• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.449 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nu al dé topper van het wk. Brazilië-Portugal. Wát een affiche en dat op mijn verjaardag . Doorgang naar de tweede ronde moet in principe zeer goed te doen zijn met Noord-Korea (5-0) en Ivoorkust (1-0) als tegenstanders. Verder geen poule des doods, maar ik denk dat Nederland eigenlijk wel de moeilijkste groep heeft. In de zin dat het lijkt dat het de enige poule is waar geen enkel land voor spek en bonen bij zit. Japan, Kameroen en Denemarken zijn drie meer dan waardige tegenstanders.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat dacht je van Italie met oa Nieuw Zeeland en Algerije?

Oranje's groep is wel te doen. Moet je zeker 1e en anders 2e kunnen worden.

Portugals groep is het zwaarst en die van Duitsland het meest boeiend met Australie, Ghana en Servie. Met wat pech voor hun vliegt Duitsland er zo maar uit. Let's hope

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

Nu al dé topper van het wk. Brazilië-Portugal. Wát een affiche en dat op mijn verjaardag . Doorgang naar de tweede ronde moet in principe zeer goed te doen zijn met Noord-Korea (5-0) en Ivoorkust (1-0) als tegenstanders. Verder geen poule des doods, maar ik denk dat Nederland eigenlijk wel de moeilijkste groep heeft. In de zin dat het lijkt dat het de enige poule is waar geen enkel land voor spek en bonen bij zit. Japan, Kameroen en Denemarken zijn drie meer dan waardige tegenstanders.

Het leuke is wel dat de nummer twee uit jullie poule zeer waarschijnlijk Spanje treft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Brazilie wint van Portugal 2-1, Portugal wint van Noord Korea met 2-0 en speelt 1-1 tegen Ivoorkust(Duitsland kon er laatst ook uiteraard in de 93e minuut thuis maar net 2-2 tegen maken). Lijkt me wat realistischer en hoop dat dat genoeg is om die Portugezen lekker uit te zwaaien. En verder is er op een eindtoernooi nooit een ploeg bij die voor spek en bonen speelt. Nederland had het met het oefenpotje tegen Japan ook niet echt naar zijn zin, maar wij gaan wel redelijk safe door.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat dacht je van Italie met oa Nieuw Zeeland en Algerije?

Oranje's groep is wel te doen. Moet je zeker 1e en anders 2e kunnen worden.

Portugals groep is het zwaarst en die van Duitsland het meest boeiend met Australie, Ghana en Servie. Met wat pech voor hun vliegt Duitsland er zo maar uit. Let's hope

Denk het niet. Japan speelt altijd wel degelijk voetbal, Kameroen is een bikkelploeg en Denemarken is eerste in zijn groep geëindigd, nog vóór Portugal. Ivoorkust is een taaie tegenstander, maar een ploeg als Noord-Korea zit er in principe alleen bij om het doelsaldo van de andere ploegen omhoog te halen.

En wat is er sterk aan Nieuw-Zeeland en Algerije? Stellen allebei zeer weinig voor. Italië heeft hier alweer een makkie aan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Gunstige loting. Niet alleen hebben we ploegen geloot die we kunnen hebben, de tweede ronde speel je tegen de poule van Italië (vermoedelijk Paraguay of Slowakijke).

Als Nederland in vorm is ligt de weg naar de laatste acht dus in elk geval open.

Japan is veel sterker dan in de recente oefeninterland is gebleken. Daar heeft Frank de Boer ook terecht op gewezen. Denemarken laat Portugal en Zweden achter zich en is dus gewoon een sterk team. Kameroen met geweldenaar Eto'o en veel in de Franse competitie spelende fysiek beresterke spelers is wereldtop. Hoezo we hebben ons al voor de volgende ronde geplaatst? Begrijp me niet verkeerd. Ik wil dat we volgend jaar wereldkampioen worden. Dat kunnen we echter alleen maar worden als we met beide voeten op de grond blijven staan en ons wedstrijd voor wedstrijd optimaal focussen op die ene wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Denk het niet. Japan speelt altijd wel degelijk voetbal, Kameroen is een bikkelploeg en Denemarken is eerste in zijn groep geëindigd, nog vóór Portugal. Ivoorkust is een taaie tegenstander, maar een ploeg als Noord-Korea zit er in principe alleen bij om het doelsaldo van de andere ploegen omhoog te halen.

En wat is er sterk aan Nieuw-Zeeland en Algerije? Stellen allebei zeer weinig voor. Italië heeft hier alweer een makkie aan.

Ik zeg juist dat de groep van Italie erg zwak is...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik had het over moeilijke poules... Maar in ieder geval; Italië heeft het inderdaad weer getroffen. Ongelofelijk.

Het feit dat de nr2 van onze poule zeer waarschijnlijk Spanje treft is al reden genoeg voor de nr1 positie te gaan. Portugal-Brazilië belooft nog een zeer spectaculaire wedstrijd te worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij treft onze poule die van Italie. Dus Italie of Paraguay zal je dan treffen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Je moet ondertussen wel weten dat hier niet enkel Oranje-supporters berichten achterlaten . Ik zal er voortaan wel bij zeggen dat ik in de zin van Portugal spreek.

