• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.316 gebruikers
  • 9.392.722 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

En een doelpunt van Bryan Ruiz zie ik. Toch jammer (maar begrijpelijk) dat die de Belgische competitie ontvlucht is. Goeie voetballer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gelijkspel was terrecht geweest kwa kansen en veldspel. Maar als je zo knullig een goal weggeeft in een corner...........

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je verlies nemen vergt veel van sommige users.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

De verwachte en terechte overwinning voor Twente.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speranza schreef:
(quote)

Wat een gewaagde uitspraak zeg!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De grote wijze man heeft gesproken. Vlieg aub op Speranza, want om de week kakel je hier het topic vol met voorspellingen, maar veel zinnigs komt er bij jou zelden uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zure nederlaag, maar als je zelf niks bijna kan creeeren dan kan je daar niet winnen. Twente verdedigde stevig. Ajax gaf op zich ook niet heel veel weg maar zon corner net na rust werd fataal. Ajax aanvallend stroef. Opvallend trouwens dat De Zeeuw en Gabri eruit gingen. De 1e met een kleine blessure denk ik? Gabri wist ik niet, speelde een stuk beter dan Enoh. Nu 6 punt achter. Wordt een inhaalrace starten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
. Wordt een inhaalrace starten.

Als we ergens kampioen in zijn de laatste 5 jaar, dan is het dat wel

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

De Zeeuw werd gewoon gewisseld omdat hij slecht speelde lijkt me, zoveel balverlies, hij begint zichzelf een beetje voorbij te lopen de laatste tijd, teveel zelfvertrouwen, hopelijk is dat nu weer over.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:
(quote)

Als we ergens kampioen in zijn de laatste 5 jaar, dan is het dat wel

Ik geef het ook zeker nog niet op. We hebben een hoop lastige uitduels al gehad waaronder AZ, Twente en PSV. We moeten gewoon doorgaan op deze weg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

De grote wijze man heeft gesproken. Vlieg aub op Speranza, want om de week kakel je hier het topic vol met voorspellingen, maar veel zinnigs komt er bij jou zelden uit.

Niet eens de moeite waard om dit bericht bij een moderator te melden. Scheldt jij maar lekker. Dat zegt vooral iets over jou.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zavo schreef:

De Zeeuw werd gewoon gewisseld omdat hij slecht speelde lijkt me, zoveel balverlies, hij begint zichzelf een beetje voorbij te lopen de laatste tijd, teveel zelfvertrouwen, hopelijk is dat nu weer over.

Hij speelde tegen Zagreb en Feyenoord uitstekend tot erg goed. Zo slecht was hij vandaag ook niet. Puur om de vorm zou ik hem niet snel wisselen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Materny schreef:

Je uitspraak was dan ook een tikkie onzinnig. Dat speranza regelmatig voorspelt en er ook vaak naast zit is dan wel weer waar

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Niet eens de moeite waard om dit bericht bij een moderator te melden. Scheldt jij maar lekker.

Waar zie je hem schelden dan?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Precies....

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kom op. Moet ik jou dat gaan uitleggen? Als ik zou willen liet ik het bericht door een moderator verwijderen. Ik ga daar echter geen energie aan verspillen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Ik geef het ook zeker nog niet op. We hebben een hoop lastige uitduels al gehad waaronder AZ, Twente en PSV. We moeten gewoon doorgaan op deze weg.

Ach, we zijn sowieso al mentaal veeeeel verder dan vorig jaar. Complimenten aan Jol daarvoor. Veldspel is ook veel beter dan vorig jaar. Ik geloof nog in de titel, mits het gat voor de winter niet groter gaat worden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

En die smiley is nog triester.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Kom op. Moet ik jou dat gaan uitleggen? Als ik zou willen liet ik het bericht door een moderator verwijderen. Ik ga daar echter geen energie aan verspillen.

Doe je best zou ik zeggen. Zo veel verkeerds zegt hij niet in zijn reactie, zodat een moderator het zou moeten wissen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

In topwedstrijden geven we tot nu toe nog niet echt thuis (Twente, PSV, Anderlecht). Enkel Zagreb thuis en AZ uit waren van degelijk niveau. Jammer van de nederlaag, geeft het vertrouwen een enorme dreun en ik moet nog maar zien of we de goeie reeks van midden augustus tot nu een vervolg kunnen geven over twee weken of dat een deel van de groep het 'onbewust' weer heeft opgegeven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

speranza schreef:

Nee, dat stop je allemaal in je Nostradamus praktijken. Ach, ga je gang joh.Spelen in de speeltuin is er in de avonduren toch niet meer bij...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op deze site. Maar nogmaals ik ga geen energie aan dit figuur verkwisten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

ik vind het wel redelijk zorgwekkend dat je mensen als Siem de Jong moet gaan inbrengen als je achter staat. Verder was de man van 16 miljoen ook weer een drama. Ik begin er steeds meer voor te vrezen dat we daarmee beter de gracht hadden kunnen dempen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:
In topwedstrijden geven we tot nu toe nog niet echt thuis (Twente, PSV, Anderlecht). Enkel Zagreb thuis en AZ uit waren van degelijk niveau. Jammer van de nederlaag, geeft het vertrouwen een enorme dreun en ik moet nog maar zien of we de goeie reeks van midden augustus tot nu een vervolg kunnen geven over twee weken of dat een deel van de groep het 'onbewust' weer heeft opgegeven.

Valt allemaal wel mee. AZ uit reken ik als topduel en duels uit bij Groningen, Heracles of thuis tegen Feyenoord en NAC wint ook niet iedereen. We hebben nu al weken een pittig programma en dit is de 1e misstap.

Zie hier het restant tot de winterpauze

22-11 AFC Ajax - SC Heerenveen
29-11 Vitesse - AFC Ajax
02-12 FC Timisoara - AFC Ajax
06-12 FC Utrecht - AFC Ajax
11-12 AFC Ajax - NEC
17-12 AFC Ajax - Anderlecht
20-12 NAC Breda - AFC Ajax

Utrecht en NAC uit is taai, maar we hebben het nu relatief wat makkelijker.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

speranza schreef:

Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op deze site. Maar nogmaals ik ga geen energie aan dit figuur verkwisten.

Persoonlijke aanval, right.....

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ga naar bed!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

speranza schreef:

Ga naar bed!

Jij wilt energie besparen.......

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voor iemand die er niet op wil reageren, reageer je wel erg veel erop speranza...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

In ieder geval kunnen die tukkers nu niet meer de underdog spelen, dat irritante gedoe om te roepen dat top 5 je doel is moet nu wel over zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:
Valt allemaal wel mee. AZ uit reken ik als topduel en duels uit bij Groningen, Heracles of thuis tegen Feyenoord en NAC wint ook niet iedereen. We hebben nu al weken een pittig programma en dit is de 1e misstap.
Meevallen vind ik het niet. Het is gewoon zonde. Zeker omdat Twente absoluut niet in vorm is en Sheriff liet zien hoe je ze moet bespelen (vroeg druk zetten). Des te vreemder dat aan onze kant vandaag iedereen stroop aan de schoenen leek te hebben. Zowel bij PSV, Anderlecht als Twente verlies je onnodig punten en heb je het voor een groot deel aan jezelf te danken.

Het programma zegt me niet zoveel. Roda uit en Sparta thuis zijn op papier ook zekerheidjes, maar die win je ook niet
...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.