• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.455 acteurs
  • 199.308 gebruikers
  • 9.392.036 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Je trekt een compleet verkeerde conclusie. Blom zei dat als ze het rood vonden hij daar wel in meeging, ergo: hij vond het ook rood want dat was de conclusie aan de tafel.

Een man die meegaat met de meute of de groep mensen die het hardst schreeuwt zou sowieso geen scheidsrechter moeten zijn, maar dat terzijde.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Jij hebt dus niet gezien dat Blom de hele wedstrijd prima voordeel gaf en daardoor lekker het tempo in de wedstrijd hield?

Ik vond Blom niet heel sterk, maar ook weer niet zwak. Sowieso waren de rode kaarten terecht. Alleen Suarez had ook rood kunnen krijgen. Verder ken ik wel slechtere fluiters in de Klassieker.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Volgens mij wordt het tijd dat de meesten hier zelf eens een potje gaan fluiten. Dan zijn jullie er snel achter dat Blom prima floot gisteren.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij beoordeelde het gister niet als rood en aan de telefoon lange tijd ook niet. Hij zei niet voor niets max. geel. Na zeuren van Mulder ging hij maar mee met wat de groep zegt. Buiten het feit dat hij geen ballen dus heeft zegt hij eigenlijk dat hij gewoon achter zijn besluit staat.

Minimaal geel, niet maximaal geel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tjongejonge, kijk nou is heel goed, babovic of weet ik veel hoe die heet ziet vertongen niet eens, dus onmogelijk rood.

suarez maakt zich breed alleen een beetje onhandig.

van dijk was wel terecht alleen wel erg zwaar natuurlijk bij zo een stand in de laatste minuut, aan de andere kant ook stom om zo uit te komen natuurlijk.

en blom gaf niks toe en ging ook niet met de meute mee.

hij lachde ondermonds gewoon de hele tafel uit en terecht.

pffff hij verteld zn verhaal en dan gaan hun het even bepalen wat ie moet zeggen en dan denkt men ook nog dat ie het meent.

nou blom hadden we binnen 5 minuten om. hahaha sukkels en het word met de week erger.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het uitfluiten van Pantelic was natuurlijk weer in- en intriest, maar het heeft er ook mee te maken dat Dario een publiekslieveling is. Ik vind Twente komende zondag overigens een ideale Cvitanich wedstrijd, maar Jol zal wel met Pantelic willen beginnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dario een publiekslieveling? Hahaha, you just make my day. Dario is verre van geliefd bij de supporters. Zij zien ook dat hij de slechtste spits is die we in jaren hadden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dario een publiekslieveling? Hahaha, you just make my day. Dario is verre van geliefd bij de supporters. Zij zien ook dat hij de slechtste spits is die we in jaren hadden.

Nee hoor ook als Dario warmloopt wordt hij gescandeerd, Cvitanich is zéér geliefd. Het publiek wil Cvitanich in plaats van Pantelic. Beetje in de trant van Gabri en Heitinga, de laatste jaren zijn dit soort spelers erg populair.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Wat een onzin zeg. Hij is in ieder geval 3 keer zo goed als een Pantelic.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij loopt 1 op 2, nog altijd beter dan Ledezma, Gabrich of Manucharyan. En voorlopig ook heel wat beter dan Pantelic inderdaad.

Jammer dat je een van de sympathiekste spelers van Ajax zo door het slijk haalt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ledezma

Helemaal vergeten die kerel.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

(quote)

. Wat een onzin zeg. Hij is in ieder geval 3 keer zo goed als een Pantelic.

Het is wel opvallend hoe snel mensen tegenwoordig onder aanvoering van Derksen en consorten worden afgeschreven.

Pantelic heeft een half jaar niet gevoetbald.

Hij heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen, maar laten we hem eerst eens een paar maanden de kans geven.

Zelfs Ibrahimovic is een jaar lang regematig uitgefloten in Amsterdam.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kai schreef:

Ledezma

Helemaal vergeten die kerel.

En dan te bedenken dat Feyenoord en Ajax tot Schiphol aan toe rollebollend over straat gingen bij wie ie nou onder contract stond

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ik schrijf niemand af. . Ik zeg alleen dat hij nog niet bepaald blijk heeft gegeven te kunnen voetballen bij Ajax.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

Ik schrijf niemand af. . Ik zeg alleen dat hij nog niet bepaald blijk heeft gegeven te kunnen voetballen bij Ajax.

Dan kan je ook (nog) niet weten of Cvitanich 3x zo goed is.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Tot nu toe wel.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat hebben we gezien tegen Dordtrecht......

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tsja, op basis van die wedstrijd kun je half Ajax wel afschrijven.

Ledezma speelt tegenwoordig in de tweede Bundesliga, zie ik. Toch nog enigszins goed gekomen dus, want wat ie bij Ajax allemaal liet zien...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

herman78 schreef:

Tsja, op basis van die wedstrijd kun je half Ajax wel afschrijven.

Dat is ook wat flauw, maar wat ik bedoel te zeggen is dat geen van tweeën tot nu toe heeft laten zien Ajax waardig te zijn.

Dordt was voor Cvitanich weer een van de wedstrijden dat hij het verschil niet kon maken. 3 goals tegen de Graafschap zeggen me niet zoveel als je 7-1 wint. Dat had iedere spits wel gedaan in zo'n wedstrijd.

Cvita is bij mijn weten pas in één wedstrijd beslissend geweest en dat was toen ie er drie maakte tegen den Haag vorig seizoen (3-0).

