• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.412 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kerel, wat is je probleem toch elke week weer?

Wij hebben geen kwart miljard geinvesteerd in een nieuwe selectie. En wij zijn doorgegaan in de beker, zij eruit. Dat zijn de 2 grote verschillen.

Toch blijft het een beetje misplaatst om zo'n team uit te lachen, terwijl je eigen team met de hakken over de sloot door is, tegen een zeer middelmatig team. Ben benieuwd of ajax het redt in de volgende ronde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Madrid heeft wel de pretentie een Europese topclub te zijn en als je zoveel investeert en bijna alle zogenaamde toppers hebt ingekocht is deze afgang van 4-0 tegen zo'n lullig suburb-clubje toch echt lachwekkend te noemen. Ik zou graag zeggen dat Ajax ook een Europese topclub is, maar daar is de huidige selectie gewoon net te mager voor. Als Ajax met 4-0 had verloren van Dordrecht had dit duidelijke consequenties gehad voor trainers/spelers. Ajax won uiteindelijk gewoon terecht met zeer pover spel weliswaar. Met de hakken over de sloot de eerste potjes winnen kan vaak tot hele mooie eindprestaties leiden. Ik denk dan ook dat Ajax in de beker de finale in ieder geval gaat halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Toch blijft het een beetje misplaatst om zo'n team uit te lachen, terwijl je eigen team met de hakken over de sloot door is, tegen een zeer middelmatig team. Ben benieuwd of ajax het redt in de volgende ronde.

Jij moest toch ook lachen om Ajax tegen Dordt terwijl Feyenoord Den Bosch ook niet bepaald van de mat afspeelde.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Jij moest toch ook lachen om Ajax tegen Dordt terwijl Feyenoord Den Bosch ook niet bepaald van de mat afspeelde.

Ik vertelde alleen dat ik genoten heb. Dat jij dan zelf invult dat dit is, omdat ajax zo slecht was, moet je zelf weten.

Daarnaat was Feyenoord niet goed tegen den Bosch, maar was er 0 moment dat het er op leek dat den Bosch zou winnen. Dat was met Dordt wel iets anders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou, die 100% kans in de derde minuut dan? Wil geen pijnlijke herinneringen naar boven halen maar afkeer tegen Real Madrid kan ik wel goed begrijpen en moedig ik ten zeerste aan.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Je mag toch best lachen om Madrid, terwijl je eigen clubje het ook slecht doet? Ik vind dat helemaal niet zo erg eigenlijk. Elke club speelt wel eens een slechte wedstrijd...

Het is natuurlijk een schande dat Real eruit ligt (van het geld dat Ronaldo heeft gekost kan Alarcon de rest van de 21ste eeuw de rekeningen betalen).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens, en als Atlético supporter moet je toch ergens je plezier vandaan halen dit seizoen .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Je mag toch best lachen om Madrid, terwijl je eigen clubje het ook slecht doet? Ik vind dat helemaal niet zo erg eigenlijk. Elke club speelt wel eens een slechte wedstrijd...

eens maar hoef je niet meteen over losers te lullen.

Het is natuurlijk een schande dat Real eruit ligt (van het geld dat Ronaldo heeft gekost kan Alarcon de rest van de 21ste eeuw de rekeningen betalen).

het is ook een schande dat ajax pas in de 120 minuut doorgaat. onverdiend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Ik vind het wel eens een keer leuk een kritische Ajax supporter

Ik ook. Ben het zelf ook, maar laten we vooral het cliche in stand houden dat ik alleen maar positieve dingen roep

Als ik jou er blij mee kan maken....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nogmaals, zie het verschil eens tussen Ajax en Real. Real zou de betere spelers ter wereld moeten bezitten. Wij niet. Maar als je eens terug zou lezen, dan las je ook dat ik dood schaamde voor Dordrecht-Ajax. Alleen is Ronaldo of Kaka alleen al meer waard dan de hele Ajax selectie.

@ combi; ik noem Real losers ja en dat zeg ik nog steeds. Als zon Perez denkt dat je met een kwart miljard alles kan winnen, dan is het schitterend dat een 4de klasser het tegendeel al bewijst. Barcelona pakt de titel en ik ben voor elke club die tegen Real in de CL speelt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

@ combi; ik noem Real losers ja en dat zeg ik nog steeds. Als zon Perez denkt dat je met een kwart miljard alles kan winnen, dan is het schitterend dat een 4de klasser het tegendeel al bewijst. Barcelona pakt de titel en ik ben voor elke club die tegen Real in de CL speelt.

Zeer vergelijkbaar met hoe ik over NV Ajax denk.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Die zijn er wel meer. Het probleem is dat de zogenaamde echte supporters je dan meteen afserveren als nepsupporter.

