- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Overigens werd er door Derksen erg wijsneuzerig gedaan over de bonusbepalingen van de directie, maar die vond ik nou niet zo bijzonder. Zowel niet inhoudelijk als qua hoogte.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die zullen bij verkoop stijgen maar als je Suarez in de zomer verkoopt heb je daar dus weinig aan met de jaarrekening. Vanuitgaande dat de info van deze benauwde situatie van Derksen klopt natuurlijk (dat de liquide middelen nihil zijn). Dan lijkt een verkoop in de winter onafwendbaar.
Liquide middelen zijn een dikke 23 miljoen euro. Er moeten natuurlijk dingen veranderen, maar ik zie niet in waarom een verkoop van Suarez geen 4 maanden kan wachten. De jaarrekening op leuken door te 'window dressen' is niet nodig.
Overigens; zou Derksen -samen met zijn journalisten- er zolang over hebben gedaan om het jaarverslag uit te pluizen? 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Liquide middelen zijn een dikke 23 miljoen euro. Er moeten natuurlijk dingen veranderen, maar ik zie niet in waarom een verkoop van Suarez geen 4 maanden kan wachten. De jaarrekening op leuken door te 'window dressen' is niet nodig.
Overigens; zou Derksen -samen met zijn journalisten- er zolang over hebben gedaan om het jaarverslag uit te pluizen?
Het was inderdaad voor mensen met wat kennis van cijfertjes een beetje een genante vertoning.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
23 miljoen, tsja, dat verandert de zaak. Ik heb niks gezegd
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
23 miljoen lijkt veel, maar de cijfers zijn van enige maanden geleden. Met het salarishuis van Ajax kan dat snel gaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Oh moment; heb ik hier het verslag van maart 2009 voor me
.
Het scheelt overigens niet zoveel met dat wat in oktober is uitgegeven (wel negatiever), het eigen vermogen is 49,2% en de solvabiliteit ongeveer 0,98.
Liquide middelen ruim 18 NW.. toch wat negatiever dan ik dacht.. 
Even voor de duidelijkheid; dit zijn de cijfers die vorige week zijn uitgegeven, de cijfers die ik op de vorige pagina noemde zijn van een halfjaar daarvoor.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dan kan het prima zijn dat die 18 mln snel op is.......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is wat negatiever maar de nood lijkt me ook niet zo hoog dat je Suarez van de zomer moet gaan verkopen. Want Ajax heeft ook geen gat in de begroting en een verkoop van Suarez lijkt me toch wel een garantie voor 30+ miljoen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het zou heel dom zijn om Suarez in de winterstop te verkopen. Zonder Suarez is de kans om CL te halen veel kleiner en als je volgend seizoen CL kan spelen heb je meteen veel meer inkomsten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Of Verhoeven, Jezus wat een bullshit zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een zielig mannetje is die Robin van Persie trouwens. Dat ie persé tegen City wil spelen in de Carling cup omdat ie wraak wil. Indirect keurt ie dus de racistische spreekkoren jegens Adebayor goed, Ade's reactie was logisch. Als er iemand niet veis is van publiek provoceren, dan is het Robin wel. Alsof City de Carling Cup serieus neemt.
Hij zakt toch wel in mijn achting. Go Citizens!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Waarom zou City de Carling Cup niet serieus nemen, een van de weinige kansen op prijzen voor dat bijeen geraapte zooitje. En wat heeft sportieve revanche nou weer met het goedkeuren van racistische spreekkoren te maken. Lekker ver zoeken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aangezien van Persie Adebayor's zijn wraakactie als motivatie neemt. Het lijkt me geen verrassing dat alleen de FA Cup telt in Engeland. Alsof Arsenal prijs na prijs wint de laatste jaren. Heeft weinig meer met sportieve revanche te maken, City is de club to hate, de frustratie spat er vanaf, net als bij jou overigens. Zegt al veel over hoe bedreigend dit City eigenlijk is.
Bovendien komen de prijzen snel voor City, en zal het dit jaar of volgend jaar wel kampioen gaan worden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Weinig reden voor frustratie tot nu toe. Ben alleen niet gecharmeerd van het beleid dat ze voeren op dit moment. Arsenal is ook niet al te succesvol idd, maar City zou met elke prijs blij moeten zijn. Ik zie het kampioenschap dan ook rustig weer naar the Reds gaan.
Ook als is Ade's wraakactie motivatie, dan nog zie ik totaal geen link met het goedkeuren van racisitische spreekkoren. Persie kreeg een schoen in zijn oog, het publiek niet. Wat is er nou mooier om City en Ade even op hun plaats te zetten door ze uit een beker te kegelen. Wie zegt namelijk dat ze City weer tegenkomen in de meer prestigeuze FA Cup?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
dinsdag 03 november, door urby1707, Zwolle, 10:48u, Elf
In tegenstelling tot eerdere berichten hoeft Luis Suárez in de komende winterperiode helemaal niet verkocht te worden door Ajax. De Amsterdamse club zou in financiële problemen verkeren, maar daar is volgens de club niets van waar.