Wat Oranje betreft; lijkt mij toch wel prettig om Italië in de 1/8 finales te vermijden. Beetje hetzelfde verhaal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee joh! Ik zou een meeting met Italie geweldig vinden. Kunnen we ze nog een keer tot op het bot vernederen!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee joh! Ik zou een meeting met Italie geweldig vinden. Kunnen we ze nog een keer tot op het bot vernederen!

Italië is een ijzersterk team. Als je je verdiept in de historie van dit land zie je dat het EK voor hun altijd slechts een tussenstation is. Op het WK staan ze er altijd met het mes tussen de tanden. Daar hebben wij echt nog niet van gewonnen. Ik hoop dat ze elkaar pas in de finale treffen, omdat ik bijzonder veel sympathie voor de Italianen heb.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Loting live via radio geluisterd en wat heb ik me geergerd. Al kijken tegen wie we in de achtste finales moeten. Japan kon er niks van, Denemarken was Nederland 1 tegen Nederland 2 dus kon ook niet misgaan en het dédain waarmee over de Afrikaanse landen werd gesproken vooral door Bas Ticheler getuigde van weinig klasse en vooral weinig kennis.

Wat de poule betreft. Zal nog lastig genoeg worden en zie Nederland helemaal niet zo freewheelend door de groep heengaan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Eindelijk iemand die met twee benen op de grond blijft staan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Damn had de inzet van Calabr al geteld. Honda, Calabro blijft toch wel een erg goed duo. Nu nog scoren VVV.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Deze 6 punten thuiswedstrijd moet VVV-Venlo echt winnen. Anders gaat het moeilijk worden de nacompetitie te ontlopen. We hebben nog een half uur om dit te realiseren.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Italië is een ijzersterk team. Als je je verdiept in de historie van dit land zie je dat het EK voor hun altijd slechts een tussenstation is. Op het WK staan ze er altijd met het mes tussen de tanden. Daar hebben wij echt nog niet van gewonnen. Ik hoop dat ze elkaar pas in de finale treffen, omdat ik bijzonder veel sympathie voor de Italianen heb.

Nu doe je Oranje tekort.

Oranje en Italie kwamen met dezelfde doelen naar het EK.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

wanneer zenden ze trouwens de samenvattingen van de wedstrijden uit?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mooie WK - loting !!

Prima poule voor Nederland, toch weer de wat betere ploegen geloot uit poule 2,3 en 4 maar gelukkig Frankrijk en Portugal ontlopen.

Heb er zin in !

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Oranje en Italë zijn beiden in de kwartfinale van het vorige EK gestrand. Italië verloor daarin na strafschoppen van de uiteindelijke winnaar Spanje. Oranje werd daarin door Rusland van het veld gespeeld.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Keisuke Honda is onze verlosser!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

We hebben een gemiddeld sterke poule op het eerste gezicht, poules des doods zijn die van Duitsland en die van Brazilië, ook poule A is behoorlijk zwaar, zeker voor het thuisland.

Engeland, Italië en Spanje hebben het getroffen met een soort oefenpartijtjes

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het zijn de losers van AZ, lalala
1-0 tegen Vitesse weggeven tot 1-2 verlies. Humor.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat is een klein smetje op deze prachtige avond, omdat we anders hadden kunnen uitlopen op Vitesse.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Yes!!!! Nog erg mooie en vooral terechte overwinning voor VVV. Wel erg vervelend dat Vitesse wint. Had die graag wat verder achter VVV gehouden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand hoe het WK schema verder loopt. Zitten NL, Ita, Spa, Bra & Por aan de ene kant en Fra, Eng, Dui, Arg aan de andere kant of wordt er nog ergens gekruisd? Anders zitten we goed fout.....

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Portugal, Brazilie, Italie, Spanje en Nederland zitten inderdaad aan één kant. In ieder geval op radio zeiden ze dat we in kwartfinales Brazilie, Portugal of Spanje gingen treffen,

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou dan hebben we erg slecht geloot..... Je moet natuurlijk van iedereen kunnen winnen, maar de partijen aan de andere kant hebben een stuk makkelijkere route naar de finale...

Brazlie, Spanje, Portugal en Italië zijn nu net de landen die Nederland liever niet treft, terwijl we de 4 grote landen aan de andere kant best kunnen hebben.....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Simpele, beetje nikszeggende poule en wrs. een simpele 2e ronde. Ik word er alvast niet warm of koud van. 4x een nulletje of 3 en dan maar eens kijken wat we in de kwartfinale tegenkomen.

Uiteraard vindt Bert het allemaal weer reuze zwaar

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Enige realiteitszin is je volledig vreemd...

Voorspel een gelijkspel of nederlaag tegen de Denen, een 2-0 maar zwaarbevochten winst tegen Japan en 2-1 overwinning op een zeer taai en strijdlustig Kameroen. Afhankelijk van de eerste wedstrijd worden we groepswinnaar of niet. En dan Italië of een relatief makkelijke achtste finale en in de kwartfinale gaat het pas echt beginnen, maar het zou dan ook zomaar over kunnen zijn. De Wereldkampioen komt van de andere kant. Want daar hebben ze alle tijd om langzaam in het toernooi te groeien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.