- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Tsja, om Jol over 1 kam te scheren met de 2,5 miljoen mensen die voor Ajax zijn in dit land is wat overdreven natuurlijk.
Zelfde verhaal als Harm van Veldhoven vorig jaar toch?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Scheidsrechters zijn gewoon kleine foutjes van de natuur.
Misschien dat de aarde nog iets verder moet evolueren om dit in orde te krijgen of ze moeten eindelijk eens de beelden mogen terughalen tijdens de wedstrijd, maar ja dan moet Blatter eerst 10 keer doodgaan geloof ik.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Maar de beste complottheorieën komen toch echt uit Kerkrade en Amsterdam...
Zag laatst een interview met een AZ-er die meende dat het failliet van DSB allemaal bekokstoofd is in Amsterdam om zo AZ van de titel te houden.. zo erg heb ik ze nog nooit uit Amsterdam gehoord 
Sowieso is het voor de provincialen altijd: "Ja maar, Studio Sport is pro-ajax, de arbitrage is pro-ajax, de bal is pro-ajax en vierkant, het gras is pro-ajax en wij hier in Tjeerkenpoependal worden altijd over het hoofd gezien, boehoe".
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als het Cissé in plaats van Affelay was geweest had ie vast wat anders geroepen
Nee hoor, van mij mag het spelletje namelijk best wat ruwer. Maar had een Ajakkescied het gedaan dan was ik voor donkerrood, maar dat ben ik al bij een hele kleine overtreding. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ik zie m net weer en hij vliegt er flink in, maar het is gewoon op de benen en niet vaan achter, noch met gestrekt been. Geel dus.
Gewoon op de benen... wat had hij moeten doen om rood te krijgen van jou? Een flying kick tegen zijn hoofd aan?
Maar goed dat jij geen scheidsrechter bent. Op nog meer gebroken botten en langdurig geblesseerde spelers zit niemand te wachten. Maar gelukkig geef je ook al toe partijdig te zijn dus serieus hoeven we je ook niet meer te nemen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Neem aub de moeite gewoon Ajax ipv Ajaks te zeggen. Ik vind mensen die dat soort namen gaan verbasteren altijd zo treurig.
Idd, wij zeggen gewoon Joden.
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Idd, wij zeggen gewoon Joden.
.
Na jullie knappe 0-1 tegen het altijd lastige RKC mag je van mij best wat frustaties tonen hoor 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Heeft Demy de Zeeuw trouwens een hersenschudding of -beschadiging opgelopen toen ie eraf moest? Ik hoorde hem namelijk na de wedstrijd roepen dat Ajax de betere ploeg was.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Deze al gezien?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heeft Demy de Zeeuw trouwens een hersenschudding of -beschadiging opgelopen toen ie eraf moest? Ik hoorde hem namelijk na de wedstrijd roepen dat Ajax de betere ploeg was.
1e helft vond ik Ajax ook net iets scherper. Maar overall was het toch Twente denk ik. Maar de 1-0 nederlaag vind ik weer jammer, want het was normaal zon 0-0 wedstrijd.
Revanche maar in Amsterdam nemen na de winterpauze.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De kop van die keeper haha meesterlijk 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Misschien iets voor vd Gijp vanavond.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
1e helft vond ik Ajax ook net iets scherper. Maar overall was het toch Twente denk ik. Maar de 1-0 nederlaag vind ik weer jammer, want het was normaal zon 0-0 wedstrijd.
Revanche maar in Amsterdam nemen na de winterpauze.
1ste helft misschien heel iets alhoewel Ajax op dat schot van Suarez en zijn ego trip (als ie de bal afgespeeld had was het een doelpunt ws) na geen kans gecreeerd. 2e helft was duidelijk voor Twente. Jammer dat de eindpass steeds net niet aankwam, maar de 2-0 hing meer in de lucht dan de gelijkmaker.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ook niet gek als je meer ruimte krijgt, want voetballen kan Twente wel. Beide ploegen waren aan elkaar gewaagd, alleen ontbrak voorin (aan beide kanten) de scherpte.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
1ste helft misschien heel iets alhoewel Ajax op dat schot van Suarez en zijn ego trip (als ie de bal afgespeeld had was het een doelpunt ws) na geen kans gecreeerd. 2e helft was duidelijk voor Twente. Jammer dat de eindpass steeds net niet aankwam, maar de 2-0 hing meer in de lucht dan de gelijkmaker.
Je doet net alsof Twente een hand vol kansen had. Twente had de goal, de kopbal van Kufo en Perez die op Stekelenburg rende. Ajax had 2x Suarez in de 1e helft. Zoveel ontliep het elkaar niet. Uitgespeelde kansen waren er nauwelijks. Ajax had met meer lef moeten spelen.
Ik kan wel leven met de nederlaag hoor. Ajax heeft het aan zichzelf te wijten.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Je doet net alsof Twente een hand vol kansen had. Twente had de goal, de kopbal van Kufo en Perez die op Stekelenburg rende. Ajax had 2x Suarez in de 1e helft. Zoveel ontliep het elkaar niet. Uitgespeelde kansen waren er nauwelijks. Ajax had met meer lef moeten spelen.
Ik zeg ook niet dat Twente uitgespeelde kansen hadden, maar wel dat het iets makkelijker voetbalde dan Ajax in de 2e helft. Die bal op de kruising noem ik trouwens geen eens een kans. Gewoon een schot op puur geluk. Die andere had een goal moeten zijn als ie niet zo egoistisch was geweest. Maar Twente kon 90 minuten lang geconcentreerd blijven, waar Ajax 1 moment niet geconcentreerd was. En dat werd gelukkig voor ons gelijk afgestraft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gewoon op de benen... wat had hij moeten doen om rood te krijgen van jou? Een flying kick tegen zijn hoofd aan?