Ik dacht dat de kritische supporters juiste de echte supporters waren (bij Ajax dan). Lees.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het beleid (en meestal ook het spel) is zo slecht geweest de afgelopen tien jaar, dat niemand je meer serieus neemt als je niet kritisch bent daarover denk ik. A&L heeft af en toe een beetje een roze bril op, maar verder zijn juist de meeste ajacieden hier op het forum (en ook elders) toch wel redelijk kritisch.

De opmerking van timbo slaat dan ook nergens op.

Net zo goed als je uit tegen AZ, thuis tegen Feyenoord en 2x Zagreb 4x wint met redelijk veldspel, dat je daarover gematigd positief mag zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja en een fles wijn naar Blom is ook wel op zijn plaats .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat had ik voor de wedstrijd al gedaan, een hele kist, wees daar maar niet bang voor. Anders had Feyenoord natuurlijk met gemak gewonnen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Het beleid (en meestal ook het spel) is zo slecht geweest de afgelopen tien jaar, dat niemand je meer serieus neemt als je niet kritisch bent daarover denk ik. A&L heeft af en toe een beetje een roze bril op, maar verder zijn juist de meeste ajacieden hier op het forum (en ook elders) toch wel redelijk kritisch.

De opmerking van timbo slaat dan ook nergens op.

Net zo goed als je uit tegen AZ, thuis tegen Feyenoord en 2x Zagreb 4x wint met redelijk veldspel, dat je daarover gematigd positief mag zijn.

De laatste 10 jaar vind ik weer zon rare term. Jij kent alle seizoenen nog? In de periode Koeman had Ajax een prima periode met ook genoeg sterk spel en prijzen. Onder Ten Cate speelde Ajax ook mooi voetbal en onder Jol regelmatig ook. In die 10 jaar was maar 1 seizoen echt een totale ramp en dat was onder Blind. In alle andere jaren deden we bijna altijd wel tot het einde mee.

Maar bij Ajax heeft het beleid de laatste jaaaaaaren wel gefaald ja. Veel matige spelers, veel dure spelers, veel te veel wisselingen bij de coach, staf, TD en bestuur en sportief krijg je dan een zootje.

Maar nu staat er een sterk bestuur met Coronel, doet vd Boog het prima als AD en heeft Ajax met Jol weer een goed die ook de jeugd de kans zal geven. En Jol bezit visie.

Ik ben juist erg kritisch op Ajax. Niemand liever dan ik ziet graag weer de mooie tijden terug komen. Maar ik ben niet zon persoon als combi die de hele dag maar dan de club af gaat zeiken. En hier lopen ook een paar lieden die Ajax niet moeten maar wel normaal erover praten. Maar er lopen er ook een paar die elke kans aangrijpen om weer te mogen klagen. Die lieden doen me dan ook weinig. Ik denk dat Ajax fans zon hoge standaard hebben door het verleden, dat zij de eersten zijn die slecht spel zien en het laten blijken. Er wordt genoeg geklaagd op de tribunes in Amsterdam. Die fluitconcerten geven aan dat het altijd beter kan. Daarom wordt er bij een 3-0 voor op Feyenoord soms nog gemopperd.

Maar zoals ik net al zei, als lieden als timbo het cliche in stand willen houden dat ik door een roze Ajax bril kijk en niks kritisch durf te noemen, so be it. Zit ik niet mee verder.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik loop mn club niet af te zeiken maar het beleid en er is nog steeds niks veranderd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dan moet je toch eens Ajax goed gaan volgen combi. Er is namelijk heel veel veranderd, maar schijnbaar kan je dat niet opmerken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De laatste 10 jaar vind ik weer zon rare term. Jij kent alle seizoenen nog? In de periode Koeman had Ajax een prima periode met ook genoeg sterk spel en prijzen. Onder Ten Cate speelde Ajax ook mooi voetbal en onder Jol regelmatig ook. In die 10 jaar was maar 1 seizoen echt een totale ramp en dat was onder Blind. In alle andere jaren deden we bijna altijd wel tot het einde mee.

Maar bij Ajax heeft het beleid de laatste jaaaaaaren wel gefaald ja. Veel matige spelers, veel dure spelers, veel te veel wisselingen bij de coach, staf, TD en bestuur en sportief krijg je dan een zootje.

Maar nu staat er een sterk bestuur met Coronel, doet vd Boog het prima als AD en heeft Ajax met Jol weer een goed die ook de jeugd de kans zal geven. En Jol bezit visie.

