• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.394 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Cech en Reine zijn natuurlijk allebei geen buitencategorie keepers.

stinissen (crew films & series)

• 23503 berichten
  • 77023 stemmen

wavanbuuren schreef:

Bij Juve was ie inderdaad niet best, maar bij Fullham natuurlijk wel. Als dat niet het geval was geweest had Manchester zich natuurlijk nooit gemeld.

En toch werden ze met Sar dat jaar kampioen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Grappig, aangezien hij van Fulham naar Man Utd is getransfereerd. Ik heb eens Arsenal-Fulham in die tijd gezien. Weergaloos. Fulham ging met 0-0 naar huis daar waar 7-0 verdiend was. Sar stopte namens Fulham ook eens 2 penalty's in 1 duel. En zo zijn er wel meer dingen.

En zo zijn er evenveel andere dingen. Zo goed was hij daar ook weer niet hoor. Hij werd bij Man U nota bene oorspronkelijk gehaald voor de bank.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Cech en Reine zijn natuurlijk allebei geen buitencategorie keepers.

Dan is Edwin dat ook niet echt vind ik. Onopvallende grijze muis verder en zeker niet beter dan Cech

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

En zo zijn er evenveel andere dingen. Zo goed was hij daar ook weer niet hoor. Hij werd bij Man U nota bene oorspronkelijk gehaald voor de bank.

Haha ja hoor. Want Man Utd heeft natuurlijk na Schmeichel alleen maar topkeepers gehad. Sar stond meteen in de basis zoals de bedoeling ook was.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pffff stomme loting gaat 2 uur duren.... Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Kunnen ze daar niet gewoon 32 balletjes trekken in een kwartiertje of zo......

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Blatter met z'n achterlijke grapjes. Voer je werk maar eens met fatsoen uit! Zal me echt kapot gaan lachen als een discutabele goal de finale van volgend jaar gaat beslissen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

Pffff stomme loting gaat 2 uur duren.... Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Kunnen ze daar niet gewoon 32 balletjes trekken in een kwartiertje of zo......

Gewoon door een computer laten doen, 1 seconde is lang genoeg.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Materny schreef:

Blatter met z'n achterlijke grapjes. Voer je werk maar eens met fatsoen uit! Zal me echt kapot gaan lachen als een discutabele goal de finale van volgend jaar gaat beslissen.

Ik hoop er ook steeds meer op, hoe meer controverse hoe beter, dan verandert er misschien eens wat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Beetje show is prima maar die Blatter is echt genant soms. Dikke vieze plofkop en wat een cliche's braakt de man weer. Mandela's woorden vond ik wel mooi. Jammer dat hij er niet live bij is.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand hoelaat ze ook werkelijk gaan loten?
Moet namelijk nog voor 9 uur inkopen doen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Die irritante Werthers-Original-Opa met z'n klein kinderen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zal wel vanaf 7 uur, kwart over 7 ofzo zijn.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het erge is dat NIEMAND dit wil zien, iedereen wil gewoon die loting zien. Ik heb het geluid maar uitgezet.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Bah wat een vervelend en kinderachtig reclamefilmpje voor Afrika is dit. Met als dieptepunt voetballende dieren...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ze gaan beginnen...eindelijk!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Japan is redelijk goede loting. Gelukkig geen usa

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Arme Japanners

edit: 2 vingers in de neus voor het restantje

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Smiley Haile

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nederland

Japan

Kameroen

Denemarken

Opzich wel te doen. Italië, Spanje en Engeland zijn al verder.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Prima groep, niet de makkelijkste maar wel interessante tegenstanders.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ben wel blij dat Duitsland eindelijk een pittige poule heeft. Dat is de laatste jaren wel anders geweest.........

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Net als Brazilië, ook een bijzonder pittige groep.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Oranje mag niet klagen. 3 ploegen die geen wereldtop zijn of lijken en het zijn 3 teams die aanvallend willen voetballen wat Oranje zal helpen aangezien we juist meestal kapot gaan tegen stugge defensieve teams.

Lekkere loting voor Portugal en Duitsland

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Godzijdank dat ik de maandag vrij heb. De openingswedstrijd van Nederland wil ik namelijk serieus niet missen '' de overige trouwens ook niet''

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik les zou hebben, dan was ik wel vrij die dag. Ga echt geen Oranje missen. Hoop alleen dat ik met mn baantje niks van Oranje ga missen. Anders maar ontslag nemen in mei

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij gaat dit niet moeilijk worden voor oranje.

Leuk duel trouwens Engeland-USA

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuk, een aziatische, afrikaanse en europese tegenstander. Worden lastige wedstrijden, vooral de Denen moeten niet onderschat worden. Japan lijkt me buitens huis niet veel soeps.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Gunstige loting. Niet alleen hebben we ploegen geloot die we kunnen hebben, de tweede ronde speel je tegen de poule van Italië (vermoedelijk Paraguay of Slowakijke).

Als Nederland in vorm is ligt de weg naar de laatste acht dus in elk geval open.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

Vooral de poule van Brazilië is erg aantrekkelijk. Ik hoop dat Ivoorkust en Noord-Korea gaan stunten en Brazilië en Portugal uit het toernooi knikkeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.