• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.316 gebruikers
  • 9.392.746 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax begon gewoon goed. Afwachtend in eerste instantie, geen risico's nemen. Probleem is alleen dat ze met die gedachte en speelwijze de wedstrijd bleven vervolgen. Uiteindelijk loop je door zo'n domme goal achter de feiten aan, en moet je een muur gaan slopen die niet te slopen valt. Afvallende ballen waren telkens voor Twente, onnauwkeurigheid regeerde boven precisie, en de creativiteit kwam er deze keer niet uit bij Luis en Oerby. Wat blijft er dan nog over ............

Kan gewoon gebeuren. Wie serieus denkt dat Ajax enigzins beter is tegenover andere clubs in de eredivisie, die doet Psv en Twente akelig veel tekort. Ajax is niet meer het Ajax van vroeger, en daar heb ik al jaren vrede mee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:
Ajax begon gewoon goed. Afwachtend in eerste instantie, geen risico's nemen.
Na Pantelic' vertrek stelde het niet veel meer voor.
Uiteindelijk loop je door zo'n domme goal achter de feiten aan, en moet je een muur gaan slopen die niet te slopen valt.
Dom was die goal niet echt. Ballen binnen de vijf horen normaal gesproken voor de keeper te zijn, en Van der Wiel zag er ook niet lekker uit. Eigen schuld dus.

Wie serieus denkt dat Ajax enigzins beter is tegenover andere clubs in de eredivisie, die doet Psv en Twente akelig veel tekort. Ajax is niet meer het Ajax van vroeger, en daar heb ik al jaren vrede mee.
Dat dat niet zo is, is al jaren duidelijk . Maar minder zijn we ook niet. Alleen lijkt Ajax er op cruciale momenten ook nooit een stapje extra voor te kunnen of willen doen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jeetje, wat dramatiseren een paar alles zeg. Nu is alles plots weer slecht? Ajax draait een behoorlijk en redelijk constant seizoen en bij 1x een slecht resultaat begint men weer paniek te zaaien? Er winnen weinig teams bij Twente, dus dit kan helaas een keer gebeuren. Maar we zitten verder in een prima periode en het seizoen is nog lang genoeg om een misstap als deze goed te maken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Met domme goal doelde ik ook op het defensieve falen van Gregory. Ik zie er geen fout van Steek in, Gregory had die bal gewoon moeten hebben.

En tsjah, toen Pantelic vertrok. Was niet aangeslagen, aangezien Luis nu in de spits ging spelen. Hou wat meer van die bewegelijke spelers Vs. bomen van spelers als Wisgerhof en Douglas

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Buiten dat om had vd Wiel Stoch compleet in z'n zak. Hele wedstrijd lang heeft hij hem geen millimeter ruimte gegeven, complimenten daarvoor.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax draait een behoorlijk en redelijk constant seizoen en bij 1x een slecht resultaat begint men weer paniek te zaaien? Er winnen weinig teams bij Twente, dus dit kan helaas een keer gebeuren. Maar we zitten verder in een prima periode en het seizoen is nog lang genoeg om een misstap als deze goed te maken.

Ik vind dit geen misstap, dit is gewoon een nederlaag die te verwachten was. 0-0 tegen Sparta, dat is een misstap. Ajax staat gewoon waar ze moeten staan, op plaats drie, Twente en PSV zijn momenteel beter. Hopelijk verandert dat na de winterstop, maar de kans dat ze kampioen worden acht ik klein (voor het seizoen ook al trouwens).

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jeetje, wat dramatiseren een paar alles zeg. Nu is alles plots weer slecht? Ajax draait een behoorlijk en redelijk constant seizoen en bij 1x een slecht resultaat begint men weer paniek te zaaien? Er winnen weinig teams bij Twente, dus dit kan helaas een keer gebeuren. Maar we zitten verder in een prima periode en het seizoen is nog lang genoeg om een misstap als deze goed te maken.

In de serie die Ajax achter de rug heeft, kun je een keer verliezen, dat ben ik met je eens. De manier waarop vind ik vervelender. Tegen een taaie tegenstander waarbij het middenveld niet steeds door kan komen, blijkt toch vaak dat als Suarez het niet doet, de rest (op Urby na afgelopen week) gewoon niet thuis geeft. Sulemani heeft 70 minuten lang niets goed gedaan en de Jong in moeten brengen is gewoon een zwaktebod, dat bleek maar weer eens.

