- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hij haakt 'm gewoon halverwege zijn scheenbeen met de bedoeling 'm te tacklen, zag er echt geen aanval in.
Laten we het er ophouden dat Affelay een extra scharnier in zijn knie had gehad als de tackle van Van den Bergh gelukt was.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat is er mis met Sneijder dan? Die heb ik nou niet mensen doormidden zien hakken?
Op verzoek:
YouTube - Voetbal Nederland - Japan Irritatie de Jong en Sneijder
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
whehe, ok die is misselijk. Maarja das ook het enige toch?
Kijk trouwens geen NL elftal wedstrijden rond het middaguur, wat een tijden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Net of dit de Sneijder is die we normaal kennen. Ik zie hem nu al een jaar of 8 ofzo voetballen en hij is verre van een speler die bekend staat om dit soort vieze actie's.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Irriteer me aan niemand zo erg als aan Sneijder. Vind dit dan ook wel bij hem passen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je krijgt ook een schorsing op basis van het vergrijp, dat zou in dit geval gewoon 3 maanden moeten zijn. Dat hij normaal niet zo is, maakt het niet minder erg.
Ik snap alleen niet hoe je het in je hoofd haalt zo'n actie uit te voeren. Onbegrijpelijk, ik voetbal zelf al 15 jaar en nooit ook maar het idee gehad zo een duel in te gaan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je krijgt ook een schorsing op basis van het vergrijp, dat zou in dit geval gewoon 3 maanden moeten zijn. Dat hij normaal niet zo is, maakt het niet minder erg.
Ik snap alleen niet hoe je het in je hoofd haalt zo'n actie uit te voeren. Onbegrijpelijk, ik voetbal zelf al 15 jaar en nooit ook maar het idee gehad zo een duel in te gaan.
Eens. Ik voetbal al 30 jaar (sorry ben al heel oud) en dat zelfde vind ik over die zwaaiende armen en ellebogen. Ik heb in 30 jaar zelden of nooit een hoofdwond meegemaakt en mensen met armen op hoofdhoogte een duel zien aangaan. Daarom vond ik bv Babovic gewoon terecht rood. Als je zo breed springt doe je dat bewust en allicht dat je dan wat raakt.
Ajax&Filmfreak
-
- 3375 berichten
- 3736 stemmen
Ik sta weer met bijde beentjes op de grond 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Maar om dan gelijk een hekel aan iemand te hebben op basis van 1 overtreding 
Je zal vast nooit juichen als Suarez scoort ...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar om dan gelijk een hekel aan iemand te hebben op basis van 1 overtreding 
Je zal vast nooit juichen als Suarez scoort ...
Natuurlijk heb ik geen hekel aan de voetballer Sneijder, ik genoot elke week. De persoon Sneijder staat me overigens niet aan, de overtreding tegen Japan was 'de persoon Sneijder', de 'voetballer Sneijder' neemt een bal aan, draait weg en trapt hem met zijn fluwele linker of rechter in de boven hoek.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Hij haakt 'm gewoon halverwege zijn scheenbeen met de bedoeling 'm te tacklen, zag er echt geen aanval in.
sinds wanneer mag je iemand tackelen als de bal nergens in de buurt is.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Het was wel degelijk een "bewussie" . Geen enkele intentie om ook maar de bal te spelen.
Dat de overtreding niet de ergste in zijn soort is, is een ander verhaal natuurlijk, maar neemt niet weg dat dit absoluut niet kan.
Bij immers is het een ander verhaal, die gaat echt voor de bal, alleen schiet een beetje te ver door. Wel terecht uiteindelijk...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hij stond 6 minuten in het veld, volgens mij had Rickie helemaal geen zin te gaan voetballen...
Triest zooitje daar in Den Haag (de spelers/zingende fans dan). 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Met plezier zal hij sowieso niet het veld in zijn gegaan. Lijkt me ook niet een speler die zijn rol als reserve zonder mokken accepteert.
Om dan vervolgens met 0-2 erin geschopt te worden en te worden weggetikt door Psv. Iets,,,,,,,, knapt er dan.
