• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.391 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

otherfool schreef:

Wel leuk en aardig maar Aisatti heeft het nooit getoond bij PSV (onder 4 trainers), niet bij Jong Oranje en ook niet bij Ajax. De nieuwe Youssef Hersi.

Goede vergelijking. Die zou destijds Nederland wel even wereldkampioen maken en speelt nu ergens in Griekenland, geloof ik.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Goede vergelijking. Die zou destijds Nederland wel even wereldkampioen maken en speelt nu ergens in Griekenland, geloof ik.

Volgens Henk Spaan beter dan Johan Cruijff.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Volgens Henk Spaan beter dan Johan Cruijff.

Henk Spaan heb ik toch nooit meer serieus genomen sinds hij zich gescheiden had van Harry Vermeegen. Of was het nou andersom?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ach, de zaterdagse column van Henk Spaan is één van de vermakelijkste stukjes voetbaljournalistiek. Al ben ik het er ook lang niet altijd mee eens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Robert Enke is dood, hij zou zich voor de trein hebben gegooid.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik hoef Aissati niet te verdedigen. Ik ben blij met hem en hij zal het nog tonen bij Ajax.

En over Enke, trage nieuws zeg. Ze zeggen wel eens dat keepers een beetje gek zijn he...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Real Madrid .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha wou het net posten. Na een 4-0 vernedering tegen de slager en bakker van Alcorcon weet Real nu liefst 1-0 in de slotfase thuis van hen te winnen. Goal vd Vaart, dat gelukkig weer wel. Wat ik zo lees is dat hij grote inzet toonde als 1 van de weinigen. Maar wat een losers in Madrid

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Triest nieuws. Denk dat het verlies van zijn dochter er wel mee van doen heeft gehad uiteindelijk, ook al is het lang geleden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gevolgd door goed nieuws ! Flink de deksel op de neus van dat zieke clubje gemept! Nu Barca er nog overheen walsen volgende maand, en het is feest!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoef Aissati niet te verdedigen. Ik ben blij met hem en hij zal het nog tonen bij Ajax.

Dat roep je nu al maanden. Voorlopig is alleen nog maar je ongelijk aangetoond in de tussentijd. Hoelang moet zijn wanprestatie nog aanhouden wil je je ongelijk toegeven?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Welke wanprestatie? Hij heeft een paar prima duels gespeeld en een paar waar hij wat anoniem speelde.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tuurlijk, prima duels. Vandaar dat ie nu zo hoog staat in de topscoorders en assist lijsten.

Aissatti heeft dit seizoen nog niets van belang gedaan. Dat kun je toch gewoon een keer toegeven? Is niks mis mee hoor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hebben jullie Manucharyan al bij Haarlem zien spelen? Wat is jullie mening over hem? Het is nog geen Ajax niveau maar je ziet hem wel groeien, hij doet het erg goed daar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zei al eerder dat hij nog niet heel super nu is. Maar ik vind hem in een stel duels ook gewoon nuttig zonder echt uit te blinken. Had hem er tegen Twente graag bij gehad voor extra creativiteit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niet mee eens hoor. Hij is het gehele jaar al compleet onzichtbaar. Pas 2 goals in 22 wedstrijden sinds hij gekomen is, en vrijwel geen assists. Hij laat niemand beter voetballen, en voegt verdedigend helemaal niets toe.

Zeer jammer.

Hij heeft potentie, dat heeft hij bij Twente wekelijks laten zien. Maar net als bij Mickey, komt het niet eruit nu.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

Hebben jullie Manucharyan al bij Haarlem zien spelen? Wat is jullie mening over hem? Het is nog geen Ajax niveau maar je ziet hem wel groeien, hij doet het erg goed daar.

Heb maar 1 wedstrijd gezien van hem in dienst van Haarlem, en wat samenvattingen. Het is moeilijk te oordelen hoe iemand er voor staat, als hij tegenover wat ondermaatste verdedigers z'n acties maakt. Maar hij leeft op, en blijkt weer plezier te hebben in het spelletje. Dat is de basis waarop je moet doorgaan.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zei al eerder dat hij nog niet heel super nu is. Maar ik vind hem in een stel duels ook gewoon nuttig zonder echt uit te blinken. Had hem er tegen Twente graag bij gehad voor extra creativiteit.

Net zei je nog dat ie een aantal wedstrijden prima heeft gespeeld.....

Dat is toch wel wat anders dan nuttig zonder uit te blinken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, vond hem een paar duels heel aardig spelen, zonder echt groots te zijn in de score. Hij is geen Sneijder die veel scoort of assists geeft. Wel maakt hij voetballend de ploeg sterker.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Smaken verschillen en gelukkig mag dat. Ik blijf je opmerkingen rond Aisatti alleen zo onbegrijpelijk vinden. Ik heb dit seizoen alleen nog maar een Aisatti gezien die in een redelijk traag tempo aan een actie begon, zich vastliep en vervolgens of een tikkie breed gaf, of de bal verloor.

En aan de eerdere reacties te zien ben ik niet de enige.

Maar goed, we komen er toch niet uit.

Laat ik maar afsluiten met de opmerking: Ik hoop van harte dat ik je aan het eind van het seizoen gelijk moet geven.

Het zou alleen wel leuk zijn als je dat andersom ook eens op kan brengen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar wat een losers in Madrid

nee ajax was lekker tegen dord.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Aissati deed het verleden seizoen gewoon erg goed toen hij terug kwam van een blessure, dit jaar is het weer gewoon niks maar heeft natuurlijk ook met de spelstijl te maken.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Kai schreef:

Hij bloeit wel weer op inderdaad. Hij is geloof ik de enige speler die zich heeft laten verhuren aan Haarlem. Ook Sarpong, Martina en nog wat andere Jong Ajax spelers hadden die optie maar wilden niet in de Jupiler League spelen. Ik denk dat die spelers in de winterstop nog maar een keer goed moeten nadenken of ze misschien alsnog in Haarlem willen gaan voetballen. Als ik me niet vergis heeft Gregory van der Wiel ook nog een jaartje Haarlem achter de rug en die is er ook niet minder van geworden me dunkt.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

combi schreef:

(quote)

Het scheelt toch wel iets. Een Nederlandse topclub tegen één van de aantrekkelijkste teams uit de Jupiler League of een team dat zojuist meer dan 200 miljoen uitgeeft en dan uitgeschakeld wordt tegen een vierdedivisieclub waar alle spelers op amateurbasis spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alcorcon is gewoon betaald voetbal hoor, er zijn wat spelers die op amateurbasis spelen maar grotendeels niet. Borja Perez speelt er zelfs

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik heb best sympathie voor Madrid maar dat was natuurlijk een heerlijke, ouderwetse, bekerafgang. Dat soort verhalen maakt voetbal leuk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bovendien is Alcorcon ook een prachtige Madrileense club en Borja Perez was de beul. Erg mooi nadat hij afgeserveerd was bij Real. Alcorcon heeft een begroting van 1,2 miljoen, het verschil is schrijnend. Echt een prestatie van jewelste.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

(quote)

Kerel, wat is je probleem toch elke week weer?

Wij hebben geen kwart miljard geinvesteerd in een nieuwe selectie. En wij zijn doorgegaan in de beker, zij eruit. Dat zijn de 2 grote verschillen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ik vind het wel eens een keer leuk een kritische Ajax supporter

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

timbo_ schreef:

Ik vind het wel eens een keer leuk een kritische Ajax supporter

Die zijn er wel meer. Het probleem is dat de zogenaamde echte supporters je dan meteen afserveren als nepsupporter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.