0 schoten tussen de palen en geen kansen (op die halve van Suarez in de eerste helft na misschien) is natuurlijk wel erg weinig.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Twee onzinnige rode kaarten voor ADO, was gewoon geel (Een tackle en een doorgeschoten actie op de bal), zeker niet meer.... Of zijn de regels veranderd?

stinissen (crew films & series)

• 23520 berichten
  • 77041 stemmen

Zulke wedsrijden moet je gewoon winnen , toen Pantalic eruit ging voor mickey leek het wel of we met tien man speelden.

Nu 6 punten achter is heel veel ik zie nu ook dat het tussen Ajax en PSV gaat om de titel , Twente verliest dadelijk gewoon in een maand tijd 4 keer en dan is het over...

We hebben inderdaad een zwaar programma gehad met AZ uit en Feyenoord thuis en weer Twente uit, in die drie wedstrijden 6 punten gehaald. Wat me meer zorgen maakt is dat we geen enkele kans hadden tegen Twente, we hadden van kiet af aan er vol voor moeten gaan maar nee het moest weer zo rustig..

Als het elftal niet samen druk zet en er voor gaat blijft er weinig van Ajax over...En dat PSV gaat maar door.....Maar die krijgen ook nog klappen de competitie duurt nog lang we zijn nog niet op de helft, als we na 17 wedstrijden op drie punten van de koploper staan ben ik te vreden en gaan we voor de derde ster.

Omdat van alle titel kanshebbers wij het zwaarste programma hebben gehad.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Twee onzinnige rode kaarten voor ADO, was gewoon geel (Een tackle en een doorgeschoten actie op de bal), zeker niet meer.... Of zijn de regels veranderd?

Een gestrekt been op kniehoogte terwijl de bal al 3 meter verder ligt ? Terrechte rode kaart, en hopelijk 4 wedstrijden schorsing. Had hij hem vol geraakt dan was het einde carriere geweest voor Appelflaai.

Die tackle doet me trouwens denken aan een tackle van circa 20 jaar geleden ofzo. Keeper die uitkomt en destijds een van de grootste talenten van Nederland op een zelfde wijze z'n knie verpulvert

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

In de serie die Ajax achter de rug heeft, kun je een keer verliezen, dat ben ik met je eens. De manier waarop vind ik vervelender. Tegen een taaie tegenstander waarbij het middenveld niet steeds door kan komen, blijkt toch vaak dat als Suarez het niet doet, de rest (op Urby na afgelopen week) gewoon niet thuis geeft. Sulemani heeft 70 minuten lang niets goed gedaan en de Jong in moeten brengen is gewoon een zwaktebod, dat bleek maar weer eens.

0 schoten tussen de palen en geen kansen (op die halve van Suarez in de eerste helft na misschien) is natuurlijk wel erg weinig.

Dit was gewoon een typische 0-0 wedstrijd, niet meer en niet minder.

Twente had meer geluk, daaris alles ook mee gezegd, verder valt deze wedstrijd weinig te analyseren, vooral de 2e helft niet meer.

Twente heeft aanvallend verder de hele wedstrijd niks laten zien(1e helft onbegrijpelijk, 2e helft wel begrijpelijk) en Ajax kon niet tegen 10 man achterin van Twente opboksen.

Dat is de analyse, verder weinig woorden aan vuil maken. Dit is een nederlaag die je kan incalculeren, Ajax heeft het altijd moeilijk gehad tegen Twente uit, niet doen alsof dit een unieke prestatie is.

(Sulejmani trouwens wel erg zwak weer)

• 23520 berichten
  • 77041 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ik ben het met alles eens Mickey is echt dramatisch en ik voorspel geen doorbraak van hem bij Ajax , sterker nog ik denk dat het over is met hem hij is wat geld betreft onafhankelijk en is meer een levensgenieter dan een goede prof, en ja de jong een leuke speler voor de Jupiler league.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2858 stemmen

Mooie overwinning van FC Twente! Nu kunnen de Amsterdammers en de nepprovincialen ( die voor Ajax zijn ) weer even hun mond houden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ajax heeft het altijd moeilijk gehad tegen Twente uit, niet doen alsof dit een unieke prestatie is.

(Sulejmani trouwens wel erg zwak weer)

Twente had van de laatste 9 edities maar 2x gewonnen hoor. (Nu dus 3)

• 23520 berichten
  • 77041 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Mooie overwinning van FC Twente! Nu kunnen de Amsterdammers en de nepprovincialen weer even hun mond houden.

Beetje kortzichtig ze hebben 1 kans gehad en wij niets behalve een schot op de lat, was meer een brilwedstrijd.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Twente had van de laatste 9 edities maar 2x gewonnen hoor. (Nu dus 3)

Ik zei ook lastig, elk seizoen heeft Ajax het lastig in Enschede, wat niet betekent dat er nooit gewonnen wordt ......

