• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.319 gebruikers
  • 9.392.776 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hoezo lul ik me eruit?

Analyseer alle Twente-Ajax duels maar. De wedstrijden in Twente zijn altijd spannend, of Ajax nou wint of Twente. Het ligt al jaren dicht bij elkaar in Enschede. Soms win je, soms verlies je.

Ajax heeft het in mijn ogen tot aan de 16 meter goed gedaan.

De hele aanval van Twente de hele wedstrijd niet gezien.

N'Kufo was kansloos, Stoch faalde hopeloos en Ruiz heeft 1 bal goed gekopt. Perez en Janssen speelden ook weinig klaar.

Ik zie geen reden voor paniek.

Het is gewoon moeilijk om tegen een sterk defensief spelend team te spelen.

je merkte ook dat Ajax moeite had om tegen zo'n hecte defensie te staan, maar als ik eerlijk ben voorzie ik geen problemen vooor Ajax de komende wedstrijden

Het geeft wel aan wat je standaard is als je 0 kansen niet onacceptabel vindt

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

www.negeren.nl

Jouw berichten negeer ik inderdaad. Amen!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Het geeft wel aan wat je standaard is als je 0 kansen niet onacceptabel vindt

We hebben geen 0 kansen gehad meneertje

En tsja, we hebben op het doelpunt na ook geen enkele kans weggegeven. Wat ook wel is anders is geweest toch?

Ik zei ook dat Ajax goed was tot aan de 16 meter, daarna was het op Suarez na 1 groot drama, daar niet van.

Ik hecht hier alleen niet veel waarde aan, Twente stond gewoon uiterst defensief gepositioneerd, was ze goed hebben uitgevoerd. Alleen zelf hebben ze ook 90 minuten lang geen hol gecreëerd, deze nederlaag was gewoon pech.

0-0 was gewoon terecht geweest. Helaas heb je wat meer pech, maar ik ben geen azijnzeiker die hier een dramatisch Ajax heeft gezien.

Dit zijn gewoon 2 gelijkwaardige teams, dat streept tegen elkaar weg dat je weinig kansen krijgt.

We hebben nu het lastigste deel van het schema gehad, de moeilijkste uitwedstrijden zijn achter de rug.

Kampioen of niet? Ik weet het niet, ik kijk gewoon van wedstrijd naar wedstrijd nu en zoals vooral de verdediging en het middenveld staat maak ik me geen grote zorgen met het oog op de relatief makkelijkere wedstrijden in het verschiet.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

We? Meneertje speelt bij Ajax? De rest van je bericht ga ik niet lezen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Nee in tegenstelling tot andere mensen hier(SPERANZA) ben ik een groot liefhebber van mijn club, voel me betrokken en als fan zijnde ben ik een onderdeel van de club, aangezien ik ook veel geld uitgeef aan Ajax. Dan praat ik in de "we" vorm.

Als je nou gewoon een keer met wat inhoudelijks komt....

Moderator, kan deze man een waarschuwing krijgen o.i.d.?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Veel succes! Waarvoor moet ik in hemelsnaam een waarschuwing krijgen? Niemand kan mij hier op een persoonlijke aanval betrappen. Als ik iets minder leuks zeg is dat puur in reactie op een nare opmerking van de ander die de eerste steen geworpen heeft.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Je reactie slaat gewoon nergens op.

Als iemand fan van een club is, zeg je meestal ''we''

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

En daarvoor zou ik zeker gelet op de context ervan een waarschuwing moeten krijgen? Ik heb tegen niemand "vlieg op" en "www.negeren.nl"; geroepen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

speranza schreef:

Veel succes! Waarvoor moet ik in hemelsnaam een waarschuwing krijgen? Niemand kan mij hier op een persoonlijke aanval betrappen. Als ik iets minder leuks zeg is dat puur in reactie op een nare opmerking van de ander die de eerste steen geworpen heeft.

Het gaat niet om persoonlijke aanvallen.

Het gaat om het feit dat je de hele tijd bijdehand loopt te doen en reacties aan het uitlokken bent van mede-MovieMeter gebruikers.

Dat vinden veel mensen storend en dat is tegen de gedragscode van Moviemeter(HOUD HET VRIENDELIJK).

Er is weinig discussie aan met jou, je hebt nog geen enkel inhoudelijk bericht geplaatst.

Het verbaast me al dat jou éénnalaatste bericht maar liefst 4 zinnen bevat!!