Ik verwacht een spits die het verschil maakt bij Ajax.

Bijvoorbeeld als je 0-0 staat tegen Sparta of als je dramatisch speelt tegen Dordt.

Tot nu toe heb ik dan liever een spits die drie assists geeft tegen Feyenoord (waarbij de belangrijke 1-0).

Het is dus flauwekul om te stellen (want daar begon het mee) dat Cvita 3x zo goed is als Pantelic.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Cvitanich heeft wel vaker belangrijke doelpunten gemaakt dus dat slaat nergens op.

Makaay stelt ook niks voor vorige week tegen die amateurs,en dat is ook geen slechte spits.

Cvitanich en Suarez voelen elkaar veel beter aan en een Suarez die zich irriteert aan een ploeggenoot helpt ook niet.

Vind Cvitanich geen topper maar wel beter dan Pantelic die ook nog geen belangrijke doelpunten gemaakt heeft en die 2e assist gister ging via een been van een Feyenoorder anders was die niet eens aangekomen.

De 3e assist was niet zo indrukwekkend,balletje breed,niet dat hij een speler alleen voor de keeper zet ofzo,die assist hadden wij ook kunnen geven.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Babovic krijgt 4 wedstrijden schorsing,en van Dijk 2.

Waarschijnlijk gaan ze voor die 4 wel in beroep,vind dat erg zwaar.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik verwacht een spits die het verschil maakt bij Ajax.

Bijvoorbeeld als je 0-0 staat tegen Sparta of als je dramatisch speelt tegen Dordt.

Tsja, als je Cvitanich wat vaker opstelt, dan maakt ie wel meer belangrijke doelpunten... Voorlopig heeft ie (ik ben het even nagegaan) 6 wedstrijden gespeeld en 4 keer gescoord.

De Cvita-meter:

305 minuten - 4 doelpunten

En daar zitten ook 8 minuutjes tegen PSV bij... Wellicht heeft ie ook nog assists gegeven, maar dat zou ik zo niet weten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

nachtbraker schreef:

Cvitanich heeft wel vaker belangrijke doelpunten gemaakt dus dat slaat nergens op.

Wanneer dan?

Feiten heb ik meer aan dan geroep.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Tsja, als je Cvitanich wat vaker opstelt, dan maakt ie wel meer belangrijke doelpunten... Voorlopig heeft ie (ik ben het even nagegaan) 6 wedstrijden gespeeld en 4 keer gescoord.

De Cvita-meter:

305 minuten - 4 doelpunten

En daar zitten ook 8 minuutjes tegen PSV bij... Wellicht heeft ie ook nog assists gegeven, maar dat zou ik zo niet weten.

Dit jaar geldt weer precies het zelfde voor hem als vorig jaar.

Hij maakt er drie van de vier tegen NAC in een wedstrijd die je met 6-0 wint.

Ik schrijf hem ook nog niet af, ik ben met je eens dat hij meer kansen verdiend had, maar we moeten nou niet gaan doen alsof hij bewezen heeft dat ie de voorkeur moet verdienen boven Pantelic.

Het nadeel van Cvita is ook dat als hij niet scoort, je hem meteen helemaal niet ziet.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

nachtbraker schreef:

Babovic krijgt 4 wedstrijden schorsing,en van Dijk 2.

Waarschijnlijk gaan ze voor die 4 wel in beroep,vind dat erg zwaar.

van Dijk 2 is ook overdreven. Ik zie niet in waarom een dergelijke overtreding niet standaard 1 wedstrijd zou moeten zijn.

4 voor Babvic is ook zwaar inderdaad, zeker als je het vergelijkt met 5 wedstrijden voor die aanslag van Adelye.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Wanneer dan?

Feiten heb ik meer aan dan geroep.

Bv. de 1-0 tegen NAC. Hij was in die wedstrijd echt wel belangrijk, kreeg ook een publiekswissel (al geloof ik niet dat die daar nou zo blij mee was, hij had liever nog een paar keer gescoord).

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

wavanbuuren schreef:

4 voor Babvic is ook zwaar inderdaad, zeker als je het vergelijkt met 5 wedstrijden voor die aanslag van Adelye.

En 0 voor Suarez... Ik vond die van Adeleye ook wel wat erger dan die van Babovic. En tsja, Van Dijk. Natuurlijk een terechte rode kaart, maar hij kan Suarez moeilijk ontwijken. Vind 1 wedstrijd schorsing voor de vorm dan ook wel genoeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Nee hoor ook als Dario warmloopt wordt hij gescandeerd, Cvitanich is zéér geliefd. Het publiek wil Cvitanich in plaats van Pantelic. Beetje in de trant van Gabri en Heitinga, de laatste jaren zijn dit soort spelers erg populair.

Ga weg zeg. Heb nog nooit gehoord dat men zijn naam scandeerde. Gewoon een erg matige voetballer met een matige techniek en weinig kwaliteit tegen echt goede teams.

@ Kos:

Hahaha

Sure, 3x zo goed als Pantelic.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

nachtbraker schreef:

Noem er 1.

Hij scoorde ze alleen tegen ploegen als ADO, de Graafschap, NAC. En toen was het ook mooi, maar dat kan bijna iedereen die een beetje kan ballen in Ajax 1.

Voor de liefhebbers, Dario heeft 2 assists in totaal en 4 competitiegoals dit seizoen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord gaat in beroep tegen schorsingsvoorstel Babovic, lijkt me kansloos. Maar een bezwaar lijkt me wel op zijn plaats.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.