ploeg ondanks dat het balbezit bijna 80/20 was in het voordeel van Barcelona gingen er uiteindelijk maar twee doelpunten in.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zal het nog een keer zeggen . Het gros van het Nederlandse voetbal mist gewoon het tactisch vernuft om een dergelijke wedstrijd uit te spelen. Je ziet het gebeuren bij de kleine clubs, maar ook bij het Nationaal Elftal en de grote clubs. Mooi willen spelen, fair play, angst, met deze ingrediënten zul je nooit succes hebben tegen Italiaanse, Duitse, Portugese en in dit geval zelfs Belgische clubs, die mentaal gewoon verder lijken. Ik vond het serieus erg sneu voor AZ, maar je zag het aankomen. Ongelofelijk triest ook om te zien hoe AZ de wedstrijd vanavond probeerde uit te spelen. Terugtikken, de tegenstander steeds dichterbij laten komen, dan niet meer weten wat te doen en maar voor de overtreding gaan. Amateuristisch.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

lol@kutkleppers.

poule is overigens precies zo geeindigd als ik voorspelde (wat de meesten hier belachelijk vonden ) .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel een echte spitsengoal van Bolat trouwens. Voor derest eens met dutchtuga, Nederland heeft vaak op mentaal vlak een achterstand (werkt ook vice versa, zie ze ook niet een overwinning behalen i nde laatste seconde, dan hebben ze de hoop al opgegeven) en ze hebben de verkeerde prioriteiten (mooi voetbal is hun hoogste prioriteit ). Als dit niet verandert kan het wel weer lang duren voordat er weer Nederlandse successen behaald worden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wel een echte spitsengoal van Bolat trouwens. Voor derest eens met dutchtuga, Nederland heeft vaak op mentaal vlak een achterstand (werkt ook vice versa, zie ze ook niet een overwinning behalen i nde laatste seconde, dan hebben ze de hoop al opgegeven) en ze hebben de verkeerde prioriteiten (mooi voetbal is hun hoogste prioriteit ). Als dit niet verandert kan het wel weer lang duren voordat er weer Nederlandse successen behaald worden.

Dat kun je trouwens best "trainen" alleen vinden we dat in Nederland eng. Zeker in de macho voetbalcultuur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is een beetje het probleem. Hoevaak Verbeek vorig jaar niet werd uitgelachen omdat hij een mental coach bij de staf nam bij Feyenoord, vind ik niet zo'n slecht iets. Jammer genoeg wordt dat in Nederland nogal geridiculiseerd. In Spanje, Duitsland en Engeland hebben de meeste clubs dat ook.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Haha. van die mental coach heb ik toevallig vanavond een lezing gehad. Werd er niet echt blij van.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

De grap is die spelers die voor geen meter presteerden daar erg hard aan meededen. Verbeek bewijst nu toch wel weer voor een groot gelijk vind ik.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

Haha. van die mental coach heb ik toevallig vanavond een lezing gehad. Werd er niet echt blij van.

Nog iets van hem geleerd?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

De grap is die spelers die voor geen meter presteerden daar erg hard aan meededen. Verbeek bewijst nu toch wel weer voor een groot gelijk vind ik.

Denk dat de fout van Verbeek bij Feyenoord ook niet zijj ongelijk was, maar meer het tempo en de manier waarop hij alle veranderingen door wilde voeren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zal het nog een keer zeggen . Het gros van het Nederlandse voetbal mist gewoon het tactisch vernuft om een dergelijke wedstrijd uit te spelen. Je ziet het gebeuren bij de kleine clubs, maar ook bij het Nationaal Elftal en de grote clubs. Mooi willen spelen, fair play, angst, met deze ingrediënten zul je nooit succes hebben tegen Italiaanse, Duitse, Portugese en in dit geval zelfs Belgische clubs, die mentaal gewoon verder lijken. Ik vond het serieus erg sneu voor AZ, maar je zag het aankomen. Ongelofelijk triest ook om te zien hoe AZ de wedstrijd vanavond probeerde uit te spelen. Terugtikken, de tegenstander steeds dichterbij laten komen, dan niet meer weten wat te doen en maar voor de overtreding gaan. Amateuristisch.

ik vond dat az het juist erg goed deed, de laatste 4 minuten was Standaard nauwelijls meer an de bal geweest, en ze poeierde de bal de tribune in toen de bal wel in eigen strafschopgebied kwam. Enkel de laatste bal werd pamiekerig weggeschopt met een vrije trap tot gevolg. Die had er gewoon nooit in mogen vliegen.... Dat kan je ze wel verwijten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik zie nu pas de uitslagen van gisteren, weer een doelpunt tegen in de laatste minuut. Hoeveel goals hebben de Nederlandse clubs eigenlijk tegen gehad in de laatste vijf minuten van wedstrijden dit seizoen? Voor mijn gevoel elke speelronde wel een keer. Moeten misschien een sleren een wedstrijd uit te spelen...

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

Dit jaar eindigden de drie 'derby's der lage landen' op 1-1. Dat belooft voor Ajax-Anderlecht

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

maar om nu te zeggen dat ik er blij mee ben.....

Ik denk dat iedereen wel zag dat het 1-1 zou worden...

Spetie

• 38871 berichten
  • 8229 stemmen

Zavo schreef:

Ik zie nu pas de uitslagen van gisteren, weer een doelpunt tegen in de laatste minuut. Hoeveel goals hebben de Nederlandse clubs eigenlijk tegen gehad in de laatste vijf minuten van wedstrijden dit seizoen? Voor mijn gevoel elke speelronde wel een keer. Moeten misschien een sleren een wedstrijd uit te spelen...

Deed PSV vorige week anders netjes, door in de 93e minuut de winnende binnen te schieten.

stinissen (crew films & series)

• 23511 berichten
  • 77028 stemmen

AZ eruit door falen trainer dat is duidelijk ik had al niet begonnen met die luie hond van een Mounir El Hamdaoui die alleen maar bal verlies had en een schaars die alleen in de achteruit kan spelen en nog langzamer in de omschakeling is als mijn oma ed dan heb je nog Dembele die echt alleen maar elke snelheid uit de aanval haald.

En dan die onmundige domme wissel door de beste en gevaarlijkste man van het veld tussen wisselen (lens) terwijl je weet dat de Belgen komen en via een snelle speler als lens op de counter kan spelen.

Eigenlijk is het een aanfluiting als Haar zulke beslissingen kan nemen het is gewoon een veld trainer maar van tactiek

heeft hij nog nooit gehoord.

Daarom zijn de Belgen opgrond van deze feiten terecht door .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.