Ik ben juist erg kritisch op Ajax. Niemand liever dan ik ziet graag weer de mooie tijden terug komen. Maar ik ben niet zon persoon als combi die de hele dag maar dan de club af gaat zeiken. En hier lopen ook een paar lieden die Ajax niet moeten maar wel normaal erover praten. Maar er lopen er ook een paar die elke kans aangrijpen om weer te mogen klagen. Die lieden doen me dan ook weinig. Ik denk dat Ajax fans zon hoge standaard hebben door het verleden, dat zij de eersten zijn die slecht spel zien en het laten blijken. Er wordt genoeg geklaagd op de tribunes in Amsterdam. Die fluitconcerten geven aan dat het altijd beter kan. Daarom wordt er bij een 3-0 voor op Feyenoord soms nog gemopperd.

Maar zoals ik net al zei, als lieden als timbo het cliche in stand willen houden dat ik door een roze Ajax bril kijk en niks kritisch durf te noemen, so be it. Zit ik niet mee verder.

Ik zei ook bewust meestal bij het veldspel. Het eerste jaar onder Koeman was goed. Wat Koeman in zijn laatste jaar allemaal heeft gepresteerd krijg ik nog een wegtrekker van.

Ten Cate was vaak aardig, maar zat er ook te vaak een zeperd tussen.

En vergeet niet: Bij de laatste 10 jaar zaten onder Wouters, Wouters / Westerhof, Koeman / Blind, Blind en Bassie gewoon vijf dramatische jaren.

Het bestuur vind ik nog niets bewezen hebben. Coronel zie of hoor je nooit, dus daar kan ik niet over oordelen. Vd Boog heeft nog alles te bewijzen, die geeft af op de afgelopen jaren, maar moet eerst zelf maar eens laten zien het beter te doen.

In Jol heb ik net als jij vertrouwen. Het veldspel is vaak genoeg niet al te best, maar er zit in elk geval balans in het elftal en dat is juist wat we vaak hebben gemist. Ik ben alleen bang dat de selectie niet sterk genoeg is. Mannen als Aisatti, Sulemani en Atouba zullen hun oude niveau moeten gaan halen (waar ik helaas een hard hoofd in heb) , want met Anita's, Siem de Jong's en Kennedy's gaat het hem niet worden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

herman78 schreef:

Daar ben ik het ook wel mee eens, hoor. Uiteraard mag je lachen om een club als Real dat verliest tegen zo'n clupje. Ongeacht de resultaten van je eigen team. Was een beetje jennen van mijn kant.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

R.I.P. Robert Enke!

http://www.youtube.com/watc...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nou kos wat vind je ervan

Wiljan Vloet

blij,

niet blij,

afwachten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

In ieder geval slechte zaak voor PSV. Was daar goed bezig in jeugd. Blijf me ook afvragen waarom clubs zo vaak oud trainers hoofd jeeugdopleidingen en technisch directeur maken. Die hebben nog bijna allemaal de ambitie om zelf nog een keer op het veld te staan.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Combi is er zo ondersteboven van dat ie zich meteen maar uitgeschreven heeft?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik weet niet of er nog schaatsvolgers zijn, maar ik vind het persoonlijk wel zeer aardig dat er zich met Gerritsen, Smeekes en Mulder opeens drie medaillekandidaten melden voor de Olympische Spelen. Dat hadden we toch vorig jaar (op Gerritsen na misschien) niet durven hopen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik volg het schaatsen alleen tijdens de Olympische winterspelen. Het is op dit moment nog veel te vroeg te voorspellen wie er tijdens dat evenement in topvorm zijn.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat is zeker waar. Maar tot nu toe leek het er op dat we bij voorbaat kansloos zouden zijn op de kortste afstand. Dat is nu anders.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Het Nederlandse kwalificatiesysteem deugt sowieso niet. De Nederlandse schaatsers moeten veel te vaak pieken. Eerst moeten ze zich kwalificeren voor de world cups. Dan moet een aantal vervolgens nog een keer kwalificeren voor de World Cups en daarna volgt dan nog het OKT.

Kortom wij moeten nu al in vorm zijn terwijl mannen en vrouwen uit minder grote schaatslanden het hele jaar kunnen toewerken naar de Spelen. De verhoudingen liggen dus niet zo als dat gebruikelijk is.

Wat overigens niet wegneemt dat de tijden van Gerritsen, Mulder en Smeekens meer dan uitstekend zijn.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heeft dat niet gewoon te maken met het feit dat Nederland altijd een ontzettend brede lichting heeft aan potentiële Olympiers? Er moet gewoon zo snel mogelijk een schifting gemaakt worden, en als je dat over meerdere meetpunten verdeelt kun je ook nog vormbehoud in de vergelijking meenemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.