Diverse media meldden dat de financiële situatie van de hoofdstedelingen zorgwekkend zou zijn. De club zou zelfs spelers moeten verkopen. Om het hoofd boven water te houden moet Ajax ook geld gaan lenen van de ABN/AMRO-bank. In het financiële jaarverslag, dat ruim twee weken geleden werd gepresenteerd, gaf de club ook aan een krediet aan te vragen bij haar voormalige hoofdsponsor.
Maar tegelijk werd gemeld dat Ajax over een eigen vermogen van 60 miljoen euro beschikt en daardoor helemaal niet in problemen komt, laat staan is gekomen. De cijfers in het jaarverslag zijn door bepaalde media verkeerd geïnterpreteerd.
Suárez gaf de laatste weken meerdere malen aan de ArenA in de winterstop niet te willen verlaten. De spits wil zelfs een contractverlenging aan willen gaan. Daar is nog geen uitsluitsel over.
Buitenlandse clubs hebben volgens de geruchten al interesse in de topscorer van de Eredivisie. Manchester United, Manchester City en FC Barcelona worden onder andere gelinkt aan Suárez. (Tekst Elf Voetbal)
Ofwel, shut your mouth Derksen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ps voor de napret van zondag nog 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Geen uitfans bij finale Feyenoord – Ajax
Het verbod op uitsupporters tijdens wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax geldt ook in het bekertoernooi. Zelfs als de twee clubs in de finale (in De Kuip) tegenover elkaar staan, moet een van de clubs het doen zonder de steun van haar supporters.
Voor de finale wordt er geloot welke club de "thuisclub" is. Stel dat Ajax en Feyenoord het in de finale tegen elkaar opnemen en Ajax wordt aangewezen as thuis spelende club, dan zijn de Rotterdamse fans niet welkom in hun eigen stadion.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Haha, wat hoop ik nu zooo erg op die finale, en een loting in het voordeel van ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Klassiekers zonder publiek van beide kanten toch een afgezwakte, flauwe versie. Ik miste ze zondag ook, ongeacht ons resultaat trouwens. Jammer dat het zover moest komen.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik vind Klassiekers zonder publiek van beide kanten toch een afgezwakte, flauwe versie. Ik miste ze zondag ook, ongeacht ons resultaat trouwens. Jammer dat het zover moest komen.
Mooi ook dat spandoek "Een klassieker zonder kleur".
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien had hij wel eerder rood durven geven aan Suarez als er niet alleen maar Ajax-supporters hadden gezeten. We'll never know.
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Haha prachtig filmpje Ajax,als er meer zijn zet ze dan aub allemaal neer haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook als is Ade's wraakactie motivatie, dan nog zie ik totaal geen link met het goedkeuren van racisitische spreekkoren.
Dat was Ade's reactie erop, van Persie laat onbegrip merken.
Dan moet ie dat als motivatie aangeven.
Er komt ook nog een Arsenal - Man City voor de PL. Je kan daar je gram toch halen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens haal je wat zaken door elkaar Naomi. Adebayor liet zich volgens mij als 1e gaan met dat overdreven geprovoceer bij het Arsenal vak waarna hij ook van Persie nog eens aanpakte.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat deed hij inderdaad, en terecht na al die racistische spreekkoren. Dat was zijn antwoord.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Anders lees je eens het hele bericht. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het zou heel dom zijn om Suarez in de winterstop te verkopen. Zonder Suarez is de kans om CL te halen veel kleiner en als je volgend seizoen CL kan spelen heb je meteen veel meer inkomsten.
Nu is de kans dat Ajax met Suarez wel de CL haalt ook niet dermate groot, want dan moeten ze kampioen worden. In de voorrondes zal het wel niet lukken.
Overigens hoop ik wel dat Suarez blijft, als ie zo door blijft gaan met doelpunten maken komt ie wellicht nog in de buurt van het record van Coen Dillen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ofwel, shut your mouth Derksen
Ik zou me niet te blindstaren op die contractverlening, dat is vooral om er meer aan over te houden bij een eventuele verkoop. Hoop overigens met je mee wat betreft Suarez, van mij mogen ze die winterse transferperiode sowieso afschaffen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bedoel meer dat Derksen weer met onzin of informatie dat allang bekend is zit te smijten. Dag later is het alweer ontkracht.
PS mensen vergeet de champions league toto niet in te vullen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.