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

En daarvoor zou ik zeker gelet op de context ervan een waarschuwing moeten krijgen?

Zeg ik dat?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

---HunterMeter---

Serie A - Champions League = Totaal

Wedstrijden 12 - 4 = 16

Basis 5 - 0 = 5

Invaller 2 - 1 = 3

Gepasseerd 4 - 3 = 7

Blessure 0 - 0 = 0

Schorsing 1 - 0 = 1

Minuten 337 - 3 = 340

Goals 0 - 0 = 0

Assists 0 - 0 = 0

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Hoop dat Huntelaar snel een nieuwe club vindt. Het is duidelijk dat Leonardo voor andere spitsen kiest.

Iemand ook enig nieuws over enkele (eventuele) geïnteresseerden voor Huntelaar voor de winterstop?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

We hebben geen 0 kansen gehad meneertje

En tsja, we hebben op het doelpunt na ook geen enkele kans weggegeven. Wat ook wel is anders is geweest toch?

Ik zei ook dat Ajax goed was tot aan de 16 meter, daarna was het op Suarez na 1 groot drama, daar niet van.

Ik hecht hier alleen niet veel waarde aan, Twente stond gewoon uiterst defensief gepositioneerd, was ze goed hebben uitgevoerd. Alleen zelf hebben ze ook 90 minuten lang geen hol gecreëerd, deze nederlaag was gewoon pech.

0-0 was gewoon terecht geweest. Helaas heb je wat meer pech, maar ik ben geen azijnzeiker die hier een dramatisch Ajax heeft gezien.

Dit zijn gewoon 2 gelijkwaardige teams, dat streept tegen elkaar weg dat je weinig kansen krijgt.

We hebben nu het lastigste deel van het schema gehad, de moeilijkste uitwedstrijden zijn achter de rug.

Kampioen of niet? Ik weet het niet, ik kijk gewoon van wedstrijd naar wedstrijd nu en zoals vooral de verdediging en het middenveld staat maak ik me geen grote zorgen met het oog op de relatief makkelijkere wedstrijden in het verschiet.

We gaan het niet eens worden vrees ik (waar overigens niets mis mee is).

Het spel tot de 16 vond ik ook matig. De Belgen verdedigen vrij goed, maar opbouwend zijn ze al wekenlang bezig een wereldrecord terugspelen op de keeper aan het vestigen. En als ze al eens een bal naar voren inspelen is dat te zacht en in een te traag tempo. (Waar zijn de mooie cross ballen tegen NAC gebleven?)

Op het middenveld was er erg veel balverlies van Enoh, Urby, Anita, Sulemani en zelfs de Zeeuw (zijn niet allemaal middenvelders, maar ik bedoel nu het gebied)

Voorin wordt er te weinig bewogen waardoor inspelen lastig is. Vaak compenseren de middenvelders dat door er diep overheen te gaan, maar vandaag ging dat niet omdat ze hun handen zelf meer dan vol hadden.

Verder hebben we tegen Sheriff gezien dat Twente moeite heeft als de tegenstander druk naar voren zet, waardoor ik het niet zo'n gelukkige keuze vond om zo afwachtend te spelen.

Allemaal redenen waarom het voor mij een flinke tegenvaller was en ik dus ook het spel tot de 16 niet al te best vond.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

We gaan het niet eens worden vrees ik (waar overigens niets mis mee is).

Het spel tot de 16 vond ik ook matig. De Belgen verdedigen vrij goed, maar opbouwend zijn ze al wekenlang bezig een wereldrecord terugspelen op de keeper aan het vestigen. En als ze al eens een bal naar voren inspelen is dat te zacht en in een te traag tempo. (Waar zijn de mooie cross ballen tegen NAC gebleven?)

Op het middenveld was er erg veel balverlies van Enoh, Urby, Anita, Sulemani en zelfs de Zeeuw (zijn niet allemaal middenvelders, maar ik bedoel nu het gebied)

Voorin wordt er te weinig bewogen waardoor inspelen lastig is. Vaak compenseren de middenvelders dat door er diep overheen te gaan, maar vandaag ging dat niet omdat ze hun handen zelf meer dan vol hadden.

Verder hebben we tegen Sheriff gezien dat Twente moeite heeft als de tegenstander druk naar voren zet, waardoor ik het niet zo'n gelukkige keuze vond om zo afwachtend te spelen.

Allemaal redenen waarom het voor mij een flinke tegenvaller was en ik dus ook het spel tot de 16 niet al te best vond.