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Mooie overwinning van FC Twente! Nu kunnen de Amsterdammers en de nepprovincialen weer even hun mond houden.

Jij bent echt grappig.....

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wel lekker om voor vandaag een discussie te hebben over de aanvallende impulsen van Ajax en PSV en dan deze wedstrijden voorgeschoteld krijgen. Een dynamisch PSV dat met een complete aanval die constant in beweging is de ene naar de andere kans creert en het Ajax dat veel te statisch is en weer volledig afhankelijk is van Suarez. Natuurlijk zat er een enorm verschil in de tegenstanders maar in topwedstrijden is de voorhoede van Ajax gewoon niet goed genoeg.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik zei ook lastig, elk seizoen heeft Ajax het lastig in Enschede, wat niet betekent dat er nooit gewonnen wordt ......

Tuurlijk, lul je er maar uit. Als het slecht was mag dat toch gewoon gezegd worden? En vandaag was het toch slecht?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Beetje kansloos inderdaad ja die opmerking van Maxcomthrilla.

ZIe eigenlijk geen enkele reden om negatief te zijn.

Als we nou kansloos weggespeeld zouden worden door Twente ok, maar dat is niet het geval.

Vorig jaar waren er echt kansloze uitnederlagen bij, zul je dit seizoen niet zien!!

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2858 stemmen

wavanbuuren schreef:

hap hap.....Het lijkt wel een aquarium hier.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

timbo_ schreef:

Wel lekker om voor vandaag een discussie te hebben over de aanvallende impulsen van Ajax en PSV en dan deze wedstrijden voorgeschoteld krijgen. Een dynamisch PSV dat met een complete aanval die constant in beweging is de ene naar de andere kans creert en het Ajax dat veel te statisch is en weer volledig afhankelijk is van Suarez. Natuurlijk zat er een enorm verschil in de tegenstanders maar in topwedstrijden is de voorhoede van Ajax gewoon niet goed genoeg.

Niet echt maatgevend natuurlijk. Ik heb zelden een ploeg zo makkelijk punten weg zien geven als Ado vandaag. Als een hopeloos uit vorm zijnde Toivonen er al vier kan maken.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Ja, ADO of Twente, dat is echt gelijke tegenstand

En wij speelden tegen 11 spelers, niet 9.

• 23520 berichten
  • 77041 stemmen

Klopt we hadden vandaag maar 1 speler met een voldoende in de voorhoede en dat was Luis. Emanuelson is meer een middenvelder en deed nog wat defensief werk daarintegen brengt Mickey helemaal niks voor en achter en is de duurste miskoop in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Beetje kansloos inderdaad ja die opmerking van Maxcomthrilla.

ZIe eigenlijk geen enkele reden om negatief te zijn.

Als we nou kansloos weggespeeld zouden worden door Twente ok, maar dat is niet het geval.

Vorig jaar waren er echt kansloze uitnederlagen bij, zul je dit seizoen niet zien!!

Vandaag zij we inderdaad niet weggespeeld, maar het was wel letterlijk kansloos. En dat zie ik niet graag.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Tuurlijk, lul je er maar uit. Als het slecht was mag dat toch gewoon gezegd worden? En vandaag was het toch slecht?

Hoezo lul ik me eruit?

Analyseer alle Twente-Ajax duels maar. De wedstrijden in Twente zijn altijd spannend, of Ajax nou wint of Twente. Het ligt al jaren dicht bij elkaar in Enschede. Soms win je, soms verlies je.

Ajax heeft het in mijn ogen tot aan de 16 meter goed gedaan.

De hele aanval van Twente de hele wedstrijd niet gezien.

N'Kufo was kansloos, Stoch faalde hopeloos en Ruiz heeft 1 bal goed gekopt. Perez en Janssen speelden ook weinig klaar.

Ik zie geen reden voor paniek.

Het is gewoon moeilijk om tegen een sterk defensief spelend team te spelen.

je merkte ook dat Ajax moeite had om tegen zo'n hecte defensie te staan, maar als ik eerlijk ben voorzie ik geen problemen vooor Ajax de komende wedstrijden

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Read my lips. Ajax gaat vandaag zeker niet van FC Twente winnen.

Ik zat er natuurlijk weer helemaal naast.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

speranza schreef:

(quote)

www.negeren.nl

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

speranza schreef:

(quote)

Als je eindelijk één keer gelijk hebt met je voorspellingen dan hoef je dat geen 3x te quoten hoor....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

(quote)

Als je het elke week roept, dan zit je wel eens een keer goed he.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.