Maar goed dat jij geen scheidsrechter bent. Op nog meer gebroken botten en langdurig geblesseerde spelers zit niemand te wachten. Maar gelukkig geef je ook al toe partijdig te zijn dus serieus hoeven we je ook niet meer te nemen.
Ach, bij Rugby overleven ze de tackles ook...
En ik zie niet in waarom door mijn fundamentalistische afkeer van Ajax, niet serieus te nemen zou zijn als het en speler van ADO betreft... Hij mist nu waarschijnlijk de wedstrijd tegen feyenoord, dus ik zou zelfs voor moeten zijn uit dat oogpunt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg ook niet dat Twente uitgespeelde kansen hadden, maar wel dat het iets makkelijker voetbalde dan Ajax in de 2e helft. Die bal op de kruising noem ik trouwens geen eens een kans. Gewoon een schot op puur geluk. Die andere had een goal moeten zijn als ie niet zo egoistisch was geweest. Maar Twente kon 90 minuten lang geconcentreerd blijven, waar Ajax 1 moment niet geconcentreerd was. En dat werd gelukkig voor ons gelijk afgestraft.
Zo kan je alles wel nuanceren. Suarez maakte die actie. Ik denk dat je onderhand wel kan stellen dat Suarez niet zo veel geluk heeft, maar gewoon heel veel kwaliteit heeft. Er tussendoor glippen en plots uithalen is een handelsmerk van hem geworden.
Zo kan ik ook wel zeggen dat de goal nogal mazzel was doordat vd Wiel zat te slapen. Maar ik kan het ook gewoon een prima kopbal noemen. Iets met glas dat halfvol of halfleeg is...
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Zo kan je alles wel nuanceren. Suarez maakte die actie. Ik denk dat je onderhand wel kan stellen dat Suarez niet zo veel geluk heeft, maar gewoon heel veel kwaliteit heeft. Er tussendoor glippen en plots uithalen is een handelsmerk van hem geworden.
Zo kan ik ook wel zeggen dat de goal nogal mazzel was doordat vd Wiel zat te slapen. Maar ik kan het ook gewoon een prima kopbal noemen. Iets met glas dat halfvol of halfleeg is...
Jol had er van te voren nog zo op gehamerd: Kijk uit voor die vrije trappen want hun hebben Theo en Kenneth. Daar is dus niets mazzel aan. En Suarez is absoluut de beste aanvaller van de eredivisie, dat staat niet ter discussie. Maar vanuit zo'n hoek een schot lossen noem ik geen kans, sorry.
Nu hopen dat Ruiz deze lijn ook nog even internationaal kan doorzetten en er nog een paar inschiet/kopt , of een assist geeft , tegen Luis 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind het maar niks, dat regelmatige gedoe met interlands. Had liever gewoon competitie gehad van het weekend. En nota bene zaterdag tijdens Italie-Nederland ben ik niet thuis dus heb er sowieso niks aan 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Echt onzin, Ajax kon gewoon niet beter omdat Janssen en Brama het middenveld volledig in handen hadden. Gabri was erg zwak zoals normaal en Enoh... nou, laat ik daar maar geen woorden meer aan vuil maken wat een drama.
Dat dan de enige fatsoenlijke middenvelder, De Zeeuw, gewisseld werd mag wel de domste wissel van het jaar heten, tenzij hij geblesseerd was of zo maar daarover lees ik niks.
Maar simpel gezegd was het bepaald geen wonder dat Ajax niks creëerde. Lag gewoon aan het middenveld. Hadden ze 2 uur langer gespeeld was er nog niks gecreëerd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien moet je dan toch eens vaker het voetbalnieuws volgen voordat je met domme teksten komt kos.
Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Fysieke ongemakken De Zeeuw en Pantelic vallen mee
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Zoals ik al zei, tenzij hij geblesseerd was. Maar dat is duidelijk dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een fysiek ongemak, eenn beetje kerel speelt gewoon door. Neem bvb. Agüero
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Echt onzin, Ajax kon gewoon niet beter omdat Janssen en Brama het middenveld volledig in handen hadden.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Dat is ook gewoon kul en dat zeg ik ook helemaal niet. Ik reageerde op dat Ajax het aan zichzelf te wijten had en met meer lef moest spelen, daar heeft het geen reet mee te maken, het lag aan Twente.
Bovendien is Ajax veel makkelijker te neutraliseren als je dat middenveld pakt, dat bleek nu wel. Twente kan ook nog via de flanken alleen Stoch raakte geen bal goed en Nkufo heeft zn periode momenteel niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je leutert onzin. Ajax kan je neutraliseren, maar dan hebben we vaak ook nog een Suarez die ongrijpbaar is. Zoals Twente dat dan kan hebben met Stoch of Ruiz. Gister had Ajax Twente gewoon behoorlijk geneutraliseerd. Niemand werd echt gevaarlijk en dat was ook ons minpunt, want wij konden het door al dat werk ook niet echt worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ach, bij Rugby overleven ze de tackles ook...
Och bij K1 overleven ze vuistslagen in het gezicht ook...
Volgens mij mag je bij rugby ook het veld af als je een tackle inzet zoals van den Bergh het deed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.