Enigzins heb je wel gelijk. Al vond ik Ajax totaal niet afwachtend spelen, Ajax knalde in het begin er goed bovenop en Twente kwam totaal niet aan z'n spel toe. Ajax creëerde 2 goede kansen maar Suarez had pech in de afronding.

Na 20 minuten zakte het allemaal in en werd er inderdaad heel veel teruggspeeld op de keeper.

Vond je het Donderdag goed trouwens? Want volgens mij is het record terugspelen op Stekelenburg daar gevestigd, hier viel het nog wel mee, al speelden ze ook (te) vaak de bal terug, daar heb je gelijk in.

Al met al denk ik dat het grootse probleem is dat Ajax geen echte spelverdeler heeft. Iemand die vanuit het middenveld belangrijke passes geeft. Een type als Sneijder...

Aisatti valt ook zwaar tegen en je hebt eigenlijk niet echt een goed alternatief voor hem. De Zeeuw is natuurlijk goed op het middenveld, alleen draaft in mijn ogen vaak een beetje te ver door in zijn acties.

Alleen dit Twente stond achterin extreem goed gepositioneerd, dit in combinatie met te weinig creativiteit zorgt ervoor dat je een dooie wedstrijd van beide kanten krijgt.

De komende tegenstanders van Ajax gaan allemaal stuk voor stuk meer ruimte weggeven dan dit Twente, hetis allemaal ook een niveautje minder. Logisch dus dat ik denk dat Ajax nu niet in een neerwaartse spiraal komt toch?

Vooral gezien het feit dat dit op voorhand al het moeilijkste uitduel van het seizoen is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

speranza schreef:

Ik heb tegen niemand "vlieg op" en "www.negeren.nl"; geroepen.

O o wat een lelijke taal. Foei foei zeg.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Reinbo schreef:

Twee onzinnige rode kaarten voor ADO, was gewoon geel (Een tackle en een doorgeschoten actie op de bal), zeker niet meer.... Of zijn de regels veranderd?

Die eerste rode kaart was 100% terecht, zoals Materny al zei. Een gestrekt been op kniehoogte als de bal nergens te bekennen is mag niet. Die tweede was erg zwaar bestraft, dat leek me meer geel maar voor de scheids was dat denk ik niet te zien.

Ajax&Litmanen1 schreef:

En wij speelden tegen 11 spelers, niet 9.

PSV tot en met de 2-0 ook.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Die eerste rode kaart was 100% terecht, zoals Materny al zei. Een gestrekt been op kniehoogte als de bal nergens te bekennen is mag niet.

Kom op zeg, was gewoon pootje haken....

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Twente word vandaag weer met bijde beentjes op de grond gezet!

Hahahhaa HEERLIJK En die uitspraken van Stinissen ook. Ik lig hier echt in een deuk.

Superspannende wedstrijd die door de beste gewonnen is. De beste ? Ja want wij scoren wel en Ajaks niet Voor de rest waren er aan beide kanten geen kansen, maar was het continue spannend. Heerlijke sfeer ook weer in het stadion.

En wie niet spring die ... !!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Kom op zeg, was gewoon pootje haken....

De rode kaart van van den Bergh? Nog maar eens goed kijken dan. Puur en alleen gericht op de knie van Afellay. Meteen rood is de enige juiste beslissing. Daar valt echt niet over te discussiëren.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

zit lekker op zijn of haar stoeltje achter de pc te Moviemeteren.

Gefeliciteerd trouwens

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Hahahhaa HEERLIJK En die uitspraken van Stinissen ook. Ik lig hier echt in een deuk.

Superspannende wedstrijd die door de beste gewonnen is. De beste ? Ja want wij scoren wel en Ajaks niet Voor de rest waren er aan beide kanten geen kansen, maar was het continue spannend. Heerlijke sfeer ook weer in het stadion.

Neem aub de moeite gewoon Ajax ipv Ajaks te zeggen. Ik vind mensen die dat soort namen gaan verbasteren altijd zo treurig.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Enigzins heb je wel gelijk. Al vond ik Ajax totaal niet afwachtend spelen, Ajax knalde in het begin er goed bovenop en Twente kwam totaal niet aan z'n spel toe. Ajax creëerde 2 goede kansen maar Suarez had pech in de afronding.

Na 20 minuten zakte het allemaal in en werd er inderdaad heel veel teruggspeeld op de keeper.