Misschien maar meedoen met het Wk latje schieten.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Irriteer me aan niemand zo erg als aan Sneijder. Vind dit dan ook wel bij hem passen.
Njeuhh, past eerder bij een Van Bommel eigenlijk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Verder moet ik zeggen dat Twente me verrast, ik zag daar toch even de topvorm niet van de afgelopen weken en Ajax juist uitermate aanvallend en jagend bezig in hun laatste wedstrijden.. maar daar was niets van terug te zien vandaag. Dat is toch ook zeker een verdienste van McClaren en zijn crew neem ik aan. Alhoewel niemand van Ajax ook maar enigzins zijn niveau leek te halen. Ik denk dat we Twente toch zeker bij serieuze kampioenskandidaten moeten gaan scharen. Ze staan er als het moet, net als psv.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we het er ophouden dat Affelay een extra scharnier in zijn knie had gehad als de tackle van Van den Bergh gelukt was.
De tackle was gelukt, Affelay was gestuit. Niets aan het handje. had gewoon met geel afgedaan kunnen worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
sinds wanneer mag je iemand tackelen als de bal nergens in de buurt is.
Dat mag ook niet, moet je geel voor krijgen. "t was immers geen doorgebroken speler.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vraag me af of we dezelfde overtreding hebben gezien, echt helemaal oneens. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie m net weer en hij vliegt er flink in, maar het is gewoon op de benen en niet vaan achter, noch met gestrekt been. Geel dus.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Is geen bal in de buurt, geen enkele intentie om de bal te spelen. Waarom zou je dan geel geven? Dit is gewoon bewust iemand neermaaien. Doorgebroken of niet doorgebroken maakt geen donder uit, zou wat zijn als je alleen dan rode kaarten mag geven 
Doorgebroken speler regel bestaat trouwens ook niet Reinbo.
Je bedoelt iemand een kans op een doelpoging ontnemen 
Was vorig jaar een discussie over na Feyenoord-Ajax, toen een Ajaxspeler doormidden werd gezaagd door de keeper, maar niet doorgebroken was, maar wel een kans op een doelpoging werd ontnomen. De keeper kreeg geen rode kaart, terwijl na afloop de regels erbij werden gepakt en het wel een rode kaart bleek te zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als het Cissé in plaats van Affelay was geweest had ie vast wat anders geroepen 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zeg Ajacieden, niet om het één of ander hoor, maar jullie vergeten helemaal de scheidsrechter de schuld te geven. Dit heb ik nog nooit gezien.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zeg Ajacieden, niet om het één of ander hoor, maar jullie vergeten helemaal de scheidsrechter de schuld te geven. Dit heb ik nog nooit gezien.
Volgens mij vonden de 'verlichte' mm'ers (lees: de ajacieden), het verhaal van Jol allemaal onzin. Dus we moeten je teleurstellen. 
Dat Jol dit steeds doet vind ik ook heel irritant maar ik denk dat hij hier een goede reden voor heeft; namelijk alle aandacht naar zich toetrekken, zodat de spelers met rust gelaten worden. Een beetje Mourinho-style dus.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De scheids was de schuldige
OK dan
Maar ik wijs er niet een tweede keer op hoor!
Moet toch niet gekker worden hierzo...
Volgens mij vonden de 'verlichte' mm'ers (lees: de ajacieden), het verhaal van Jol allemaal onzin. Dus we moeten je teleurstellen.
Tja, als zelfs A&L het al laat afweten...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Gelukkig kijk jij verder dan je neus lang is en heb je geen vooroordelen die kant noch wal raken.
Denk dat supporters bij elke club wel klagen als de scheids een wedstrijd verneukt in hun ogen(meest recente voorbeeld: ADO). Beetje Ajacieden een beetje als Calimero´s afschilderen 
En ja, hier in Groningen hoor ik ze ook vaak genoeg over de scheids klagen otherfool 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En ja, hier in Groningen hoor ik ze ook vaak genoeg over de scheids klagen otherfool
Maar de beste complottheorieën komen toch echt uit Kerkrade en Amsterdam...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.