- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Het is toch Luinge die er zin in heeft. Toivonen met een zuivere hattrick. Met het linkerbeen, rechterbeen en met het hoofd.
En in één helft. Inderdaad een perfect hattrick. Mooi hoor.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Zeg ik dan dat het geen klasse is? Ik praat uiteraard uit Ajax oogpunt en dan is het jammer dat PSV of Twente niet eens een slippertje maakt. Ja, als we winnen vandaag staan we sowieso 2e. Dat zou heel mooi zijn.
Als Ajax wint wordt PSV eerste. Als Twente wint staat Twente nog op twee punten en is Ajax verder afgezakt en als het een gelijkspel wordt wordt PSV ook eerste en zakt Ajax ook iets weg. Eigenlijk vind ik elk scenario wel mooi. Relaxt dat die wedstrijd na ADO - PSV gepland staat, kan ik straks lekker rustig gaan kijken. Het is mij om het even wat de uitslag wordt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Read my lips. Ajax gaat vandaag zeker niet van FC Twente winnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eredivisie Live gaf net de opstelling van Twente-Ajax. Weinig verrassingen. Ajax met de ploeg van donderdag, maar met Gabri erin ipv de Jong. Twente gewoon weer met Perez, zonder Tiote en Tiendalli speelt linksback.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Read my lips. Ajax gaat vandaag zeker niet van FC Twente winnen.
We zouden ook zeker van jouw VVV gaan verliezen 
Ajax gaat dit straks gewoon winnen. 1-2. We hebben meer klasse dan Twente en als team presteert Ajax ook prima. En wij waren de laatste die Twente in Enschede versloegen. Dit herhalen we weer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fraaie 1-1 van Holman van AZ. En maar goed ook, winst Feyenoord zou ik ook weer jammer vinden
Ajax&Filmfreak
-
- 3375 berichten
- 3736 stemmen
Twente word vandaag weer met bijde beentjes op de grond gezet! 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Holman is de laatste tijd erg goed
Jammer dat dat nou net ook tegen Feyenoord is
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
De ADO fans laten zich weer van hun beste kant zien. Luinge legt de wedstrijd stil na spreekkoren aan zijn adres. Blijkbaar vielen die twee rode kaarten voor ADO niet zo goed.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Was wel na de 1e helft duidelijk dat er rode kaarten gingen vallen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk het niet, wie heeft die 2e rood dan en waarom? Zag in de rust net wel beelden van de 1e helft. Wat een idioot, die van den Bergh.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Immers
gestrekt been, geen hele harde
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
ASO Den Haag is dus weer terug. Dom, ze hadden net een tijdje een redelijk imago weer gekweekt. Dom volk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
De tweede rode kaart was inderdaad gemakkelijk gegeven al vond ik de overtreding toch niet zo onschuldig als Wotte hem maakt. De wedstrijd wordt zo wel weer hervat gelukkig want PSV speelt echt erg gemakkelijk en er kunnen best nog een paar doelpunten bij. Het moet ook wel gezegd worden dat ik zelden een ploeg slechter heb zien spelen dan ADO vandaag. Echt níets lukt.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ah man, wat een anti-climax. Even 5 seconden vreugde, laatste seconden 2-1 feyenoord... maar buitenspel 
Ajax&Filmfreak
-
- 3375 berichten
- 3736 stemmen
Ik kan al die spoilers nooit lezen op mn tel
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ik moest wel lachen om dat momentje. Was trouwens gewoon buitenspel. En ADO scoort met 9 spelers nog de 1-4 haha.
En nu, Twente-Ajax !
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan al die spoilers nooit lezen op mn tel
Nee, dat is inderdaad zeer klote. Ik heb dat ook. Je kan niks selecteren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan sowieso geen tekst selecteren op de foon, dus spoilerreacties kan ik ook nooit zien dan. Behalve als ik ingelogd sta met mijn naam. Dan kan ik ze in filmtopics wel lezen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Tegengoals zie je zo vaak als een ploeg ver voorstaan met geen vuiltje aan de lucht. Zie Arsenal - AZ. De vijfde zit er inmiddels ook weer in.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
weet iemand op hoeveel goals Toivonen dit seizoen in de eredivisie stond?
Hij scoort er nu namelijk weer eentje
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het staat nog steeds 0-0. Hoewel iedereen dit via radio, teletekst of studiosport.nl kan volgen moet ik dat bericht nu éénmaal tussen spoilers zetten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Je had het ook gewoon niet kunnen melden want het voegt namelijk niets toe, speranza.
Volgens mij stond hij op 3 goals voor deze wedstrijd.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met mijn bericht maak ik een statement. Of mag dat ook niet?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Van den Bergh heeft om precies te zijn 6 minuten gespeeld.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Met mijn bericht maak ik een statement. Of mag dat ook niet?
Dat mag best. Het is alleen nogal kansloos om een statement te maken bij een kwestie die al tot in den treure is besproken en waar de uitkomst elke keer hetzelfde is.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het lijkt er wel op ja. 1-0 pas. Grote uitslag lijkt er niet in te zitten voor onze vriendelijke Oosterlingen.[/spoilers]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.