Vond je het Donderdag goed trouwens? Want volgens mij is het record terugspelen op Stekelenburg daar gevestigd, hier viel het nog wel mee, al speelden ze ook (te) vaak de bal terug, daar heb je gelijk in.

Al met al denk ik dat het grootse probleem is dat Ajax geen echte spelverdeler heeft. Iemand die vanuit het middenveld belangrijke passes geeft. Een type als Sneijder...

Aisatti valt ook zwaar tegen en je hebt eigenlijk niet echt een goed alternatief voor hem. De Zeeuw is natuurlijk goed op het middenveld, alleen draaft in mijn ogen vaak een beetje te ver door in zijn acties.

Alleen dit Twente stond achterin extreem goed gepositioneerd, dit in combinatie met te weinig creativiteit zorgt ervoor dat je een dooie wedstrijd van beide kanten krijgt.

De komende tegenstanders van Ajax gaan allemaal stuk voor stuk meer ruimte weggeven dan dit Twente, hetis allemaal ook een niveautje minder. Logisch dus dat ik denk dat Ajax nu niet in een neerwaartse spiraal komt toch?

Vooral gezien het feit dat dit op voorhand al het moeilijkste uitduel van het seizoen is.

Donderdag was het middenveld de baas en maakten we de eerste kans meteen af. Daardoor kon Ajax een stuk makkelijker voetballen. Ben het met je eens dat er toen ook heel veel werd terug gespeeld.

En ik ben ook met je eens dat we nu niet in de put moeten gaan zitten met zijn allen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik vind dat er een stuk meer balans in het elftal zit dan de afglopen jaren.

Alleen als ik zie wat onze aanvallers presteren (Suarez uitgezonderd natuurlijk) dan valt me dat gewoon vaak tegen, zeker als je ziet wat voor geld er is uitgegeven de afgelopen jaren.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Wat er echt beledigend aan is weet ik ook niet, maarja.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

zit lekker op zijn of haar stoeltje achter de pc te Moviemeteren.

Gefeliciteerd trouwens

Mja. Ik was toch echt wel in het stadion vriend

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Donderdag was het middenveld de baas en maakten we de eerste kans meteen af. Daardoor kon Ajax een stuk makkelijker voetballen. Ben het met je eens dat er toen ook heel veel werd terug gespeeld.

En ik ben ook met je eens dat we nu niet in de put moeten gaan zitten met zijn allen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik vind dat er een stuk meer balans in het elftal zit dan de afglopen jaren.

Alleen als ik zie wat onze aanvallers presteren (Suarez uitgezonderd natuurlijk) dan valt me dat gewoon vaak tegen, zeker als je ziet wat voor geld er is uitgegeven de afgelopen jaren.

Klopt, maar het is natuurlijk niet altijd feesten he.

Sulejmani is natuurlijk erg teleurstellend, ik denk toch dat hij erg overschat is. Jammer, kansen genoeg heeft ie gekregen.

Urby is te wisselvallig en lijkt eerder een soort van zwerver op het veld, nergens uitmuntend op een plek.

Er zit inderdaad veel meer balans in dit elftal, zodra dit Ajax ruimte is het dodelijk. Dat zal de komende wedstrijden wel uitwijzen, die 40 goals hebben we niet voor niets gemaakt

Alleen Twente en PSV gaan ook niet veel punten laten liggen, het gaat dus wel heel erg moeilijk worden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Mja. Ik was toch echt wel in het stadion vriend

Ik bedoel op dit moment, aangezien je het ook nu zegt

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

De rode kaart van van den Bergh? Nog maar eens goed kijken dan. Puur en alleen gericht op de knie van Afellay. Meteen rood is de enige juiste beslissing. Daar valt echt niet over te discussiëren.

Van den Bergh gewoon 3 maanden schorsen, geen genade met mensen die willens en wetens andere proberen invalide te schoppen. Voor hetzelfde geld schopt zo'n b-voetballer de benen van zo'n raspaard als Affelay kapot.

Ik kots op spelers als Sneijder, Witsel en Van den Bergh, je zou ze eigenlijk strafrechtelijk moeten vervolgen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Hij haakt 'm gewoon halverwege zijn scheenbeen met de bedoeling 'm te tacklen, zag er echt geen aanval in.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Wat is er mis met Sneijder dan? Die heb ik nou niet mensen doormidden zien hakken?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Tsja. Net thuis. Lichtelijk aangeschoten jullie reacties aan het lezen. Dan krijg je dat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.